Golden Awards (special addition)

DeletedUser81928

Guest
de dikste wannabe ingame is dan toch bob? niet iedereen op AAO is een wannabe, ik ben meer een wannabe wannebe denk ik dan,
 

DeletedUser77798

Guest
Oke, maar wat heeft dat nu met stats te maken, Traingoesciaociao is niet echt een stat lijkt me?
 
Reactiescore
702
Aangezien het gros van de w66 spelers hier speelt en ik ze aardig begon te missen, Ben ik ook maar genoodzaak om hier te komen spelen.
Ik speel nog maar een paar dagen, dus we gaan kijken of mijn gevoel een beetje goed is.

Beste speler:
Ik denk dat QQEEZZ, TAS en et murus Het beste team op dit moment hebben. Opzich kan ik ThetrainGoesChuChu er ook prima bij zetten, Aangezien ik weet wie daar allemaal spelen. Maar volgens mij staat het daar iets op een lager pitje atm. vooralsnog hou ik het dus bij deze 3 namen.

Beste stam:
Hier kan ik nog niet uit kiezen. Wel schaar ik de top 3 Fier, Hi Ho en TAoW iets hoger in dan Alea in het totaalplaatje.

De beste stam speler:
Hoe ik het tot nu toe gezien hebt is dat bij uitstek melvin. Elke lijstje die ik maak zet ik er wel weer iemand in van de stamleiding. Niet om te scoren (Stiekem ook wel een beetje ofc) Maar omdat ik elke keer weer besef dat een stam leiden zoveel tijd en moeite kost.

Beste leider:
Melvin. Zie bovenstaande

Meest onderschatte stam:
TAoW, Niemand onderschat TAoW natuurlijk. Maar ik denk dat ze minimaal net zo goed 'Zo niet beter' zijn dan HiHo en Fier. En aangezien ze op de 3e plaats staan.......

Meest overschatte stam:
Wat ik bedoel hierboven heb ik hier met Fier. Ze staan op de plek 1. Maar zijn denk niet de beste. Nu weet ik ook wel dat die rang helemaal niks zegt. Maar als ik een ranglijst zou moeten maken met wie er voor mij gevoel de beste is, Puur op info en kennis die ik nu heb dan ziet die er als volgt uit.
1. ToAW
2. Nauw gevolgt door Hi Ho
3. Fier
4. Alea.

Meest overschatte speler:
Ik denk dat SaveTheWhale op een hoger plek staan dan ze zouden moeten staan. Het is zeker een goede team. Maar ik ken ze van w59 en ze hadden daar een tijdje een inactieve periode. En ik vermoed maar zo (Zit zelfde team nog op volgens mij) dat ze dat deze wereld weer gaan krijgen.
Ze krijgen wel een plusje omdat Idse<3 hun MB is/was en op whale volgens mij gaat spelen.

Meest onderschatte speler:
Ga ik toch weer voor ChuChu. Zoals eerder gezegt weten we wat voor team erop zit. Die ouwe feyenoorder, Inge en die vreetzak van een jannes + die gekke ruben weten precies wat ze moeten doen.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met Maarten. Ik heb nu 2 werelden gespeeld, Alle 2 gewonnen, en alle 2 zat ik bij maarten in de stam. Toeval????? Het lag in iedergeval niet aan mij die wereldwinsten. Dus maarten join TAoW.. Veder heb ik nog wel meer personen met wie ik wel weer graag een wereldje zou willen spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dpschut. Sorry, maar jou naam zal voor mij nog wel een tijdje negatief zijn. Na al die negatieve verhalen over jou. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of je je leven verbetert hebt. Maar voor nu is het voor mij nog een nee.

Mooiste spelers naam:
I Just Knocked You Out. en TheTrainGoesChuChu

Mooiste stam naam:
Fier, De paradepaartjes

Het tofste topic:
Spotprentjes natuurlijk.

