Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Reactiescore
768
Wel een lekkere manier om de week door midden te zagen #woensdag. Het brengt weer wat leven in de brouwerij. Leuke post Anton. Zeker dat het van iemand afkomt die is afgewezen voor de premade (mocht ik de andere topics geloven). Een beetje alsof iemand die voor Ajax, daar gaat solliciteren en dan wordt afgewezen. Vervolgens een anti Ajacied wordt en zich graag vaak negatief uitlaat over de club. Verder nog steeds een prima kerel :p.

Ook een mooi statement van Wow Who. Die 4 stammen benaderd heeft en niet individuele spelers zou benaderen. Toch wel Gregory had benaderd toen die in een ministam zat en begon over de leden van Amen. Was natuurlijk omdat je op de thee wilde komen of niet? Had niets te maken het met recruiten, want Gregory heeft zo'n perfecte ligging, suuuuure. #meneerikbenaltijdeerlijk

Absurd die Level vergelijkt met 'de premade' en net zo zwaar onder vuur zou liggen. Nu heb ik zware respect voor Level aangezien die met een kleine stam (vrienden?) zich daar handhaven. Desondanks het verlies Triador, Invisible Mo en Ultimate Angel. Als ik kijk naar de ODS van de stam zie ik alleen dat
Do Not Eat Yellow Snow. echt heftige ODS heeft. Speedy en jij hebben dan wat ODS, maar voornamelijk heeft Level een hele sterke ODA. Dan zou ik eerder geneigd zijn dat Swift/Amen zwaarder zijn getroffen met aanvallen, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Ik heb geen rapportjes van uw omgeving :).

Voor de rest allemaal veel plezier om weer als Trump te reageren en een fijne avond!
 
Reactiescore
766
Absurd die Level vergelijkt met 'de premade' en net zo zwaar onder vuur zou liggen. Nu heb ik zware respect voor Level aangezien die met een kleine stam (vrienden?) zich daar handhaven. Desondanks het verlies Triador, Invisible Mo en Ultimate Angel. Als ik kijk naar de ODS van de stam zie ik alleen dat
Do Not Eat Yellow Snow. echt heftige ODS heeft. Speedy en jij hebben dan wat ODS, maar voornamelijk heeft Level een hele sterke ODA. Dan zou ik eerder geneigd zijn dat Swift/Amen zwaarder zijn getroffen met aanvallen, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Ik heb geen rapportjes van uw omgeving :).
Ik denk eerder dat Swift/Amen meer kon blocken omdat zij gestart zijn met een shitload mb’s en deff slaven. Niet voor niets dat de stam level al drie leden verloren is, de deff is er simpelweg niet voor. De rapportjes van Triador doen niet onder aan die van Schedel.
 
Reactiescore
1.166
Net zo logische beslissing, als dat alle eerdere opmerkingen vanuit de pre made hiermee allemaal als waardeloos kunnen worden bestempeld.

Waarom? Soms moet je gewoon goede beslissingen nemen die afwijken van wat je misschien echt wilt. Zoiets kenmerkt een echte leider, zoals Global.
 
Reactiescore
1.647
Wel een lekkere manier om de week door midden te zagen #woensdag. Het brengt weer wat leven in de brouwerij. Leuke post Anton. Zeker dat het van iemand afkomt die is afgewezen voor de premade (mocht ik de andere topics geloven). Een beetje alsof iemand die voor Ajax, daar gaat solliciteren en dan wordt afgewezen. Vervolgens een anti Ajacied wordt en zich graag vaak negatief uitlaat over de club. Verder nog steeds een prima kerel :p.

Ook een mooi statement van Wow Who. Die 4 stammen benaderd heeft en niet individuele spelers zou benaderen. Toch wel Gregory had benaderd toen die in een ministam zat en begon over de leden van Amen. Was natuurlijk omdat je op de thee wilde komen of niet? Had niets te maken het met recruiten, want Gregory heeft zo'n perfecte ligging, suuuuure. #meneerikbenaltijdeerlijk

Absurd die Level vergelijkt met 'de premade' en net zo zwaar onder vuur zou liggen. Nu heb ik zware respect voor Level aangezien die met een kleine stam (vrienden?) zich daar handhaven. Desondanks het verlies Triador, Invisible Mo en Ultimate Angel. Als ik kijk naar de ODS van de stam zie ik alleen dat
Do Not Eat Yellow Snow. echt heftige ODS heeft. Speedy en jij hebben dan wat ODS, maar voornamelijk heeft Level een hele sterke ODA. Dan zou ik eerder geneigd zijn dat Swift/Amen zwaarder zijn getroffen met aanvallen, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Ik heb geen rapportjes van uw omgeving :).

