Top/Flop stammen

Reactiescore
967
Ik vind trouwens dat dit juist iets voor het AF is @Sonemmontis. Je moest je eens voorstellen als Imago zoiets zou doen, dan zou je hier een shitload aan stumpers krijgen en dit nog 100x groter maken dan het momenteel al is. Jullie zitten simpelweg fout, en laten we trouwens heel eerlijk zijn, de beste speler moest koste wat het kost stoppen. Dit kan je zien aan de communicatie naar hem toe en dat herhaal je nogmaals in je AF post: "ergens anders doorgaan/ stoppen etc."

Jullie mogen best door het slijk gehaald worden hoor.

Het mag prima naar het AF worden gebracht, als een van de partijen dat nodig acht? Blijktbaar wilde simon dit niet, omdat hij ook wel doorheeft hoe het nu daadwerkelijk zit. Of hij vraagt jullie om dit te doen? Kom daar dan voor uit, dan snap ik dat het op het AF zit.

Kan je mij toelichten waar wij de fout in zijn gegaan? Wat bedoel je met de beste spelers moest kosten wat het kost stoppen?

Daarnaast geeft Slabiack aan dat hij niet geinternd wilt worden en vervolgens gaan Semper vrijwel direct in aanval over, een NAPje verlenen voor wat voorbereidingstijd of wat zat er ook niet eens in voor hem.

Bekijk bijlage 21207

een dag later:
Bekijk bijlage 21208

Roald bedankt voor je bijdragen. Simon heeft letterlijk op whatsapp gezegd, edel mijn dorpen maar. Ze staan op delete, doe het snel anders krijgt iemand ander ze. I guess we moeten gewoon wachten tot het moment dat we CFs hebben? Stel je voor dat Simon gewoon het dialoog was aangegaan en we andere opties konden bespreken :confused2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat is net zo goed SlaBiack zijn taak als die van Semper toch? Stiekem naar de vijand rennen zonder te reageren is gewoon stabben. Niet heel raar dat je daar korte metten mee maakt lijkt me.
De samenwerking wordt toch stopgezet door Semper? Dus hoe kan dat stabben zijn vanuit Slabiack?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Dat is net zo goed SlaBiack zijn taak als die van Semper toch? Stiekem naar de vijand rennen zonder te reageren is gewoon stabben. Niet heel raar dat je daar korte metten mee maakt lijkt me.

Naar de vijand rennen? Hij stuurt een pm wisseling door, ligt 100 uur weg van de persoon die hij die pm stuurt? Hoe is dat naar de vijand rennen? Je begrijpt toch zeker wel dat niemand hem def kon sturen en hij geen bedreiging was? Heeft hij uberhaupt een aanval gedaan op Semper? Hoe is dat ''stiekem naar de vijand rennen'''? Daarbij heb ik Semper zelf nog op de hoogte gesteld dat ik die pm ontvangen had, enkele uren na het ontvangen ervan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De samenwerking wordt toch stopgezet door Semper? Dus hoe kan dat stabben zijn vanuit Slabiack?

Nee er word een vraag gesteld vanuit Semper. De samenwerking word door SlaBiack stopgezet door te negeren en zichzelf op delete te zetten. De intentie van Semper was idem om hem stop te zetten maar liep toch gewoon door op moment van pm? :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Naar de vijand rennen? Hij stuurt een pm wisseling door, ligt 100 uur weg van de persoon die hij die pm stuurt? Hoe is dat naar de vijand rennen? Je begrijpt toch zeker wel dat niemand hem def kon sturen en hij geen bedreiging was? Heeft hij uberhaupt een aanval gedaan op Semper? Hoe is dat ''stiekem naar de vijand rennen'''? Daarbij heb ik Semper zelf nog op de hoogte gesteld dat ik die pm ontvangen had, enkele uren na het ontvangen ervan.

Nou door zonder te reageren aan je front stam te laten weten dat zijn positie ter discussie staat? Aka vragen om hulp/overnamens ? Als Cabbage nou zich niet fijn behandeld voelt door AOD en hij pmd daar op Savior dat hij geinternt gaat worden, dan zou je dat niet smerig vinden?
 
