Golden Awards

Reactiescore
2.039
Kijk nou uit! Straks krijg je commentaar van 'voorever' dat je reactie niks met de lijstjes te maken heeft!

Maar hoezo? Was je er zo aan gehecht? :tongue:
Sommige dingen moet je gewoon nooit veranderen, zoals je AF accnaam en pf. :p
 
Reactiescore
831
Zal dan weer ontopic zijn, vind de golden awards topic altijd wel leuk echter heb ik naar mijn mening de nuteloze awards ertussen uit gehaald.

Beste speler:

Savior of the North gebaseerd op hun farmstats, ervaring en natuurlijk ook hun achievements van vorige werelden.

Smashingone omdat ze Cees de machine hebben.


Beste stam:

Swift./Amen en .:VD:. omdat ze naar mijn mening van alle stammen het meest op een rijtje hebben.


Beste leider:

Al ben ik het niet eens met hoe de premade momenteel speelt is het voor mij onmogelijk om iemand anders te plaatsen dan Roald, gebaseerd op mijn ervaring (W68 + W59) met hem. Tijd zal zeggen of hij zich deze wereld opnieuw kan bewijzen, ondanks de vele kritiek die de premade heeft ontvangen.


Meest overschatte stam:

Enigste stam waar er momenteel wat verwachtingen van zijn is de premade. Dus logisher wijze moet ik ze hier plaatsen.


Meest onderschatte stam:

.:VD:. omdat er heel weinig over gepraat wordt terwijl ze wel duidelijk goede spelers hebben.


Meest overschatte speler:

Natuurlijk zitten er nog een boel instabiele gebooste accounts in de top 25, buiten hun denk ik dat Eat Sleep Farm Repeat en WoW Who wat overschat worden. Kan het niet echt onderbouwen buiten dan hun slechte farmstats. Ik vertrouw op mijn buikgevoel hier, hopelijk kunnen ze me van gedachten laten veranderen.


Meest onderschatte speler:

NIETTEDOEN kreeg de eerste weken toch behoorlijk veel kritiek, echter denk ik dat deze spelers nog wel een belangrijke rol kunnen spelen deze wereld.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Jonas (@The Green Moonlight ), Robbert (@Rob. ), Stan (@Kerouac), Rients (@No Way Back ), Anton (@kingsdorp ), Cees (@smashingone ), Niro (@Tijd. ), Nicolas (@.sleepwell ) zijn allemaal toppers waarmee ik graag opnieuw zou willen spelen.

Verder lijkt Ezra (@Ezra the King ) me een aangename stamgenoot om te hebben.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik zeg nooit nee tegen iemand tenzij je echt een klootzak bent :(

Mooiste spelers naam:

Noo-Noo De Stofzuiger is wel lachen.


Mooiste stam naam:

Allemaal slecht deze wereld. Kies een betere en PM me voor plaatje :cool:


Het tofste topic:

Golden Awards vind ik altijd chill. Spotprenten topic is ook lachen natuurlijk. Verder is het post je huisdier topic een mooie nieuwe aanwinst.


Het domste topic:

Het spectrum der uitdaging en slagingskans – leidingguide voor dummies.


Favoriete forum poster:

Vind dat er deze wereld nog minder zinnigs gepost wordt als de gemiddelde wereld. Zelfs van mee bekendere forumleden. Ik ga hier dan voor @Erebos. want ik deel vaak dezelfde mening qua inhoud.

Minst favoriete forum poster:

@.MortuaMemoria niets mis met de inhoud maar als er altijd zoveel persoonlijke commentaren/dissen in zitten kan ik het vaak niet serieus nemen.


Mooiste profiel foto van spelers:

141081_large
140961_large



Mooiste profiel foto van stammen:

Allemaal slecht deze wereld. PM me voor beter plaatje :cool:


Mooiste actie van de wereld:

Triador en Unexplainable Miracle. die weggespeeld worden.


Meest belovende speler voor de toekomst:

Heb totaal geen ego maar ik denk dat ons account Anarchistisch Kollektief veel kan laten zien mits we door de startfase/ongemakkelijke ligging kunnen raken.


