Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487957763

Guest
Je moet maar zo denken, nu hebben ze in iedere geval alles geprobeerd wat ze kunnen. Aanvallen heeft geen zin, om een aanval vragen dan verliezen ze. Achteraf geen wat nou als..... verhalen, gewoon alles uit de kast trekken om nog een kans te maken.
Trots op de boys, who's next?
Aanvallen heeft geen zin? Uno compleet gerekt vandaag... Pion heeft ook al aardig verloren zie cluster BigB nu Yoda dinges.

Massa van jullie was succesvol klopt. Maakte voor ons duidelijk hoe de vork in de steel steekt en dat er iets gebeuren moet.
 

DeletedUser81777

Guest
Nu ben ik wel benieuwd welke je gaat openen. :-D
Verboden vrucht. Uit zo’n pakket van onze zuiderburen. Smaakt prima!
Edit: van mijn zuiderburen. Johnny is bijv belg, dus we moeten correct zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.444
Je moet maar zo denken, nu hebben ze in iedere geval alles geprobeerd wat ze kunnen. Aanvallen heeft geen zin, om een aanval vragen dan verliezen ze. Achteraf geen wat nou als..... verhalen, gewoon alles uit de kast trekken om nog een kans te maken.
Trots op de boys, who's next?

Zijde 1:
Stammen: SZN
Zijde 2:
Stammen: INNI, Pion.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1:
2,117
Kant 2: 3,628
Verschil: 1,511

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
86
Kant 2: 64
Verschil: 22


Ik zal denk ik maar niet de meerdere RIM stammen toevoegen waar jullie ook een samenwerking mee hebben?

Het is al meermaals gezegd jullie hebben een net opgezette massa gedaan, waarbij er een goede samenwerking was tussen INNI, Pion. en Uno. Hierbij hebben wij fouten gemaakt en hebben jullie terecht winsten geboekt.
 
Reactiescore
80
Wauw... en dit is het beste waar je mee komt?

Hoe schatten jullie de wereldwinst in? Wie wordt nummer 10? Breng eens iets nieuws, dit wordt saai!

Wij gaan Jester maar recruten denk, eindelijk weer 100K score kunnen pakken op een rimmie, trots op je maatje!
Als je zo door gaar krijg je invite op de party komende zomer!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zijde 1:
Stammen: SZN
Zijde 2:
Stammen: Uno!, Hat.

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1:
75
Kant 2: 13
Verschil: 62

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
62
Kant 2: 9
Verschil: 53

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1:
611,239
Kant 2: 111,700
Verschil: 499,539

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
515,190
Kant 2: 80,602
Verschil: 434,588

chart

Dit is enkel van laatste 24 uur op Hat en Uno! dusja aanvallen gaat wel best.

435k dus Tidal, maar blijf vooral zo stoer doen man. Staat je chique zonder front aan SZN. Jij zal vast trots zijn op deze wereldwinst. Gecarried door stamgenoten dat is hoe ze jou zullen herinneren.
 

DeletedUser73696

Guest
Elke recruit is een recruit to win. Want je komt daarmee dichter bij de eindstreep. Alleen valt het geenszins te vergelijken met het beleid waar Inni als stam voor staat en voor wilt staan. Lijkt mij niet dat deze recruit nu als een onnodige en overdreven recruit te definiëren valt.

Jep, maar als je zo’n discutable actie ondergaat. Misschien had je geen idee, moet je je toch afvragen of je met zulke actie geassocieerd wilt worden. Misschien moet je toch terugkomen op je beslissingen en een Stamkivk of iets.
 

DeletedUser81453

Guest
Als ik het dus goed begrijp lag Mr.mohawk volledig vast door verschillende samenwerking tussen de bovengenoemde stammen. Heeft de speler aangekaart bij Uno dat hij vast lag en gevraagd de NAP te verbreken. Nadat de speler nee als antwoord terugkreeg is de speler de stam verlaten en heeft hij het solo tegen twee stammen uitgevochten en dat alles zonder ook maar een dorp te verliezen? Of hebben jullie de speler die in jullie ogen een hele duidelijk 'backstab' heeft gedaan geeneens aangevallen?

Ik begrijp de situatie wellicht niet volledig hoor maar met de informatie die ik heb lijkt mij er niet zoveel aan de hand.

mrmohawk was vanaf het prille begin lid (was destijds nog geen 30K punten), en vanaf het prille begin onderdeel van de stam en hiermee het beleid. Verder lagen er mogelijkheden in het zuiden, opnemen tegen bijvoorbeeld TAD.

Maar goed, als dat dan zo was dan had de overstap naar Uno! hier niets in veranderd.