Reactiescore
967
Naar de vijand rennen? Hij stuurt een pm wisseling door, ligt 100 uur weg van de persoon die hij die pm stuurt? Hoe is dat naar de vijand rennen? Je begrijpt toch zeker wel dat niemand hem def kon sturen en hij geen bedreiging was? Heeft hij uberhaupt een aanval gedaan op Semper? Hoe is dat ''stiekem naar de vijand rennen'''? Daarbij heb ik Semper zelf nog op de hoogte gesteld dat ik die pm ontvangen had, enkele uren na het ontvangen ervan.

Jullie liggen verweg, je stam echter niet. Dat zie jij toch ook? Cabbage ligt ontzettend dichtbij zelfs. Het ging mij ook niet om defsturen, wel om mogelijke CFS. Ik zeg niet dat jullie dit zouden doen, jij hebt dit zelfs aan mij kenbaar gemaakt Roald. Ik heb alleen wel een vermoeden dat Simon deze intentie had.
 
Reactiescore
967
''We hebben overlegd, je ligt niet meer voordelig, we willen je internen + Bedankt hè!''

Is dit een constructieve pm voor een verdere samenwerking? Of is het een ''Fijn dat we misbruik konden maak van je, we hebben je niet meer nodig nu''.





:redface:
Ik heb toch al gezegd dat ik dat netter had kunnen verwoorden? Ik verwachten gewoon dat Simon op MIJ zou reageren zodat er gewoon een gesprek kon ontstaan, dat lijkt mij gewoon vrij normaal. I guess not, daar heb ik nu van geleerd.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Nou door zonder te reageren aan je front stam te laten weten dat zijn positie ter discussie staat? Aka vragen om hulp/overnamens ? Als Cabbage nou zich niet fijn behandeld voelt door AOD en hij pmd daar op Savior dat hij geinternt gaat worden, dan zou je dat niet smerig vinden?

Wat een slechte vergelijking weer. Daarbij; is er gevraagd om hulp/overnamens ja? Denk je serieus dat Imago zich zou vergrijpen aan het nemen van zieke clusterfucks op 20 uur looptijd in het hart van Semper - waar we geen def achter kunnen zetten? Blijf even realistisch hè. Er was totaal geen urgentie om te handelen.

Jullie liggen verweg, je stam echter niet. Dat zie jij toch ook? Cabbage ligt ontzettend dichtbij zelfs. Het ging mij ook niet om defsturen, wel om mogelijke CFS. Ik zeg niet dat jullie dit zouden doen, jij hebt dit zelfs aan mij kenbaar gemaakt Roald. Ik heb alleen wel een vermoeden dat Simon deze intentie had.

Imago zou dit nooit doen, moest ik dat gewild hebben had ik die pm nooit gedeeld en om een vv gevraagd hebben.

Johan: Maar wat is dan nog het punt van 'urgentie', semper met 200 dorpen acht het noodzakelijk om binnen een dag aan te vallen op een gedumpte vriend met maar liefst 10 hele dorpen. Ookal had ik het een sterteam kunnen laten vv'en of loggen, dan nog was er geen risico geweest voor jullie. Feit is en blijft dat er geen enkele reden was om het op deze manier te doen alsook dat er geen urgentie was. Het is gewoon pijnlijk voor jullie dat de harde waarheid, waarbij eigenlijk gewoon interns afgedwongen worden uitlekken. Semper is ook niet de enige namelijk, alleen wel een van de enige die gemakkelijk publiekelijk gemaakt kon worden doordat dit slachtoffer wel publiciteit zocht.
 
Reactiescore
967
Wat een slechte vergelijking weer. Daarbij; is er gevraagd om hulp/overnamens ja? Denk je serieus dat Imago zich zou vergrijpen aan het nemen van zieke clusterfucks op 20 uur looptijd in het hart van Semper - waar we geen def achter kunnen zetten? Blijf even realistisch hè. Er was totaal geen urgentie om te handelen.

