Golden Awards (special addition)

Reactiescore
140
Reactiescore
1.365
Lekker lijstje hoor patje :p. Gewoon tijdens carnaval aanvallen terwijl iedereen aant zuipen is, schande! Nee hoor, leuk opgezet :).
Alleen dat stomme gejank kun je liever overlaten aan andere mensen die wel eerlijk spelen en geen vieze tw streken uithalen.
Daarnaast stond idd veel van ons uit bij andere accounts. En ja, zoals ik altijd al zei, we moeten het solo doen tegen alle samenwerkende lui :p.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
het is gewoon een beetje triest dat inge zo een smet op het account zet met al der AF gespuug en daarnaast geen eens meer top25 speelt een beetje jammer en heeft een beetje de glans van het account afgehaald!
Mensen die katas gebruiken en bb’s middenin het cluster edelen van een vijand ( jaja gister) kan ik geen respect voor opbrengen

Wat betreft de rang?
Dat jij dat durft te zeggen , 193 dorpen waarvan minstens 160 bb’s maar vooral interns Xd
 
Reactiescore
44
Beste speler:
denk dat ik giles hier wel mag noemen, de man heeft geniale tactieken en weet precies wat de tegenstander gaat doen hij is ze steeds twee stappen voor. ik ken verder niet heel veel teams van buiten hiho dus kan ook niet zeggen of daar de beste speler in zit, wat ik tot nu toe heb gezien is er niemand die er qua stats bovenuit steekt.

Beste stam:
denk dat we hier nog even mee moeten wachten, als ik nu een oordeel moet hebben dan zou ik toch HIHO noemen gezien de stats (Top 6 oda allemaal hiho, als stam 50 mil meer verslagen dan de nummer 2 en meer dan dubbel zoveel verslagen als de nummer 1 stam die nu ingehaald wordt.)

De beste stam speler:
Wederom kan ik niet goed oordelen over anderen maar ik weet dat binnen onze stam MM er toch wel voor mij uitspringt. als ik kijk naar iemand buiten de stam dan denkik dat Prope en Kanade er wel uit springen, ook na de gesprekken die ik heb gevoerd met het acc kanade kan ik opmaken dat het een teamplayer is. ( er zullen vast ook andere accs goede stamspelers zijn maar heb daar niet genoeg intel over)

Het grootste ego:
Ik kan denkik mijn halve stam hier plaatsen hahahaha.

Beste leider:
Ik denk niet dat er echt een leider is die eruit springt dus zal hier niemand plaatsen, het is er misschien ook te vroeg voor. (Jacob we love you tho)

Meest onderschatte stam:
Ik wilde Alea hier neerzetten omdat het een stam is gelegen in de Core maar ze hebben zich nu al zo bewezen dat ze door vinci niet meer onderschat worden. Ik denk niet dat ze de wereld zullen winnen maar ze doen het tot nu toe toch degelijk (ondanks de verliezen van Hrieps en Mien jong)
Ik denk dat ik mijn stam hier ook wel neer kan zetten, velen denken dat onze stam bestaat uit noobs en boosters (NBNG en NT) maar ieder acc heeft al laten zien het in zich te hebben deze wereld te winnen.

Meest overschatte stam:
Fier. Kijkend naar de rankings en ligging zou je denken dat fier het heel makkelijk zou krijgen en met twee vingers in de neus deze wereldwinst binnen kan halen echter denk ik dat ze de rest van de wereld wat onderschatten en het nog moeilijk gaan krijgen met TAOW en ALEA.

Meest overschatte speler:
Plaats hier de gehele top 4 maar. zullen vast goede accounts zijn maar ik zie ze ze vooral veel interns en bbs pakken ipv de vijand. ze lijken groot en cool maar hebben in mijn ogen nog niet superveel laten zien (rang 1 tm4= rang 23,12,43,24 in verslagen tegenstanders)
Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Kanade lijkt me een chill team, verder kan ik heel hiho wel opnoemen,

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik hoef niet bij jannes, inge detlef nicolas en nog een aantal andere spelers een nieuwe wereld te spelen.

Mooiste spelers naam:
The lord of the toilet en Kanade Tachibana

Mooiste stam naam:
Alea Iacta Est.

Dikste wannabe op het forum:
Jannes

Mooiste actie van de wereld:
De ban van NBNG (sorry not sorry)

Meest belovende speler voor de toekomst:
TAS en IJKYO zijn veelbelovend

Meest belovende stam voor de toekomst:
we zullen zien.

Grootste blunder:
Zulke grote blunders zijn er volgens mij nog niet geweest

Voor wie heb je nu echt respect:
NT, mathi ik dacht altijd dat je een dikke naab was, dat denk ik nu nogsteeds maar hoe je de afgelopen tijd gedefft hebt en vooral de uren die je erin gestoken hebt zorgen ervoor dat je echt gerespecteerd wordt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Shoutout naar Kevin, Rene, Mathieu die me blijven motieveren te blijven spelen en om beter te worden.

Ik wil graag nog meedelen dat:
dit zonde van mijn tijd was
 
Reactiescore
1.242
Voor wie heb je nu echt respect:
NT, mathi ik dacht altijd dat je een dikke naab was, dat denk ik nu nogsteeds maar hoe je de afgelopen tijd gedefft hebt en vooral de uren die je erin gestoken hebt zorgen ervoor dat je echt gerespecteerd wordt.
Volgende call gaat niet goed komen op deze manier hoor Isaac..
 
Reactiescore
3.575
Meest overschatte stam:
Fier. Kijkend naar de rankings en ligging zou je denken dat fier het heel makkelijk zou krijgen en met twee vingers in de neus deze wereldwinst binnen kan halen echter denk ik dat ze de rest van de wereld wat onderschatten en het nog moeilijk gaan krijgen met TAOW en ALEA.

Ik zeg niet dat ik het oneens ben met de nominatie maar ik vind de argumentatie wel tekort schieten. Kan je dit meer onderbouwen, bv waaruit jij afleid dat wij tegenstrevers zouden onderschatten en waarom onze ligging en rankings dermate beter zijn of waren, dat wij deze wereld easy zouden moeten winnen.

Persoonlijk als je het hele verloop van de wereld erbij pakt tot op dit moment zie ik amper verschil tussen de liggingen van Fier en Hiho zo ook hun rankings. Beide evengrote fronten met Taow en Alea en met elkaar. Dus ik ben erg nieuwsgierig waar het verschil dermate groot was of is in deze 2 opzichten die jij aanhaalt, namelijk ligging en rankings.
 
Reactiescore
54
Lekker lijstje hoor patje :p. Gewoon tijdens carnaval aanvallen terwijl iedereen aant zuipen is, schande! Nee hoor, leuk opgezet :).
Alleen dat stomme gejank kun je liever overlaten aan andere mensen die wel eerlijk spelen en geen vieze tw streken uithalen.
Daarnaast stond idd veel van ons uit bij andere accounts. En ja, zoals ik altijd al zei, we moeten het solo doen tegen alle samenwerkende lui :p.
Kom op he gaan jullie nou ontkennen geen MB's te hebben? come one nou houd het verhaal eerlijk he!

Mensen die katas gebruiken en bb’s middenin het cluster edelen van een vijand ( jaja gister) kan ik geen respect voor opbrengen

Wat betreft de rang?
Dat jij dat durft te zeggen , 193 dorpen waarvan minstens 160 bb’s maar vooral interns Xd

Kata's nogmaals onderdeel van het spel.... en ik heb ze deze wereld in 4 inc gebruikt tegen chilli wouw wouw zeg XD
Als ik jullie nou nog 1x over mijn kata gebruik hoor dan zal ik ze is echt gaan gebruiken dan heb je een rede om dat te roepen!
Dan had ik vandaag bij Facta geen 600 muren gesloopt maar 400 boerderij levels dan heb je een reden om te JANKEN!

Verder was die CF een MB van acta die grijs geworden was slecht MB management?

IAA veel BB? XD enkel voor de kerstpauze toen we zwaar onder aanval lagen hebben we besloten een 25 tal bb te edelen XD
Daarbij zelf gestart en later leuke interns tegen gekomen ja!
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wapens nogmaals onderdeel van het leven.... en ik heb ze deze wereld in 4 aanvallen gebruikt tegen 1 persoon wouw wouw zeg XD

Gaat niet om de hoeveelheid maar om het principe erachter. Als iets er is betekend niet dat je het ongeoorloofd kan gebruiken, maar dat zal iemand met jouw moraal kompas nooit begrijpen.

Misschien moet je het zelf eens ondervinden
 
Reactiescore
54
ik heb vaak genoeg kata's ontvangen vraag maar aan me w31 stamgenootjes.... boeren smederije alles stuk.... Daarin tegen heb je mij zulke acties nog niet zien doen..... 1 lvl boederij om een dodgende noob ze pp niet te kunnen laten gebruiken voor het opbouwen van ze muur....
 
Reactiescore
1.278
ik heb vaak genoeg kata's ontvangen vraag maar aan me w31 stamgenootjes.... boeren smederije alles stuk.... Daarin tegen heb je mij zulke acties nog niet zien doen..... 1 lvl boederij om een dodgende noob ze pp niet te kunnen laten gebruiken voor het opbouwen van ze muur....

Jij bent er zo’n eentje die op de nuke deft in plaats van op de edels/front off.

Mentor-systeem is er niet voor niks he. ;)
 
Reactiescore
54
Laatst bewerkt:
Reactiescore
214
Meest onderschatte stam:
In mijn ogen is dit Alea, de stam heeft in mijn ogen 3 sterke accounts die echt niet onder doen voor accounts van Fier of TAoW. Alleen is het verschil in kwaliteit binnen Alea in mijn ervaring zo groot dat de stam onvoldoende resultaat kan boeken.

Leuk lijstje! Welke 3 accounts bedoel je net?
 
Bovenaan