Golden Awards

Reactiescore
151
Dat Divine niet letterlijk bang is geweest snapt m’n kleine teen ook nog wel, daarom dat ik aangaf dat er met de kwaliteit in Divine simpelweg meer in had gezeten dan op del springen. En zeker gezien de uitspraken van Fred enkele dagen geleden. Ik begrijp ook prima dat spelers er in deze fase van de wereld er sneller de brui aan geven, rekening houdend met de wereldinstellingen en de aankomende versoepeling van de maatregelen. Ik heb er daarom ook niet eerder iets van gezegd. Dan moet er echter ook niet worden geklaagd als Divine overschat wordt genoemd.


Fred heeft letterlijk gezegd te gaan deffen tegen Abuser en Cala. Dat zijn de enige accounts van Giorni die met hem fronten en hem kunnen bereiken met edels, dus dat is voor mij dan gewoon hetzelfde.

Klopt hoor, Panda is ook zeker overschat. Maar de nominatie meeste overschatte stam wordt vaak gebaseerd op de discrepantie tussen de initiële verwachting en het uiteindelijke resultaat. Denk dat het juist een compliment is naar Divine, aangezien de verwachtingen daarvan dus een stuk hoger lagen dan die van Panda.

Ja oke, als je het op die manier onderschat noemt prima natuurlijk. Intern wisten we wel dat dit een beetje een yolo start was en we wilden eigenlijk gewoon beetje kloten in de rim met name. Het leek even iets serieuzer te worden maar toen startte de classic en je zag de activiteit intern al afnemen en het meeste van de stamchat ging dan over de classic of totaal ongerelateerde dingen. Dus van binnenaf gezien niet echt iets anders gedaan dan verwacht, maar snap dat je van buitenaf zegt dat we minder hebben klaargespeeld hier dan je zou verwachten.
Dat Fred zei dat ie ging deffen was grotendeels bluf volgens mij, omdat hij abuser bijzonder onsympathiek vindt.

Ding is trouwens wel dat terwijl jij onderschat op een vrij terechte manier gebruikt, sommige van je maten (denk ik) hier dan spreken over runnen of delete gaan als het moeilijk wordt. Dat is toch weer echt iets anders, en gezien onze geschiedenis kunnen we vrij makkelijk zeggen dat we echt niet wegrennen voor een front, al helemaal niet op een wereld als deze.

Je praat best neerbuigend voor iemand die op del gaat zodra er uitdaging komt, de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?
Je doet alsof niemand in giorni of stay ooit een lastig front heeft gehad en dit is net de reden waarom steeds meer en meer spelers tegen een bepaalde groep beginnen spelen.
Je kan zo goed zijn als je wilt, maar als je op del gaat zodra het lastig word, heb je geen enkel recht van spreken.

Jij leest er zelf neerbuigendheid in. Je bedenkt zelf dat ik doe alsof niemand in giorni of stay ooit een redelijke wereld heeft gespeeld. Dat zeg ik allemaal niet, dat projecteer je er zelf gewoon in.

Ik zeg alleen dat de meeste spelers in Divine al vaak genoeg moeilijke fronten hebben gehad en uitgespeeld, voor de meesten (niet voor mij trouwens) heel recent nog. Dus dat je doet alsof we wegrennen of bang zijn van Giorni is gewoon een beetje triest, omdat je zelf ook weet dat het niet waar is.
 
Reactiescore
973
Je praat best neerbuigend voor iemand die op del gaat zodra er uitdaging komt, de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?

Classic 20 fuseerde in een zeer vroege periode al 3 stammen toen bekend werd waar onze premade lag en wie er in zaten, dit ten koste van de wereld die eigenlijk al in de start direct in de endgame werd gedrukt. De uiteindelijke endgame was dan ook teleurstellend sinds die hele vijandelijke fusie stam niet goed werkte. Aldus zaten we cl21 een stuk meer undercover. Sinds er altijd een witch hunt op onze accounts is, en stamloos of samen opviel, werden er wel is random stamaanbiedingen aangenomen. Cl21 heb ik dit dan wel naar de stamoprichter gecommuniceerd en wist die vooraf al dat ik bij een andere stam hoorde. Hoe PN dit heeft gedaan geen idee dan wel, maar zover ik weet heeft die het ook netjes afgehandeld met zijn stamleden.

