Speedronde #4511 - No Haul

Reactiescore
575
#4511 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 06-02-20 19:00
Einde: Donderdag 06-02-20 22:00
Scenario: Alternatief
No Haul

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 06-02-20 19:00
* Einde: Donderdag 06-02-20 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kan je geen grondstoffen plunderen.

(!) Tijdens deze ronde is de grondstoffenproductie anderhalf keer (150%) zo hoog.
 
Reactiescore
534
Nice!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
hopelijk is 150% genoeg om iemand die de fights aangaat alsnog de winst kan bezorgen. Zal er om spannen of rang 1 het verdiende :p

Gellukig niet veel goede spelers dus wss komt alles toch op zijn pootjes
 
Reactiescore
21
Had idd beter x2 of 2,5 geweest...
 
Reactiescore
534
Inderdaad beter x2 of x3, of met 2 of 3 dorpjes starten. Het niveau was deze speed nog best oké. Komt natuurlijk omdat je hier ook goed kan zijn zonder de specifieke speed skills zoals starten etc. Zelf helaas volledig verkloot. GG.
 

DeletedUser81626

Guest
Inderdaad beter x2 of x3, of met 2 of 3 dorpjes starten. Het niveau was deze speed nog best oké. Komt natuurlijk omdat je hier ook goed kan zijn zonder de specifieke speed skills zoals starten etc. Zelf helaas volledig verkloot. GG.

mwah zit wel wat skill in tactisch uitbouwen en tegelijkertijd troepen kunnen maken. Waarom edelde je dat barbarendorpje?
 
Reactiescore
534
mwah zit wel wat skill in tactisch uitbouwen en tegelijkertijd troepen kunnen maken. Waarom edelde je dat barbarendorpje?

Dat is niet persé een speed skill. Dat kunnen mensen die een normale wereld spelen ook. Echter starten op speeds bijvoorbeeld is niet weggelegd voor mensen die normaal geen speeds spelen. Dat maakt deze ronde veel toegankelijker voor niet-speeders.

Mijn troepen waren dood terwijl ik nog 1 edel had staan. Tegen de tijd dat ik weer een fatsoenlijk cleartje zou kunnen hebben had ik met die ene edel al een dorpje redelijk kunnen opbouwen. Besefte toen ineens dat de ronde nog maar 3 kwartier duurde, dus het had niet echt zin meer & gaf me dorpje weg.
 

DeletedUser81626

Guest
Dat is niet persé een speed skill. Dat kunnen mensen die een normale wereld spelen ook. Echter starten op speeds bijvoorbeeld is niet weggelegd voor mensen die normaal geen speeds spelen. Dat maakt deze ronde veel toegankelijker voor niet-speeders.

Mijn troepen waren dood terwijl ik nog 1 edel had staan. Tegen de tijd dat ik weer een fatsoenlijk cleartje zou kunnen hebben had ik met die ene edel al een dorpje redelijk kunnen opbouwen. Besefte toen ineens dat de ronde nog maar 3 kwartier duurde, dus het had niet echt zin meer & gaf me dorpje weg.

ik begrijp je punt, alhoewel er zeker differentiatie is in de manier van uitbouwen in een speed/no haul in vergelijking tot een normale wereld. Daarbij wil ik zelfs nog zo ver gaan om te zeggen dat het starten van een no haul speed evenredig in moeilijkheid is tot een normale speed, al is deze vanzelfsprekend een stuk intensiever.
 
Bovenaan