Golden Awards

Reactiescore
986
nu moet je wel eens vertellen waarmee hij weigerde te helpen, zo kan ik een kant kiezen :confused2:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Jullie weigerde te helpen, en vragen mij dan of ik degene ga kicken die wel samenwerkt. Wat denk je dan dat ik ga doen? Je mag denken wat je wilt maar het is een stab naar je stam toe. Je wilt je stamgenoot niet helpen (waarom zit je uberhaubt dan in de stam) Je profiteert van de stam en daarna geef je me de keuze om degene die wel wilt samenwerken eruit ga kicken of je leaved. Dan stab je maar en leave je de stam. Ik ga geen mensen kicken die de stam willen helpen. Dat jullie denken dat dit een stab langs mijn kant is maakt me niet echt uit. Dat uitschelden of wat er ook is gezegd tegen jullie had niet gehoeven, daar ben ik het mee eens. Maar iedereen zegt zo een dingen wel eens als ze boos zijn. Ik heb het anders ervaren, en toen waren er meer mensen het met me eens. Deze wereld is gedaan, mijn conclusie is genomen. De spelers van ryuk hebben het vies gespeeld.

Nu tijd om weer on-topic :)
Als het op 500 dorpen was, oké. Dit was beginfase en een cruciaal dorp voor het cluster waar ik vanaf het begin een claim op had. Toen ik die niet wilde afstaan werd ik uitgescholden en werd me heel duidelijk gemaakt dat de titel stamgenoot niks uitmaakte: als ik het dorp niet zou afgeven, zou ik incs krijgen. Dat ik daarop zeg dat hij of ik uit de stam moet lijkt me niet apart en ik zie al helemaal niet in hoe het vies spel van Ryuk is. Je stamgenoot was dus juist degene die niet helemaal begreep dat je stamgenoten moest helpen, jij blijkbaar ook niet.
 
Reactiescore
93
Ik ga het nog 1 keer uitleggen: Ik had een stam gestart met 2 andere accounts waarvan ik de spelers al kende, en hadden ryuk gevraagd om te joinen. Hiermee ging die akkoord dus deed hij dat. Toen ryuk en Rone (1 van mijn premades) samen iemand aanvielen liep Rone bijna al zijn troepen dood, en ryuk verloor bijna niets. Dus Rone vroeg aan Ryuk of hij het dorpje kon krijgen dat Ryuk had overgenomen van de speler die ze samen aanvielen, om Rone er weer bovenop te helpen. Hiermee vroeg Ryuk aan mij om mijn premade te stabben, of hij zou zelf leaven. Dan is de keuze snel gemaakt aangezien ik geen stabber ben. Hierna viel Ryuk Rone aan, en als respons viel ik inderdaad ook Ryuk aan. Daarnaast verdraai je de feiten. Jullie waren niet omringd, wij waren omringd. Lees het forum maar eens goed terug. Wij waren helemaal omringd door Nibiru. Ik zie niet hoe dit een stab vanuit mijn kant kan zijn maarja het zal wel ^^
 
Reactiescore
93
Mypride had het over een stab ^^
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik ga het nog 1 keer uitleggen: Ik had een stam gestart met 2 andere accounts waarvan ik de spelers al kende, en hadden ryuk gevraagd om te joinen. Hiermee ging die akkoord dus deed hij dat. Toen ryuk en Rone (1 van mijn premades) samen iemand aanvielen liep Rone bijna al zijn troepen dood, en ryuk verloor bijna niets. Dus Rone vroeg aan Ryuk of hij het dorpje kon krijgen dat Ryuk had overgenomen van de speler die ze samen aanvielen, om Rone er weer bovenop te helpen. Hiermee vroeg Ryuk aan mij om mijn premade te stabben, of hij zou zelf leaven. Dan is de keuze snel gemaakt aangezien ik geen stabber ben. Hierna viel Ryuk Rone aan, en als respons viel ik inderdaad ook Ryuk aan. Daarnaast verdraai je de feiten. Jullie waren niet omringd, wij waren omringd. Lees het forum maar eens goed terug. Wij waren helemaal omringd door Nibiru. Ik zie niet hoe dit een stab vanuit mijn kant kan zijn maarja het zal wel ^^
Hiermee vroeg Ryuk om je stam te stabben? Wat een jump opeens, zoals ik eerder vermeldde zijn er heel wat dingen voorgevallen voor ik mijn voorstel deed. Iemand die met alle ziektes die je kan verzinnen gaat schelden wil ik niet bij in de stam en dat heb ik duidelijk gemaakt. Uiteindelijk ben ik gewoon geleaved en is het daarna normaal uitgevochten, met Ryuk wel omringd door 3 spelers, snap ook niet dat je dat ontkent.
Jij was inderdaad degene die zei dat Ryuk stabte dus ik verdedig me hier, wat ik zei dat jij de enige was die vies spel heeft begaan, tot op zekere hoogte wel, want je zat alleen met een rotte appel in de stam.
Maar leg mij nog eens uit dat als je je stam vraagt de claims te respecteren, dat niet gebeurt, je wordt uitgescholden, je blijkbaar niet het recht hebt een stam te leaven? Het was ook niet zo dat ik direct aanviel oid, er werd gewoon nog een Nap afgesproken.
 
