Golden Awards (special addition)

DeletedUser81928

Guest
Beste speler:
Prope Periculosius
Beste stam:
Seven Dwarfs
De beste stam speler:
Jannes
Beste leider:
Jannes
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
dragonshield3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:
Sjaak Trekhaaak
Mooiste stam naam:
#BringTheDabBack2020

Het tofste topic:
deze en spotprentjes
Het domste topic:
De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5
Favoriete forum poster:
Essential Values, Vitalise, .Howlin

Mooiste profiel foto van spelers:
1581899008612.png1581899268434.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1581899073482.png


Meest belovende speler voor de toekomst:
Acta est Fabula.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hi Ho
Grootste blunder:
Zelf weer gaan spelen ....
 
Reactiescore
140
Beste speler:
Tot nu toe heeft naar mijn zeggen nog geen enkel account iets bewezen waardoor ze de beste speler genoemd mogen worden in mijn lijstje. Daarom zet ik er wat accounts neer die er het dichtstebij komen:

QQEEZZ
Mag dan wel veel intern en barb zijn maar als ik zie hoe ze het doen op deze wereld en met welke spelers is dit zeker een account wat dichtbij komt voor de top. Ze staan momenteel op nr1. en zullen daar ook nog wel even blijven als ze zo doorgaan!

Et Murus Magnificum
Speelt een leuk team op met al wat goede stats zowel aanvallend als verdedigend. Ze maken het TAS tot nu toe nog moeilijk met al paar gewonnen dorpen. Voor dit team zal wel opgepast moeten worden in de toekomst ook nog.

The American Sniper
TAS heeft zover ik weet een erg ervaren team met een goede reputatie, ze liggen met lastig front maar nog wel veel safe te edelen. Het zal nooit makkelijk zijn om door dit team heen te breken dus ik verwacht nog een goede strijd daar.

Beste stam:
Als ik puur naar de stats en de rang kijk heeft Fier Hier de beste papieren in, echter is het een stam waar veel speelt binnen de stam en ze naar mijn zeggen niet echt sterke frontspelers hebben op sommige plekker. Verder zitten er ook echte toppertjes daar in de stam hoor <3

Als ik dan kijk naar teams en verliezen van dorpen heeft TAOW weer de beste papieren. De spelers die in deze stam spelen zijn flink ervaringen met genoeg skills A-Klasse spelers kan je ze ook wel noemen. Dit is tot nu toe ook nog wel bewezen door van zowel HiHo als Fier in de plus te staan. Ze mogen dan wel op een 3e plek staan ik denk dat we voor deze stam nog erg uit moeten gaan kijken.

De beste stam speler:
Hier kies ik voor QQEEZZ, niet vies van mee helpen aanvallen, OS sturen of een VV'tje pakken dus naar mijn zeggen een verdiende plek voor hun.

Het grootste ego:
Dit kan er maar eentje zijn en dat is Melvin :p

Beste leider:
Ik weet van W66 dat ik Jannes erg plezierig vond als leider dus die zal het deze wereld ook wel weer goed doen maar van wie ik het niet veracht had is Melvin. Leider van TAOW heeft mij erg verrast met zijn skills als leider.

Slechtste leider:
De leider(s) van HiHo

Meest onderschatte stam:
Ik denk toch dat TAOW nog erg onderschat word door vele, hier al natuurlijk alles aan gedaan worden om het tegendeel te bewijzen.

Meest overschatte stam:
Dit is toch wel echt HiHo, tot nu toe nog niet heel veel van gezien en is vaak ophef over hun hoe ze verschillende zaken aanpakken.

Meest overschatte speler:
Tot nu toe overschat ik nog niemand!

Meest onderschatte speler:
Fantazija
denken veel mensen wat minder over maar sinds het nieuwe team er op zit is het een account wat niet meer weg te denken valt uit TAOW en zal ook niet zomaar weggespeeld worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Natuurlijk bij al mijn vrienden uit TAOW maar daarbuiten. Jannes, Inge, Maarten, Rick, Laurens en Anton.

Mooiste spelers naam:
Acta est Fabula.

Mooiste stam naam:
Seven Dwarfs (Erg leuk bedacht).

Het tofste topic:
Op deze wereld vallen alle topics wel tegen maar over het algemeen de spotprentjes.

Het domste topic:
Bijna alle op deze wereld.

Favoriete forum poster:
The Clown. <3

Minst favoriete forum poster:
Underground Tacticz.

Dikste wannabe op het forum:
Underground Tacticz.

