Golden Awards

Reactiescore
12
Als je op delete gaat vanaf er enige tegenstand komt, kan je ook niet weg gespeeld worden he
 
Reactiescore
1.853
Als je het woord 'overschat' bekijkt betekent het dit:

Tis niet zo dat we zijn weggespeeld of op enige andere manier volledig door de mand gevallen zijn op gebied van tribalwars zelf toch?
Divine is deze wereld toch ook gewoon overschat, Lars? Er werd meer van ze verwacht dan jullie hebben waargemaakt. Zeker als jullie op del springen omdat jullie op deze wereld zogezegd niks meer konden bereiken - Fred’s woorden. Met de kwaliteit die in Divine aanwezig was viel er zeker meer uit te halen dan nu het geval is, dat weet jij net zo goed als ik. En als Fred dit weekend nog zegt dat jullie tegen Giorni gaan deffen en vervolgens enkele dagen later gerekt worden (of gaan lopen, ‘t is maar net hoe je het wil bekijken), is die nominatie niet zo onterecht toch?

Zeker nadat je eigen stamgenoot dit kortgeleden nog tegen andere spelers zei:
Waarom ging je de uitdaging niet gewoon aan eigenlijk ipv op delete te gaan.
Best ironisch eigenlijk haha.
 
Reactiescore
151
Als je even kijkt was de groei van de meeste accounts al de 18e of 19e gestopt. Als je dan ook even bedenkt dat de classic er is en de meesten hier daar spelen kun je zelf ook wel bedenken wat er gebeurd is. We hadden er niet zoveel zin meer in en zijn gestopt.

Toen er nog wat meer kans zat in deze wereld waren alle Divine accounts rap front aan het zoeken met Giorni, alleen Panda stortte compleet in tegen Stay. En we hadden geen zin om samen te gaan werken met Stay of Giorni om voor wereldwinst te gaan spelen.

Als je echt denkt dat een zooi spelers die allemaal al lastige fronten hebben mogen spelen op classics enzo (voor de meesten vorige classic nog) bang zijn om tegen Giorni te spelen ben je echt delusioneel. We hadden geen zin om met een van de twee serieuze partijen samen door te spelen en we hadden een interessantere wereld om te gaan spelen. We wilden deze wereld een beetje kloten in de rim en hadden eerder ook al eens gezegd dat we misschien wel gewoon zouden stoppen als de classic er kwam.
 
Reactiescore
1.018
Divine is deze wereld toch ook gewoon overschat, Lars? Er werd meer van ze verwacht dan jullie hebben waargemaakt. Zeker als jullie op del springen omdat jullie op deze wereld zogezegd niks meer konden bereiken - Fred’s woorden. Met de kwaliteit die in Divine aanwezig was viel er zeker meer uit te halen dan nu het geval is, dat weet jij net zo goed als ik. En als Fred dit weekend nog zegt dat jullie tegen Giorni gaan deffen en vervolgens enkele dagen later gerekt worden (of gaan lopen, ‘t is maar net hoe je het wil bekijken), is die nominatie niet zo onterecht toch?
Fred heeft gezegd te deffen tegen abuser, en nog specifieker 1 speler van dat account. Dat is wat anders dan deffen tegen giorni.

Daarnaast kan je het uitleggen zoals je wil en het is je goed recht maar ik vind het wel bijzonder dat Divine overschat wordt genoemd en niet Panda, wat naar mijn mening veel terechter zou zijn gezien de verwachtingen die er leken te zijn als ik jullie zo zie discussiëren over het wereldverloop
 
Reactiescore
1.853
Als je even kijkt was de groei van de meeste accounts al de 18e of 19e gestopt. Als je dan ook even bedenkt dat de classic er is en de meesten hier daar spelen kun je zelf ook wel bedenken wat er gebeurd is. We hadden er niet zoveel zin meer in en zijn gestopt.

Toen er nog wat meer kans zat in deze wereld waren alle Divine accounts rap front aan het zoeken met Giorni, alleen Panda stortte compleet in tegen Stay. En we hadden geen zin om samen te gaan werken met Stay of Giorni om voor wereldwinst te gaan spelen.

