Feedback: Tribelock normale wereld

Reactiescore
2.444
Het is natuurlijk behoorlijk vervelend dat de gemaakte afspraken niet nagekomen worden, zeker terwijl je zou denken dat je iets controleert voordat je het beloofd. En spelers in-game hun gemaakte afspraken al verbroken of aangepast hebben aan de hand van de verandering die zou komen. Desondanks kijk ik nog steeds uit naar een leuke eindstrijd, die gelukkig weinig impact zal hebben van het niet wegvallen van het moraal.
 

DeletedUser78710

Guest
Ik vind het best frapant dat je gewoon geen os meer kan timen achter je eigen edels , hoe ga je dan ooit nog op een normale manier dorpjes edelen ?
Ik had ergens iets gelezen wat ik dus dacht ook zo zou gebeuren.

je timed os achter je edels dus naar een ander stam ‘de vijand’ als je he dorpje edeld komt De os gewoon aan. Edel je het dorpje niet is het een bezoekje.
Veel beter systeem toch ?
Da je de os wel kan sturen maar omgezet word naar bezoekjes.
Nu word dit 1 grote recap battel en is het nog maar de vraag of je dorpjes kan nemen want als je achter de linie een dorp neemt dan moet je nog een 4 a 5 uur wachten op def te sturen das gewoon belachelijk.
 
Reactiescore
29
Euhm het zou ook wel handig zijn mocht je wel os kunnen timen achter je edels, en indien je het vijandelijke dorp overneemt, dat de os dan blijft staan. Mocht je er niet in slagen om het dorp te edelen, dat de os dan omgezet wordt in een bezoekje. Want os timen achter je edels is toch part of the game... ;)
 
Reactiescore
967
Ik vind het best frapant dat je gewoon geen os meer kan timen achter je eigen edels , hoe ga je dan ooit nog op een normale manier dorpjes edelen ?
Ik had ergens iets gelezen wat ik dus dacht ook zo zou gebeuren.

je timed os achter je edels dus naar een ander stam ‘de vijand’ als je he dorpje edeld komt De os gewoon aan. Edel je het dorpje niet is het een bezoekje.
Veel beter systeem toch ?
Da je de os wel kan sturen maar omgezet word naar bezoekjes.
Nu word dit 1 grote recap battel en is het nog maar de vraag of je dorpjes kan nemen want als je achter de linie een dorp neemt dan moet je nog een 4 a 5 uur wachten op def te sturen das gewoon belachelijk.

Ben het helemaal eens met je... Helaas is dit naar mijn weten al een paar keer voorgesteld en is er tot dusverre niet op gereageerd, of gezegd dat het niet mogelijk was.
 

DeletedUser78710

Guest
Ofwel haal je aanvallen op je zelf uit de game , dat je pas kan recappen na dat je dorpje lost.
Moet ergens betere verhouding zijn want zo edel je geen enkel dorp van de actieve vijand
 
Reactiescore
1.454
Laten we nou eerst maar eens fixen dat het moraal afgeschaft wordt! We dwalen namelijk af. @Duckje gaat hier een oplossing voor komen, want dit is niks meer en minder dan spelersbedrog.
 
Reactiescore
376
Het is toch gewoon een kwestie van een moraalknopje omzetten? Als je er niet meer is dan maak je dat knopje toch opnieuw?
 

DeletedUser71336

Guest
dit is wel een kut streek ja, ben benieuwd naar antwoord van mods/duckje en of ze er wat aan kunnen doen.
 
Reactiescore
376
Nou, als er expliciet wordt gemeld dat de wereldinstellingen niet meer veranderen en de wereld wordt uitgespeeld zoals staat vermeld, dan lijkt het mij dat er veel spelers naar de wereld zijn getrokken juist vanwege deze instellingen. Deze spelers hebben er dus voor gekozen deze wereld serieus te spelen, en hebben dus aardig wat Premium Punten (PP) gespendeerd. Als INNO vervolgens de instellingen toch wijzigt, gepland al dan niet gepland, zijn spelers dus onder valse voorwaarde de wereld ingelokt.

Gaat INNO dat vergoeden indien de instellingen niet identiek zijn, zoals aan het begin beloofd?
 
Reactiescore
1.454
Nou, als er expliciet wordt gemeld dat de wereldinstellingen niet meer veranderen en de wereld wordt uitgespeeld zoals staat vermeld, dan lijkt het mij dat er veel spelers naar de wereld zijn getrokken juist vanwege deze instellingen. Deze spelers hebben er dus voor gekozen deze wereld serieus te spelen, en hebben dus aardig wat Premium Punten (PP) gespendeerd. Als INNO vervolgens de instellingen toch wijzigt, gepland al dan niet gepland, zijn spelers dus onder valse voorwaarde de wereld ingelokt.

Gaat INNO dat vergoeden indien de instellingen niet identiek zijn, zoals aan het begin beloofd?

Ze mogen alle PP die we allemaal gebruikt hebben op deze wereld wel terugstorten.
 
Reactiescore
2.039
Sodekneiter wat kunnen jullie je aanstellen. Alsof dit niet de eerste duck-up van innogames is?
Als je zoveel groter bent dan degenen waar je moraal op hebt, knal je daar toch wat extra clears op? Desnoods spreek je met elkaar af dat je eerst even die kleine spelers edelt ofzo voordat de eindstrijd begint.
 
Reactiescore
2.039
Gaat om het hele principe, domme redenatie van je.

Dat het om het principe gaat had ik begrepen als dit met voorbedachte rade was gedaan, maar zoals Duckje aangaf is dit niet het geval. Soms als je code aanpast valt er functionaliteit weg omdat het niet langer compatible is, dit zullen ze heus niet expres hebben gedaan. Het 'principe' argument kan je beter gebruiken tegen dingen als de edelmarkt en pp functies dan iets waar ze simpelweg tegenaan lopen.
 
Reactiescore
415
Dat het om het principe gaat had ik begrepen als dit met voorbedachte rade was gedaan, maar zoals Duckje aangaf is dit niet het geval. Soms als je code aanpast valt er functionaliteit weg omdat het niet langer compatible is, dit zullen ze heus niet expres hebben gedaan. Het 'principe' argument kan je beter gebruiken tegen dingen als de edelmarkt en pp functies dan iets waar ze simpelweg tegenaan lopen.

Het enige spijtige vind ik dat wanneer gister via support is gevraagd wat er allemaal veranderd word. Dat dan nog wel aan word gegeven dat moraal verwijderd word, en dan nog geen 12 uur later kan het opeens niet meer. Voor de rest is het inderdaad jammer, maar dit soort dingen gebeuren wel vaker.
 
Reactiescore
239
Dus als jij een nieuwe BMW koopt voor 30.000 euro maar de auto die ze leveren is een onbekend aziatisch merk, ga je dan ook zeggen dat de garagist het vast wel goed bedoeld heeft??
 
Bovenaan