Reactiescore
93
En je gaat blijven ontkennen. Ik zeg het je nog eens, lees het forum terug en je ziet dat wij omringd waren. Zei ik dat je direct aanviel? Dat staat er toch echt niet. Het feit blijft dat je de stam leave en wij daardoor omringd waren door nibiru en jou, en we dus geen kant meer uit konden. Maar je zal nu wel weer met iets anders komen. Het feit dat ik ben weggespeeld door jou klopt wel. Je moest wel eerst samenwerken met 1 van de grootste stammen van de wereld op dat moment, waardoor ik ook nog omringd was. Maar gefeliciteerd!
Ik zet deze discussie stop want wat je zegt slaat nergens op ^^

Kusjes Jente

Dit boeit niemaaaaand ffs ga nu eens weg

Ik wil deze discussie al lang stoppen maar deze speler blijft de feiten omdraaien.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
En je gaat blijven ontkennen. Ik zeg het je nog eens, lees het forum terug en je ziet dat wij omringd waren. Zei ik dat je direct aanviel? Dat staat er toch echt niet. Het feit blijft dat je de stam leave en wij daardoor omringd waren door nibiru en jou, en we dus geen kant meer uit konden. Maar je zal nu wel weer met iets anders komen. Het feit dat ik ben weggespeeld door jou klopt wel. Je moest wel eerst samenwerken met 1 van de grootste stammen van de wereld op dat moment, waardoor ik ook nog omringd was. Maar gefeliciteerd!
Ik zet deze discussie stop want wat je zegt slaat nergens op ^^

Kusjes Jente



Ik wil deze discussie al lang stoppen maar deze speler blijft de feiten omdraaien.
Er lagen 3 spelers om Ryuk heen. Dat ontken jij, terwijl het de waarheid is. Dat wij contact zochten met een andere stam is niet heel raar dan, nadat jij al een bg had gesloten met de stam van hermich.
Maar je kan leuk de discussie willen stoppen, maar je mag me echt nog uitleggen waar het stab gedeelte van Ryuk voorkomt, want een stam leaven om ene hele legitieme reden valt daar niet onder.
 
Reactiescore
986
Al een tijdje niet meer actief op de quara wereld, dus deze lijst is bedekt met een laagje stof, maar ik ben de classic discussie zodanig beu + ik verveel mij aanzienlijk.

Beste speler: Level Up. Ik denk dat er weinig mensen hier commentaar op kunnen hebben. Staan al sinds week 1 op de eerste plaats met heel weinig interns. Ik ken Max en Sean niet bijster goed en heb ook nooit met hen in dezelfde stam gespeeld, maar ik vind het knap dat twee speeder zich hebben kunne motiveren om op deze wereld er vol voor te gaan en ook dat ze dit nog steeds volhouden. Chapeau.

Beste stam: Stay! Eerst was ik een redelijk grote "hater" van deze stam, aangezien het mij vooral een samenraapsel leek van de competente spelers in het noorden. Ook de recruit van schedel vond ik niet zo netjes maar goed, op het einde van de rit kun je ze geen ongelijk geven en heeft het allemaal goed uitgepakt. Mensen haten vaak op spelers/stammen die het (te) goed doen, maar je kunt niet ontkennen dat het momenteel (en eigenlijk al een eindje) de beste stam op Quara wereld is.

De beste stam speler: Enige stam waar ik in gezeten heb is Veeg, dus deze nominatie gaat naar een Veeg speler. Daar komen bij mij san holo, mijn "partner in crime" en Pavo naar boven. Max van san holo ken ik natuurlijk al lang, maar Bjorn van Pavo kende ik voor deze wereld niet en kon ik het altijd uitstekend mee vinden. Heel pientere kerel die bovendien altijd oplossingen zocht en probeerde de rust te bewaren in de kindertuin die Veeg af en toe was.

Het grootste ego: Alhoewel ik er in het begin van de wereld een vrij goede band mee had, nomineer ik hier Jonas van The Architect. Een groot ego is voor mij iemand die zichzelf boven zijn co's/stam zet en dat was bij hem op een gegeven moment het geval. Verder ga ik er niet meer over uitweiden.
Verder had Flashback ook een groot ego, vooral in het begin van de wereld was het duidelijk dat het vooral de persoonlijke rang 1 was waar hij op uit was. Dit is echter wel veel verbeterd naarmate de wereld vorderde en na heel wat discussies met hem.

Beste leider: Ik heb enkel in Veeg gezeten en daar was er niet echt iets wat het woord "leiding" waardig was dus deze laat ik open.

Slechtste leider: Geen idee. Als ik er toch moet kiezen kies ik die van Panda. Zat weinig inhoud in en hadden amper oog voor de toekomst.

Meest onderschatte stam: Op dit moment Giorni. Iedereen denkt dat het een walk in the park wordt voor Stay!, maar ik volg het nog een beetje en ik denk toch dat Giorni hier ferm onderschat wordt en eventueel nog zou kunnen verrassen.

Meest overschatte stam: Die zijn allemaal al weg of op delete, dus laat ik open.

Meest overschatte speler: Calamity. Aanvallend was het toch allemaal maar magertjes voor iemand met zo'n reputatie.

Meest onderschatte speler: Abuser.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Level Up, schedel, mamma ducky, A Wealth of Knowledge. Allemaal spelers die ik zelf niet super goed ken maar veel positiefs over hoor.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam: Ik vind het altijd leuk als mensen met hun eerste TW naam spelen van 10+ jaar terug, dus hier ga ik voor mamma ducky.

Mooiste stam naam: BIER, spreekt voor zich.

Het tofste topic: Normaal gezien altijd het golden awards topic tot het volledig off-topic ging en het besmeurd werd met classic parlé die niemand interesseert.

Het domste topic: Raad de mod. Who cares?

Favoriete forum poster: De mannen van ex-Divine weten wel hoe ze propaganda moeten voeren, dus hun posts kon ik wel smaken (jvds11, howlin, etc.)

Minst favoriete forum poster: jentele. Op zich wel een OK kerel, maar is een beetje aandachtsgeil en loopt hier gewoon wat te provoceren om mensen op stang te jagen. Eens je dat door hebt erger je je er minder aan, maar blijf het wel soms een beetje irritant vinden hoe hij zich overal in loopt te moeien.

Dikste wannabe op het forum: jentele, om dezelfde redenen als hierboven.
 
Reactiescore
93
Yes ik ben een wannabe ^^
Leuk lijstje thomas :)
 

Deleted User - 487965883

Guest
Beste speler: Ondanks dat er meerdere mensen zijn die ik hier graag zou willen vernoemen kan ik maar 1 account als beste speler plaatsen en dat is het team van Mamma Ducky, in mijn ogen hebben ze veruit het moeilijkste front gehad van iedereen voornamelijk in de mid game tegen BCLK, Lions en later Robinboris waar ze iedere keer sterke winsten konden boeken en tegelijkertijd veel van hun eigen groei hebben opgeofferd voor de stam.
Niemand wilt fronten met deze gasten en dat kan ik je garanderen.

Beste stam: Stay!, aanvankelijk een samenraapsel van 3 stammen in het noorden die zichzelf gedwongen voelden om samen te spelen tegen het toen in onze ogen meer kwalitatieve zuiden. Doorheen de tijd zijn we doorgegroeid tot een zeer sterke en hechte stam waarvan de kern onveranderd is gebleven. De recruits van Dymotare, Schedel en Kordaat hebben de stam naar een hoger niveau gebracht en hebben we onszelf in een goede positie gebracht voor wereldwinst.

De beste stam speler: Voor mij is er 1 iemand die kop en schouders boven de rest uitsteekt en dat is Ruben.
De meerwaarde die hij brengt voor de stam is ongewoon, in ieder aspect dat iemand een stam kan helpen blinkt hij uit en denk dat iedereen binnenin Stay! dat kan beamen. Gewoon een top gozer en onmisbaar persoon binnen een stam.

Het grootste ego: Drokz, iemand die veel van zichzelf verwachtte en Level Up overschat noemde om vervolgens 24u later weg gespeeld te worden zonder enige tegenstand te bieden.
Daarnaast zou ik ook graag mijn beste vriend @tim010 nomineren omdat hij toch ook ergens verdiend in een lijstje te staan.
Talk the talk and walk the walk, zo moet het. Alhoewel zijn speed prestaties klein beetje teleurstellend waren de afgelopen weken. x

Beste leider: Denk dat Stay! bijna feilloos beslissingen heeft gemaakt doorheen de loop van de wereld en nu wordt het tijd dat het zijn vruchten afwerpt.

Slechtste leider: De Gevlekte worst van Intel, ik zag in Intel een sterke stam die kon meedraaien voor wereldwinst alleen hebben ze in mijn opzicht alles verkeerd gedaan wat verkeerd kon gaan. Hun BG met OA vanaf praktisch het begin van de wereld was een zeer goede zet alleen is die na de start niet correct gebruikt, daar hadden ze zeker veel meer mee kunnen doen en Stay! het zeer moeilijk mee kunnen maken als ze ook met BLCK afspraken hadden gemaakt. Daarnaast het slechte deff werk op belangrijke accounts voor hun oa. Drokz en Tactical. De recruit van Kordaat was zeker een goede zet en spijtig dat worst Dymotare niet heeft kunnen overhalen om te joinen anders had de wereld er misschien heel anders kunnen uitzien.
Daarnaast lijkt Panda me ook geen slechte keuze om hier te vermelden, als je leider het schip op die manier verlaat is het logisch dat heel de stam kort nadien valt.

Meest onderschatte stam: BLCK, denk dat veel mensen op deze stam sliepen maar waren tot op heden de meest geduchte tegenstanders die we als stam zijn tegen gekomen. Bijna elke speler hier heeft tot de laatste dag sterk verdedigd ook al was de situatie vrij tot zéér hopeloos aan het worden, iets waar heel veel mensen nog iets van zouden kunnen leren. Spijtig dat ze ook (van wat ik heb meegekregen) een incompetente leider hadden.

Meest overschatte stam: Stay!, ondanks we al zeer lange tijd als favoriet gezien worden hebben we zeker ook onze eigen problemen. Zeker in de mid game fase waar we in mijn ogen zeer zwak stonden maar andere stammen hun voordelen slecht uitgespeeld hebben waardoor we alleen maar sterker konden worden.

Meest onderschatte speler: Quarantastics, mega front en weinig safe. De kern van Giorni die moet staan als een blok om Giorni tot een succes te doen leiden. Persoonlijk verwacht ik super veel van hun en hoop dat ze dit ook waar kunnen maken maar de toekomst zal dat uitwijzen.
Corona Ontbijtje of hoe heten die gasten. Mensen slapen op hun al heel de wereld maar ik weet beter.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Saesee tiin & Calamity, ik denk dat deze spelers belangrijke schakels zijn voor hun stam en veel werk verrichten en verlichten voor andere mensen. Ex-Divine leek me ook nog leuk om mee te spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: x ray, mensen laten nachten voor jou om vervolgens diezelfde ochtend te zeggen dat je geen zin meer hebt om te deffen is gewoon zeer triest..

Mooiste spelers naam: A Wealth of Knowledge, zou bijna willen fuseren met hun zodat ik deze naam in men profiel kan zetten.

Mooiste stam naam: Bier, vanzelfsprekend!

Het tofste topic: Spotprenten of golden awards als er nog lijstjes komen!

Favoriete forum poster: Level Up met de gestolen spotprenten en het propaganda canon van Divine, Mao kan er nog wat van leren. Spijtig dat ze niet meer spelen.

Dikste wannabe op het forum: Jentele, de 6ix9ine van de Quarantaine wereld. Iedereen "haat" hem maar toch weet hij de ogen van iedereen te trekken.
Blijf zo voortdoen jongen!

Dikste wannabe in het spel: Flex <3

Mooiste profiel foto van spelers:
145996_large.png
Mooiste profiel foto van stammen:
146783_large.png
Mooiste actie van de wereld: Paul die een dood account opnieuw tot leven wekt, Flex wegspeeld en daarna als een rots stand houdt tegen Giorni.
760 clears en 1500+ edels kopt op één dag met minimaal verlies, links & rechts punches ontwijkt en countered met de precisie van een Connor Mcgregor (de UFC gast niet die wannabe die hier op TW ergens rondzweeft.)
Wat een beest jongeuh.

Meest belovende speler voor de toekomst: JustLove, jullie zullen wel zien ;)

Grootste blunder: De prutsers van het Oosten aan het werk.
e2ae74aa37faba1effda39ec677fe04d (1).png
Voor wie heb je nu echt respect: Ruben, Paul & Sherwin

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn partner in crime Max de god aka de hel van Meise.

Ik wil graag nog meedelen dat: je moet oppassen voor Max, deze gast geeft je een elleboog als je een dorp van ons pakt en spuit daarna in je poepje.
Sherwin moet stoppen met spammen.
 
Bovenaan