Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Reactiescore
972
Maks houdt er nogal van om iemand persoonlijk af te kraken, toch heb ik uit respect de spotprent verwijderd die over het verboden witte goedje onderwerp ging.
wil je wel even meegeven Maks dat ook jij wel wat meer tact kan toepassen in je posts,want ook jij kan nooit weten hoe dat kan overkomen bij iemand en/of dat een gevoelige snaar bij iemand raakt. Leermomentje voor meerdere personen hoop ik dan maar ; -)

Ik snap niet dat je deze post aanhaalt om mij terecht te wijzen. Lijkt me niet gepast, zeker omdat het ook mij moeite kost om met zoiets in het openbaar te treden. De enige reden dat ik dit doe, is om kenbaar te maken dat dingen gevoeliger liggen dan ze lijken.

Mijn postgedrag op het AF staat totaal los van hoe ik mij voel in het dagelijks leven. Dit is een real life aangelegenheid, die mij pijn doet. Dat heeft niks te maken met hoe ik mensen soms afkraak hier, dit is en blijft een spelletje. Dat staat totaal los van mijn leven, die niet makkelijk is geweest.
 
Reactiescore
1.892
Haal niet graag skype gesprekken erbij dus enkel mijn eigen toevoeging waar het in essentie om draaide:\Bekijk bijlage 18594
In correct nederlands (ja stammies lach me maar weer uit) : Moet wel zeggen dat ik van Steven beter had verwacht, dit is de schuld nemen (voor de stam) terwijl dit 100% geen solo actie is.
Note: waarbij achteraf gezien dit natuurlijk stamminded is van Steven, iets te kort doordacht vanuit mij waarna ik ook de post heb geschreven die JokersBrain later aanhaalde.

Het ging hier dus duidelijk om de actie t.a.v. die recruits. Alhoewel ik het aangeef in een combinatie met zijn AF post. waardoor ik dus eigenlijk beide stukken behandel.
Ik ging er vanuit dat je doelde op het 'de schuld op zich nemen'. Je weet nu in ieder geval sinds vorige post hoe de vork in de steel zit en waar ik op doelde. :)
 
Reactiescore
735
Ik snap niet dat je deze post aanhaalt om mij terecht te wijzen. Lijkt me niet gepast, zeker omdat het ook mij moeite kost om met zoiets in het openbaar te treden. De enige reden dat ik dit doe, is om kenbaar te maken dat dingen gevoeliger liggen dan ze lijken.

Mijn postgedrag op het AF staat totaal los van hoe ik mij voel in het dagelijks leven. Dit is een real life aangelegenheid, die mij pijn doet. Dat heeft niks te maken met hoe ik mensen soms afkraak hier, dit is en blijft een spelletje. Dat staat totaal los van mijn leven, die niet makkelijk is geweest.
Met je reactie laat je dus zien dat je Inge totaal niet begrijpt. Dit is exact wat ze bedoelt, namelijk dat ook jij moet nadenken voor je mensen zomaar op een persoonlijke manier probeert aan te vallen hier, want je weet niet wat er achter zit en hoe iemand er in RL mee kan zitten. Dat is dus precies hetzelfde als dat jij nu deze grappen als vervelend ervaart in RL door iets wat de meesten op zo'n simpel spelletje niet weten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Blijf het toch bijzonder vinden dat de

Met je reactie laat je dus zien dat je Inge totaal niet begrijpt. Dit is exact wat ze bedoelt, namelijk dat ook jij moet nadenken voor je mensen zomaar op een persoonlijke manier probeert aan te vallen hier, want je weet niet wat er achter zit en hoe iemand er in RL mee kan zitten. Dat is dus precies hetzelfde als dat jij nu deze grappen als vervelend ervaart in RL door iets wat de meesten op zo'n simpel spelletje niet weten.

Dan kan je dat op een ander moment of een andere manier brengen, dat is het enige wat ik zeg. Niet op een post waarin ik mezelf ‘bloot geef’. Verder zeg ik nooit zoiets confronterends, behalve laatst tegen Martijn. Denk dat het verder wel meevalt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Roald praat in de “wij” vorm lees ik in het citaat.
>> Wij gaan jullie proberen in te delen aan de hand van wat wij, en de onafhankelijke jury, weten.<<
Dus om nu te stellen dat alleen onafhankelijke spelers de boel hebben ingedeeld,is niet juist?
De flinke verwachtingen zijn wel degelijk door jullie leider zo beoordeelt ,met daarnaast een jury.

Uiteindelijk heb ik meerdere juryleden bijeen gevraagd. De juryleden kennen elkaar niet / konden niet overleggen. Deze juryleden zijn in de meeste gevallen 'niet bepaald mijn vrienden'. De juryleden kwamen bijna altijd best wel overeen en ik heb hun classificaties letterlijk overgenomen, of het gemiddelde daarvan. Alleen iets van de laatste 2-3 aanmeldingen heb ik zelf gedaan omdat ik niet de jury ruim na de start van de wereld nog wilde vragen naar referenties voor die laatkomers. Ik weet niet of er beschuldigingen zijn voor manipulatie, ik ga niet alles teruglezen. Echter kan ik je zeggen dat ik er helemaal geen belang bij heb om specifieke personen 'goed' of 'slecht' in te delen, daarbij was het hele classificeren vooral om (kwalitatief goede) spelers een zetje te geven om zich ook in te schrijven. Immers; als je zoveel oude bekenden, vrienden, toppers, noobs, ziet staan in een lijstje - dan wil je er graag bij horen. = het succes van het topic. Zo een classificatie zegt naar mijn idee niet zo veel. Al denk ik wel dat het prima classificaties zijn en dat als we over een paar maanden kijken we nog altijd accounts met hoge verwachtingen op belangrijke posities zien en dat veel middelmatige accounts al uitgevallen zijn. Maar dat valt te bezien. De enige die dan lof oogsten zijn de juryleden.
 
Reactiescore
2.303
Uiteindelijk heb ik meerdere juryleden bijeen gevraagd. De juryleden kennen elkaar niet / konden niet overleggen. Deze juryleden zijn in de meeste gevallen 'niet bepaald mijn vrienden'. De juryleden kwamen bijna altijd best wel overeen en ik heb hun classificaties letterlijk overgenomen, of het gemiddelde daarvan. Alleen iets van de laatste 2-3 aanmeldingen heb ik zelf gedaan omdat ik niet de jury ruim na de start van de wereld nog wilde vragen naar referenties voor die laatkomers. Ik weet niet of er beschuldigingen zijn voor manipulatie, ik ga niet alles teruglezen. Echter kan ik je zeggen dat ik er helemaal geen belang bij heb om specifieke personen 'goed' of 'slecht' in te delen, daarbij was het hele classificeren vooral om (kwalitatief goede) spelers een zetje te geven om zich ook in te schrijven. Immers; als je zoveel oude bekenden, vrienden, toppers, noobs, ziet staan in een lijstje - dan wil je er graag bij horen. = het succes van het topic. Zo een classificatie zegt naar mijn idee niet zo veel. Al denk ik wel dat het prima classificaties zijn en dat als we over een paar maanden kijken we nog altijd accounts met hoge verwachtingen op belangrijke posities zien en dat veel middelmatige accounts al uitgevallen zijn. Maar dat valt te bezien. De enige die dan lof oogsten zijn de juryleden.

Volgende keer Triador wel bij account met hoge verwachtingen laten plaatsen dan!
 
Reactiescore
972
194f60dc4061f1802b043f392a18d358.png


b54907313f21e6f895be09fb87021fa5.png


Een start die niemand op deze wereld verwacht had denk ik zo. Gigantische OD-scores. Meestal is het niet iets om trots op te zijn om een dergelijk hoge OD score te behalen als speler of als stam in deze fase, maar toch maakt me dit wel een beetje trots. Met zoveel tegenstand om ons heen staan we nog steeds, ondanks alle kritiek die de premade heeft gehad. Een beetje positief licht mag ook, in de duisternis van dit AF.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
flopmade bang om statement te maken confirmed :eek2:

Deze leider zag dit topic pas toen iemand die niet op de negeerlijst stond een tag deed. Daarbij heb ik gewoonweg de de tijd amper/niet om dit razend actieve AF bij te houden zoals ik dat zou willen. Voor als je het wilt weten; het verzorgen van online lessen voor mijn klassen kost mij veel meer tijd dan in een normale situatie. Ik schuif het dus niet af op Corona, maar het maakt mijn hoeveelheid vrije tijd wel ietwat kleiner. Daarnaast ben ik veel buiten met dit mooie weer (middels hardlopen en fietsen).

Wil wel een kort statement maken: Zoals ik altijd al heb gezegd zal de premade rationeel handelen. Amen is gescheiden van Swift, de stammen hebben geen reet aan elkaar op defensief of offensief vlak (voorlopig). De premade bestaat (of bestond!) dus uit vijf leden aan de ene kant en 4 aan de andere kant. Met 4 spelers en een defbuffertje opboksen tegen vier stammen van dezelfde grootte is gewoon onzin. Kreeg Triador ook clears en edels op 20-30 uur looptijd ja? Dat is in dit stadium gewoon dikke onzin. Daarbij jut men (terecht) de hele omgeving op tegen beide stammen. Voor Swift nog weinig problemen, hebben een betere ligging misschien. Binnen Amen waren de leden overtuigd dat rekruteren nodig was, niet per sé om de komende dagen door te komen, maar om over een week, of 2, niet in een zeer kansloze positie te komen. Daarbij zoals Global al zei; verandert het rekruteren niet veel tov een bg.

Mijn hoogste prioriteit is simpelweg om de deelnemers van de premade in leven te houden zodat er een mooie partij staat voor de tijden dat we het moeten opnemen tegen grote, gevormde, kwalitatieve partijen die toppers bevatten (zoals TAD, Ruiter of Savior). In Amen leefde het gevoel dat er iets moest gebeuren en er deed zich een prima keuze voor. Amen mocht zichzelf sowieso besturen en hebben mijn zegen gekregen om de rekruten gewoon te doen. Wat Global zegt is dus waar en onwaar: Het rekruteren was niet mijn idee, niet mijn wens. Maar ik zie wel de urgentie en ik vertrouw op de ervaring/kwaliteit van mijn premade accounts. Wie ben ik om bewezen toppers te zeggen dat hun buikgevoel incorrect is, ze dat maar moeten negeren en dat allemaal op basis van ''AF-pressure'' en om zogenaamde hypocrisie te vermijden. Ik heb mijn facts straight, ik speel tribal wars juist om een leuke tijd te hebben met mijn maten waarvan ik er velen heb in de premade - niet om 'goed te lijken' in de ogen van mensen die ik verafschuw.

Beschouw mij als hypocriet, beschouw de premade als hypocriet, beschouw mijn woorden als hol. Daar maal ik echt niet om. Zolang de premade voldoet aan mijn fair play idealisme, geeft dat mij voldoende voldoening. Daarbij ben ik gewoon nog steeds van mening dat ik uiteindelijk gewoon gelijk ga krijgen; dat de premade nog méér dan zat uitdaging gaat krijgen en nog altijd een hoge kans heeft op falen. Tja, premade heeft, 2 leiders een R en een W. Het heeft zo moeten zijn haha :biggrin: Nee geintjes. Vind wat je wilt, stel je verwachtingen maar mooi om laag - dan zal het alleen maar meevallen. Er komt nog genoeg moois aan. Ik kan in ieder geval amper loggen omdat ik binnen enkele minuten vaak al een kick krijg. Aan motivatie zal het niet liggen.
 

DeletedUser69389

Guest
Deze leider zag dit topic pas toen iemand die niet op de negeerlijst stond een tag deed. Daarbij heb ik gewoonweg de de tijd amper/niet om dit razend actieve AF bij te houden zoals ik dat zou willen. Voor als je het wilt weten; het verzorgen van online lessen voor mijn klassen kost mij veel meer tijd dan in een normale situatie. Ik schuif het dus niet af op Corona, maar het maakt mijn hoeveelheid vrije tijd wel ietwat kleiner. Daarnaast ben ik veel buiten met dit mooie weer (middels hardlopen en fietsen).

Wil wel een kort statement maken: Zoals ik altijd al heb gezegd zal de premade rationeel handelen. Amen is gescheiden van Swift, de stammen hebben geen reet aan elkaar op defensief of offensief vlak (voorlopig). De premade bestaat (of bestond!) dus uit vijf leden aan de ene kant en 4 aan de andere kant. Met 4 spelers en een defbuffertje opboksen tegen vier stammen van dezelfde grootte is gewoon onzin. Kreeg Triador ook clears en edels op 20-30 uur looptijd ja? Dat is in dit stadium gewoon dikke onzin. Daarbij jut men (terecht) de hele omgeving op tegen beide stammen. Voor Swift nog weinig problemen, hebben een betere ligging misschien. Binnen Amen waren de leden overtuigd dat rekruteren nodig was, niet per sé om de komende dagen door te komen, maar om over een week, of 2, niet in een zeer kansloze positie te komen. Daarbij zoals Global al zei; verandert het rekruteren niet veel tov een bg.

Mijn hoogste prioriteit is simpelweg om de deelnemers van de premade in leven te houden zodat er een mooie partij staat voor de tijden dat we het moeten opnemen tegen grote, gevormde, kwalitatieve partijen die toppers bevatten (zoals TAD, Ruiter of Savior). In Amen leefde het gevoel dat er iets moest gebeuren en er deed zich een prima keuze voor. Amen mocht zichzelf sowieso besturen en hebben mijn zegen gekregen om de rekruten gewoon te doen. Wat Global zegt is dus waar en onwaar: Het rekruteren was niet mijn idee, niet mijn wens. Maar ik zie wel de urgentie en ik vertrouw op de ervaring/kwaliteit van mijn premade accounts. Wie ben ik om bewezen toppers te zeggen dat hun buikgevoel incorrect is, ze dat maar moeten negeren en dat allemaal op basis van ''AF-pressure'' en om zogenaamde hypocrisie te vermijden. Ik heb mijn facts straight, ik speel tribal wars juist om een leuke tijd te hebben met mijn maten waarvan ik er velen heb in de premade - niet om 'goed te lijken' in de ogen van mensen die ik verafschuw.

Beschouw mij als hypocriet, beschouw de premade als hypocriet, beschouw mijn woorden als hol. Daar maal ik echt niet om. Zolang de premade voldoet aan mijn fair play idealisme, geeft dat mij voldoende voldoening. Daarbij ben ik gewoon nog steeds van mening dat ik uiteindelijk gewoon gelijk ga krijgen; dat de premade nog méér dan zat uitdaging gaat krijgen en nog altijd een hoge kans heeft op falen. Tja, premade heeft, 2 leiders een R en een W. Het heeft zo moeten zijn haha :biggrin: Nee geintjes. Vind wat je wilt, stel je verwachtingen maar mooi om laag - dan zal het alleen maar meevallen. Er komt nog genoeg moois aan. Ik kan in ieder geval amper loggen omdat ik binnen enkele minuten vaak al een kick krijg. Aan motivatie zal het niet liggen.
Grotendeels kan ik met je post meegaan, maar je doet het naar voren brengen alsof Amen en Swift volkomen los van elkaar staan en dat is wel een tikkeltje onzin natuurlijk. Jullie zijn als premade gestart in minimaal twee stammen. Maar je kunt mij niet vertellen dat jullie als Amen en Swift geen gedeeld forum hebben en op zijn minst niet een gedeelde chat. Dat jullie defensief niets aan elkaar hebben is maar deels waar. Want in theorie wanneer er in Amen geen deff is zou een account naar Swift kunnen om wel deff te ontvangen. Ook dat offensief niets voor elkaar kunnen betekenen is onzinnig. Want jullie zouden ook hetzelfde kunnen doen als die alliantie tegen jullie door de druk op te voeren.

Zogenaamde hypocrisie is het ook niet. Want het is gewoon hypocriet kijkend naar eerdere uitlatingen door jou en je stamgenoten/stamleden. Zoals ik ergens anders al aanhaalde zou Ruiter ook een stam kunnen opbouwen met de omvang van Amen en Swift kijkend naar de tegenstand die zij hebben of een Level waar dat ook voor geldt. Wanneer je dus kijkt naar de argumentatie waarom de recruits nu zouden mogen ondanks de eerdere beloften. Maar die doen dat ook niet omdat zij ergens voor staan. Wij als .:VD:. zouden nu volgens die redenatie ook accounts kunnen recruiten om alsnog door een tegenstander heen te komen die met veel deffslaven samenwerken, maar dat doen wij bewust niet.
 
Reactiescore
1.226
Daarbij zoals Global al zei; verandert het rekruteren niet veel tov een bg.

Op werelden met andere instellingen zal dit inderdaad niet veel verschil maken. Op deze wereld, echter, kan je als BG geen OS sturen onderling. Dus verandert rekruteren wel degelijk t.ov. een BG.
 
Reactiescore
614
Mijn hoogste prioriteit is simpelweg om de deelnemers van de premade in leven te houden zodat er een mooie partij staat voor de tijden dat we het moeten opnemen tegen grote, gevormde, kwalitatieve partijen die toppers bevatten (zoals TAD, Ruiter of Savior). niet liggen.

Ruiter top = Like. Nee, maar even zonder dollen. Ik vind dit een heldere post en ondanks dat ik het niet eens ben met de noodzaak van de recruits (ook al vinden velen dat misschien makkelijk gezegd van buitenaf) kan ik met de rest van je post en dus gedachtegang wel leven. Echter is het aanhalen van de genoemde accounts misschien wel een wat makkelijke manier om de zogenaamde 'toekomstige uitdaging' aan te tonen.

Die beginpost was gewoon niet de meest handige (imo). Tevens leuk grapje op het eind.
Zoals ik ergens anders al aanhaalde zou Ruiter ook een stam kunnen opbouwen met de omvang van Amen en Swift kijkend naar de tegenstand die zij hebben of een Level waar dat ook voor geldt.

Iemand r2w stam joinen van ruiter? Stuur me ingame pm!
Maar iedereen weet toch dat Ruiter uit eindelijk ook de premade joint:rolleyes::rolleyes:

You got us...
 
Reactiescore
735
Roald je blijft je argumenten van het begin van de wereld steeds meer af zwakken, hoop dat je dit zelf ook in de gaten hebt. Nu beroep je je alleen nog maar op zogenaamde fairplay, dat dat je voldoende voldoening geeft.

Daarnaast verzacht je nu de recruit keuzes met dat dat niet veel uitmaakt omdat het van een BG is. Je hebt dus naast de zogenaamde 6 accounts van het begin (wat gewoon een keiharde leugen was, want er zijn meer accounts die vanaf het begin tot de premade behoorden, meermaals duidelijk geworden inmiddels op het AF) al 9 of 10 main accounts nodig en je hebt al een BG in een fase waarin je grootste tegenstanders nog praktisch solo spelen.
Dit terwijl je hebt gezegd terughoudend te zijn betreft diplomatiek.

Blijkbaar heb je gewoon een grote fout gemaakt, namelijk zoveel aandacht trekken op een groep spelers die het blijkbaar niet aan kunnen IG. Schedel boost zich binnen een week naar een dorp met een AH en schandalig lage kazerne en stal levels, goh wat raar dat je dan bijna weggespeeld wordt.
Het is de gemakzucht van het huidige TW spelen dat jullie de das om doet en dan niet gaan wijzen naar een ander, want je roept dit volledig over jezelf af.
Zet je schouders eronder en werk ervoor, want deze zogenoemde groep toppers is tot dusver gewoon teleurstellend, terwijl er voldoende kwaliteit moet zitten.

Heb de ballen om ook maar een klein beetje toe te geven dat jullie het gewoon niet goed hebben aangepakt, dit heb ik tot dusver nergens gezien (correct me if I'm wrong). Jullie maken het dat spelers als Anton en ik (jongens die mijlenver van elkaar liggen normaal gesproken qua mening in TW-land) zich aan dezelfde kant scharen en dan nog is het puur wijzen naar de ander., want he de hele wereld is tegen de premade, onzin.
Ja jullie liggen onder een vergrootglas, maar alsjeblieft steek die hand ook eens in eigen boezem, want de kritieken zijn ook echt wel voor een stevig deel aan jullie eigen handelen te danken.
 
Reactiescore
1.049
ik speel tribal wars juist om een leuke tijd te hebben met mijn maten waarvan ik er velen heb in de premade - niet om 'goed te lijken' in de ogen van mensen die ik verafschuw.

Beschouw mij als hypocriet, beschouw de premade als hypocriet, beschouw mijn woorden als hol. Daar maal ik echt niet om. Zolang de premade voldoet aan mijn fair play idealisme, geeft dat mij voldoende voldoening. Daarbij ben ik gewoon nog steeds van mening dat ik uiteindelijk gewoon gelijk ga krijgen; dat de premade nog méér dan zat uitdaging gaat krijgen en nog altijd een hoge kans heeft op falen. Tja, premade heeft, 2 leiders een R en een W. Het heeft zo moeten zijn haha :biggrin: Nee geintjes. Vind wat je wilt, stel je verwachtingen maar mooi om laag - dan zal het alleen maar meevallen. Er komt nog genoeg moois aan. Ik kan in ieder geval amper loggen omdat ik binnen enkele minuten vaak al een kick krijg. Aan motivatie zal het niet liggen.
Vanaf hier haal je je best sterke post onderuit, je geeft de situatie weer en je visie erop. Want je zegt dat je er niet ligt van te malen en je niet goed hoeft te lijken voor de mensen die je veradschuwt, terwijl je de 2 alinea's ervoor je letterlijk zit te verantwoorden voor die groep die je zo verafschuwt (wat in mijn ofen vrij loze woorden zijjn gezien elke tw'er zijn standpunt met de wereld draait) Dus blijkbaar doet het je toch enigzins wat men vindt.Het is gewoon een persoonlijke aanval, nouja niet persoonlijk maar je valt er een groep mee aan die jou dus blijkbaar vrij hoog heeft staan. Iets wat je best als compliment mag zien!

Verder hoop ik dat er vanaf nu dan aan de beginpost van kan worden gehouden, of kunnen we deze beter compleet laten varen? Dan weten de rest van de stammen ook waar ze aan toe zijn t.o.v. de premade
 
Reactiescore
983
Daarnaast verzacht je nu de recruit keuzes met dat dat niet veel uitmaakt omdat het van een BG is. Je hebt dus naast de zogenaamde 6 accounts van het begin (wat gewoon een keiharde leugen was, want er zijn meer accounts die vanaf het begin tot de premade behoorden, meermaals duidelijk geworden inmiddels op het AF) al 9 of 10 main accounts nodig en je hebt al een BG in een fase waarin je grootste tegenstanders nog praktisch solo spelen.
Dit terwijl je hebt gezegd terughoudend te zijn betreft diplomatiek.

Blijkbaar heb je gewoon een grote fout gemaakt, namelijk zoveel aandacht trekken op een groep spelers die het blijkbaar niet aan kunnen IG. Schedel boost zich binnen een week naar een dorp met een AH en schandalig lage kazerne en stal levels, goh wat raar dat je dan bijna weggespeeld wordt.
Het is de gemakzucht van het huidige TW spelen dat jullie de das om doet en dan niet gaan wijzen naar een ander, want je roept dit volledig over jezelf af.
Zet je schouders eronder en werk ervoor, want deze zogenoemde groep toppers is tot dusver gewoon teleurstellend, terwijl er voldoende kwaliteit moet zitten.