Als je echt denkt dat een zooi spelers die allemaal al lastige fronten hebben mogen spelen op classics enzo (voor de meesten vorige classic nog) bang zijn om tegen Giorni te spelen ben je echt delusioneel. We hadden geen zin om met een van de twee serieuze partijen samen door te spelen en we hadden een interessantere wereld om te gaan spelen. We wilden deze wereld een beetje kloten in de rim en hadden eerder ook al eens gezegd dat we misschien wel gewoon zouden stoppen als de classic er kwam.
Dat Divine niet letterlijk bang is geweest snapt m’n kleine teen ook nog wel, daarom dat ik aangaf dat er met de kwaliteit in Divine simpelweg meer in had gezeten dan op del springen. En zeker gezien de uitspraken van Fred enkele dagen geleden. Ik begrijp ook prima dat spelers er in deze fase van de wereld er sneller de brui aan geven, rekening houdend met de wereldinstellingen en de aankomende versoepeling van de maatregelen. Ik heb er daarom ook niet eerder iets van gezegd. Dan moet er echter ook niet worden geklaagd als Divine overschat wordt genoemd.

Fred heeft gezegd te deffen tegen abuser, en nog specifieker 1 speler van dat account. Dat is wat anders dan deffen tegen giorni.

Daarnaast kan je het uitleggen zoals je wil en het is je goed recht maar ik vind het wel bijzonder dat Divine overschat wordt genoemd en niet Panda, wat naar mijn mening veel terechter zou zijn gezien de verwachtingen die er leken te zijn als ik jullie zo zie discussiëren over het wereldverloop
Fred heeft letterlijk gezegd te gaan deffen tegen Abuser en Cala. Dat zijn de enige accounts van Giorni die met hem fronten en hem kunnen bereiken met edels, dus dat is voor mij dan gewoon hetzelfde.

Klopt hoor, Panda is ook zeker overschat. Maar de nominatie meeste overschatte stam wordt vaak gebaseerd op de discrepantie tussen de initiële verwachting en het uiteindelijke resultaat. Denk dat het juist een compliment is naar Divine, aangezien de verwachtingen daarvan dus een stuk hoger lagen dan die van Panda.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973
Buiten alle redenen van JdeVisser waar ik volledig achtersta..

Dat Divine niet letterlijk bang is geweest snapt m’n kleine teen ook nog wel, daarom dat ik aangaf dat er met de kwaliteit in Divine simpelweg meer in had gezeten dan op del springen. En zeker gezien de uitspraken van Fred enkele dagen geleden. Ik begrijp ook prima dat spelers er in deze fase van de wereld er sneller de brui aan geven, rekening houdend met de wereldinstellingen en de aankomende versoepeling van de maatregelen. Ik heb er daarom ook niet eerder iets van gezegd. Dan moet er echter ook niet worden geklaagd als Divine overschat wordt genoemd.

Vraag me af of overschat wel het juiste woord dan is. Zoals gezegd konden we ons prima aansluiten als bg bij een andere (winnende) stam, geloof dat er zelfs wel is iets is geopperd naar Stay en terug. Maar uiteindelijk kwam er toch naar voren in de stamchat dat niemand zich wou aansluiten bij zowel Stay als Giorni. Op zo'n wereld waarbij kwantiteit extreem hard wordt beloond, behouden we liever onze individualiteit als spelers dan ons aan te sluiten bij de ene helft van de wereld of de andere helft van de wereld. Sinds onderhand iedereen een kant kiest, kan je lastig als 3de mini partij met 4 accounts verder spelen. Aldus hebben we besloten delete te gaan. Dat we mensen verrastte door deze keuze wil imo nog niet per direct zeggen dat we overschat zijn vind ik, meer dat we een controversiële 3de keuze hebben gemaakt in de eindstrijd.

En buiten dat wat Jdevisser ook al aanhaalde. vind ik persoonlijk de classic instellingen een stuk leuker. De hele quaraintaine start was daarbij toch een yolo start, die tevens nog extreem laat was terwijl het eigenlijk niet meer aan te raden was om te starten op zo'n wereld. Instellingen bevallen ook niet echt. leuk voor de start, maar vervolgens is het één grote edelspam zooi waarin iedereen via diplomatie probeerd de overhand te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.853
Vraag me af of overschat wel het juiste woord dan is. Zoals gezegd konden we ons prima aansluiten als bg bij een andere (winnende) stam, geloof dat er zelfs wel is iets is geopperd naar Stay en terug. Maar uiteindelijk kwam er toch naar voren in de stamchat dat niemand zich wou aansluiten bij zowel Stay als Giorni. Op zo'n wereld waarbij kwantiteit extreem hard wordt beloond, behouden we liever onze individualiteit als spelers dan ons aan te sluiten bij de ene helft van de wereld of de andere helft van de wereld. Sinds onderhand iedereen een kant kiest, kan je lastig als 3de mini partij met 4 accounts verder spelen. Aldus hebben we besloten delete te gaan. Dat we mensen verrastte door deze keuze wil imo nog niet per direct zeggen dat we overschat zijn vind ik, meer dat we een controversiële 3de keuze hebben gemaakt in de eindstrijd.

En buiten dat wat Jdevisser ook al aanhaalde. vind ik persoonlijk de classic instellingen een stuk leuker. De hele quaraintaine start was daarbij toch een yolo start, die tevens nog extreem laat was terwijl het eigenlijk niet meer aan te raden was om te starten op zo'n wereld. Instellingen bevallen ook niet echt. leuk voor de start, maar vervolgens is het één grote edelspam zooi waarin iedereen via diplomatie probeerde te overhand te krijgen.
Er zullen vast toepasselijkere termen zijn. Maar zoals ik zostraks al aanhaalde: "de nominatie meeste overschatte stam wordt vaak gebaseerd op de discrepantie tussen de initiële verwachting en het uiteindelijke resultaat." Er is in dit geval gewoon veel van Divine verwacht en aan deze verwachtingen is niet voldaan. Je kan dus wel zeggen dat Divine overschat is. Al zou ik persoonlijk eerder voor een Panda, een Intel, een Veeg of zelfs een Giorni (in de eerste periode van deze wereld) hebben gekozen. Aangezien zij IG ook daadwerkelijk iets hebben verprutst. Over dat iedereen onderhand een kant kiest is, in Giorni's geval in ieder geval, ook te wijten aan ontwikkelingen in de wereld. Daarvoor werd er namelijk nog een 3-frontenoorlog gevoerd en was er geen sprake van diplomatieke betrekkingen.

Ik mag hopen dat de classic instellingen leuker zijn ja. Was hier ook gewoon voor de lol gestart met Thorsten, maar je weet hoe dat gaat. Die is alweer nergens te bekennen.
 
Reactiescore
1.018
Huh, Thorsten is verdwenen? Dat klinkt niet als iets dat hij zou doen
 
Reactiescore
1.075
Als je echt denkt dat een zooi spelers die allemaal al lastige fronten hebben mogen spelen op classics enzo (voor de meesten vorige classic nog) bang zijn om tegen Giorni te spelen ben je echt delusioneel.

Je praat best neerbuigend voor iemand die op del gaat zodra er uitdaging komt, de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?
Je doet alsof niemand in giorni of stay ooit een lastig front heeft gehad en dit is net de reden waarom steeds meer en meer spelers tegen een bepaalde groep beginnen spelen.
Je kan zo goed zijn als je wilt, maar als je op del gaat zodra het lastig word, heb je geen enkel recht van spreken.
 
Reactiescore
1.089
Cl21 is echt niet voor een makkelijke manier gekozen dat slaat nergens op. Zeg jij trouwens, jou stam begon die wereld met 15 accs in de start? Waardoor de hele wereld tegen jullie ging
 

Deleted User - 487954235

Guest
Je praat best neerbuigend voor iemand die op del gaat zodra er uitdaging komt, de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?
Je doet alsof niemand in giorni of stay ooit een lastig front heeft gehad en dit is net de reden waarom steeds meer en meer spelers tegen een bepaalde groep beginnen spelen.
Je kan zo goed zijn als je wilt, maar als je op del gaat zodra het lastig word, heb je geen enkel recht van spreken.
Je mist echt compleet de boodschap van alles. Misschien moet je het nog een x lezen en dan opnieuw proberen:)
 
Reactiescore
2.039
Je praat best neerbuigend voor iemand die op del gaat zodra er uitdaging komt, de classic groep kiest al meerdere werelden voor de makkelijke manier, kijk maar naar cl21, cl22 waar jullie de winnende partij joinen mid/lategame, hier waar jullie met iedereen allianties sluiten, en zelfs contact hebben gehad met stay hierover?
Je doet alsof niemand in giorni of stay ooit een lastig front heeft gehad en dit is net de reden waarom steeds meer en meer spelers tegen een bepaalde groep beginnen spelen.
Je kan zo goed zijn als je wilt, maar als je op del gaat zodra het lastig word, heb je geen enkel recht van spreken.
De classic groep bestaat allang niet meer.
 
Reactiescore
1.075
Je mist echt compleet de boodschap van alles. Misschien moet je het nog een x lezen en dan opnieuw proberen:)

De boodschap maakt weinig uit als 1/4e van de boodschap een uithaal richting de tegenstander is.
 
Reactiescore
1.075
Cl21 is echt niet voor een makkelijke manier gekozen dat slaat nergens op. Zeg jij trouwens, jou stam begon die wereld met 15 accs in de start? Waardoor de hele wereld tegen jullie ging

Jullie begonnen met like 3 stammen? 2 stammen werden compleet geinternt en daarna eindigde alsnog met 2 stammen? Dan mag je best over de makkelijke manier spreken :p
 

Deleted User - 487828103

Guest
Thanks, hier drinken we een op!

Alleen is het geen Desperato :p

He klein type foutje , maar proost.

Lol, 1 iemand die een krepoxje doet deze wereld en we zijn overschat?

Ik had voor iedere stam hier een argumenten kunnen bedenken , ´Intel´ , Stay , Panda of Giorni.
Alleen de voornaamste reden is dat in mijn ogen Panda het uiteindelijk toch niet zou redden. En ik had juist bij jullie het idee dat jullie nog een enorme sta in de weg zouden zijn voor welke stam dan ook een front met jullie zou aangaan, en het is daarom juist extra dissapointing dat jullie op dell gaan.
 
Reactiescore
1.089
Jullie begonnen met like 3 stammen? 2 stammen werden compleet geinternt en daarna eindigde alsnog met 2 stammen? Dan mag je best over de makkelijke manier spreken :p

3 stammen tgoh, wat een gebrek aan nuance. Sons of Leon lag een heel continent verderop en is pas gejoined nadat zijn stam geript was. Heeft alleen een deel van Sander geinternd, no way hun hele stam.
De daadwerkelijke stam Panda/Leon bestond uit 2 accounts (jullie speelden met 12!), en mijn stam toendertijd heeft sowieso geen enkele toepassing hierin. Alleen wat dorpjes heinz, maar dat was in een veel later stadium, toen hadden jullie V al overgehaald, en was men bezig met Space.
Alleen Phuture Noize heeft echt veel interns gedaan. Maar die zijn pas gedaan nadat hun stam oprecht werd geript (door V, en Panda) en daarna aangesloten.

en daarna eindigde alsnog met 2 stammen?

Ga je er dan ook nog bij zeggen dat wij dat alleen deden omdat jullie met 20-30 accounts (ledenlimiet 5) speelde uit 5 a 6 verschillende stammen? SPARTA, V, Space, Taart, Premade van Pimsie, R.O.D. (Pendragon's stam) oftewel een debiele overmacht?
En nog op het laatst ook wilde samenwerken met de stam van Halfsack03 en Justsomeguy in de rug van Sons of Leon omdat jullie er met zo'n debiele overmacht nog niet doorkwamen? Mensen uit Taart en die Trump hadden dat al geregeld, maar Lukas en Pim konden nog wel iets van sympathie opwekken en vonden spelen met zo'n debiele overmacht ook niet meer leuk. Dus hadden dat stop gezet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan