Golden Awards

Deleted User - 487694086

Guest
Lijkt er meer op dat jullie altijd de schaamte van vorige classic willen wegpoetsen door onwaarheden en bijzaken aan te halen.
 
Reactiescore
151
Haha met jou ga ik niet eens in discussie aangezien je niet eens leest waar het over gaat en je gewoon dingen gaat verzinnen.


Nee hoor, Messi laat zien dat hij beter is dan de linksvoor van Stadspark (ook geen gekke speler trouwens :p) met statistieken door meer doelpunten op een hoger niveau te maken?

Misschien is het tijd om eens te stoppen met deze afgezaagde propaganda waarin jullie altijd proberen te doen alsof de situatie waarin jullie zitten zo ongelofelijk zwaar is, om vervolgens je prestatie nog maar eens erger op te kunnen hemelen. Er is echt niemand die daar nog in trapt. Dát is de hele kern van deze discussie.

Maar als je wel kan zeggen dat Messi beter is dan de linksvoor dan FC stadspark, kun je toch ook zeggen dat speler 1 op tw beter is dan speler 2 op basis van vorige werelden (hoeveel ze hebben gewonnen, wat voor werelden ze hebben gewonnen, etc.). Het hoeft geen exacte wetenschap te worden om daar een uitspraak over te doen die beter is dan alleen maar een random mening.

Ik heb die vorige classic helemaal niet gespeeld trouwens. Vond alleen je opmerking zo raar.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.039
Maar als je wel kan zeggen dat Messi beter is dan de linksvoor dan FC stadspark, kun je toch ook zeggen dat speler 1 op tw beter is dan speler 2 op basis van vorige werelden (hoeveel ze hebben gewonnen, wat voor werelden ze hebben gewonnen, etc.). Het hoeft geen exacte wetenschap te worden om daar een uitspraak over te doen die beter is dan alleen maar een random mening.

Ik heb die vorige classic helemaal niet gespeeld trouwens. Vond alleen je opmerking zo raar.

Daar ben ik het mee eens ja, maar als die linksvoor van FC stadspark op dat moment 5 goals voor staat in het gouden schoen klassement tegenover Messi dan is hij op dat moment wel de winnende speler, ondanks dat je weet dat Messi in een volgende wedstrijd er zo 6 in kan knallen. Dat is een beetje wat ik bedoel, dat Messi hem zo in kan halen is pure (misschien wel realistische) speculatie, het enige waar je op dat moment op af kan gaan zijn de harde feiten.

Lijkt er meer op dat jullie altijd de schaamte van vorige classic willen wegpoetsen door onwaarheden en bijzaken aan te halen.

Enige waar ik mij voor schaam is dat ik met jou in een stam ben gegaan.

Lions gewoon gerekt, boeieee

True helaas
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
151
Daar ben ik het mee eens ja, maar als die linksvoor van FC stadspark op dat moment 5 goals voor staat in het gouden schoen klassement tegenover Messi dan is hij op dat moment wel de winnende speler, ondanks dat je weet dat Messi in een volgende wedstrijd er zo 6 in kan knallen. Dat is een beetje wat ik bedoel, dat Messi hem zo in kan halen is pure (misschien wel realistische) speculatie, het enige waar je op dat moment op af kan gaan zijn de harde feiten.



Enige waar ik mij voor schaam is dat ik met jou in een stam ben gegaan.



True helaas


Oke. Maar als hij dan nu voor staat in de gouden schoen, maakt dat hem direct beter? Maakt dat hem automatisch het meest waarschijnlijk om aan het eind van het seizoen die titel nog steeds te hebben? Als je enkel wil ingaan op de 'keiharde feiten' zou je nu ook moeten concluderen dat de eerste persoon die een goal scoort in de eredivisie direct de favoriet is om het aan het eind ook te hebben. Dat is gewoon onzin.
 