Vervolgens toen de stam was gevormd heeft de premade nog in de lastigste situatie gezeten van elke stam die classic, met 2 accounts op rank 1 en 2 ODD met amper verliezen. Dat we door de abuse van fakes met 1C uiteindelijk een iets makkelijkere situatie hebben gecreëerd zodat er gedwongen kwalitatief aangevallen moest worden verplaats zinloos aanvallen te blijven spammen, lijkt me een vrij rechtvaardige keuze.

Classic 22 kan ik heel kort over zijn sinds mijn account team eigenlijk na het delete van eigen account door "omstandigheden" de verliezende partij zijn gejoined. Deze hele situatie valt allemaal veel over te zeggen (@MyPride), maar dat we de vooraf winnende partij zijn gejoined is hele grote bullshit. :biggrin:

Je doet alsof niemand in giorni of stay ooit een lastig front heeft gehad en dit is net de reden waarom steeds meer en meer spelers tegen een bepaalde groep beginnen spelen.
Je kan zo goed zijn als je wilt, maar als je op del gaat zodra het lastig word, heb je geen enkel recht van spreken.

Dat zegt niemand, wat daarentegen wel waar is dat buiten Lars bijna elke speler in Divine een trackrecord heeft van (extreem) lastige accounts te hebben gehad en daar uiterst sterk hebben gepresteerd. Buiten dat velen binnen Divine altijd een kernrol heeft gespeeld in meerdere stammen, die reputatie zet door naar nieuwe werelden.

Ik had voor iedere stam hier een argumenten kunnen bedenken , ´Intel´ , Stay , Panda of Giorni.
Alleen de voornaamste reden is dat in mijn ogen Panda het uiteindelijk toch niet zou redden. En ik had juist bij jullie het idee dat jullie nog een enorme sta in de weg zouden zijn voor welke stam dan ook een front met jullie zou aangaan, en het is daarom juist extra dissapointing dat jullie op dell gaan.

Kan ik inkomen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Dat zegt niemand, wat daarentegen wel waar is dat buiten Lars bijna elke speler in Divine een trackrecord heeft van (extreem) lastige accounts te hebben gehad en daar uiterst sterk hebben gepresteerd. Buiten dat velen binnen Divine altijd een kernrol heeft gespeeld in meerdere stammen, die reputatie zet door naar nieuwe werelden.
Maar ik speel ook een rol met mijn gezelligheid!!!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je praat best neerbuigend voor iemand die op del gaat zodra er uitdaging komt, de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?
Je doet alsof niemand in giorni of stay ooit een lastig front heeft gehad en dit is net de reden waarom steeds meer en meer spelers tegen een bepaalde groep beginnen spelen.
Je kan zo goed zijn als je wilt, maar als je op del gaat zodra het lastig word, heb je geen enkel recht van spreken.
Je noemt ook echt direct 2 classics op waar we tegen een hele dikke overmacht streden..
Elke speler heeft ook meermaals bewezen niet voor een uitdaging te vluchten, de redenen deze wereld zijn glashelder uitgelegd ook. Als ik jou was zou ik vooral blij wezen dat dat ze weg zijn, want lastig front heb je miss wel gehad, maar lastig front overleven heb ik je nooit zien doen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
CL22 niet echt de winnende partij gejoined eerder door de join de winnende partij gemaakt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Zeggen dat Lions de winnende partij was zou heel delusional zijn sinds de stab van zug, maar wat verwachten we van mensen die een stab goedpraten :redface: :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Het feit dat Lions al 2 accounts moest rekruteren om nog maar bij te blijven qua dominantie en nog tekort schoot op dat vlak zegt wel genoeg
 
Reactiescore
2.039
Zegt niemand ook? Was niet echt een winnende partij toen eindstrijd aanving denk ik?

Niet echt een winnende partij idd, beiden even inactief. Enige verschil op dat moment was de 5% voorsprong van noobs en de internzee van oud MMB

Denk niet dat je mocht klagen. Jullie hadden Pedik en friends en dan nog die andere stam die doodleuk elke dag langskwamen.

Wij hadden Pedik, daar kan je het bij laten. Accounts van 1,5 mil die 16 3/4e clears sturen noem ik niet perse een toevoeging, al waardeerde ik hun enthousiasme. Ze waren zelf ook gewoon druk bezig met de stam die boven noble en cabbie lag, waar vanuit noobs op gevv'd werd

Op een wereld waar je enkel os binnen de stam kon sturen was ik liever voor meer dominantie binnen de stam gegaan tbh.
 
Reactiescore
973
Stellend dat nadat Zug delete was, niemand van team Zug zich nog had gemoeid op die wereld. Zou n00bs alsnog gewonnen hebben? Naccer met een normaal onhoudbaar front zonder Mats en jan er op. Gli zonder Fred en Ezra tegenover team van Emile die allen al zoveel classics hebben gewonnen. In eerste instantie moest destijds de beste speler van n00bs (bas) geloof ik nog deels "overtuigt" worden om de eindstrijd aan te gaan tegen Lions.

Steff suggereerde dat ongeacht we wel of niet waren gejoined, n00bs daarvoor al het winnende team was. En dat is gewoon bullshit. Ondanks Lions nooit voor ene zak heeft gewerkt als stam, zaten er op dat moment de meeste individuele kwaliteiten. Daarbij het voordeel kwa ligging tegenover het account naccer en dat het grootste frontacc van Lions ook het beste account van Lions was. Pas toen cruciale gaten bij n00bs werden opgevuld aan het front, werkte n00bs velen malen beter samen als Lions en viel Lions erg door de mand als stam.
 
Reactiescore
2.303
Denk dat lions het wel kon schudden na de stabs.
 
Reactiescore
2.039
Stellend dat nadat Zug delete was, niemand van team Zug zich nog had gemoeid op die wereld. Zou n00bs alsnog gewonnen hebben? Naccer met een normaal onhoudbaar front zonder Mats en jan er op. Gli zonder Fred en Ezra tegenover team van Emile die allen al zoveel classics hebben gewonnen. In eerste instantie moest destijds de beste speler van n00bs (bas) geloof ik nog deels "overtuigt" worden om de eindstrijd aan te gaan tegen Lions.

Steff suggereerde dat ongeacht we wel of niet waren gejoined, n00bs daarvoor al het winnende team was. En dat is gewoon bullshit. Ondanks Lions nooit voor ene zak heeft gewerkt als stam, zaten er op dat moment de meeste individuele kwaliteiten. Daarbij het voordeel kwa ligging tegenover het account naccer en dat het grootste frontacc van Lions ook het beste account van Lions was. Pas toen cruciale gaten bij n00bs werden opgevuld aan het front, werkte n00bs velen malen beter samen als Lions en viel Lions erg door de mand als stam.

Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.
Feit is dat n00bs gewoon 5% (sommige momenten zelfs hoger) meer dominantie had en 1% onder het benodigde percentage voor de wereldwinst zat, en daarnaast een dikke intern in de vorm van MMB had liggen. Dat je daar een heel subjectief verhaaltje van maakt over dat Lions individueel beter zou zijn verandert daar weinig aan, gezien de overwinningsvoorwaarden toch echt niet kijken naar wie er op welk account speelt. Je staat bovenaan, dus je bent de winnende stam, punt.

Daarnaast mag er ook wel wat nuance gelegd worden in dat verhaal, gezien Mac Duck en noble zo goed als solo waren, er op games dagen waren dat er niemand logde en cabbie, tjah, die stuurde random edels met 500 bijl dus dan weet je wel hoe laat het is. Het enige account dat qua bezetting wel goed zat is Danny Archer.
 
Reactiescore
1.018
En daar weer naast worden de overwinningsvoorwaarden van classic werelden vaak wat omhoog gegooid als er een oorlog bezig is tussen twee stammen, dus dat argument gaat niet niet op toch?
 
Reactiescore
2.039
En daar weer naast worden de overwinningsvoorwaarden van classic werelden vaak wat omhoog gegooid als er een oorlog bezig is tussen twee stammen, dus dat argument gaat niet niet op toch?
Natuurlijk wel, ongeacht of de dominantie hoger wordt of niet ben je als nummer 1 op dat moment gewoon het winnende team. Wat er verder allemaal kan gebeuren is puur speculeren.

Bovendien moet die verhoging gewoon door beide partijen geaccepteerd worden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Liepen dan nog enkele % achter door noodgedwongen 2 accounts te recruiten. Zo hard waren we aan het winnen :redface:
 
Bovenaan