Voor de rest allemaal veel plezier om weer als Trump te reageren en een fijne avond!


Als hele gesprek had gelezen had je dit niet gezegd, nergens gezegt dat tegen jullie moest gaan vechten. Checkte enkel niet iemand van de premade eventueel te rekruteren.... Maar iedereen die wilde rekruteren hoort opeens toch bij jullie, kan ik niks aan doen....

Wow Who 23.03.20 15:51
Hoor je ook bij de premade?

gregory12365 23.03.20 17:46
Premade? Wat voor premade?

gregory12365 23.03.20 17:46
Ik speel gewoon tw :)

Wow Who 23.03.20 17:47
Bij de premade van Amen/Swift ;)

gregory12365 23.03.20 17:48
Ah nee sorry ken niemand van hun

gregory12365 23.03.20 17:49
Ken wel inter van een vorige wereld maar dat is het dan wel

Wow Who 23.03.20 17:49
Ltdarky komt ons joinen, ook interesse om onze kant op te komen?

gregory12365 23.03.20 17:50
Ja darky ken ik ook wel beetje :)

Wow Who 23.03.20 17:51
Lijkt me dat je wel leuke ligging bij ons kan krijgen nu ltdarky en 2 vrienden van hem er aan komen

gregory12365 23.03.20 17:53
Ja kga gwn hier eerst mijn ding doen en dan verder kijken

Moet wat zien te surviven hier met inter dat vlakbij ligt :/

Wow Who 23.03.20 17:53
Daarom wat support van ons lijkt me geen kwaad?

Wow Who 24.03.20 14:34
Je bent zo stil :p

gregory12365 24.03.20 14:37
Nja zware klappen gehad deze ochtend

Wow Who 24.03.20 14:38
Van Inter?

gregory12365 24.03.20 14:41
Nah van een mongooltje boven mij, trein moeten snipen en gebacktimed maar al mijn off verloren defnoobs

Sta best heel zwak nu, inter zal snel over de vloeren komen als die de stats wat volgt

Wow Who 24.03.20 14:46
Hoe kunnen we helpen?

Wie viel je aan?

gregory12365 24.03.20 14:50
[player]Chili585[/player]

Deze, heb met mijn clear moeten c-snipen en gebacktimed maar alles doodgelopen

Hulp gaat niet echt voor de moment, vanaf ik zijn edelclear over de vloer krijg kan ik het wel vergeten

Wow Who 24.03.20 14:56
Fingers crossed dan

gregory12365 24.03.20 14:57
Yes, damn wat kan de situatie snel veranderen. Gisteren dacht ik nog dit loopt vlot dagje later zit alles tegen :joy:

Wow Who 24.03.20 14:57
Heb je altijd

gregory12365 24.03.20 14:58
Ja true true, had het gewoon totaal niet zien aankomen tbh

gregory12365 24.03.20 14:58
Maar goed, we zijn er nog. Niet helemaal verloren

Wow Who 24.03.20 14:59
Succes man

gregory12365 24.03.20 14:59
AI thanks :)

jullie ook

Wow Who 24.03.20 15:04
thnx

Wow Who 26.03.20 00:29
Congratz

gregory12365 26.03.20 06:10
Merci
 
Reactiescore
768
Ik denk eerder dat Swift/Amen meer kon blocken omdat zij gestart zijn met een shitload mb’s en deff slaven. Niet voor niets dat de stam level al drie leden verloren is, de deff is er simpelweg niet voor. De rapportjes van Triador doen niet onder aan die van Schedel.

