Spotprenten

Reactiescore
1.454
Klopt, kwam voornamelijk uit mij. Roald geen blaam. Ik was jullie gezeik zo ontiegelijk beu allemaal dat ik besloten heb het eigen heft in hand te nemen. Wow Who is bezig met een campagne het halve continent op te zetten tegen ons. Met de spelers hier in kwestie hadden we een hele goede samenwerking al in de vorm van een BG. Nu trachtte hij deze speler ook nog tegen ons op te zetten midden in de cluster in de vorm van een join van TBS. Gezien we met hun al samenwerken hebben we besloten, nadat zij het vroegen, hen bij ons in de stam te nemen puur omdat het gewoon aardige goede gozers zijn.

Wow Who en anderen heeft met zijn crusade zoveel spelers tegen ons opgezet dat ik dit gezeik echt compleet beu ben, krijgen incommings van 30 uur van random noobs in de core die er echt geen zak mee te maken hebben. Ik heb besloten alles te laten varen omtrent de premade om jullie eens goed terug te pakken met dit ontiegelijk zielige gedrag waar jullie constant mee bezig zijn. De 4 spelers in kwestie werkten we samen mee en dat gaan we nu verder doen in de vorm van stamgenoten. En je kan er op aan dat ik op jou af ga komen @Wow Who. Reken er maar op dat onze nukes jouw dorpen straks plat gaan branden. Sneuneus.

 

DeletedUser69389

Guest
3v263x.jpg
 
Reactiescore
1.166
Bovenaan