Dikste wannabe in het spel:
Against All Odds

Mooiste profiel foto van spelers:


Mooiste profiel foto van stammen:


Mooiste actie van de wereld:
De actie op Night Train, goed uitgevoerde actie met een leuk resultaat.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Et Murus Magnificum

Meest belovende stam voor de toekomst:
TAOW

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor Jannes die weer met een zooitje ongeregeld zit opgescheept.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De spelers die het spel ook lekker kunnen mee spelen en er veel voor over hebben.
 

DeletedUser78021

Guest
Meest overschatte stam:
Dit is toch wel echt HiHo, tot nu toe nog niet heel veel van gezien en is vaak ophef over hun hoe ze verschillende zaken aanpakken.

Goed lijstje Cedric alleen deze onderbouwing :p. Nog niet veel veel van gezien alleen meer Oda dan Fier en alea bij elkaar. Je zou kunnen zeggen dat HiHo toch aardig aan de weg timmert laatste tijd.
 
Reactiescore
2.062
Leuk dat er eindelijk weer is een lijstje wordt gemaakt ziet er goed uit!
Denk alleen dat je Hi Ho onterrecht overschat, wat hier boven ook al genoemd... Hi Ho heeft atm zelfs al 2 accounts van Alea weggespeeld :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leuk dat er eindelijk weer is een lijstje wordt gemaakt ziet er goed uit!
Denk alleen dat je Hi Ho onterrecht overschat, wat hier boven ook al genoemd... Hi Ho heeft atm zelfs al 2 accounts van Alea weggespeeld :)

Ik denk dat het er ook grotendeels mee te maken heeft dat hij totaal niet aan Hi Ho front speelt.
 
Reactiescore
306
Reactiescore
3.540
Meest overschatte stam:
Dit is toch wel echt HiHo, tot nu toe nog niet heel veel van gezien en is vaak ophef over hun hoe ze verschillende zaken aanpakken.

Goed lijstje Cedric alleen deze onderbouwing :p. Nog niet veel veel van gezien alleen meer Oda dan Fier en alea bij elkaar. Je zou kunnen zeggen dat HiHo toch aardig aan de weg timmert laatste tijd.

Het is Cederic, maar dat terzijde is Cederic al een dik jaartje gestopt met TW spelen en heeft een zekere Calvin nu de rechten van dit account.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Meest overschatte stam:
Dit is toch wel echt HiHo, tot nu toe nog niet heel veel van gezien en is vaak ophef over hun hoe ze verschillende zaken aanpakken.

Goed lijstje Cedric alleen deze onderbouwing :p. Nog niet veel veel van gezien alleen meer Oda dan Fier en alea bij elkaar. Je zou kunnen zeggen dat HiHo toch aardig aan de weg timmert laatste tijd.

dit is niet cederic maar calvin ;)

en inderdaad HIHO word alleen maar zwart weggezet terwijl ze het prima doen.
Stats zijn ook al prima van HIHO. Helaas bashen wij alleen maar op moraal 50% van alle hulpjes van TAOW dus onze stats schieten nog niet echt op.

TAOW word zeker niet onderschat en zijn prima spelers met nog heel veel safe om te edelen.

Als elke stam nu eens solo ging spelen ipv allemaal bondjes te vormen dan kan dit nog eens een serieus mooie wereld worden.

Mooi lijstje @*Suicide Consultant en je hebt helemaal gelijk grootste wannabe <3
 
Reactiescore
140
Het is Cederic, maar dat terzijde is Cederic al een dik jaartje gestopt met TW spelen en heeft een zekere Calvin nu de rechten van dit account.

Helaas is Cederic inderdaad gestopt. Door die nieuwe AF regel is mijn accountsnaam op het AF veranderd naar *Suicide consultant vandaar de verwarring waarschijnlijk.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
dit is niet cederic maar calvin ;)

en inderdaad HIHO word alleen maar zwart weggezet terwijl ze het prima doen.
Stats zijn ook al prima van HIHO. Helaas bashen wij alleen maar op moraal 50% van alle hulpjes van TAOW dus onze stats schieten nog niet echt op.

TAOW word zeker niet onderschat en zijn prima spelers met nog heel veel safe om te edelen.

Als elke stam nu eens solo ging spelen ipv allemaal bondjes te vormen dan kan dit nog eens een serieus mooie wereld worden.

Mooi lijstje @*Suicide Consultant en je hebt helemaal gelijk grootste wannabe <3

Aldus de man die kleine spelers ondersteunt in onze Rim.
 
Bovenaan