Voor wie heb je nu echt respect:
Erik. Die ondanks zijn prive situatie echt zijn best gedaan heeft om er het beste van te maken. Wss is dit ook al een keer gezegt, maar ook respect naar Hi Ho die Erik een Nap gegeven heeft omdat ze niet op zo'n manier winst willen boeken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Onze team op Mysterious. Ikzelf heb persoonlijk nog niet met zoon goed team gewerkt. Dus je kan wel stellen dat ik er zin in heb :)


Zoals gezegt is dit puur op gevoel en kennis die ik nu heb. ik heb daarom ook veel punten weggelaten omdat ik daar geen antwoord op heb.
Zit ik ergens heel erg fout, hoor ik het graag
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.576
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met Maarten. Ik heb nu 2 werelden gespeeld, Alle 2 gewonnen, en alle 2 zat ik bij maarten in de stam. Toeval????? Het lag in iedergeval niet aan mij die wereldwinsten. Dus maarten join TAoW.. Veder heb ik nog wel meer personen met wie ik wel weer graag een wereldje zou willen spelen.

Toeval, Maarten is en blijft ne dikke newgen. En mensen moeten de opzet vanuit de begin post gebruiken voor hun lijstjes in te vullen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Toeval, Maarten is en blijft ne dikke newgen. En mensen moeten de opzet vanuit de begin post gebruiken voor hun lijstjes in te vullen.

Autsj wanneer jannus je dik noemt.
 
Reactiescore
177
Beste speler:

Ja wanneer ben je nou de beste speler ben je dat als je hoog in de ODD ODS ODA lijsten staat? Of ben je dat als je nummer 1 staat? Of ben je dat omdat je jezelf op verschillende werelden hebt bewezen? In mijn ogen is het een combinatie van verschillende factoren buiten de ranglijsten en vorige werelden. TW is ten slotte een team spel dus ook het helpen met vv's aanvallen opzetten deffen al die dingen behoren er toe.

The American Sniper: Ja moet ik hier nog woorden aan toevoegen ik denk het niet als je kijkt naar alle dingen hierboven dan denk ik dat dit team het op dit moment zeker verdient.

Night Train: Dit team heeft de afgelopen week echt bewezen tot 1 van de betere te behoren. Ze staan misschien niet hoog maar hebben de afgelopen week constant onder vuur gelegen en zich prima geweerd (ja ze zijn dorpen verloren) maar dat is niet gek als je door zowel Alea. als TAOW wordt aangevallen.

Mystery men: Dit team heeft ook niet veel uitleg nodig ze doen veel voor de stam en zijn gewoon toppers!

Ja nu zal je wel krijgen van ja speelt binnen Hi HO alleen maar HI HO leden. Maar oprecht ik vind echt dat de andere stammen/spelers tegenvallen. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de ODA van HI HO en de overige stammen. Heb echt nog geen rake klappen gezien van Alea Fier of TAOW tot nu toe dus hoop echt dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren zodat ik hier dus ook andere mensen kan nomineren.

Beste stam:

Hi Ho:
Lijkt me vrij duidelijk zowel offensief als defensief zijn ze vrij actief.

De beste stam speler:

Prone:
Deze gasten zijn echte toppers staan altijd klaar en hele fijn buren om naast te liggen.

.Da Vinci: Deze speler draait veel vv's helpt veel met aanvallen van andere en doet aardig wat diplomatie binnen de stam. Echte toppers ook!

Het grootste ego:

Laurens:
Ja je hebt zo een hoge pet op maar als je daadwerkelijk op Smokey speelt val je keihard door de mand haha. Kijk je kan prima deffen en spelen en weet ik veel wat allemaal. Maar is het dan nodig het zo hard van de daken te schreeuwen?

Beste leider:

De leiding van Hi Ho doet het tot nu toe erg goed en ja van de andere leiding krijg ik eigenlijk weinig mee.

Slechtste leider:

Hier nomineer ik niemand omdat ik niet echt veel mee krijg van de andere leidingen.

