[Profiel] Profiel plaatje

Reactiescore
3
Mr.Thanksgiving gif (zuur).gif
Soortgelijke lettertype (miss nog gifje), maar voor voorbeeld geef ik je de vrije rol vind eigenlijk alles wel best zolang het maar met snelheid/tactisch te maken heeft :)
 
Reactiescore
63
rbhextuxvl.thanksgiving1 (1).png

unc5ago2m.png


Hoop dat je iets met auto's hebt. :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
Zoiets? Wou hem eerst in Z-W (zwartwit) zetten maar een schaakbord is natuurlijk al zwart wit lol.

omdat ik vrij nieuw ben is hij de jouwe voor maar 50PP. Ik kan ook de afmetingen nog even aanpassen als dat nodig is. Dat kost je maar 25PP.

laat maar weten grts simeco
Bekijk bijlage 18688

is dit nog beschikbaar?? wat een topkwaliteit en tenminste een plaatje met inhoud, niet zo'n standaardpic met vlammende wagens ofzo
 
Reactiescore
1.802
is dit nog beschikbaar?? wat een topkwaliteit en tenminste een plaatje met inhoud, niet zo'n standaardpic met vlammende wagens ofzo
thx man
ja ik kan hem nog zwart wit maken kleine moeite
maar nu ff geen tijd ik doe het morgen ok?
 
Reactiescore
1.577
thx man
ja ik kan hem nog zwart wit maken kleine moeite
maar nu ff geen tijd ik doe het morgen ok?

top man ik zit wel wat low in cash, is 25 PP ook goed?
en kan je de naam even aanpassen? dat puntje staat zo gay

ik weet ik vraag veel maar tis echt een ziek plaatje
 
Reactiescore
55
Ga een ander lekker in de zeik zetten..o_O
 
Reactiescore
1.802
Satire van de hogere plank.
hoe bedoel je?
top man ik zit wel wat low in cash, is 25 PP ook goed?
en kan je de naam even aanpassen? dat puntje staat zo gay

ik weet ik vraag veel maar tis echt een ziek plaatje
50PP?
wil je je eigen naam er misschien op? dat kan ik wel aanpassen maar gaat ff duren. Dan kan ik wel gelijk de afmetingen juist maken
 
Reactiescore
55
hoe bedoel je?

50PP?
wil je je eigen naam er misschien op? dat kan ik wel aanpassen maar gaat ff duren. Dan kan ik wel gelijk de afmetingen juist maken

Hij loopt je in de zeik te zetten.. negeer hem gewoon en ga verder met oefenen, niemand zn 1e Plaatje is een ziek en gaaf plaatje!
 
Reactiescore
1.577
Hij loopt je in de zeik te zetten.. negeer hem gewoon en ga verder met oefenen, niemand zn 1e Plaatje is een ziek en gaaf plaatje!

doe eens niet zo jaloers godver, als je simeco vraagt zal hij jou ook wel zo'n plaatje maken

met een beetje geluk spelt hij jouw naam wel correct???
 
Bovenaan