[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.372
Amai al die meeloopstemmen opeens. Gekke mensen, mee met de kudde!
 
Reactiescore
534
Amai al die meeloopstemmen opeens. Gekke mensen, mee met de kudde!

Lekker makkelijk, toch?
Had liever op Fam gestemd, maar die krijgt liever geen stemmen
 
Reactiescore
167
Snap niet dat mensen antrax de mega troll uberhaupt een BM stem gunnen... zal wel voor de grap zijn ofzo maar ik snap persoonlijk de grap niet dan:rolleyes:
 
Reactiescore
1.707
.timeforplanb. geen idee hoe ik die gekke kleurtjes doe op mijn tel dus dan maar zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
Semi random Anthraxxol is meestal een goedje.

Is hij ooit iets anders dan semi random dan?

.timeforplanb. geen idee hoe ik die gekke kleurtjes doe op mijn tel dus dan maar zo.

Het druppeltje is voor de kleur. Als je niet op de dingen in het balkje (vet gedrukt, schuint gedrukt etc.) kan klikken moet je op het wieltje van instellingen klikken. Dan kan het daarna als 't goed is wel.
 

DeletedUser40402

Guest
Is hij ooit iets anders dan semi random dan?



Het druppeltje is voor de kleur. Als je niet op de dingen in het balkje (vet gedrukt, schuint gedrukt etc.) kan klikken moet je op het wieltje van instellingen klikken. Dan kan het daarna als 't goed is wel.

Zeker, soms is hij ook gewoon volledig random en zet hij stemmen neer zonder ook maar iets van uitleg.
 
Reactiescore
1.018
Oei dit is wel ingewikkeld zeg! al vind ik dat sowieso wel bij zo'n eerste dag en tweede keer dat ik mee doen::redface:
 

DeletedUser76681

Guest
Oei dit is wel ingewikkeld zeg! al vind ik dat sowieso wel bij zo'n eerste dag en tweede keer dat ik mee doen::redface:

Gewoon je gevoel volgen, je niet laten leiden door andere. Ook voor jezelf gewoon conclusies trekken. En met de tijd ondervind je wel hoe mensen spelen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gewoon je gevoel volgen, je niet laten leiden door andere. Ook voor jezelf gewoon conclusies trekken. En met de tijd ondervind je wel hoe mensen spelen.

Fout advies. Altijd mij volgen. Stem anthroxi als bm, lynch greengang dag 1 en planb dag 2 en capri dag 3 en dan winnen de hoedjes!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Fout advies. Altijd mij volgen. Stem anthroxi als bm, lynch greengang dag 1 en planb dag 2 en capri dag 3 en dan winnen de hoedjes!

Nee nee nee, je doet het fout. Stem Capri als BM en anthroxi dag 3 en dan winnen de hoedjes!

Oei dit is wel ingewikkeld zeg! al vind ik dat sowieso wel bij zo'n eerste dag en tweede keer dat ik mee doen::redface:

De eerste dag is sowieso naar, ook als je al heel vaak hebt meegedaan. Ik merk nu ook weer hoe vervelend ik ze eigenlijk vind.

Voor mij mijn eerste potje WvW op een forum, dus ik volg Hopeful maar totaal niet :tongue:
Capricorno

Dankje voor de stem! Maar ben benieuwd waarom je op mij stemt, aangezien je me niet echt kent oid.
 
Bovenaan