Het gaat totaal niet om of JULLIE dit zouden doen, maar het gaat om dat Simon naar de vijand gaat. Daar treffen jullie geen schuld aan, hij wel.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat jullie wel of niet zouden doen is toch niet de afweging... Gaat er toch om dat SlaBiack bij pm die hem niet aan staat zonder reactie zich compleet bij de enemy wil droppen. Jullie zijn deze wereld al van 90% van de idealen afgestapt, dit zou er prima bij kunnen toch :rolleyes: .
 
Reactiescore
967
mago zou dit nooit doen, moest ik dat gewild hebben had ik die pm nooit gedeeld en om een vv gevraagd hebben.

Johan: Maar wat is dan nog het punt van 'urgentie', semper met 200 dorpen acht het noodzakelijk om binnen een dag aan te vallen op een gedumpte vriend met maar liefst 10 hele dorpen. Ookal had ik het een sterteam kunnen laten vv'en of loggen, dan nog was er geen risico geweest voor jullie. Feit is en blijft dat er geen enkele reden was om het op deze manier te doen alsook dat er geen urgentie was. Het is gewoon pijnlijk voor jullie dat de harde waarheid, waarbij eigenlijk gewoon interns afgedwongen worden uitlekken. Semper is ook niet de enige namelijk, alleen wel een van de enige die gemakkelijk publiekelijk gemaakt kon worden doordat dit slachtoffer wel publiciteit zocht.

Nogmaals, om onduidelijkheden uit te weg te gaan. Nergens leg ik blaam op jullie? Nergens beweer ik dat jullie hier gebruik van zouden kunnen maken? Ik blame alleen Simon dat hij naar de vijand gaat met wellicht wel slechte intenties. Misschien heb je er overheen gelezen, of wil je het niet lezen, maar Simon heeft letterlijk tegen mij gezegd "pak mijn dorpen maar snel anders gaan ze naar andere in de omgeving". Snap je nu dat dit de urgentie is?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wat jullie wel of niet zouden doen is toch niet de afweging... Gaat er toch om dat SlaBiack bij pm die hem niet aan staat zonder reactie zich compleet bij de enemy wil droppen. Jullie zijn deze wereld al van 90% van de idealen afgestapt, dit zou er prima bij kunnen toch :rolleyes: .

Haha wat een lage stoot onder de beugel zeg. Ik kan, en zal, toekomstig nog een beerput aan dit soort Spread taferelen open trekken. Je kunt zeggen wat je wilt maar Imago heeft überhaupt idealen, Spread heeft er geen en kan dus niets verloochenen. Daarbij kunnen wij ook fouten toegeven en hebben we in het geval van de permanente nap met Qzdr, die we inruilden voor 3 weken alsnog een keuze gemaakt om de permanente nap in stand te houden - door middel van AF discussie - omdat wij ook prima zagen dat dat de meest faire keuze was (al was 3 weken nap ook heel royaal). Je hebt echt geen enkel recht als Spreader om ook maar iets te zeggen over Imago wat betreft fair play of idealen.
 
Reactiescore
1.892
@Dream Team. Dus als Ik als stamgenoot aan jou vraag, ben je bereid een paar tegels front aan mij tegeven? En je vervolgends naar de enemy gaat met die pm, niet reageert, in een andere chat zegt dat ik ene stabber ben en dat mijn dorpen op delete staan voor Imago, Dan vind je het oprecht niet normaal dat er aanvallen volgen?

Simon had toch ook kunnen zeggen; Hm ik zie nog wel potentie, speel graag even door. Dan was het waarschijnlijk geregeld geweest :'). T is ook niet zo dat Semper heeft gezegd; Zet je dorpen leeg we gaan je internen.

