Top/flop spelers

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Als je schedel nu niet kan wegspelen zal het later zoals Warre zelf al aangaf alleen maar moeilijker en moeilijker worden. Ik weet hoe schedel normaal zou deffen en Warre/Mathieu zijn alles behalve voor duur deffen. Hier was het gewoon dat of dorp kwijt dus ik begrijp ze wel (aangezien ze het momenteel met maar 1 dorp moeten doen). Mooie actie en ergens jammer voor wow who maar tegelijkertijd imo goed gespeeld van team schedel. Ideaal is er bij schedel misschien niet gedeft maar of het anders kon zonder dorp te verliezen dat betwijfel ik, dus vgm was het toch niet zo slecht als sommige denken. Early game overleven als meerdere acc's je tegelijkertijd aanvallen is niet zo simpel en schedel bewijst nogmaals dit te kunnen overleven.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Moet ik de berichten van je leiding posten waarin ze een NAP voorstel doen en vragen of wil soliciteren? Ben op deze wereld gestart met banden met de premade, afhankelijk wat voor team ik hier rond kreeg zou ik eventueel in dienst premade spelen. Toen ik wat goede CO's kreeg besloot ik dit niet te doen en kijken hoe wereld liep. Wij kregen goede band met ltdarky en toen UM wegviel konden we zijn plek invullen. Wij wilden niet komen zonder Ltdarky. Dat was niet mogelijk was maximaal 1 plaatsje vrij, wij zeiden dan geen interesse te hebben. Later na een clash tussen Colla en ons word er voorgesteld een NAP te nemen. Wij wijzen deze af, ook word gesuggereerd dat we beter bij de premade af zijn dan bij onze huidige stam die veelste zwak zou zijn, we zouden loyaal zijn aan spelers ipv aan onze toekomst denken. Maakt ons niet uit en wij besluiten niet te soliciteren en gewoon door te gaan om met onze vrienden door te pakken.

Nu doet onze slappe stam vandaag een aanval op leider Amen, welke hem 75% van zijn clear kost en bergen stamdef. Zoals onderstaande wel aantoont:
Bekijk bijlage 18464

Waar is de clear gebleven tegen die noobstam? Oh wacht, in vorige rapport zagen we dat die gesloopt werd in uiterste poging om 1 edel te doden....

Als ik voor elke keer dat ik een gedeelde clear stuur zoveel mag slopen, doe ik dat met liefde hoor ;)

Allemaal wel mooi verhaal, maar heb je het dorp nu al binnen?
Anders is het misschien gewoon beter om niet meer te reageren tot je daadwerkelijk Schedel uitgeschakeld hebt?

Je lijkt net te vieren alsof je wat bereikt hebt.
 
Reactiescore
1.647
Allemaal wel mooi verhaal, maar heb je het dorp nu al binnen?
Anders is het misschien gewoon beter om niet meer te reageren tot je daadwerkelijk Schedel uitgeschakeld hebt?

Je lijkt net te vieren alsof je wat bereikt hebt.

Ik vier helemaal niks, word voor flopspeler uitgemaakt en vals beschuldigd en verdedig me. Zonder die beschuldiging had je me hier helemaal niet over deze situatie gehoord hier.
 
Reactiescore
2.303
Ik vier helemaal niks, word voor flopspeler uitgemaakt en vals beschuldigd en verdedig me. Zonder die beschuldiging had je me hier helemaal niet over deze situatie gehoord hier.

Hmm dat is inderdaad niet netjes!
 
Reactiescore
983
Uiteraard... Hoe kan hij anders hier komen opscheppen over hoe een speler 3/4e van hun clear moet gebruiken bij een cancelsnipe omdat meneer maar blijft rekruteren in zijn slavenleger :rolleyes:

We voelen ons wel echt vereerd dat dit allemaal nodig is!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Hoeveel honderde pms heeft die ondertussen niet geschreven
 
Reactiescore
1.165
Beetje uitdaging toch...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik zeg een contest waar we voorspellen hoe lang je het uithoudt!
 

Deleted User - 24028

Guest
Want?

Vanwege dit?

Bekijk bijlage 18463

Of TS die nu 19 staat?

Wanneer er gestreden wordt met gelijke wapens...

d3bdee14c7.png


f7749a7f0a.png


e117bb6af3.png


de18ece750.png


5c630666c6.png


6b45e52bed.png


49e8fd2e5d.png
 
Bovenaan