Praathoek Classic 22

Reactiescore
2.303
Met inactieve acc's edelen toen de wereld al gewonnen was in de hoop rank 1 nog te behalen. Carry, slaaf, iedereen heeft er een andere benaming voor.
Hoeveel keer ga je deze keer op reis ? Beetje toffe plaatsen?
 
Reactiescore
974
Hoeveel keer ga je deze keer op reis ? Beetje toffe plaatsen?

Cafe dorpje dicht bij Antwerpen, kan je betalen met premium punten schijnt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Met inactieve acc's edelen toen de wereld al gewonnen was in de hoop rank 1 nog te behalen. Carry, slaaf, iedereen heeft er een andere benaming voor.
Wereld was niet na 2 weken al gewonnen :/
 
Reactiescore
974
Reactiescore
2.303
Juh, moest toen een hoop inhalen door een ijzer level 0 en opslag level 2 start.
Beter boost je wat, ik fix wel wat voor je. Nie zeggen aan snuifduif.
 
Reactiescore
510
Lekker met de meiden :D
 
Reactiescore
1.037
Hoeveel keer ga je deze keer op reis ? Beetje toffe plaatsen?
Misschien deze plaatsen eens bezoeken? Altijd leuk om plaatsen te bezoeken met veel geschiedenis
kampen-map-700.original.jpg
 
Reactiescore
1.094
Ik zou zweren dat vorige cl de settings van het limited haul ook al verkeerd waren.
Een ezel in het algemeen stoot zich niet 5x aan dezelfde steen zou je denken
 
Reactiescore
2.490
Ik zou zweren dat vorige cl de settings van het limited haul ook al verkeerd waren.
Een ezel in het algemeen stoot zich niet 5x aan dezelfde steen zou je denken

Dit is eigenlijk onvermijdelijk ;) De basis setting is wel degelijk 2.500 maar dat wordt beïnvloed door het aantal dorpen edm. We kunnen dit drastisch verlagen maar dan krijg je later issues ;)
 
Reactiescore
1.094
Ik snap van die meerdere dorpen, daarmee krijg je dus de verdubbeling. Maar hoe wordt de snelheid dan in rekening gebracht?
 
Reactiescore
1.094
Ja dat weet ik maar dat beantwoord nog niet echt mijn vraag. Duckje zegt dus dat alles wat tussen de haakjes staat 5000 is (2500 basis x 2) en die constante term is dus 1,35 maar dat is gebasseerd waarop precies?
 

DeletedUser79297

Guest
Zo'n 2 dorpen start is leuk allemaal en zo, alleen vind ik het persoonlijk niet heel chill dat ik er 1 uur en 20 minuten over doe met ZC om van dorp naar dorp te gaan :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ben te lui om uit te rekenen hoeveel troepen je moet maken en hoe efficient het is die farmlimiet te halen.

Full gs lijkt me alsnog zo slecht niet, 9K farm haal je terug als je de hele dag 1 gs level hoger loopt dan een farmer denk ik
 
Bovenaan