Kan ik me enigszins in vinden ja. Echter zegt het stacken niets over de ODD van Triador en Schedel. Dat van Schedel ligt wel nog anderhalf keer zo hoog. Dat betekent wel dat Schedel iig meer troepen heeft moeten verwerken (wat ook gedefd kon worden). Verder zijn Amen/Swift ook 2 leden kwijt (UM en Derog). Van de kata's weet ik niets van op UM of Triador. Uiteraard te triest voor woorden ja. Ik kan alleen namens de eerste twee stammen ook nog zeggen dat ze ontiegelijk veel backtimes van Jan en alleman hebben gekregen :p. We zullen zien hoe het gaat verlopen verder :D
 
Reactiescore
766
Kan ik me enigszins in vinden ja. Echter zegt het stacken niets over de ODD van Triador en Schedel. Dat van Schedel ligt wel nog anderhalf keer zo hoog. Dat betekent wel dat Schedel iig meer troepen heeft moeten verwerken (wat ook gedefd kon worden). Verder zijn Amen/Swift ook 2 leden kwijt (UM en Derog). Van de kata's weet ik niets van op UM of Triador. Uiteraard te triest voor woorden ja. Ik kan alleen namens de eerste twee stammen ook nog zeggen dat ze ontiegelijk veel backtimes van Jan en alleman hebben gekregen :p. We zullen zien hoe het gaat verlopen verder :D
Dat is dus inderdaad het punt, evenveel troepen verwerken, enkel minder kunnen opvangen. Boer 3 levels omlaag geschoten, speler Notorious one die een trein doodloopt en er vervolgens volgende dag weer 1 heeft staan (Dagobert Duck was gelukkig in ons continent). Er gingen hoe dan ook accounts opgeofferd moeten worden tegen deze overmacht, dat was niet anders.
 
Reactiescore
768
Als hele gesprek had gelezen had je dit niet gezegd, nergens gevecht dat tegen jullie moest gaan vechten. Checkte enkel niet iemand van de premade eventueel te rekruteren.... Maar iedereen die wilde rekruteren hoort opeens toch bij jullie, kan ik niks aan doen....

Ik vind dit een simpele uitspraak. Dat je een recruit wilde plaatsen die geen aansluiting had en nog steeds heeft met TBS. Je wilde dan een nap regelen tussen Gregory en Amen of hoe had je dat voor je gezien xD. Daarbij dat je 4 stammen benadert weet je exact wat er gaat gebeuren. Er ontstaat een sneeuwbaleffect ja. Alsof de premade van 4/5 stammen aanvallen heeft gekregen lol. Zeg dan gewoon niets.
 

DeletedUser69389

Guest
Dit is 10 in het specrtrum van nestelgedrang wat de premade nu doet zeg. Nondeju. Dan durft Anton nog te zeggen dat ik nesteldrang heb hahaha.
 
Reactiescore
768
Dat is dus inderdaad het punt, evenveel troepen verwerken, enkel minder kunnen opvangen. Boer 3 levels omlaag geschoten, speler Notorious one die een trein doodloopt en er vervolgens volgende dag weer 1 heeft staan (Dagobert Duck was gelukkig in ons continent). Er gingen hoe dan ook accounts opgeofferd moeten worden tegen deze overmacht, dat was niet anders.

Aaa op die fiets, verhoudingsgewijs.
 
Reactiescore
389
Waarom? Soms moet je gewoon goede beslissingen nemen die afwijken van wat je misschien echt wilt. Zoiets kenmerkt een echte leider, zoals Global.
De beslissing is ook niet slecht, het aankondigen van te voren is gewoon triest, over alles wat kingsdorp al heeft aangehaald
 
Reactiescore
1.647
Ik vind dit een simpele uitspraak. Dat je een recruit wilde plaatsen die geen aansluiting had en nog steeds heeft met TBS. Je wilde dan een nap regelen tussen Gregory en Amen of hoe had je dat voor je gezien xD. Daarbij dat je 4 stammen benadert weet je exact wat er gaat gebeuren. Er ontstaat een sneeuwbaleffect ja. Alsof de premade van 4/5 stammen aanvallen heeft gekregen lol. Zeg dan gewoon niets.

We konden hem helpen namelijk via 1 BG. En konden hem Def sturen. Keken vooruit met rekruteren.