Meest onderschatte stam:

Out: Hier nomineer ik mijn mb stam hier zitten een paar echte toppers binnen die alles voor ons doen zowel op defensief vlak als aanvallend. Hier kunnen wij alleen maar van genieten

Alea: Liggen al weken onder vuur met core ligging best knap dat ze er nog liggen!

Meest overschatte stam:

Hier nomineer ik Fier en TAOW ik moet eerlijk zeggen dat ondanks dat ze erg hoog staan in de ranglijsten ik de stats heel erg tegenvallend vind. Er werd geroepen over het boosten van Hi Ho maar even serieus 100en bb's pakken is dan wel is waar geen boosten maar nog wel erg zwak en verspilling van je edels in mijn ogen. Bb's zijn er om te farmen en als je dan zegt ja anders pakken die noobs ze, ja dan moet je cluster maar opruimen toch? En dan hebben we bijvoorbeeld nog Cherno Alpha die al 5 dagen zijn rover compleet aan het boosten is 27-55 mil aan gs per dag. Zonder ook maar 1 bb dorp in je buurt duid bij mij erg op het boosten van hi ho waar iedereen zo overheen viel.

Meest overschatte speler:

Quezz
en acta oprecht jullie staan 1 en 2 maar als je jullie oda/odd en kijkt wat voor dorpen jullie hebben gepakt dan lach ik me echt rot. Hoe kan je je zelf top vinden als je 40-150 bb's pakt nou sorry hoor maar dan ben je toch geen goede speler. Kijk ik hoop dat er in de toekomst eens iets gaat gebeuren vanuit deze accounts want ik heb er geen hoge pet van op (momenteel). Gelukkig is de wereld nog lang genoeg om zich te kunnen bewijzen.

Meest onderschatte speler:

Ja ik zou niet weten wie ik hier moet vermelden. Omdat je nooit een speler moet onderschatten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Hrieps, Killb, Eric (MI)
en Il Leone

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Heb niet echt problemen met mensen op deze wereld afgezien van dat hier op het AF iedereen elkaar lekker de grond in trapt en elkaar alleen maar zwart wil maken. Vermijd ik normaal gesproken altijd het AF je wordt er niet beter van om via iemand anders rug je beter naar voren te laten komen. Kijk tuurlijk er gebeuren soms dingen waarvan je denkt die zijn niet slim maar om die dan compleet de grond in te boren heeft totaal geen nut via het AF.

Mooiste spelers naam:

et Murus Magnificum.

Mooiste stam naam:

Hi Ho en Fier.

Het tofste topic:


Deze natuurlijk er mogen wel meer lijstjes komen btw.

Het domste topic:

Bijna alles op het AF.

Favoriete forum poster:

Ik volg het AF niet heel erg veel maar zie soms wel sterke posts van jokerbrainsen the walcot.

Minst favoriete forum poster:

Vol het AF hier te weinig voor.

Dikste wannabe op het forum:

-

Dikste wannabe in het spel:



Mooiste profiel foto van spelers:

Trainsgochuchu
en TAS die al werelden lang dezelfde heeft maar hij is zo nice.

Mooiste profiel foto van stammen:

Fier

Mooiste actie van de wereld:


Het weg spelen van Hrieps en MienJong.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik nomineer hier Get high die gasten gaan hard!

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik hoop dat ik hier snel TAOW en Fier kan plaatsen maar tot nu toe vind ik alles buiten HI HO een beetje tegenvallen.

Grootste blunder:

De vv'er van Hrieps blijkbaar die niks deed.

Voor wie heb je nu echt respect:

Iedereen die tw speelt kost enorm veel tijd.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Tas, Da vinci. en Prone

Ik wil graag nog meedelen dat:


Er meer lijstjes gemaakt mogen worden. Ook mag I Just Knocked You Out. wel wat meer genoemd worden hier!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Bedankt voor de haat Carlotje. <3
Beetje 1tonige lijst though.
Daarnaast snap jij toch het hele aspect niet van zonder boostslaven spelen xd.
Maarja, we gaan je wel verassen noobke :).
 
Bovenaan