Roald bedankt voor je bijdragen. Simon heeft letterlijk op whatsapp gezegd, edel mijn dorpen maar. Ze staan op delete, doe het snel anders krijgt iemand ander ze. I guess we moeten gewoon wachten tot het moment dat we CFs hebben? Stel je voor dat Simon gewoon het dialoog was aangegaan en we andere opties konden bespreken :confused2:
Deze reacties zeggen beide ongeveer hetzelfde, maar trekken beide werkelijk op niets. Leven jullie in de omgekeerde wereld? Wat een ontzettend drogargument. Simon heeft aangegeven dat hij niet geinterd wilde worden en was er zo klaar mee dat hij in een opwelling heeft gezegd: ik ga op delete, edel me maar. In plaats van dat jullie vervolgens in conclaaf tot een gezamenlijke oplossing komen, knallen jullie er direct edels op. Dat zegt genoeg over je intenties, je hoeft mij niets wijs te maken. Van een TAD, die in de start al een soortgelijke tactiek hanteerde, had ik zoiets mogen verwachten. Maar nu Semper ook nog? Is die rang jullie naar je bol gestegen dat je denkt tegen iedereen buiten de top-50 maar zo te kunnen praten? Na alles wat hij voor jullie heeft gedaan? Dorpen clearen, in de nacht wekkeren, etc? Triestig.

Natuurlijk had Simon anders kunnen reageren, maar ik snap prima dat je na zo'n PM geen behoefte meer hebt in een dialoog. Moest iemand op zo'n toon tegen mij praten, na alles wat ik voor diegene gedaan zou hebben, zou je van mij ook de rambam kunnen krijgen. En dat we 'vijanden' zijn heeft er echt niks mee uit te staan. Heb al precies uitgelegd waarom hij Colla uitkoos.

Nee er word een vraag gesteld vanuit Semper. De samenwerking word door SlaBiack stopgezet door te negeren en zichzelf op delete te zetten. De intentie van Semper was idem om hem stop te zetten maar liep toch gewoon door op moment van pm? :p
Zoals ik al zei: ieder objectief en rationeel denkend persoon met een IQ boven de 25 kan inzien dat dit geen vraag was. Oh wacht...
 
Reactiescore
5
Ik ben geen forumposter. nooit geweest. Maar blijk van wantrouwen? Geen mooi oordeel over ons.

Drama was al veel langer bezig dan toen hoor ;)
En daarbij heb ik nooit problemen gehad met wow who. Integendeel, ik kan oprecht zeggen dat ik justin als een van de meest betrouwbare spelers binnen Tring zag na verloop van tijd.

100% waarheid. Zegt gewoon waar het op staat.

Niet zo moeite met gewoon eerlijk een gesprek delen tussen ons.

DOI lijkt ons niet te vertrouwen. Inderdaad paar dubieuze acties zoals hij aanhaalde (veel dorpen verloren op korte tijd). Dit was echter louter te wijten aan druk RL van 2 leden (studenten: masterthesis, voorexamens & indienen mastertaken...). Waardoor na de tags en dergelijke geen deftige opvolging kon worden verzekerd. Geen deftige snipes. Recaps die niet op tijd konden worden verstuurd... Miscommunicatie dus intern.
Maar def bash, no way. We konden rekenen op OS vanuit stam en gaven aan dat er nog steeds volle clears op weg waren en dat we zelf zo goed als mogelijk bij konden stacken...

Verder kunnen we de leaves vanuit Tring enkel maar absurd vinden (naar VANS, Unagi...)...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Deze reacties zeggen beide ongeveer hetzelfde, maar trekken beide werkelijk op niets. Leven jullie in de omgekeerde wereld? Wat een ontzettend drogargument. Simon heeft aangegeven dat hij niet geinterd wilde worden en was er zo klaar mee dat hij in een opwelling heeft gezegd: ik ga op delete, edel me maar. In plaats van dat jullie vervolgens in conclaaf tot een gezamenlijke oplossing komen, knallen jullie er direct edels op. Dat zegt genoeg over je intenties, je hoeft mij niets wijs te maken. Van een TAD, die in de start al een soortgelijke tactiek hanteerde, had ik zoiets mogen verwachten. Maar nu Semper ook nog? Is die rang jullie naar je bol gestegen dat je denkt tegen iedereen buiten de top-50 maar zo te kunnen praten? Na alles wat hij voor jullie heeft gedaan? Dorpen clearen, in de nacht wekkeren, etc? Triestig.

