Top/flop stammen

Reactiescore
1.918
niemand neemt die gloeilamp serieus, filter zn berichten dus maar :confused:
 
Reactiescore
510
Schedel wordt alweer geinternd?
 
Reactiescore
16
Wanneer stapt veeg (en divine) over naar Panda dan? Zou namelijk wel even wat duidelijkheid scheppen over hoe de verhoudingen werkelijk liggen.
 
Reactiescore
974
Divine=Divine, duidelijk genoeg? ;)
 

DeletedUser81985

Guest
Lijkt me vrij duidelijk idd. Mja met het IQ van deze wereld sta ik nergens van te kijken.
 
Reactiescore
16
En veeg = veeg, bespaar de blabla. Divine stackt flashback tot het gaatje. Er wordt gezamelijk met veeg en panda aangevallen en veeg en Panda vallen ook weer gezamelijk aan. Als er mensen nog enig kritiek hadden op de recruit van Schedel die voordat er ook maar 1 vijandelijke betrekking was overstatpte, in Panda nemen ze gewoon een hele vijandelijke stam aan, en de accounts die niet worden toegelaten worden door verregaande samenwerking met deze quasi zelfstandige stam opgeedeld.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
En veeg = veeg, bespaar de blabla. Divine stackt flashback tot het gaatje. Er wordt gezamelijk met veeg en panda aangevallen en veeg en Panda vallen ook weer gezamelijk aan. Als er mensen nog enig kritiek hadden op de recruit van Schedel die voordat er ook maar 1 vijandelijke betrekking was overstatpte, in Panda nemen ze gewoon een hele vijandelijke stam aan, en de accounts die niet worden toegelaten worden door verregaande samenwerking met deze quasi zelfstandige stam opgeedeld.
Divine en Veeg vallen gezamelijk aan? Da's nieuw. Tevens heeft Divine nul intenties om welke andere stam dan ook te joinen.
 
Reactiescore
16
Ik dacht op materlotti maar was Panda. Maar dat maakt toch niet zoveel uit? Jullie vallen samen met Panda aan. Veeg valt samen met Panda aan. Jullie ossen veeg. Connectie lijkt me heel sterk
 
Reactiescore
983
Divine en Veeg vallen gezamelijk aan? Da's nieuw. Tevens heeft Divine nul intenties om welke andere stam dan ook te joinen.
Dus de aanval op The Architect was niet gezamenlijk? Toevallig op dezelfde dag dan?
Divine zal inderdaad nul intenties hebben om welke andere stam dan ook te joinen, of datzelfde over Veeg en Panda gezegd kan worden? Neen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dus de aanval op The Architect was niet gezamenlijk? Toevallig op dezelfde dag dan?
Divine zal inderdaad nul intenties hebben om welke andere stam dan ook te joinen, of datzelfde over Veeg en Panda gezegd kan worden? Neen.
???????????????????????????????????? Ja, met panda? Ik zeg we vallen niet met Veeg aan? Heb nooit ontkend dat we samen met Panda op Archi en Mater aan hebben gevallen.

Op dat tweede stuk reageer ik ook helemaal niet,
Wanneer stapt veeg (en divine) over naar Panda dan? Zou namelijk wel even wat duidelijkheid scheppen over hoe de verhoudingen werkelijk liggen.
Divine = Divine = Panda = Veeg
Jullie zeggen dit, ik reageer voor Divine.
 
Reactiescore
983
???????????????????????????????????? Ja, met panda? Ik zeg we vallen niet met Veeg aan? Heb nooit ontkend dat we samen met Panda op Archi en Mater aan hebben gevallen.

Mijn excuses, iets te snel gelezen! Ik had met Panda* gelezen.

Divine en Veeg vallen niet samen aan inderdaad, lijkt me nogal logisch als je kijkt waar Veeg en Panda liggen tegenover elkaar. Echter zoals Dymotare zegt:
Divine en Panda vallen samen aan
Panda en Veeg vallen samen aan
Divine ondersteunt een dikke 5-6 linies van Veeg
..

Inderdaad je hebt gelijk, jullie en Veeg vallen niet samen aan. Maar lijkt me vrij duidelijk dat er wel een samenwerking is tussen de drie stammen.
 
Reactiescore
974
En veeg = veeg, bespaar de blabla. Divine stackt flashback tot het gaatje. Er wordt gezamelijk met veeg en panda aangevallen en veeg en Panda vallen ook weer gezamelijk aan. Als er mensen nog enig kritiek hadden op de recruit van Schedel die voordat er ook maar 1 vijandelijke betrekking was overstatpte, in Panda nemen ze gewoon een hele vijandelijke stam aan, en de accounts die niet worden toegelaten worden door verregaande samenwerking met deze quasi zelfstandige stam opgeedeld.

Het is inderdaad open deuren intrappen als wat je post totaal het verkeerde insinueert. Een samenwerkende actie of samenwerking wil niet zeggen dat er een fusie komt of dat elke stam überhaupt per direct onder één noemer gezet kan worden. We zijn met Divine een stuk later gestart ondanks de extreem hoge snelheid, hebben desondanks de start alsnog overleeft en beginnen ons sinds kort iets meer te mengen in de top. Echter als kleine stam, met tevens een lager ledenaantal, is het onvermijdelijk voor ons om diplomatische banden op te zetten met andere stammen. Lijkt me nochtans logisch, aldus snap ik de hele frustratie niet naar Divine toe.
 

Deleted User - 487954235

Guest
We zijn indd maar een kleine stam vergelijkbaar met de rest:)
 
Bovenaan