Verder was de cluster op een bepaalde manier ingericht, na de stab en alle ontwikkelingen is het moraal van de meeste spelers naar een all-time dieptepunt gezakt (minimale activiteit/gestopt). Als dat dan getolereerd wordt (door een groot deel van de top van de wereld) en zo’n stabber (welke om te beginnen door TAD aangemerkt is als stabber) vervolgens asiel krijgt bij SZN tja.. Ik heb eerder punten aangegeven dat het spel naar de klote gebracht is door de community maar deze kan op jullie conto bijgeschreven worden.

Maar goed, je begrijpt het inderdaad niet volledig en er is wel degelijk van alles aan de hand. Het niet willen zien of erkennen is wat anders natuurlijk.

Naja linksom rechtsom @k1sho wat wil je bereiken? Oprechte vraag.

Nou vooruit, een oprecht antwoord dan.

De persoon welke ik als eerst citeerde beweert hier zo nu en dan van alles, zet mij weg als plebnoob. Ik dacht; ik laat het ware gezicht eens zien. Niet meer niet minder. En ik moet een beetje oppassen, hij is al eerder huilend weggelopen.

Maar! Als het goed is leest hij dit niet (hij “negeert” mij). ;)

Verder, ach.. Er wordt hier geregeld met modder gegooid, ik dacht laat ik ook eens wat feiten inbrengen. :p
 

DeletedUser69389

Guest
Jep, maar als je zo’n discutable actie ondergaat. Misschien had je geen idee, moet je je toch afvragen of je met zulke actie geassocieerd wilt worden. Misschien moet je toch terugkomen op je beslissingen en een Stamkivk of iets.
Een verhaal kent twee kanten. Er wordt één verhaal verteld en als waarheid gebracht. Een stam als Uno handelt zelf ook niet slim wanneer men zich laat vastleggen d.m.v. de NAPs en andere samenwerkingen. Alleen maar met de hoop om een kans te krijgen. Terwijl eenieder weet dat men bij Inni hen misbruikt. Anders deed men bij Inni bijv niet zo'n wanhopige poging om SZN accounts te werven ten faveure van Pion. Omdat men ontevreden is/was over Pion.
 
Reactiescore
35
Ik denk dat ik over het algemeen een vrij genuanceerde mening heb.

Ik vraag enkel om bevestiging of mijn stelling een stab is ja of te nee. Vrij retorisch gesteld wellicht want dat is echt "stab 101". Maar het feit dat het niet beantwoord wordt en er maar omheen wordt gepraat zegt al erg veel. Ik impliceer namelijk dat als dat gebeurd is, het wel degelijk een dikke stab is.

Voeg daar aan toe, dat de informatie die van meerdere kanten binnenstroomt naar hetzelfde feit wijst, ook genoeg zegt.

Kijk, het maakt mij persoonlijk echt geen hol uit wie je rekruteert, waar ze liggen of wat het doel is van die recruit. Maar, met de informatie die we nu hebben, lijkt het er gewoon op dat je niet alleen een stabber helpt maar ook gewoon faciliteert in je stam. Als dat zo is, vind ik dat wel een schandalige zaak, dan zeg je eigenlijk dat stabben nog beloond wordt ook. Plus wil je wel jullie goede naam die jullie tot nu toe hebben opgebouwd vergooien aan deze recruit? Die vraag moet je jezelf ook stellen. Ik zou het persoonlijk erg treurig vinden als dit de gang van zaken zou zijn.

Anyways, volgensmij laat ik me in een AF-post oorlog lokken (Ik snap nu waarom sommige mensen het nooit kunnen laten om altijd maar iets te posten en maar denken dat zolang ze maar als laatste posten ze gelijk hebben). Dus ik laat het hierbij. Er zijn vast wel anderen die misschien hun (iets minder genuanceerde, maar vast accurate) mening er op los kunnen laten.

Altijd leuk dat als iets goed onderbouwd wordt dit niet verder wordt opgepakt door de community, man je zou je mening toch maar een keer moeten onderbouwen. Girls en boys het komt erop neer dat iedereen een mening mag hebben en als je het hier niet mee eens bent moet je niet meteen beginnen met dat iemand rechter speelt of wat je ook maar kan verzinnen om toch iets te kunnen zeggen omdat je het oneens bent. Zeg dan gewoon dat je het er niet mee eens bent wees een vent/ vrouw en doe niet moeilijk.
 

Deleted User - 487957763

Guest
mrmohawk was vanaf het prille begin lid (was destijds nog geen 30K punten), en vanaf het prille begin onderdeel van de stam en hiermee het beleid. Verder lagen er mogelijkheden in het zuiden, opnemen tegen bijvoorbeeld TAD.

Maar goed, als dat dan zo was dan had de overstap naar Uno! hier niets in veranderd.