Van ons uit hebben we met planning met 2 stammen afspraken gemaakt in aanval op jullie. Wolves en Lada. Rest hebben wij niks mee te maken namelijk. Kan ons wel de schuld van alles willen geven, maar met die houding heb je juist al die vijandigheid te danken van anderen. Het alwetende of de kapsones tegenover de mindere goden in TW
 
Reactiescore
768
We konden hem helpen namelijk via 1 BG. En konden hem Def sturen. Keken vooruit met rekruteren.

Van ons uit hebben we met planning met 2 stammen afspraken gemaakt in aanval op jullie. Wolves en Lada. Rest hebben wij niks mee te maken namelijk. Kan ons wel de schuld van alles willen geven, maar met die houding heb je juist al die vijandigheid te danken van anderen. Het alwetende of de kapsones tegenover de mindere goden in TW

Hmm, alsof je met Itdarky niet ervoor zorgde dat BOCO aan je kant staat/stond. Benaderen van Fam. en Gregory niet voor een verdere sneeuwbaleffect zou zorgen. Ik geef zelf niemand de schuld van alles. Ik vind dat jij een lobbyist bent en een actje doet. Beetje populistisch gedrag vertonen door een beeld neer te zetten, met je lobbypraktijken, over dat de premade mokergoed zou zijn en even iedereen omver zou blazen, terwijl verschillende premadesleden al duidelijk hebben benadrukt dat die echt niet zo overpowered is. In de laatste zin wil je ook nog beweren dat er sprake zou zijn van arrogantie. Je hoeft jezelf niet te doen neerzetten alsof men of ik neerbuigend naar je doet.
 
Reactiescore
3.457
Beetje populistisch gedrag vertonen door een beeld neer te zetten, met je lobbypraktijken, over dat de premade mokergoed zou zijn en even iedereen omver zou blazen,
Uhm zo zijn die accounts neergezet door oa Roald aan het begin van de wereld ?
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/w73-challenge-guaranteed-or-not.203863/

Wel niet mokergoed om in jouw bewoording in te haken,maar er werd wel degelijk een flinke verwachting gehangen aan die accounts .
 
Reactiescore
1.647
Hmm, alsof je met Itdarky niet ervoor zorgde dat BOCO aan je kant staat/stond. Benaderen van Fam. en Gregory niet voor een verdere sneeuwbaleffect zou zorgen. Ik geef zelf niemand de schuld van alles. Ik vind dat jij een lobbyist bent en een actje doet. Beetje populistisch gedrag vertonen door een beeld neer te zetten, met je lobbypraktijken, over dat de premade mokergoed zou zijn en even iedereen omver zou blazen, terwijl verschillende premadesleden al duidelijk hebben benadrukt dat die echt niet zo overpowered is. In de laatste z zein wil je ook nog beweren dat er sprake zou zijn van arrogantie. Je hoeft jezelf niet te doen neerzetten alsof men of ik neerbuigend naar je doet.

Jij weet niet wat ik allemaal toegestuurd krijg en de houding die daarbij gebaart gaat.


Kreeg dit net van een BG toegestuurd, wat veel zegt over hen, mij beschuldigen van lobbyen maar zelf om dorpjes vragen nadat boerderij gekatapulteerd heeft:
8ioOEA7B.png

Dus makkelijk ander beschuldigen ipv hand ook in eigen boezem steken. Samenwerking met Fam al blijkbaar een tijd hebben, hen hierover laten liegen tegen ons. Mensen om dorpjes vragen (want dit niet de enige) en dorpjes hun boerderij katapulteren.
 
Reactiescore
735
Jij weet niet wat ik allemaal toegestuurd krijg en de houding die daarbij gebaart gaat.


Kreeg dit net van een BG toegestuurd, wat veel zegt over hen, mij beschuldigen van lobbyen maar zelf om dorpjes vragen nadat boerderij gekatapulteerd heeft:
Bekijk bijlage 18588

Dus makkelijk ander beschuldigen ipv hand ook in eigen boezem steken. Samenwerking met Fam al blijkbaar een tijd hebben, hen hierover laten liegen tegen ons. Mensen om dorpjes vragen (want dit niet de enige) en dorpjes hun boerderij katapulteren.
Hahahahaha topspelers anno 2020 be like: eerst kata ik je dorp en dan kom ik bedelen of ik hem mag overnemen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
768
Uhm zo zijn die accounts neergezet door oa Roald aan het begin van de wereld ?
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/w73-challenge-guaranteed-or-not.203863/

