Presenteer je account W73!

Reactiescore
614
Ik wil op zich best iets schrijven, maar heb geen zin om mijn tijd te verspillen als de contest straks niet doorgaat.
Is niet alsof ik mijn stuk tekst dan nogmaals kan gebruiken op een later moment namelijk :p
 
Reactiescore
2.039
Ik wil op zich best iets schrijven, maar heb geen zin om mijn tijd te verspillen als de contest straks niet doorgaat.
Is niet alsof ik mijn stuk tekst dan nogmaals kan gebruiken op een later moment namelijk :p
Ga jij ook nooit stemmen omdat je stem toch niet gehoord wordt??
 
Reactiescore
489
Als er 1 iemand begint, zal de rest wel volgen zoals altijd. Wie neemt die taak op zich?
 
Reactiescore
534
Vanaf 3 inzendingen zal ik het door laten gaan voor de algemene ranking. Vanaf 5 deelnames vallen ook de jury- en publieksprijzen.

Valt mee dus. Moeten we makkelijk kunnen halen.

Moeten natuurlijk wel serieuze inzendinging zijn. Anders tel ik ze niet mee.
 
Reactiescore
1.647
Vanaf 3 inzendingen zal ik het door laten gaan voor de algemene ranking. Vanaf 5 deelnames vallen ook de jury- en publieksprijzen.

Valt mee dus. Moeten we makkelijk kunnen halen.

Moeten natuurlijk wel serieuze inzendinging zijn. Anders tel ik ze niet mee.

Dan maak ik er wel 1 als anderen ook doen, kost altijd best wat tijd en zonde als daarna voor niks is geweest XD
 
Reactiescore
534
Kunnen we niet 'presenteer je stam' doen? Anton mag de premade voorstellen

Beter een 'presenteer de premade' dan, aangezien iedereen daar zo vol van zit. Dan kan iedereen meedoen
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Tot zo ver neutraliteit ja. Je bent hier niet om vrienden te maken hè. Laat Aldo maar snel terugkomen. <3
 
Reactiescore
534
Tot zo ver neutraliteit ja. Je bent hier niet om vrienden te maken hè. Laat Aldo maar snel terugkomen. <3

Wat is er niet-neutraal aan? Was niet verkeerd bedoelt naar welke kant dan ook. Gewoon een klein grapje. Als dat verkeerd valt wil ik ze wel voor me houden hoor, geen enkel probleem. Je hoeft het enkel te vragen ;)

Ontopic: Leuk om te zien dat er toch nog wel een mooi aantal van plan zijn wat in te sturen!
 
Bovenaan