Meest belovende stam voor de toekomst:

Spread indien ze de juiste recruits maken, echter zie ik eerder 2 serieuze spelers weggerecruit worden.


Grootste blunder:

Hoe de premade zich opstelden op het forum voordat de wereld begon tegenover hoe het is verlopen is toch wel een blundertje imo :p
 
Reactiescore
1.869
Ik hoop dat het niveau van de GA lijstjes op kort termijn wel naar een iets hoger niveau wordt getild, anders zie ik het somber in. Scheve berederingen, onderbouwingen die ver te zoeken zijn etc.
 
Reactiescore
735
Ik hoop dat het niveau van de GA lijstjes op kort termijn wel naar een iets hoger niveau wordt getild, anders zie ik het somber in. Scheve berederingen, onderbouwingen die ver te zoeken zijn etc.
Niet zo zuur Jona <3 , de wereld is jong en volledige analyses zijn nog een beetje teveel van het goede :)
 
Reactiescore
831
Ik hoop dat het niveau van de GA lijstjes op kort termijn wel naar een iets hoger niveau wordt getild, anders zie ik het somber in. Scheve berederingen, onderbouwingen die ver te zoeken zijn etc.

Weet niet of dat over die van mij gaat, echter vind ik het wel lastig om zo vroeg in het spel deftige onderbouwingen te maken. Ik maak er in ieder geval altijd een paar afhankelijk van hoever we in het spel zitten. De laatste zijn dan vaak de beste.
 
Reactiescore
1.869
Niet zo zuur Jona, de wereld is jong en volledige analyses zijn nog een beetje teveel van het goede :)
Heb je gelijk in, maar sommige zaken mogen en kunnen toch wel iets beter onderbouwd hoor imo. Maar misschien verwacht ik te veel.

Weet niet of dat over die van mij gaat, echter vind ik het wel lastig om zo vroeg in het spel deftige onderbouwingen te maken. Ik maak er in ieder geval altijd een paar afhankelijk van hoever we in het spel zitten. De laatste zijn dan vaak de beste.
Ja ik denk zelf dan altijd, wacht nog even met het maken ervan. In ieder geval fijn dat je voor Emile's opmaak hebt gekozen.
 

DeletedUser73696

Guest
Jezus, kunnen jullie niet in de zorg assisteren ipv deze topic openen. Hebben jullie tijd over met corona
 
Reactiescore
831
Ja ik denk zelf dan altijd, wacht nog even met het maken ervan. In ieder geval fijn dat je voor Emile's opmaak hebt gekozen.

Het leuke nu is dat ik over een paar maanden kan terugkijken en zien of mijn verwachtingen/buikgevoelens klopten. Verder heb je helemaal gelijk over het weinig onderbouwen. Ik zou overal kunnen bijplaatsen dat het over ervaring/farmscore/ligging gaat want dat is het enigste dat relevant is momenteel, echter leest dat heel saai.
 
Reactiescore
1.049
Allereerst wil ik even zeggen dat ik Amen en Swift samenneem, ik zag ergens dat Roald het enigzins lostrok omdat ze zelf beslissingen kunnen nemen etc. Maar omdat het uiteindelijk toch 1 stam wordt (waar iedereen vanuitgaat, vergeef me als er een plottwist komt) neem ik ze voor het gemak even samen als 'premade' al zal @maretan hier niet blij mee zijn!