Volgens mij heb jij niet door hoeveel Amen en Swift op zich krijgen, vooral Amen. Neem voor de grap eens even een kijkje bij de ODD van die twee stammen,.
1585827017025.png
Allen Amen heeft al meer ODD dan de nummer 2 en 3 ODD stam.

Wie is volgens jou dan wel niet onze "echte" tegenstander, naar mijn weten zijn dit 4 of 5 stammen met nog wat enkele losse flodders ;) ? Daarnaast spreek je over iets niet aan kunnen, wat er momenteel gebeurt rondom onze stammen is niet normaal voor een normale early game die jullie bij Savior en co hebben, en de accounts staan nog steeds, behalve UM.
 
Reactiescore
735
Volgens mij heb jij niet door hoeveel Amen en Swift op zich krijgen, vooral Amen. Neem voor de grap eens even een kijkje bij de ODD van die twee stammen,.
Bekijk bijlage 18605
Allen Amen heeft al meer ODD dan de nummer 2 en 3 ODD stam.

Wie is volgens jou dan wel niet onze "echte" tegenstander, naar mijn weten zijn dit 4 of 5 stammen met nog wat enkele losse flodders ;) ? Daarnaast spreek je over iets niet aan kunnen, wat er momenteel gebeurt rondom onze stammen is niet normaal voor een normale early game die jullie bij Savior en co hebben, en de accounts staan nog steeds, behalve UM.

Ik besef mij heel goed wat jullie op het moment over jullie heen krijgen, vandaar mijn woordkeuze:
Blijkbaar heb je gewoon een grote fout gemaakt, namelijk zoveel aandacht trekken op een groep spelers die het blijkbaar niet aan kunnen IG
Had je deze aandacht niet op zo op jezelf getrokken, dan had je early game ook niet zoveel focus op jullie gehad, vrij simpel.
Verder ben ik inderdaad van mening dat de spelers die het jullie nu moeilijk maken niet jullie grootste tegenstanders zijn en ik denk dat velen die mening met me zullen delen.
 
Reactiescore
983
Ik besef mij heel goed wat jullie op het moment over jullie heen krijgen, vandaar mijn woordkeuze:

Had je deze aandacht niet op zo op jezelf getrokken, dan had je early game ook niet zoveel focus op jullie gehad, vrij simpel.
Verder ben ik inderdaad van mening dat de spelers die het jullie nu moeilijk maken niet jullie grootste tegenstanders zijn en ik denk dat velen die mening met me zullen delen.
Ik deel je mening niet in deze, maar ik snap waar je vandaan komt.

Die tegenstanders waar jij het over hebt zijn nog een stukkie verder weg, geen probleem voor nu dus. Early game is simpelweg gewoon de meest instabiele fase van het spel, deze "tegenstand" kan menig speler doen breken.
 
Reactiescore
735
Ik deel je mening niet in deze, maar ik snap waar je vandaan komt.

Die tegenstanders waar jij het over hebt zijn nog een stukkie verder weg, geen probleem voor nu dus. Early game is simpelweg gewoon de meest instabiele fase van het spel, deze "tegenstand" kan menig speler doen breken.
Ik zeg ook niet dat zij enige rol van betekenis hebben op het moment, ik maak alleen het vergelijk met het gebruik van BGs in deze fase.
 
Reactiescore
1.454
Mijn hoogste prioriteit is simpelweg om de deelnemers van de premade in leven te houden zodat er een mooie partij staat voor de tijden dat we het moeten opnemen tegen grote, gevormde, kwalitatieve partijen die toppers bevatten (zoals TAD, Ruiter of Savior).

Dus je vind ons toppers?



Ik ben om. Pre-made for president!
 
Bovenaan