Verder was de cluster op een bepaalde manier ingericht, na de stab en alle ontwikkelingen is het moraal van de meeste spelers naar een all-time dieptepunt gezakt (minimale activiteit/gestopt). Als dat dan getolereerd wordt (door een groot deel van de top van de wereld) en zo’n stabber (welke om te beginnen door TAD aangemerkt is als stabber) vervolgens asiel krijgt bij SZN tja.. Ik heb eerder punten aangegeven dat het spel naar de klote gebracht is door de community maar deze kan op jullie conto bijgeschreven worden.

Maar goed, je begrijpt het inderdaad niet volledig en er is wel degelijk van alles aan de hand. Het niet willen zien of erkennen is wat anders natuurlijk.



Nou vooruit, een oprecht antwoord dan.

De persoon welke ik als eerst citeerde beweert hier zo nu en dan van alles, zet mij weg als plebnoob. Ik dacht; ik laat het ware gezicht eens zien. Niet meer niet minder. En ik moet een beetje oppassen, hij is al eerder huilend weggelopen.

Maar! Als het goed is leest hij dit niet (hij “negeert” mij). ;)

Verder, ach.. Er wordt hier geregeld met modder gegooid, ik dacht laat ik ook eens wat feiten inbrengen. :p
ik bedoelde eigenlijk wat verwacht je nu van SZN
 

DeletedUser81453

Guest
ik bedoelde eigenlijk wat verwacht je nu van SZN

Kijk, het maakt mij persoonlijk echt geen hol uit wie je rekruteert, waar ze liggen of wat het doel is van die recruit. Maar, met de informatie die we nu hebben, lijkt het er gewoon op dat je niet alleen een stabber helpt maar ook gewoon faciliteert in je stam. Als dat zo is, vind ik dat wel een schandalige zaak, dan zeg je eigenlijk dat stabben nog beloond wordt ook. Plus wil je wel jullie goede naam die jullie tot nu toe hebben opgebouwd vergooien aan deze recruit? Die vraag moet je jezelf ook stellen. Ik zou het persoonlijk erg treurig vinden als dit de gang van zaken zou zijn.

Ik denk dat dit stukje hout snijdt..

Stukje zelfreflectie misschien?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat dit stukje hout snijdt..

Stukje zelfreflectie misschien?
Zelfreflectie is wat ~AE~ en Uno moeten doen. Jullie lopen liever als makke schapen achter Inni/Pion aan i.p.v. een eigen koers te varen. True Uno heeft nette winsten geboekt op Elusive. Maar als je ziet met wat voor een speels gemak eerst een Time. for Change? wordt weggespeeld, Ben03 amper reageert op aantal verliezen en vandaag ook Sadum met een actie waar de nodige fouten zijn gemaakt ook al opgegeven kan worden is dat een teken. Een teken van het gebrek aan inzet, kwaliteit en samenwerking. Als ik nu kijk naar de ondersteuningscijfers dan zie ik 112K ondersteuner in 1 dag bij Asteek, 165K bij Ryker en 71K van Inni speler Autismal neem ik aan? Best weinig. Vooral als je 0 hulp ziet met snipen, 0 hulp met recappen. Steeds herhalende patronen. Dan is het logisch dat een Mrmohawk denkt ajuus de mazzel. Zeker als je nog kijkt naar dat Uno Mrmohawk diplomatiek gezien vastlegt. Elke speler met inzicht kan zien dat dat acc solo vermoedelijk weinig tegen Tad kon opbrengen. Zeker wanneer ze te maken hebben met spelers die liever als slaven werken die worden gedumpt wanneer ze nutteloos zijn dan ballen tonen en er zelf voor te gaan.
 
Reactiescore
152
Kom op man, wat moet die Mike hier nog, keihard gerekt net zoals alle tegenstanders van pony tot nu toe en nog steeds zo'n grote bek hebben, je bent gewoon een noob en dat blijft zo, ook tidal vind ik oprecht en pauper noob die echt helemaal niks kan xxx
 

DeletedUser81453

Guest
ik bedoelde eigenlijk wat verwacht je nu van SZN
Zelfreflectie is wat ~AE~ en Uno moeten doen. Jullie lopen liever als makke schapen achter Inni/Pion aan i.p.v. een eigen koers te varen. True Uno heeft nette winsten geboekt op Elusive. Maar als je ziet met wat voor een speels gemak eerst een Time. for Change? wordt weggespeeld, Ben03 amper reageert op aantal verliezen en vandaag ook Sadum met een actie waar de nodige fouten zijn gemaakt ook al opgegeven kan worden is dat een teken. Een teken van het gebrek aan inzet, kwaliteit en samenwerking. Als ik nu kijk naar de ondersteuningscijfers dan zie ik 112K ondersteuner in 1 dag bij Asteek, 165K bij Ryker en 71K van Inni speler Autismal neem ik aan? Best weinig. Vooral als je 0 hulp ziet met snipen, 0 hulp met recappen. Steeds herhalende patronen. Dan is het logisch dat een Mrmohawk denkt ajuus de mazzel. Zeker als je nog kijkt naar dat Uno Mrmohawk diplomatiek gezien vastlegt. Elke speler met inzicht kan zien dat dat acc solo vermoedelijk weinig tegen Tad kon opbrengen. Zeker wanneer ze te maken hebben met spelers die liever als slaven werken die worden gedumpt wanneer ze nutteloos zijn dan ballen tonen en er zelf voor te gaan.

Je hebt altijd te maken met verschillende soorten activiteit, kwaliteit en lafheid. Een speler als Time for Change is gewoon gestopt/heeft dorpen afgegeven, raakte dorpen zelfs in de nachtbonus kwijt.
CA7F1AD6-C536-49B8-9847-99034CE23FCF.jpeg
Dus niet bepaald een succesvolle overwinning, zoals je het doet voorkomen, maar gewoon een laffe speler zonder ballen die zijn dorpen cadeau gaf.

Allemaal aspecten waar je nu eenmaal mee te maken hebt.

Het andere uiterste is deze “normale” aspecten vergelijken/afzetten tegen het rekruteren van een backstabber en het hier recht mee proberen te lullen. Het faciliteren van een onderdak voor deze backstabber is gewoon not-done, dat ziet iedereen. Alleen bij o.a. jou lijkt dat niet helemaal te landen.

Daarnaast had mrmohawk helemaal niets solo hoeven doen, hij had gewoon medestanders. Onzin argument dus en over “geen ballen gesproken en er zelf voor gaan”.. Verder snap ik het nu wel wanneer SZN onderdak biedt aan dit soort spelers.

Nouja, op deze manier mag je het hebben hoor!

DAAAAAAAAGGGGGGGG
 

Deleted User - 487957763

Guest
Jullie zijn wel echt next level dom. “De dorpen weg gaf”. Ik zal het concept nachtblitz uitleggen zoals wij dat bij Pony doen. Nachter scout rond 2-3 uur de tegenstander. Vervolgens kijken waar goedkope dorpen liggen oftewel de off dorpen. Deze stuurt hij clears op. De ochtend persoon logt om 4-5 en stuurt de edels. Eindstand easy dorpen. Het is niet dat ie ze als intern gaf zoals alle dorpen van Ryker.

Dus voor Ryker en K1sho niet elk dorp dat je in de nacht overneemt is een intern. Soms word je overrompeld door een nachtblitz.
 

DeletedUser81453

Guest
Jullie zijn wel echt next level dom. “De dorpen weg gaf”. Ik zal het concept nachtblitz uitleggen zoals wij dat bij Pony doen. Nachter scout rond 2-3 uur de tegenstander. Vervolgens kijken waar goedkope dorpen liggen oftewel de off dorpen. Deze stuurt hij clears op. De ochtend persoon logt om 4-5 en stuurt de edels. Eindstand easy dorpen. Het is niet dat ie ze als intern gaf zoals alle dorpen van Ryker.

Dus voor Ryker en K1sho niet elk dorp dat je in de nacht overneemt is een intern. Soms word je overrompeld door een nachtblitz.

Over next level dom gesproken, je haalt er een paar dingen uit die je goed uitkomen en laat de rest achterwegen.

Je ziet ook dat berichten gelezen werden en hier niet op gereageerd werd. Jouw verhaaltje over je nachtblitz gaat dus helaas niet op. Er was duidelijk meer aan de hand maar wederom ziet men enkel wat men wilt zien.

In ieder geval fijn dat het in jouw wereld ‘all skills’ waren.

Dombo.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Over next level dom gesproken, je haalt er een paar dingen uit die je goed uitkomen en laat de rest achterwegen.

Je ziet ook dat berichten gelezen werden en hier niet op gereageerd werd. Jouw verhaaltje over je nachtblitz gaat dus helaas niet op. Er was duidelijk meer aan de hand maar wederom ziet men enkel wat men wilt zien.

In ieder geval fijn dat het in jouw wereld ‘all skills’ waren.

Dombo.
Wat was er dan meer aan de hand dan dat hij niet online was? Als je echt denkt dat we die dorpen cadeau kregen als intern klopt dit gewoon totaal niet.

Het enige gesprek dat ik met die hele Time kerel gehad heb is dat hij niet zijn katapulten uit frustratie op mijn HQ moet zetten, omdat ik al zijn dorpjes pak.

974C8759-5D5B-4827-B329-9F90E6B94745.jpeg
Hier een screenshot van de groepsapp waarin het al aangegeven werd 16 januari dag dat wij die nachtblitz deden. (namen met achternaam en telefoon nummers doorgekrast)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan