Praathoek Classic 23

Reactiescore
47
Nog niemand een 4e dorp zie ik?
Had mezelf ff flink vergist in de AH lvl 3 regel hahah, zat met 1 AH en 1 pakket in mn hoofd :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405


To be fair, je kan niet verwachten dat je op een no haul wereld wegkomt met full gs rush zonder troepen. Enige manier om zo iemand te bestraffen zijn kata's. Normaal gezien heb je troepen en is dit een easy backtime. Als je geen troepen hebt is het je eigen fout.

Het zijn ook maar 6 katapulten en de speler is geen grote katalamer anders zou die geen 200 ram hebben.


Persoonlijke mening, hier kun je nu echt geen spel van maken xd
 
Reactiescore
308
To be fair, je kan niet verwachten dat je op een no haul wereld wegkomt met full gs rush zonder troepen. Enige manier om zo iemand te bestraffen zijn kata's. Normaal gezien heb je troepen en is dit een easy backtime. Als je geen troepen hebt is het je eigen fout.

Het zijn ook maar 6 katapulten en de speler is geen grote katalamer anders zou die geen 200 ram hebben.


Persoonlijke mening, hier kun je nu echt geen spel van maken xd
Is geen aanval op mij, kreeg het zo door van een vriend van me.
Zonde om te backtimen, heeft def staan (1700sp en zwaard staan). Ga je dus nog niet onnodig troepen op doodlopen lijkt me? :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mijn speedervaring heeft me geleerd dat backtimen zowat altijd beter is dan blocken. Verder ga je verschieten van wat 1200 bijl en 800 lc doen tegen 2x 1700 deff, zeker op muurlevels onder 15.

Je hebt ook geen idee van de techlevels, maar als jij op een offdorp wordt aangevallen moet je dus gs investeren in deff techs (in de long run sws nodig), als je zelf de backtime doet dwing je hem om in zijn offdorp defftechs te bouwen.


Tis natuurlijk een kwestie van wat je hebt aan troepen, maar blocken met de aantallen die je omschrijft wordt een dure
 

Deleted User - 487957162

Guest
In deze fase je off doodlopen op een noob die niet weet wat die doet + shitload aan deff is ook duur.
 
Reactiescore
581
Geen idee of hij niet weet, wat hij doet. Proton, valt random(?) spelers aan. Had geen enkele kata gisteren, iedereen dodged zijn aanvallen. Ineens maakt hij kata's aan, die eerste aanval waren het er pas 6. Volgende aanval waren het er 23/24 bij weer een andere speler. etc.

Dat ene dorp -zijn hoofddorp- bevat een aardige clear, 850 scouts, en na een geslaagde backtime nog 1700/1700 def. Dan denk ik... wie supportert deze gast, zijn stamgenootjes of is er iemand waar hij het vuile werk (omgeving klein houden) voor opknapt? Joost mag het weten...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
In deze fase je off doodlopen op een noob die niet weet wat die doet + shitload aan deff is ook duur.

Mwa dat valt goed mee, ten eerste is deff bouwen altijd trager en dus in tijd duurder, wat niet onderschat mag worden. Ten tweede heeft off de luxe dat je zelf je targets kan kiezen. Als je dus verliezen doet nu zal je clear wss wat kleiner zijn en moet je gewoon andere dorpen veroveren dan je zou doen met een full nuke. Je deff daarentegen kiest geen targets, iemand valt jou aan later met edels en je enige optie is blocken (tenzij je hier toch kan snipen, heb nooit seconden wereld gespeeld). Nou je zal in die situatie blij zijn dat je je off hebt gebruikt en niet je deff.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je kan hier niet snipen. Deff is dus mega belangrijk.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je kan juist heel goed snipen, wel altijd een full offje moet je pakken dan ja
 

Deleted User - 487957162

Guest
True story. Alleen ik denk dat Tim daar niet op doelde en iedereen slim genoeg is, alles in 1 sec te timen.
 
Bovenaan