Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Reactiescore
1.647
Wil je nu echt gaan ontkennen dat je half het continent hebt afge-pm'ed om samen te werken tegen ons? Want het aantal spelers dat ons hebben benaderd met die informatie is niet meer op één hand te tellen en dat zal nog niet eens de helft van het totale aantal zijn. Prima dat je uitdaging wil geven, maar dit is gewoon een zielige vertoning in mijn optiek.

Zoals zeg 4 stammen, niks meer of minder
 
Reactiescore
1.647
Bekijk bijlage 18585

Uhu. Hier ff een voorbeeld.

Lourens is via zijn maatje Daniel die bij ons in stam zat. Moesten contact met hem opnemen omdat mee wou komen. Is los van individuele spelers opzetten is een recruit poging. Dus ken je bronnen en haal geen zaken uit verband in je argumentatie over opzetten of samenwerken. Recruit van vriend stamgenoot is anders dan stammen of losse spelers zomaar opzetten of benaderen tegen jullie.
 
Reactiescore
1.892
Lourens is via zijn maatje Daniel die bij ons in stam zat. Moesten contact met hem opnemen omdat mee wou komen. Is los van individuele spelers opzetten is een recruit poging. Dus ken je bronnen en haal geen zaken uit verband in je argumentatie over opzetten of samenwerken. Recruit van vriend stamgenoot is anders dan stammen of losse spelers zomaar opzetten of benaderen tegen jullie.
Ik heb geen losse spelers buiten die spelers van die 4 stammen benaderd.
Praat dan ook geen onzin en probeer het mooier te verkopen dan het is. Doet je geloofwaardigheid weinig goeds.

Verder ben jij niet de enige, je stamgenoten kunnen er ook wat van.
 
Reactiescore
1.647
Praat dan ook geen onzin en probeer het mooier te verkopen dan het is. Doet je geloofwaardigheid weinig goeds.

Verder ben jij niet de enige, je stamgenoten kunnen er ook wat van.

Jullie doen bewering waar ik op antwoord. Ik zet geen losse spelers op tegen jullie en al zeker niet hel continent.
 
Reactiescore
766

DeletedUser79704

Guest
sOamiOH.jpg


Is leuk he als mensen de wereld proberen te vergallen voor je puur om het vergallen omdat ze je niet aan staan. Iets met kakaka en pot verwijt de ketel.

doet amen dan niet precies wat jullie hebben gedaan op w63? recruiten om terug overmacht te krijgen? idd iets met een pot en een ketel ja ;)
 

DeletedUser79704

Guest
Is het verschil niet dat amen pretendeert een zuinig rekruteringsbeleid te hebben en de andere niet? Dat is waar iedereen mee botst toch?
dus als iemand meerdere stammen tegen jouw opzet in de start waardoor je enorm in het nadeel geraakt zou jij er niet op reageren en het gewoon laten begaan?
 

Deleted User - 487960212

Guest
Wat een heerlijke show weer, dus bij deze, als jullie toch gaan veranderen.

Kan ik Roald en Co overtuigen over te stappen naar TBS, ons spectrum is nu geschoven naar 2/3 en wij willen graag ons spectrum vergroten naar 4/5.

Wij bieden een gezellige groep met spelers, en een zeer uitdagende plek binnen onze stam, geen paniek, Swift/Amen gaan veranderen, dus wie weet kunnen we Allies worden met je vrienden in de andere stam.

Met vriendelijke groet,
Van ons, de TBS'jes
 
Reactiescore
489
Wat een heerlijke show weer, dus bij deze, als jullie toch gaan veranderen.

Kan ik Roald en Co overtuigen over te stappen naar TBS, ons spectrum is nu geschoven naar 2/3 en wij willen graag ons spectrum vergroten naar 4/5.

Wij bieden een gezellige groep met spelers, en een zeer uitdagende plek binnen onze stam, geen paniek, Swift/Amen gaan veranderen, dus wie weet kunnen we Allies worden met je vrienden in de andere stam.

Met vriendelijke groet,
Van ons, de TBS'jes

Ah joh, je kan gerust als boostaccount verder spelen hoor! Het is wel frappant dat Amen/Swift op zich al 2 stammen zijn en met al hun hulpjes zelf ook wel 3 stammen kunnen vormen. Daarbij hadden ze al een BG met TBS zie ik hier dus heb je 4 vs 4? Waarom zou je ze in hemelsnaam recruiten? :p
 

Deleted User - 487960212

Guest
BG met TBS? Nou dat is dan eerst dat ik daar vanaf weet haha.

Dat terwijl ik daar zelf over beslis haha. Nou kijk er is zoveel gezeik op de Pre-made en ik had recent op de andere post al gereageerd, de druk die ze voelen is juist vanwege dit, we willen allemaal richting de mid-game en zoals oogt waren de recruits nu nodig omdat ze merken dat wij druk op de ketel uit voeren. Persoonlijk zie ik het als mogelijke targets proberen uit te schakelen.

Ik zie Roald en Co als een dreiging of juist een mooie aansluiting, persoonlijk zou ik alleen nooit de Pre-made in gaan vanwege de loop die er op zit, en daar zit het hele AF van vol, dus ik dacht, als ze zelf afstappen van de Pre-made decision haha.
 
Reactiescore
1.167
Duidelijke en logische beslissing vanaf Global zijn kant. In deze situatie had ik hetzelfde gedaan.. One step back, two steps forward.
 
Reactiescore
389
Duidelijke en logische beslissing vanaf Global zijn kant. In deze situatie had ik hetzelfde gedaan.. One step back, two steps forward.
Net zo logische beslissing, als dat alle eerdere opmerkingen vanuit de pre made hiermee allemaal als waardeloos kunnen worden bestempeld.
 
Reactiescore
972
Ach met Pablo Escobar is er in ieder geval genoeg stam snats voor Mats & Maks :engel:

Ik heb dit al aan Inge gemeld, ik zal het hele bericht hieronder zetten. Ik ben er echt klaar mee dat mijn naam te pas en te onpas in verband wordt gebracht met dit. Zijn geen dingen om grappen over te maken, al helemaal als je mij persoonlijk niet eens kent.

"Inge,

ik snap dat wij elkaar veel in de haren zijn gevlogen. Dit is echter meer een bericht van persoonlijke aard. Het betreft je sportprent over de “snuivers” in het Spotprententopic.

ik krijg bij die spotprent een erg naar gevoel. Gisteren precies 3 maanden geleden ben ik mijn beste vriend verloren die zelfmoord heeft gepleegd. Dit deed hij omdat hij verslaafd was aan cocaïne, en in een totale psychose verkeerde toen hij deed besluiten zichzelf van het leven te beroven.
Voor dit moment deed ik inderdaad ‘wel eens een lijntje’, waarvan ik weet dat sommigen in jouw naaste omgeving dat weten. Ik snap dat in normale omstandigheden zo’n spotprent als leuk kan worden ervaren, maar ik ben sinds ik mijn beste vriend verloren helemaal gestopt met het gebruiken van hard drugs.

Ik hoop, ondanks dat we regelmatig tegenover elkaar staan op dit spelletje, dat je begrip kan opbrengen voor mijn situatie. Grapjes wat betreft dit onderwerp kan ik gewoon (nog) niet hebben. Daarvoor is het te vers. Als je meer wilt weten, feel free to ask.

Maks"
 
Bovenaan