Reactiescore
2.039
Oke. Maar als hij dan nu voor staat in de gouden schoen, maakt dat hem direct beter? Maakt dat hem automatisch het meest waarschijnlijk om aan het eind van het seizoen die titel nog steeds te hebben? Als je enkel wil ingaan op de 'keiharde feiten' zou je nu ook moeten concluderen dat de eerste persoon die een goal scoort in de eredivisie direct de favoriet is om het aan het eind ook te hebben. Dat is gewoon onzin.
Dat maakt hem niet beter nee, maar daar gaat het niet om. In het kopje winnend en verliezend is beter of slechter ook helemaal niet relevant, dat is het m nou juist. Je staat voor of je staat niet voor.
 
Reactiescore
151
Dat maakt hem niet beter nee, maar daar gaat het niet om. In het kopje winnend en verliezend is beter of slechter ook helemaal niet relevant, dat is het m nou juist. Je staat voor of je staat niet voor.

Tis gewoon een beetje zielig dat je enkel wilt zeggen n00bs had net iets meer dorpen en daarom waren wij direct en altijd de underdog, en van alle andere overwegingen wil ik niets horen want die zijn irrelevant. Ongeacht wie er speelden of hoe ze lagen of wat dan ook.

In het kopje winnend of verliezend is wie er beter is dus echt totaal wel relevant. Zoals we allemaal vaak zat hebben gezien in sport, tw, elke soort van wedstrijd. Maargoed het zou wel heel zielig zijn als je zou moeten zeggen dat je niet de dikke underdog was toen je verloor natuurlijk.
 
Reactiescore
1.094
Zal niet zeggen dat Noobs de winnende partij was voordat Mats enzo joinde. Maar na de join was Lions wel pretty much kansloos ja, iig met de manier hoe er gespeeld werd in Lions. Die rim noobs gooide clears vol in de NB of achter het front DODGE OK. Die gasten hadden sowieso beter opgeedeld geworden.
Cabbie kan je lang lopen lullen, maar was niet hun beste wereld zeg maar en dan druk ik me volgens mij heel licht uit.
En dan had je games continued die 48 uur off was op dag dat nap ging aflopen (weg op de dag dat ze moesten sturen, en weg op de dag dat ze zelf attacks kregen). En later nog meerdere keren, vooral die keer dat ed iets van 72 uur op dezelfde sessie zat en hij pretty much hele weekend weg was.

En wat? Er konden iets van 8 man loggen op games. Sloeg echt nergens op. Lions had echt geen kans tegen een fatsoenlijke stam. Maar tegen Noobs dus wel want dat was ook dikke pauper, voordat team Zug joinde.
 
Reactiescore
2.039
Tis gewoon een beetje zielig dat je enkel wilt zeggen n00bs had net iets meer dorpen en daarom waren wij direct en altijd de underdog, en van alle andere overwegingen wil ik niets horen want die zijn irrelevant. Ongeacht wie er speelden of hoe ze lagen of wat dan ook.

In het kopje winnend of verliezend is wie er beter is dus echt totaal wel relevant. Zoals we allemaal vaak zat hebben gezien in sport, tw, elke soort van wedstrijd. Maargoed het zou wel heel zielig zijn als je zou moeten zeggen dat je niet de dikke underdog was toen je verloor natuurlijk.

Ho ho houd wel even in je achterhoofd dat dit alles gewoon een reactie is op deze onzin he:

Classic 22 kan ik heel kort over zijn sinds mijn account team eigenlijk na het delete van eigen account door "omstandigheden" de verliezende partij zijn gejoined. Deze hele situatie valt allemaal veel over te zeggen (@MyPride), maar dat we de vooraf winnende partij zijn gejoined is hele grote bullshit. :biggrin:

Bovendien is 5+% toch aanzienlijk wat als het gaat om het verschil tussen 27% en 22%.
 
Reactiescore
1.094
Bovendien is 5+% toch aanzienlijk wat als het gaat om het verschil tussen 27% en 22%

Mja dat is beetje vertekend, ik bedoel oke je kan chilla-x en mmb enzo wellicht wegstrepen tegen de stam van Pedik. Maar al die gasten zoals Davintrae waren er wel gewoon, en dan had Lions meer. Het enige verschil is dat die gasten in het noorden een stel koekebakkers waren, en Chilla-x gewoon full off clears zat te rammen op frontdorpen
 
Reactiescore
2.039
Mja dat is beetje vertekend, ik bedoel oke je kan chilla-x en mmb enzo wellicht wegstrepen tegen de stam van Pedik. Maar al die gasten zoals Davintrae waren er wel gewoon, en dan had Lions meer. Het enige verschil is dat die gasten in het noorden een stel koekebakkers waren, en Chilla-x gewoon full off clears zat te rammen op frontdorpen

Niet echt relevant voor dat punt hè gezien ze pas mee gingen doen nadat Mats ed n00bs gejoined zijn
 
Reactiescore
1.094
Fair enough, maar toen was het verschil ook niet 5%, eerder 1 ofzo
 
Reactiescore
974
Ho ho houd wel even in je achterhoofd dat dit alles gewoon een reactie is op deze onzin he:



Bovendien is 5+% toch aanzienlijk wat als het gaat om het verschil tussen 27% en 22%.

Dat jij de context volledig mist wil niet zeggen dat het onzin is hè, over rechtlullen gesproken Elko. Punt dat alvorens werd gemaakt was dat we de makkelijkste weg kozen en daarmee werelden winnen, n00bs joinen was alles behalve dat. Als je ziet wat Naccer te verduren heeft gehad kwa aanvallen, waar jij tevens ook niet doorbrak. Tja, dat je het vervolgens gaat hebben over details van hoe jij een woord precies interpreteert. Werkelijkheid is gewoon dat zonder Jan en Mats Naccer bij de eerste massa al weggespeeld zou zijn. Dat jij zoiets neerzet als speculatie is gewoon zwak, ofwel een zwaar tekort aan inzicht in situaties.
 
Reactiescore
974

Situatie schetsen die zo extreem overduidelijk is afdoen als "speculatie" is inderdaad een beperkt vermogen tot inzicht, bedankt dat je dit even verduidelijkt.
 
Reactiescore
1.075
Situatie schetsen die zo extreem overduidelijk is afdoen als "speculatie" is inderdaad een beperkt vermogen tot inzicht, bedankt dat je dit even verduidelijkt.
Je kan niet zeggen dat iets zou gebeurd zijn terwijl de situatie niet plaats heeft gevonden. Er is toch niemand die kan zeggen dat het acc daadwerkelijk zou gebroken zijn. Daarbij als het jullie lukt zou het iemand anders ook wel kunnen lukken :p
 
Reactiescore
974
Je kan niet zeggen dat iets zou gebeurd zijn terwijl de situatie niet plaats heeft gevonden. Er is toch niemand die kan zeggen dat het acc daadwerkelijk zou gebroken zijn. Daarbij als het jullie lukt zou het iemand anders ook wel kunnen lukken :p

Succes met zoeken naar iemand die dagenlang 24/7 wil deffen met een kut front, want die bespelers zaten er niet ervoor. Beseffend dat jij ongeacht dat die stam al als grootste kanshebber neerzette voor de winst voor wij joinde, spreekt boekdelen over je kennis van die wereld. Wat weet je überhaupt van die classic? Komt namelijk erg over dat je geen idee hebt waar iedereen het over heeft. ;)

Tuurlijk kan je wel de meest logische situatieschets geven, als je maar genoeg ondersteuning er voor geeft waarom iets zou gaan gebeuren. Logische scenario's zijn daarbij open deuren intrappen, slechts de meest beperkte AF'ers zullen dit niet erkennen Steff ;)
 
Bovenaan