Wel niet mokergoed om in jouw bewoording in te haken,maar er werd wel degelijk een flinke verwachting gehangen aan die accounts .
Aan Colla en Act had 'de jury' hoge verwachtingen. De rest werd gedefinieerd als goed of redelijk account. Bijna net zoals elke poster hier. Ik lees alleen maar posts van mensen buiten de premade die hoge verwachtingen heeft :p.
Jij weet niet wat ik allemaal toegestuurd krijg en de houding die daarbij gebaart gaat. Dus makkelijk ander beschuldigen ipv hand ook in eigen boezem steken. Samenwerking met Fam al blijkbaar een tijd hebben, hen hierover laten liegen tegen ons. Mensen om dorpjes vragen (want dit niet de enige) en dorpjes hun boerderij katapulteren.
Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe anderen zich opstellen richting jou. Ik kan men erop aanspreken als ze mijn stamgenoten, meer niet. Hoewel blijkbaar de houding van anderen richting jou arrogant is of zou ervaar je dat tenminste, moet je wel afvragen hoe dat zou zijn ontstaan. Jij als slimme gozer kan daar vast wel naar vragen.

Ik 'beschuldig'/vind (mening) dat je een lobbyist bent die probeert zich neer te zetten alsof die een slachtoffer is, terwijl die bewust of onbewust voor sneeuwbaleffecten zorgt. Als laatst zou ik het kunnen waarderen als je mij aanspreekt namens mij en niet namens mijn stamgenoten. Ik dank u hiervoor.
 
Reactiescore
1.647
Aan Colla en Act had 'de jury' hoge verwachtingen. De rest werd gedefinieerd als goed of redelijk account. Bijna net zoals elke poster hier. Ik lees alleen maar posts van mensen buiten de premade die hoge verwachtingen heeft :p.

Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe anderen zich opstellen richting jou. Ik kan men erop aanspreken als ze mijn stamgenoten, meer niet. Hoewel blijkbaar de houding van anderen richting jou arrogant is of zou ervaar je dat tenminste, moet je wel afvragen hoe dat zou zijn ontstaan. Jij als slimme gozer kan daar vast wel naar vragen.

Ik 'beschuldig'/vind (mening) dat je een lobbyist bent die probeert zich neer te zetten alsof die een slachtoffer is, terwijl die bewust of onbewust voor sneeuwbaleffecten zorgt. Als laatst zou ik het kunnen waarderen als je mij aanspreekt namens mij en niet namens mijn stamgenoten. Ik dank u hiervoor.

Haal als voorbeeld aan, was niet tegen jouw. Ik ben voor onze stam een lobbyist ja om te overleven. We beseffen dat we minder spelers, accounts en misschien kwaliteit als onze vijanden hebben. Dus doen best dit beetje recht te trekken. Maar elke mogelijkheid word afgesneden of elke aansterking joint uiteindelijk de premade. Dus dan moet je door lobbyen. Was liever allang klaar ermee.

Buiten dat lobbyen doen we wat we kunnen, proberen 0 compromis te sluiten op ons gewenste beleid en manier van spelen. We vechten waar we kunnen om een waardige tegenstander te zijn tegen de kansen in. Dit zullen we ook blijven doen. Maar dat wij zwaar de underdog zijn is een understatement.
 
Reactiescore
1.049
Wil wel even aanhalen dat ik dit een enorm zwakke actie vanuit de premade vindt. (no bash) Ookal komt er nog een statement wordt nu de schuld op Steven afgeschoven die wel voor de nieuwe leden durft te staan en de schuld op zich neemt. Maar in je eentje neem je geen beslissingen over 4 rekruuts dus om hem nu de boeman te laten spelen is sowieso zwak. Neem gewoon je verantwoordelijkheid als premade en zeg ''ja wij hebben schijt aan het AF en de dingen die we onszelf hebben opgelegd omdat t nu even niet anders is'' Dat staat sterker (ondanks dat je dan meer kritiek vangt) dan één persoon de klappen laten vangen en hopen dat het zonder veel tumult overwaait
 
Bovenaan