Natuurlijk had Simon anders kunnen reageren, maar ik snap prima dat je na zo'n PM geen behoefte meer hebt in een dialoog. Moest iemand op zo'n toon tegen mij praten, na alles wat ik voor diegene gedaan zou hebben, zou je van mij ook de rambam kunnen krijgen. En dat we 'vijanden' heeft er echt niks mee uit te staan. Heb al precies uitgelegd waarom hij Colla uitkoos.


Zoals ik al zei: ieder objectief en rationeel denkend persoon met een IQ boven de 25 kan inzien dat dit geen vraag was. Oh wacht...

Hoe hebben wij een soort gelijke tacktiek gebruikt dan ?::')

En fijn dat je mijn IQ schat op 25. Als jij niet snapt dat Semper in de aanval gaat als zijn MB doorgeeft dat hij op delete staat er laat doorschemeren dat hij incs zal krijgen van vijandige buren ga jij gewoon de negatieve getallen in.
 
Reactiescore
967
Deze reacties zeggen beide ongeveer hetzelfde, maar trekken beide werkelijk op niets. Leven jullie in de omgekeerde wereld? Wat een ontzettend drogargument. Simon heeft aangegeven dat hij niet geinterd wilde worden en was er zo klaar mee dat hij in een opwelling heeft gezegd: ik ga op delete, edel me maar. In plaats van dat jullie vervolgens in conclaaf tot een gezamenlijke oplossing komen, knallen jullie er direct edels op. Dat zegt genoeg over je intenties, je hoeft mij niets wijs te maken. Van een TAD, die in de start al een soortgelijke tactiek hanteerde, had ik zoiets mogen verwachten. Maar nu Semper ook nog? Is die rang jullie naar je bol gestegen dat je denkt tegen iedereen buiten de top-50 maar zo te kunnen praten? Na alles wat hij voor jullie heeft gedaan? Dorpen clearen, in de nacht wekkeren, etc? Triestig.

Natuurlijk had Simon anders kunnen reageren, maar ik snap dat je na zo'n PM prima geen behoefte meer hebt in een dialoog. Moest iemand op zo'n toon tegen mij praten, na alles wat ik voor diegene gedaan zou hebben, zou je van mij ook de rambam kunnen krijgen.


In de situatie die je nu zegt, kan ik je enigszins begrijpen. Echter, dit is niet de situatie? Hij zei niet "edel mij maar, ik ben op delete". Hij zei: "edel me snel, anders gaan de dorpen naar andere in de omgeving. Dit in gedachten hebbend met het feit dat hij jullie eerder PMed dan ons over de situatie, is dit dan zo raar dat ik zijn dreigement serieus neem en dus inderdaad snel zn dorpen edel? Heb jij zin in CFS?

Verder schets je een beeld alsof we super lullig tegen hem doen. We hebben altijd goed met elkaar om kunnen gaan, zijn altijd supper suportive geweest in PMS en erg vriendelijk. Feit is inderdaad dat ik dit bericht te snel heb gestuurd zonder eerst andere opties te bieden, daar heb ik al mijn excuus voor aangeboden, ook aan Simon. Dat ik dan terug krijg dat ik een zielig klein jongetje ben en moet oprotten, in gedachten houdend dat hij ook direct naar de vijand gaat, ben ik inderdaad wel sneller geneigd om hem direct op te edelen.

Edit: nog één ding. Je kan zeggen dat we kort door de bocht waren in die PM, maar om nou te beweren dat we op een nare manier tegen hem praatte? Veel gekker moet het niet worden. Ja ik was kort door de bocht. Maar ik was wel vriendelijk. Nergens eiste ik zijn dorpen. En nergens deed ik neerbuigend. Kom op man.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan