Top of -Flopspelers

Reactiescore
372
Uiteraard kunnen er op W74 wel echte stopspelers starten. Alleen denk ik niet dat ik die momenteel al tegengekomen ben. Ik hoop voor jullie allen dat het een gezellige, leuke wereld gaat worden die toch ietwat van niveau zal zijn.

Hallo aangenaam, een stopspeler ;)

Het lijkt mij dat je een speler beter kan beoordelen op basis van de individuele kwaliteiten/prestaties. In plaats van dat je iemand beoordeelt op basis van het feit dat hij op een bepaalde wereld is gestart. Dus een speler die drie werelden van hoog niveau won door zijn stam te carryen en hier speelt zou een subtopper zijn enkel omdat hij besloot hier te gaan spelen? Er zijn een heel aantal spelers die na jaren afwezigheid terug zijn gekomen gezien er plotseling veel vrijetijd beschikbaar was. wQ bleek toch behoorlijk intensief te zijn, en wachten op een volgende optie duurde te lang.

Enkel omdat bepaalde accounts recent heel actief zijn, werelden winnen en veel naamsbekendheid hebben gekregen. Sluit niet uit dat spelers die na jaren terug komen, het AF volkomen mijden of op onbekende/nieuwe accounts spelen over minder kwaliteiten beschikken. Vind het een behoorlijke generalisatie om op basis van het feit dat je er geen toppers kent, gelijk trekt aan het feit dat die er niet zijn. Dat is niet aan jouw persoonlijk maar als reactie van al die anderen die dat zeggen dat er nauwelijks kwaliteit is. Misschien is dat zo, maar dat kan nu nog niet gezegd worden.

Natuurlijk zou het vele malen beter geweest zijn als de instellingen beter geweest waren. Heb zelf nog nooit met bolwerken of uitkijktorens gespeeld. Die torens zijn een verschrikkelijke uitvinding en kan me niet voorstellen waarom ze bij Innogames dachten dat dat een goed idee zou zijn... Dan hebben we het nog niet eens over het 200ms gap....

Desalniettemin hoop ik dat we er met zn allen een gezellige wereld van gaan maken en er veel plezier aan hebben, dat is tenslotte het doel :D

En amen, 1 van de beste posts tot nu toe op het W74 forum, van de amper posts .
 

Deleted User - 487957162

Guest
Topspelers zijn speler die vanaf de voorstelling van W74 per direct het besef hadden dat ze deze wereld niet moesten starten, enkel voor pp farm dan. Daarnaast heb je nog subtoppers die hier wel gestart zijn maar daar naar mening later deze wereld spijt van gaan hebben. De wereld zit vol kata-noobs. Dus wanneer je eens pech hebt krijg je kata's en gaat je zin om hier verder te spelen heel snel over zijn.

Dit is echt een bericht vol onzin. Quarantine wereld is gewoon edelsspammen en de beste wint. Classic een goede wereld, maar op hoge snelheid. W73 is inderdaad een leuke wereld. Alleen waarom zouden toppers niet starten hier? Een echte topper kan elke wereld winnen, ongeacht de instellingen. En wat is tegenwoordig een echte topper? De meeste hebben 5 boostaccounts + shitload pp nodig om een start door te komen, tegen goed samenwerkende stammen.

Ben je toevallig al weggespeeld op de wereld, dat je het zo afvalt.
 
Reactiescore
756
Dit is echt een bericht vol onzin. Quarantine wereld is gewoon edelsspammen en de beste wint. Classic een goede wereld, maar op hoge snelheid. W73 is inderdaad een leuke wereld. Alleen waarom zouden toppers niet starten hier? Een echte topper kan elke wereld winnen, ongeacht de instellingen. En wat is tegenwoordig een echte topper? De meeste hebben 5 boostaccounts + shitload pp nodig om een start door te komen, tegen goed samenwerkende stammen.

Ben je toevallig al weggespeeld op de wereld, dat je het zo afvalt.
de enige wereld die ik nog speel besta ik nog ;)
 
Reactiescore
372
Laten we in ieder geval stoppen met het afzeiken van het niveau, vind het een klein beetje show pakken. Ik snap überhaupt ook niet waarom je naar een forum gaat van een wereld, waar je niet speelt of pp farmt om vervolgens salty te gaan lopen zijn.

Ik geloof dat er een hoop waardige spelers zijn die deze wereld spelen, als ik alleen al in mijn stam kijk zie ik al een paar flinke namen. Elke speler die anderzijds beweert, start op deze wereld, bouw een mooi account op en dan praten we over een aantal maanden verder op het niveau. Als je niet speelt kun je er zelf niet over oordelen.

Ik wel graag mijn held quoten. Meester Frank Visser zei eens: “dit is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen”.
A0F1F0BE-1EEE-4286-94D7-10FEECBC89C4.jpeg
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wat is tegenwoordig een pro speler? Het is een spelletje en geluk blijft ook een factor.
 
Reactiescore
756
Het is niet mijn bedoeling om mensen hier af te zeiken. Ik denk dat je me een beetje te letterlijk neemt @Gloeilampje
Zoals ik in een eerder post al zei zijn er hier uiteraard ook goede spelers. Alleen zullen die er W74 iets minder zijn door de instellingen die een beetje tegenvallen. Ik was W74 gestart om te gaan pp farmen, toen m'n dorpje iets van een 800p had kreeg ik non-stop kata's omdat ik zogezegd een pp spender was. Prima voor mij. Als deze spelers liever een dorpje van 800p helemaal afbreken om dan in een latere fase een probleem met de puntenlimiet te hebben en het dan niet meer kunnen edelen. Echter is dat voor deze spelers geen probleem wat zij zijn even tevreden met een bb dorpje van 50p.
 
Reactiescore
1.476
Dit is echt een bericht vol onzin. Quarantine wereld is gewoon edelsspammen en de beste wint. Classic een goede wereld, maar op hoge snelheid. W73 is inderdaad een leuke wereld. Alleen waarom zouden toppers niet starten hier? Een echte topper kan elke wereld winnen, ongeacht de instellingen. En wat is tegenwoordig een echte topper? De meeste hebben 5 boostaccounts + shitload pp nodig om een start door te komen, tegen goed samenwerkende stammen.

Ben je toevallig al weggespeeld op de wereld, dat je het zo afvalt.
Echte toppers willen deze wereld niet winnen, juist omdat de instellingen zo fucked zijn. Dat in quarantaine de beste wint, ben ik het ook niet mee eens, maar dat terzijde.
 
Reactiescore
372
Echte toppers willen deze wereld niet winnen, juist omdat de instellingen zo fucked zijn. Dat in quarantaine de beste wint, ben ik het ook niet mee eens, maar dat terzijde.

[SARCASM]Fijn dat jij alle toppers op TW vertegenwoordigt op het forum, een grote verantwoordelijkheid lijkt me zo. [/SARCASM]

Nogmaals, het spreekt van weinig niveau om non-stop naar het forum van een wereld te gaan om te mekkeren over de instellingen en dat jouw definitie van ‘toppers’ hier niet starten. Heb je nog iets interessants te vermelden of is dit de enige onzin die uitkraamt?

Een ‘topper’ is volledig subjectief, in mijn perspectief moet een ‘topper’ op elke wereld, ongeacht de instellingen kunnen vlammen. Het vraagt naar mijn mening meer ervaring en skills om dorpen over te nemen wanneer je weet dat je trein 80% van de keren gesnipet kan worden, dan wordt je creatief en ga je kijken naar andere oplossingen, de echte ‘toppers’ vinden die oplossingen. Bovendien vraagt het niet farmen ook weer om andere activiteiten om aan GS te komen, niet alleen met pp ;). Ik ben het dus volledig met je oneens over het feit dat ‘jouw toppers’ hier niet willen starten om zoiets als de instellingen. Vind ik eerder een lack of skills.

ik wil je bovendien vriendelijk uitnodigen om heerlijk te blijven posten op dit forum, maar blijf weg van woorden als ‘toppers’ of ‘wereldinstellingen’. We weten het nu namelijk wel en het begint een beetje te vervelen.

AE06CD75-9A50-483E-B02E-1C6D83BE134F.jpeg
 
Reactiescore
1.226
Bovendien vraagt het niet farmen ook weer om andere activiteiten om aan GS te komen, niet alleen met pp ;).

Hoe dan? Het is toch juist de PP beurs waar je ongelimiteerd GS kunt binnenhalen in tegenstelling tot het farmen waar limited haul van toepassing is? Hoe kom je aan GS dan als je niet farmt?
 
Reactiescore
372
Hoe dan? Het is toch juist de PP beurs waar je ongelimiteerd GS kunt binnenhalen in tegenstelling tot het farmen waar limited haul van toepassing is? Hoe kom je aan GS dan als je niet farmt?

Creatief zijn met bonusitems, de juiste dorpen pakken, op het juiste moment dorpen pakken, creatief zijn met vlaggen, je dorp op de juiste manier uitbouwen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan :)
 
Reactiescore
1.226
Creatief zijn met bonusitems, de juiste dorpen pakken, op het juiste moment dorpen pakken, creatief zijn met vlaggen, je dorp op de juiste manier uitbouwen.

Dat zijn dingen die je elke wereld moet doen ongeacht de instellingen. Maar ik snap dat het bij limited haul net wat secuurder moet aangezien farm inkomsten minimaal zijn.
 
Bovenaan