Beste Speler:
Savior Of the North.
Goede spelers, duidelijke farmstats en duidelijke ervaring. Kan na W62 ook wel zeggen consistente farmers die ook in de midgame nog keihard doorwerken om die farmpjes draaiend te houden! Nu is de veel genoemde tegenhanger natuurlijk Collationem maar ik vind dat die op dit moment nog niet kunnen tippen aan de farms van Savior, al kan dat uiteraard aan de buurt liggen maar voor nu is dit een van de weinige pijlers waarop je zoiets kan baseren
Beste stam:
Een vrij makkelijke keuze voor mij, ondanks dat ze niet de beste papieren hebben in de game denk ik dat ze binnen nu en 2/3 weken de weerstand weten te breken en daarna qua groeien een inhaalslag weten te halen! uiteraard hebben we het over Premade. Ik denk ook als ik eerlijk naar alle AF-kritiek kijk dat zoon 10 á 15% echt moreel verontwaardigd is of persoonlijk aangevallen over hoe de premade is gestart. Dan denk ik dat 30% enige schrik heeft dat de premade gewoon te goed is en daarom maar meebasht om zo maar een beetje iedereen en alles tegen de premade op te zetten. De rest die reageert zijn of meelopers of neutraal/meningloos, Wat voor mij 2 conclusies geeft:
- De Premade heeft gedeeltelijk verwarring gezaaid/zijn woord niet gehouden (ik ga het in het midden houden om enige objectiviteit te bewaren
- Het is gewoon een enorme kwalitatieve stam, en nu ook kwantitatief gebleken :)

Vooral die 2de conclusie die ik maak op basis van kwaliteit op oudere werelden, toegang tot enige boosts etc. Waardoor als ze door deze 'crisis' komen ze prima weer kunnen bijtrekken in vergelijking met de andere topstammen

Natuurlijk hoop ik op een 1 v 1 v 1 met een LEVEL, een combinatie van Spread en .:VD:. en de premade. Of nog beter spread en VD los al is die kans niet bijster groot. Als ik dan ga kijken naar op dit moment de 2de beste stam ga ik toch Level zeggen! Subjectief als de pest maar als we gaan kijken heeft VD 3 core-spelers in de stam, en Spread 2. Dat kan ik nog geen volledige topstam noemen waardoor ik op LEVEL uitkom. Op dit moment is Absurd. de leider daar nu Triador (en dan Edwin) is weggevallen mede door privé redenen. Ik denk voor zover ik kan beoordelen de sfeer in de stam goed zit, zeker als je kijkt naar welke opoffering er door bijvoorbeeld een Snow is gedaan (kom ik later op terug!) Ik denk dat Absurd, snow en Speedy een enorm vlotdraaiend trio is die de huidige, vrij moeilijke omgeving, kan overwinnen. Samen met een snelgroeiend account (Boy in Quarantaine) die zijn steentje wil bijdragen in de stam en enorm leergierig en actief is! Ook hebben ze door het ledenaantal nog de ruimte om hier en daar in de komende fase nog een rekruut te doen waardoor ze op dit moment de grootste uitdager van Premade kunnen zijn.
beste stam speler:
Uiteraard A Paroxysm of Guilt en Wrath of the Dragon die de stam een enorm mooie boost hebben gegeven!

Daarnaast wil ik graag een veer in de anus van Steve steken van DoNotEatYellowSnow. Naast dat hij al zijn defensieve troepen opzijzet voor stamgenoten in nood (Triador en Mo) heeft deed hij de volgende uitspraak:

Dit getuigde destijds voor mij wel voor stamgevoel, om in die fase van de game al je LC de dood in te sturen nadat al je deff is gesneuveld voor een speler is wel een teken van stamspeler. Kan zijn dat anderen meer hebben gedaan voor hun stam maar wilde toch die vermelding doen. Daarnaast hebben ze al genoeg clears voor de stam gegooid om die te laten groeien.

Als outsider voor de titel uiteraard Anton van Noo-Noo, was een enorm gedreven stamspeler op 62 maar haal liever geen oude werelden erbij.
Het grootste ego:
Boeit niemand een reet, enkel voor mensen die likegeilen en hier grappig gaan doen.
Beste leider/slechtste leider:
Ga hier geen leiders aanprijzen of afbranden als de wereld net uit de startfase is geschoten, hebben ze nog te weinig invloed op om in mijn ogen goed of slecht te zijn
Meest overschatte stam:
-SF-
Voor zover iemand een hoge pet hiervan ophad, als we even een snelle scan door de stam doen kijk je uiteraard eerst naar de leider The Notorious One, waar minimaal 50k PP doorheen is gejaagd. Gister is qua farm/roof wel een enorm record gezet moet ik bekennen. Hiervoor was het record iets van 50k farm en 70k roof wat van dagen geleden afstamde maar gister is er een record gezet van 170/120k. Ook met het tempo waarin zij treinen terugkochten hebben ze of wel meerdere werelden PP gefarmed om het nu vrij dom te abusen (gat met topfarmers dichten door middel van PP) of ze hebben een luie sugardaddy erop zitten die geen farmslaaf kan vinden. Als we dan naar medeleider Laricky kijken heeft die al een week geen farmrecord weten te pakken maar wel 244k geroofd gister wat dus opzich qua roven best okee is maar ook de farm blijft achter. Daarnaast zie je bijvoorbeeld jepla barbaren en hele kleine spelers edelen wat gewoon zonde is van de munten en edels. Toppunt van het stomme rekruteerbeleid is nog wel Necrenomicon die in een straal van 1 veld alle 2 zn nieuwe dorpen heeft geedeld en alle 2 barbaar waren. daarnaast een farm record van 20k en roof van 16k o.i.d. om hem vervolgens te rekruteren is voor mij een lachertje. Dik onterechte nummer 2
Meest onderschatte stam:
Ik heb net zitten nadenken en een speler vanuit een ander perspectief benaderd, maar ik kan me als ik heel eerlijk ben geen enkele stam bedenken. De stammen die nu echt staan worden overal al genoemd. Mede doordat het gros van de spelers bij elkaar duikt en dus in de top 4 zelfbenoemde stammen zit. Ik zou dan nu gaan benoemen om het benoemen maar als ik rondkijk zie ik of belabberde stammen of BB-edelaars terugkomen. Daarnaast denk ik dat elke stam buiten de premade momenteel zijn eigen stam onderschat vindt. Ten eerste omdat je van binnen de stam meer informatie tot je beschikking hebt en ten tweede doordat de premade zo overduidelijk wordt besproken op het AF dat zij wel de enige fatsoenlijke stam lijken waar jij je, als tevreden speler binnen de stam, niet achter staat en dus je eigen stam onderschat vindt!
Meest overschatte speler:
Ik ga hier met enige pijn in mijn hart Triador neerzetten. Dit heeft 2 redenen:
Allereerst de reden dat Edwin en anderen zichzelf (al dan niet terecht) als top heeft beschouwd. Ondanks de situatie denk ik dat iedereen en met name hijzelf ook er meer van had verwacht en gehoopt. Mede door de vele incomings en dan inderdaad zonder MB's of boosts en in een kleine stam is de start gewoon een risico! Dat je vervolgens wordt weggeedeld is dan niet gek maar wel jammer voor de wereld. Daarom hoop ik Edwin op een volgende wereld weer terug te zien om zichzelf alsnog te kunnen bewijzen ondanks de spot die nu met hem wordt gedreven
Meest onderschatte speler:
Hier wil ik graag 2 spelers benoemen:

Allereerst denk ik dat iedereen feestjebouwen01 onderschat, allereerst prima farmstatastieken met een nummer 5 op gefarmd en nummer 43 op geroofd, ook hebben ze prima dorpen geeedeld en waren ze in de tijd dat ik nog met ze PM'de continue online. Verder volgens mij geen bekende spelers maar toch een leuke aanvulling voor W73 als hij zo doorspeelt ook na corona tijden

Daarnaast wil ik mijn mentorleerling ennas0 benoemen die in zn uppie t spel weer heeft opgepakt en op dit moment groter is dan zijn mentor! Wie hem durft te pakken krijgt het met mij te doen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Denk dat ik met de meesten waarmee ik heb willen spelen wel heb gespeeld.. Misschien dan een @Global Knowledge omdat het me een gezellige kerel lijkt! Daarnaast heb ik nooit echt met Roald gespeeld buiten heel kort op Runner 5 op wereld 59. Ben wel benieuwd naar zijn stijl van leidinggeven ten opzichte van een Andries (@YoWhite , al is die volgens mij verwijderd van het AF) want dat is de enige echte leider die ik hiervoor heb meegemaakt. Ook zou ik graag eens met een Warre spelen omdat ik geen idee heb wat die vent allemaal in elkaar kan coderen en daar gewoon ontzettend nieuwschierig naar ben.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Martijn
, Sorry jongen een inkopper maar het is niet om je TW-kwaliteiten maar de sensatie die je meebrengt en die niet altijd een positieve sfeer beïnvloed
Mooiste spelers naam:
Do Not Eat Yellow snow.
Ze hadden veel eerder onder deze naam moeten spelen na mijn naïviteit als peuter van 3 maanden terug!
Mooiste stam naam:
Ordinem Creaturea
Het tofste topic:

Ik hoop dat dit die rode draad door de wereld word die zogenoemde 'pages' zodat ik over 20 jaar die stukken eens terug kan lezen en mijn zoontje kan vertellen dat dat de tijden waren! Lekker teruglezen hoe bijvoorbeeld een Anton zich aftrekt op backtimes, heerlijk!
Het domste topic:
W73 Start op 5 maart - @Duckje
Favoriete forum poster:
@Dream Team.
en @Absurd. allebei in mijn ogen sterke posters die feiten door een P&P sausje halen en daarin stiekem toch een vleugje eigen mening erdoor gooien die dan overkomt als feit. Ik hoop dat deze 2 tegenspelers worden in een endgame wat de verwachting wel is, want zeker door de stijl van posten zal dit vuurwerk zijn voor het AF! Daarnaast hoop ik dat er meer mensen opstaan zulke posts te typen
Minst favoriete forum poster:
Iets met Mortua Memori ofzoiets. Heeft duidelijk een compleet subjectieve blik en vaak redelijk aanvallend overkomende argumenten in plaats van zich op de feiten te beroepen.
Mooiste profiel foto van spelers:
1585692405897.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1585692425687.png
Mooiste actie van de wereld:

Ik denk wel het topic van Roald die toch de hele wereld op gang heeft gebracht, waardoor uiteindelijk deze hele wereld is ontstaan. Waarvoor mijn dank!
Meest belovende speler voor de toekomst:
The Boy in Quarantaine.
Zonder Jonas zijn ego nu al teveel te boosten enorm postieve, gezellige stamminded speler die ik wel als een gevaar zie voor de top, Ik denk dat deze jongen nog wel de ranglijsten gaat bevleugelen. Mede door zijn gedrevenheid en activiteit die die dagelijks weet op te brengen. Hoop nog veel van hem te zien
Meest belovende stam voor de toekomst:
De combinatie van Spread en VD die nog wel gemaakt gaat worden, samen 1 bundel aan goede spelers die dan de grootste uitdager van de premade zijn. Als je naar kwaliteit kijkt doen ze simpelweg niet onder voor de premade. Dus dat gaat nog wat spanning en sensatie teweeg brengen.
Grootste blunder:
Ik denk uiteindelijk toch herstarten, Iedereen weet van te voren dat het zijn leven op gaat fucken. Helemaal als je een van de weinige TW'ers bent die nog wel een sociaal en werkend leven heeft. Maar dan toch te verslaafd om terug te komen door 1 skypeje van een oude co!
Voor wie heb je nu echt respect:
Martijn
, Jongen welke shit jij dagelijks over je heen krijgt is niet tof. Af en toe terecht maar ook vaak zwaar overdreven. Ik heb toch wel respect voor je na al die jaren blame en accounts die floppen dat je toch blijft doorspelen en je niet gek laat maken en altijd wel een underdog stam vindt waarbij je je ziel kwijt kunt,
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Die vieze nolifers van bijvoorbeeld een Savior of the North. die de farmrankings domineren. Maar ook een goedgeschreven AF-post haalt wel echt het goede in me naar boven!

Ga alsjeblieft niet janken als je bent aangevallen, het was duidelijk terecht zoals je kunt lezen!

EDIT: Zie net dat ik beste speler ben vergeten, zal die morgen erbijvoegen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan