Golden Awards (special addition)

Reactiescore
1.918
een tuintafel, een broodplankje, een lier

ik wens jullie allen veel plezier
 
Reactiescore
1.242
Beste speler: Hierbij ga ik vanuit elke stam enkele noemenswaardige account benoeming anders creëren we toch een über biased lijstje en daar heeft niemand wat aan.

-TAoW: QQEEZZ
Dit account springt er voor mij toch uit bij TAoW in het begin van de wereld werden ze onderschat door de vele barbs die geëdeld werden maar dit team heeft zich nu zeker en vast bewezen door enkele potten te breken bij Fier en de hoeveelheid def dat ze steeds ophoesten voor de stam.

-Fier:
Met deze stam heb ik persoonlijk nog niet echt een feeling wie daar de dragende hand is en erboven uit springt naar mij gevoel springen hier toch Against All Odds & Cherno Alpha bovenuit als de betere accounts. Sint jong-un sloeg telkens men tovenaarshoed af dus die al zeker niet.

-Alea:
Hoe zeer ik deze arrogante dikkop wel voor zen kop kan slaan met zen uitspraken, overduidelijk Smokey Eyes. Wil je nu wel niet meer horen praten over overmacht en dit zal de laatste keer zijn dat ik ego zal voeden. Maar Laurens je bent een beast, nu wat meer liefde voor ons stuur ons een speertje of 2 in deze moeilijke tijden xx

-Hi Ho:
The American Sniper: Deze jongens zijn echt insane met hun offensieve plannen en nemen dan ook heel noord steeds op in een leuke massa.
.Da Vinci: Geen enkele VV is teveel voor deze jongens en daarom verdienen deze jongens ook zeker en vast een plaats in men lijstje

Beste stam: Hi Ho & TAoW

-TAoW
: Momenteel is er door de NAP wel steeds een stevige boterham te verwerken bij elke massa die TAoW gooit maar voor ons is TAoW de te kloppen stam, ze laten goede gecoördineerde massa's zien en hebben ook al bewezen dat ze dit op Fier konden dus voor mij zijn ze de te kloppen tegenstander.

-Hi Ho: Ondanks de vele commentaren etc op de speelstijl mbt de hoeveelheid MB's etc heeft Hi Ho wel echt topaccounts waarbij iedereen bereid is voor elkaar door het vuur te gaan, ondanks de meerdere tegenslagen blijven teams actief en komen er zelfs spelers weer extra gemotiveerd terug om vol aan de bak te gaan. We staan atm wel onder druk door de NAP tussen rank 2,3,4 maar wij merken ook dat dit in het nadeel is van een bepaalde stam en denken ook niet dat deze nog heel lang gaat duren. Wij verwachten een leuke 1v1v1 te zien binnenkort.


De beste stam speler: .DaVinci
Kwestie van VV's draaien denk ik dat de jongens op .DaVinci er wel bovenuit springen. Vooral René is een lieverd <3

Het grootste ego: Laurens, no doubt kusjes

Beste leider: Melvin voor het toch nog samenbrengen van een mooie stam.

Slechtste leider: Mezelf, doe geen hol als leider enkel wat met stamgenoten praten en helpen waar mogelijk

Meest onderschatte stam: TAoW

Meest overschatte stam: Fier

Meest overschatte speler: SaveTheWhaleMarryAnObese
Staat bekend als een inactief/runner account in mijn ervaringen en hebben deze wereld nog niets laten zien dus verwacht ook niet zoveel van dit account wanneer ze effectief een actief front zouden krijgen.

Meest onderschatte speler: Disguisted turtle
Heb al meerdere horen zeggen dit account even weg te knallen vanaf ze fronten, dit kan je nog stevig tegenslagen. Erg gemotiveerde jongens dat nog wel wat gaan laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen van Hi Ho, Fantazija, Cherno Alpha, Against All Odds, Murus, Firefox, Smokey Eyes (voor VV te geven dan <3)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
/
Mooiste spelers naam:
I Just Knocked You Out

Mooiste stam naam:
The Anger of Wesleyyyy

Het tofste topic:
GA/spotprenten
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
lord-toms, melish, Calamity
Minst favoriete forum poster:
DS3
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
1585835806587.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1585835823506.png
Mooiste actie van de wereld:
/
Meest belovende speler voor de toekomst:
I Just Knocked You Out

Meest belovende stam voor de toekomst:
Hi Ho
: Puur omdat we stevig uit onze pijp moeten gaan komen tegen deze NAP van TAoW/Fier/Alea
Grootste blunder:
Rustig aan het werken zijn wanneer je edelspam krijgt dat 8-10uur loopt, te horen krijgen van je co dat alles prima gaat. 'savonds loggen en ff in discord call gaan ja moeten nog paar edels sniped worden en er dan achter komen dat je er nog 200+ moet doen op 1.5uur tijd en vervolgens -43 dorpen gaat.
Voor wie heb je nu echt respect:
Ik respecteer niemand ben een scrub
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Rene <3
Ik wil graag nog meedelen dat:
NT niet opgeeft, we will be back
 
Reactiescore
786
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen van Hi Ho, Fantazija, Cherno Alpha, Against All Odds, Murus, Firefox, Smokey Eyes (voor VV te geven dan <3)

Favoriete forum poster:
lord-toms, melish, Calamity
Bedankt namens team Fox en dat mijn bijdrages op het forum je bevallen :p.
 
Reactiescore
207
Beste speler: Hierbij ga ik vanuit elke stam enkele noemenswaardige account benoeming anders creëren we toch een über biased lijstje en daar heeft niemand wat aan.

-TAoW: QQEEZZ
Dit account springt er voor mij toch uit bij TAoW in het begin van de wereld werden ze onderschat door de vele barbs die geëdeld werden maar dit team heeft zich nu zeker en vast bewezen door enkele potten te breken bij Fier en de hoeveelheid def dat ze steeds ophoesten voor de stam.

-Fier:
Met deze stam heb ik persoonlijk nog niet echt een feeling wie daar de dragende hand is en erboven uit springt naar mij gevoel springen hier toch Against All Odds & Cherno Alpha bovenuit als de betere accounts. Sint jong-un sloeg telkens men tovenaarshoed af dus die al zeker niet.

-Alea:
Hoe zeer ik deze arrogante dikkop wel voor zen kop kan slaan met zen uitspraken, overduidelijk Smokey Eyes. Wil je nu wel niet meer horen praten over overmacht en dit zal de laatste keer zijn dat ik ego zal voeden. Maar Laurens je bent een beast, nu wat meer liefde voor ons stuur ons een speertje of 2 in deze moeilijke tijden xx

-Hi Ho:
The American Sniper: Deze jongens zijn echt insane met hun offensieve plannen en nemen dan ook heel noord steeds op in een leuke massa.
.Da Vinci: Geen enkele VV is teveel voor deze jongens en daarom verdienen deze jongens ook zeker en vast een plaats in men lijstje

Beste stam: Hi Ho & TAoW

-TAoW
: Momenteel is er door de NAP wel steeds een stevige boterham te verwerken bij elke massa die TAoW gooit maar voor ons is TAoW de te kloppen stam, ze laten goede gecoördineerde massa's zien en hebben ook al bewezen dat ze dit op Fier konden dus voor mij zijn ze de te kloppen tegenstander.

-Hi Ho: Ondanks de vele commentaren etc op de speelstijl mbt de hoeveelheid MB's etc heeft Hi Ho wel echt topaccounts waarbij iedereen bereid is voor elkaar door het vuur te gaan, ondanks de meerdere tegenslagen blijven teams actief en komen er zelfs spelers weer extra gemotiveerd terug om vol aan de bak te gaan. We staan atm wel onder druk door de NAP tussen rank 2,3,4 maar wij merken ook dat dit in het nadeel is van een bepaalde stam en denken ook niet dat deze nog heel lang gaat duren. Wij verwachten een leuke 1v1v1 te zien binnenkort.


De beste stam speler: .DaVinci
Kwestie van VV's draaien denk ik dat de jongens op .DaVinci er wel bovenuit springen. Vooral René is een lieverd <3

Het grootste ego: Laurens, no doubt kusjes

Beste leider: Melvin voor het toch nog samenbrengen van een mooie stam.

Slechtste leider: Mezelf, doe geen hol als leider enkel wat met stamgenoten praten en helpen waar mogelijk

Meest onderschatte stam: TAoW

Meest overschatte stam:
Fier

Meest overschatte speler:
SaveTheWhaleMarryAnObese
Staat bekend als een inactief/runner account in mijn ervaringen en hebben deze wereld nog niets laten zien dus verwacht ook niet zoveel van dit account wanneer ze effectief een actief front zouden krijgen.

Meest onderschatte speler: Disguisted turtle
Heb al meerdere horen zeggen dit account even weg te knallen vanaf ze fronten, dit kan je nog stevig tegenslagen. Erg gemotiveerde jongens dat nog wel wat gaan laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen van Hi Ho, Fantazija, Cherno Alpha, Against All Odds, Murus, Firefox, Smokey Eyes (voor VV te geven dan <3)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
/
Mooiste spelers naam:
I Just Knocked You Out
Mooiste stam naam:
The Anger of Wesleyyyy
Het tofste topic:

GA/spotprenten
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
lord-toms, melish, Calamity
Minst favoriete forum poster:
DS3
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 18614
Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 18615
Mooiste actie van de wereld:
/
Meest belovende speler voor de toekomst:
I Just Knocked You Out
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hi Ho
: Puur omdat we stevig uit onze pijp moeten gaan komen tegen deze NAP van TAoW/Fier/Alea
Grootste blunder:
Rustig aan het werken zijn wanneer je edelspam krijgt dat 8-10uur loopt, te horen krijgen van je co dat alles prima gaat. 'savonds loggen en ff in discord call gaan ja moeten nog paar edels sniped worden en er dan achter komen dat je er nog 200+ moet doen op 1.5uur tijd en vervolgens -43 dorpen gaat.
Voor wie heb je nu echt respect:
Ik respecteer niemand ben een scrub
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Rene <3
Ik wil graag nog meedelen dat:
NT niet opgeeft, we will be back


Ondanks dat we elkaar nog nooit gesproken hebben (denk ik, anders excuses!) zijn we vereerd met dit lijstje!
Wie weet op een volgende wereld effectief eens samen in een stam.

- Cherno
 
Reactiescore
1.380
Beste speler: Hierbij ga ik vanuit elke stam enkele noemenswaardige account benoeming anders creëren we toch een über biased lijstje en daar heeft niemand wat aan.

-Fier:
Met deze stam heb ik persoonlijk nog niet echt een feeling wie daar de dragende hand is en erboven uit springt naar mij gevoel springen hier toch Against All Odds & Cherno Alpha bovenuit als de betere accounts. Sint jong-un sloeg telkens men tovenaarshoed af dus die al zeker niet.

Mooi lijstje en thnks voor de benoeming.
Moet er wel bij opmerken dat we serieus goede en sterke accounts hebben beter dan wij zijn.
 
Reactiescore
1
Beste speler:
Prope Periculosius
Beste stam:
Seven Dwarfs
De beste stam speler:
Jannes
Beste leider:
Jannes
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
dragonshield3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Sjaak Trekhaaak
Mooiste stam naam:
#BringTheDabBack2020

Het tofste topic:
deze en spotprentjes
Het domste topic:
De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5
Favoriete forum poster:
Essential Values, Vitalise, .Howlin

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 17370Bekijk bijlage 17372
Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 17371


Meest belovende speler voor de toekomst:
Acta est Fabula.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hi Ho
Grootste blunder:
Zelf weer gaan spelen ....
Zieke bump dit maar thanks Tompeter, het is even geleden. Speel je nog?
M'n originele forumaccount is tevens verwijderd :)
 
Reactiescore
2.064
Beste speler: QQEEZZ, staat op dit moment met een flinke voorsprong op plek 1. Heeft toen de NAP tussen fier en TAoW er nog niet was, laten zien hoe die het daar ging aanpakken. Op dit moment heeft die ook front met Hi Ho en knalt hier ook aardig hard.

Beste stam: Hi Ho, mede door de ligging en kwaliteit heeft Hi Ho tot nu toe alles op hun weg verslagen en een kwantitatieve voorsprong opgebouwd. Naar mijn mening met afstand de grootste kans hebber voor de wereldwinst.

De beste stam speler: Hier ga ik voor de mannen van NT. Naast dat ze hun eigen account druk bezet houden, doen ze nog veel voor de stam en pakken vvtjes.

Het grootste ego: Hier ga ik ofc voor laurens, maar wat speelt die weer heerlijk deze wereld. Genieten!

Beste leider: Melvin, naar mijn mening houd jij TAoW prima in 1. Het is een lastige uitgangspositie voor jullie, altijd de kleinste geweest. Maar wat gaan jullie hard en heb ik moeite met jullie aan het front, als ik een vvtje pak ofc.

Slechtste leider: Ik heb nog geen hele slechte leider gezien in de top (hi ho, taow, fier en alea)

Meest onderschatte stam: TAoW, naar mijn mening de stam met de meeste kwaliteit. Geef hun ook wat kwantiteit + ligging en het zou voor mij de kanshebber zijn voor de wereldwinst.

Meest overschatte stam: Fier, tot nu toe heb ik geen hoge pet op van de stam Fier.
Weinig goede dingen laten zien, onder ander bij acta en leone.

Meest overschatte speler: Triballegende, is op deze wereld gewoon nog niet uitgetest, het zijn geen slechte spelers maar de wereld is niet moeilijk voor hun.

Meest onderschatte speler: Prone, erg sterk team wat voor mij het account te kloppen in Hi Ho is. De gedrevenheid van dit team is echt heerlijk!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik kan met eigenlijk iedereen wel goed overweg en ik weet dat de *meeste* mij ook wel mogen :) Lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een x met Melvin of QQ te spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik sta voor iedereen open

Mooiste actie van de wereld: de massa van TAoW op NT waar er echt veel dorpen werden gepakt. Dit ging totaal tegen mijn verwachtingen in! Knap werk!

Meest belovende speler voor de toekomst: IJKYO gaat nog flink stijgen en accounts breken. Tas heeft naar mijn mening ook een erg sterk team en knalt zich wel omhoog.

Meest belovende stam voor de toekomst: hi ho

Grootste blunder: had onlangs weer net voor de massa, verdedigingsvlaggen ipv off vlaggen gezet.

Voor wie heb je nu echt respect: Luc, waarom weet die zelf wel!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen in Hi Ho

Ik wil graag nog meedelen dat: ik nog lekker anderhalve week gestopt ben op w71. Kijk nu al uit naar mn terugkomst! Succes allemaal!
 
Reactiescore
490
Meest onderschatte speler: Prone, erg sterk team wat voor mij het account te kloppen in Hi Ho is. De gedrevenheid van dit team is echt heerlijk!

Je moet wel dronken zijn, anders schrijf je dit soort gekke teksten niet....
 
Bovenaan