Top of -Flopspelers

Reactiescore
7
HAHA grappig dat jij dat zegt wie aan de oda te zien alles gratis gekregen heeft.

Wij hebben MB's maar nog geen gebruik van gemaakt. Netjes alles zelf weggeveegd.
Daarbij kunnen wij er niets aan doen, dat onze dorpen in ons cluster bijna gratis weg te pakken vallen.

daarbij was die stam pp farmers en die zou ik eerst aanvallen maar door pm met ze gevoerd te hebben konden ze lekker door farmen en als ze stoppen zouden die dorpen naar ons toe gaan.

Hier is al eens een discussie over geweest op deze wereld en veel mensen hebben gezegd dat je zulke spelers meteen moet edelen of je krijgt er gezeik mee.
Zo zijn wij niet en als ze pp willen farmen mag dat gewoon iedereen zou plezier aan dit spel mogen hebben.

Daarbij als je dit toe laat mag je ook best iets terug verwachten wat ik nu dus deed maar blijkbaar moet ik die mensen nu gelijk gaan geven en zulke spelers dus meteen weg edelen.

aan deze vraag is is helemaal niks mis mee maar als jij ons hiermee slecht wil maken heb je mijn zege hoor, als dit is waar jij hard op gaat.

Dit is wat ik ontvangen had via pm.
Dan zou ik volgende keer toch eerst beter communiceren voor je van zulke dingen uitgaat.

Khabibnurmagomedov 01.06.20 20:49
Ja hij stuurde ons een pm.

De reden dat die dat stuurde is omdat [PLAYER]Take That Thing[/PLAYER] al contact met hem heeft gehad. Voor onze stamleden is het al bijna kansloos hier en [PLAYER]Take That Thing[/PLAYER] en hertog remi zijn nu pp aan het farmen. Hij heeft daaruit opgemaakt dat wij voor hem spelen maar dat doen we zeker niet. Vind het namelijk triest hoe hun het spel spelen dus ze zoeken het zelf maar lekker uit.
 
Reactiescore
1.380
Wij hebben MB's maar nog geen gebruik van gemaakt. Netjes alles zelf weggeveegd.
Daarbij kunnen wij er niets aan doen, dat onze dorpen in ons cluster bijna gratis weg te pakken vallen.



Dit is wat ik ontvangen had via pm.
Dan zou ik volgende keer toch eerst beter communiceren voor je van zulke dingen uitgaat.

Khabibnurmagomedov 01.06.20 20:49
Ja hij stuurde ons een pm.

De reden dat die dat stuurde is omdat [PLAYER]Take That Thing[/PLAYER] al contact met hem heeft gehad. Voor onze stamleden is het al bijna kansloos hier en [PLAYER]Take That Thing[/PLAYER] en hertog remi zijn nu pp aan het farmen. Hij heeft daaruit opgemaakt dat wij voor hem spelen maar dat doen we zeker niet. Vind het namelijk triest hoe hun het spel spelen dus ze zoeken het zelf maar lekker uit.

Dus nogmaals leuk dat je het op forum gooit maar geef je nog geen antwoord.
Was mijn vraag dan zo gek?

Hij had ook nee kunnen zeggen en dat ie gewoon lekker wil spelen zelf dan hadden wij prima gezegd maar nu wil je ons afdoen dat wij iedereen gebruiken.
Op onze aanvallen ben jij direct je mb stam gaan joinen zodat ze je defence kunnen geven.

check onze oda maar die liegt er niet om dat we het solo doen
 
Reactiescore
1.647
Dus nogmaals leuk dat je het op forum gooit maar geef je nog geen antwoord.
Was mijn vraag dan zo gek?

Hij had ook nee kunnen zeggen en dat ie gewoon lekker wil spelen zelf dan hadden wij prima gezegd maar nu wil je ons afdoen dat wij iedereen gebruiken.
Op onze aanvallen ben jij direct je mb stam gaan joinen zodat ze je defence kunnen geven.

check onze oda maar die liegt er niet om dat we het solo doen

Gasten wilden ook ons joinen eigenlijk dus extra pijnlijk als hun helden hun aanvallen ;) Zeker als dan kijk wie dan bij hen hoorde allemaal en met wie ze nog moesten fuseren bij de soli. 13k punten aan mb, is 65% hun eigen grote en was eerst nog stukje hoger op moment soliciteren omdat ze fusies toen door moesten zetten.
 

Deleted User - 487856156

Guest
Creatief zijn met bonusitems, de juiste dorpen pakken, op het juiste moment dorpen pakken, creatief zijn met vlaggen, je dorp op de juiste manier uitbouwen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan :)

Ja zo gaat het eraan toe, creatief zijn met bonussen....
Van de ene op de andere dag 4 bbdorpen overnemen en ze in 2 dagen 1000 punten doen stijgen vergt niet veel kunde maar pp'n, zo gaat het eraan toe.
 
Reactiescore
416
Wat vinden jullie va


Ja zo gaat het eraan toe, creatief zijn met bonussen....
Van de ene op de andere dag 4 bbdorpen overnemen en ze in 2 dagen 1000 punten doen stijgen vergt niet veel kunde maar pp'n, zo gaat het eraan toe.

je vergeet de boostdorpjes voor illy eh, wel actueel blijven...
 
Reactiescore
7
Dus nogmaals leuk dat je het op forum gooit maar geef je nog geen antwoord.
Was mijn vraag dan zo gek?

Hij had ook nee kunnen zeggen en dat ie gewoon lekker wil spelen zelf dan hadden wij prima gezegd maar nu wil je ons afdoen dat wij iedereen gebruiken.
Op onze aanvallen ben jij direct je mb stam gaan joinen zodat ze je defence kunnen geven.

check onze oda maar die liegt er niet om dat we het solo doen

In PM's kan je toch lezen dat die nee zegt, en ga jij moeilijk lopen doen.

En ja jullie willen iedereen gebruiken, gisteren loop je te dreigen tegen ons dat wij jullie MB moeten worden, of het wordt oorlog.

Onze MB stam bestaat uit vrienden van andere werelden, ofcourse willen die ons helpen indien nodig met defence. Zou je zelf ook 9/10 gebruik van maken moest je er alleen voor staan.

Daarbij solo, hoorde gisteren dat jullie met 5 waren, 1 op against, en 4 die dorpen uitbouwen.


Gasten wilden ook ons joinen eigenlijk dus extra pijnlijk als hun helden hun aanvallen ;) Zeker als dan kijk wie dan bij hen hoorde allemaal en met wie ze nog moesten fuseren bij de soli. 13k punten aan mb, is 65% hun eigen grote en was eerst nog stukje hoger op moment soliciteren omdat ze fusies toen door moesten zetten.

Wij hebben 0,0 plannen met fusies van onze MB's, snap dus niet waar jij dat vandaan haalt? Denk dat jij voorlopig de grootste speler bent met de 'gratis' dorpjes die Prego voor je fixt.

13k punten aan mb klopt ook niet, mag je delen door 2..
Niet iedereen in die stam is MB of DU.
 
Reactiescore
1.647
In PM's kan je toch lezen dat die nee zegt, en ga jij moeilijk lopen doen.

En ja jullie willen iedereen gebruiken, gisteren loop je te dreigen tegen ons dat wij jullie MB moeten worden, of het wordt oorlog.

Onze MB stam bestaat uit vrienden van andere werelden, ofcourse willen die ons helpen indien nodig met defence. Zou je zelf ook 9/10 gebruik van maken moest je er alleen voor staan.

Daarbij solo, hoorde gisteren dat jullie met 5 waren, 1 op against, en 4 die dorpen uitbouwen.




Wij hebben 0,0 plannen met fusies van onze MB's, snap dus niet waar jij dat vandaan haalt? Denk dat jij voorlopig de grootste speler bent met de 'gratis' dorpjes die Prego voor je fixt.

13k punten aan mb klopt ook niet, mag je delen door 2..
Niet iedereen in die stam is MB of DU.

Citeer puur jouw woorden uit je soli ;)

Ben erg trots op beste MB/DU die er is, compenseert alle PP van de buurt.
 
Reactiescore
756
Hij ging plots de speler helpen die ik edelde :) , en kreeg nog is kata op mijn boer van hem . Ik heb dan ook maar samengespeeld met de speler die hij trachte te edelen maar ben niet zo laag geweest om kata te gebruiken op hem . Boontje komt om zijn loontje maar op een FairPlay manier
Prima actie! Wereld zit jammer genoeg vol kata's..
 
Reactiescore
154
Dit wil ik toch ook wel kunnen

in de top 5 staan met maar 9563 verslagen tegenstanders...

Iemand die mij de skills kan leren :D ?
 
Reactiescore
1.476
Dit wil ik toch ook wel kunnen

in de top 5 staan met maar 9563 verslagen tegenstanders...

Iemand die mij de skills kan leren :D ?
Erger nog, slechts 25% daarvan is oda. Als aanvaller staat hij nog lager dan totaal od, als rang 3 speler. Schandelijk.
 
Bovenaan