Golden Awards

Reactiescore
1.138
Meest overschatte speler:

Patatus Snipus
, benieuwd of ze ook op nummer 1 stonden zonder al die defbunkers en boosters in de stam N1. Wel lekker om full off te knallen tho.

Uh whut? :rolleyes:
Welke def bunkers?
Boosters?

Volgende keer check eerst even voor je dit soort dingen beweert.
Patatus heeft namelijk zelf 3x zoveel ODS als de rest van de stam bij elkaar.
Ofwel Patatus is de Defbunker voor de rest van de stam ;)
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
BOOSTERS? DEFBUNKERS?

Godverdomme ik haat domme mensen. Exitus, bol af jonge. Noobs.
 
Reactiescore
1.853
Kijk leg mij maar uit hoe je zo snel kan groeien dan praten we verder.
Dit is niet helemaal hoe het werkt hè. Dat ze boosten is een feit, maar dan moet je het wel zelf onderbouwen als je zoiets roept.

Ze spelen het gewoon slim. Slabiack pakt de dorpen van Vanquisher en Patatus pakt deze op haar beurt van Slabiack. In de tussentijd zetten ze Slabiack even uit de de stam en inviten hem erna weer terug. Zo blijf je mooi onder de radar. Ofja, dat was de bedoeling waarschijnlijk.

Probeer het de volgende keer zelf op zo’n wijze te onderbouwen, maakt je post iets sterker!
 

DeletedUser82261

Guest
Ten eerst waarom zou het zo niet werken? Ieder zijn eigen manier van reactie geven volgens mij.

Ten tweede over de onderbouwing was de link naar twstats volgens mij hoef ik de grafiek niet uit te leggen.

Ten derde waarom is dit een slimme manier van spelen het enige wat hier mee gebeurt is dat boosten wordt beloond?

Ten vierde het is en blijft een forum he neem het niet te serieus :p
 
Reactiescore
1.853
Ten eerst waarom zou het zo niet werken? Ieder zijn eigen manier van reactie geven volgens mij.

Ten tweede over de onderbouwing was de link naar twstats volgens mij hoef ik de grafiek niet uit te leggen.

Ten derde waarom is dit een slimme manier van spelen het enige wat hier mee gebeurt is dat boosten wordt beloond?

Ten vierde het is en blijft een forum he neem het niet te serieus :p
Moet je helemaal zelf weten hoor, was enkel een tip. Maar in dat geval ben ik het met Sonnemontis eens. Snap namelijk niet wat je met enkel die grafiek wil aantonen.
 

DeletedUser82261

Guest
Kijk het verschil tussen de vanquisher en en twee andere spelers rond dezelfde tijd begonnen en dan durft hij nog een vraagteken te zetten achter boosters.

Example 1
Example 2
 
Reactiescore
967
Oh dat Jur er pp in gooit heeft niemand ooit ontkent? Dat noemen we eerder pp abusen tho, is geen boosten. Sorry dat ik dat durfden te vragen btw!!
 
Reactiescore
1.454
Kijk het verschil tussen de vanquisher en en twee andere spelers rond dezelfde tijd begonnen en dan durft hij nog een vraagteken te zetten achter boosters.

Example 1
Example 2
Je snapt wel dat er een verschil zit tussen account die boosten om snel te groeien en deffbunkers...
Als dit niet zo is, is het de discussie niet eens waard...
 

DeletedUser82261

Guest
Oh dat Jur er pp in gooit heeft niemand ooit ontkent? Dat noemen we eerder pp abusen tho, is geen boosten. Sorry dat ik dat durfden te vragen btw!!
Okee verkeerd benoemd mijn fout speel het spel niet meer nadat ik zag hoe het was verandert... maar vindt je dit dan een eerlijke manier van het spel spelen?

Je snapt wel dat er een verschil zit tussen account die boosten om snel te groeien en deffbunkers...
Als dit niet zo is, is het de discussie niet eens waard...

Zeker maar heb toch ook nooit over deffbunkers gehad?
 
Reactiescore
1.138
Dit is niet helemaal hoe het werkt hè. Dat ze boosten is een feit, maar dan moet je het wel zelf onderbouwen als je zoiets roept.

Ze spelen het gewoon slim. Slabiack pakt de dorpen van Vanquisher en Patatus pakt deze op haar beurt van Slabiack. In de tussentijd zetten ze Slabiack even uit de de stam en inviten hem erna weer terug. Zo blijf je mooi onder de radar. Ofja, dat was de bedoeling waarschijnlijk.

Probeer het de volgende keer zelf op zo’n wijze te onderbouwen, maakt je post iets sterker!

Juh dat ene dorpje van 1k heeft het verschil gemaakt :rolleyes:
Dat het via een omweg ging had puur te maken met wie de stam wel en niet kon verlaten in verband met os regels.

@trick shot
En dat je zo snel kunt groeien bedoel je dan patatus of Vanquisher.?
Want pp abuse lijkt me niet echt het zelfde als met boost accounts spelen.
 
Reactiescore
1.226
Want pp abuse lijkt me niet echt het zelfde als met boost accounts spelen.

Nee het is inderdaad niet het zelfde. Het een is toegestaan en het ander is niet toegestaan maar wordt wel gedoogd. Ik denk dat trick shot het een beetje verkeerd verwoord. Maar wat ik vermoed dat hij bedoelt is dat er wel een gemene deler is tussen PP abuse en boost accounts. Dat is namelijk het jezelf makkelijker maken om de start door te komen. In het spectrum zouden we dat noemen, je slagingskans vergroten en je uitdaging verkleinen. :tongue:
 
Reactiescore
449
Reactiescore
967
Okee verkeerd benoemd mijn fout speel het spel niet meer nadat ik zag hoe het was verandert... maar vindt je dit dan een eerlijke manier van het spel spelen?



Zeker maar heb toch ook nooit over deffbunkers gehad?

PP discussie is zo afgezaagd als wat... Maar om op je antwoord terug te komen: ikzelf vind het super eerlijk! Ik kan er ook echt van genieten als ik weer is op halveren klik en dan merk dat het niet eens een deukje in mijn gigantische PP stack slaat! :biggrin:
 
Reactiescore
1.138
Nee het is inderdaad niet het zelfde. Het een is toegestaan en het ander is niet toegestaan maar wordt wel gedoogd. Ik denk dat trick shot het een beetje verkeerd verwoord. Maar wat ik vermoed dat hij bedoelt is dat er wel een gemene deler is tussen PP abuse en boost accounts. Dat is namelijk het jezelf makkelijker maken om de start door te komen. In het spectrum zouden we dat noemen, je slagingskans vergroten en je uitdaging verkleinen. :tongue:

Dan nog ik weet niet of trick shot ook uit het kamp exit komt maar daar zitten ook een aantal spelers die zelf meer geabused hebben in de start.
 
Bovenaan