[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.729
Mijn eindexamen ging over WOII en China.... maar dat was in 1983. Veel ben ik daarvan al vergeten :p Tegenwoordig kun je alles toch opzoeken :p

Nee, komt door toedoen van de speler zelf, wie het ook geweest is.

Jawel hoor, maar er zijn grenzen.

Dat dus.

Het lijkt hier wel een kleuterschool. Ik dacht dat ik met volwassen kerels te doen had, maar ik heb me vergist geloof ik.

Durf verantwoordelijkheid te nemen. Het is ook deels jullie schuld.
 
Reactiescore
1.271
Ik vind het niet erg volwassen om hier te gaan oordelen zonder dat je alles hebt gelezen. Het gevaarlijkst in combinatie met censuur zodat iemand zich niet kan baseren op feiten en dus af moet gaan op 2e hands informatie.

Maar ja hè ik ben maar een onvolwassen forum ganger. De demigoden van het forumteam zullen het wel beter weten...
 
Reactiescore
770
inderdaad, tof dat de mensen die hun bezorgdheden aankaarten over de arbitraire willekeurige toepassing van de regels weggezet worden als kleuters. Zo kunnen we dus geen kritiek meer uiten. Over fascisme gesproken eigenlijk...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
770
@famdecibel voor iemand die hier dweept met volwassenheid mag je omgaan met kritiek ook eens zien als een attribuut van een volwassene. Iets wat jij mist. Moet ik jou nu ook een kleuter noemen of krijg ik dan een ban aan mijn broek?
 

DeletedUser17472

Guest
@famdecibel voor iemand die hier dweept met volwassenheid mag je omgaan met kritiek ook eens zien als een attribuut van een volwassene. Iets wat jij mist. Moet ik jou nu ook een kleuter noemen of krijg ik dan een ban aan mijn broek?
Nee hoor, dan krijg je geen ban aan je broek.


Maar misschien ontopic gaan en hier discussieren over wvw....
 
Reactiescore
1.271
Nee hoor, dan krijg je geen ban aan je broek.


Maar misschien ontopic gaan en hier discussieren over wvw....
Dat doen we. Iemand had zijn efforts gestoken in een potje en door een kleinzerig type kan dat nu niet. zonder eerlijk proces en zonder dat er eerlijk te lezen is, behalve voor een hand vol, wat de reden was voor dit onrecht. Maar jij hebt al zonder het te lezen je oordeel geveld dus zal het je verder een biet zijn.
 
Reactiescore
1.271
Ik heb genoeg gelezen om te kunnen oordelen hoor. En dat potje komt nog wel.
als je genoeg hebt gelezen ben ik benieuwd naar jou oordeel. hoeft niet vanuit je TW functie. Mag gewoon op je autoriteit als VF ganger.
 
Reactiescore
770
Nee hoor, dan krijg je geen ban aan je broek.


Maar misschien ontopic gaan en hier discussieren over wvw....

wat dash dus zegt. tof dat de mods blijven volharden in hun ongelijk, irrationaliteit en willekeur. Straks weer een dikke crunch in mensen die het forum quitten, maar tzal vooral niet aan de moderatie gelegen hebben hoor, neu neu.
En dan is er nog grepolis ook te verzieken, waarom sommigen nu al zitten.
Waar stopt het eigenlijk ? En wanneer ?
 
Reactiescore
987
ja ik heb het topic zelf nog niet gelezen maar aangezien anderen buiten stalov, nonkel jos, etc. het er ook niet mee eens zijn is er blijkbaar echt iets grondig fout gelopen bij @Jo Han
 
Reactiescore
1.468
M'n laatste post die ik hier aan ga wijden.

Dus omdat iemand ww2 thema wilde doen is ie banned?
Nee, Nazi thema. Dat is een wezenlijk verschil.

Ik heb de keuze gemaakt om een Nazi Thema te verwijderen. Ik heb inderdaad daarvoor een berisping uitgedeeld, die op zich niet voldoende was voor een ban. De speler had echter nog eerdere berispingen staan waardoor de ban een feit was.

Meningen verschillen, de 2nd opinion word door een andere mod uitgevoerd, maar ik denk persoonlijk dat de regels geen ruimte lieten voor de expliciete inhoud in de post.
 
Reactiescore
1.271
M'n laatste post die ik hier aan ga wijden.


Nee, Nazi thema. Dat is een wezenlijk verschil.

Ik heb de keuze gemaakt om een Nazi Thema te verwijderen. Ik heb inderdaad daarvoor een berisping uitgedeeld, die op zich niet voldoende was voor een ban. De speler had echter nog eerdere berispingen staan waardoor de ban een feit was.

Meningen verschillen, de 2nd opinion word door een andere mod uitgevoerd, maar ik denk persoonlijk dat de regels geen ruimte lieten voor de expliciete inhoud in de post.
Wie dacht je dan dat er in WW II zaten de muppets tegen de smurfen?
 
Bovenaan