Golden Awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
1579811712637.png
kan laurens alvast genieten
 
Reactiescore
974
Reactiescore
766
Ik won de eerste verkiezing, hoezo weinig?

Ben je werkelijk zo dom of doe je alsof?
Dan ben je dus alleen goed in deffen :(

Hoe vaker ik jouw berichten lees, hoe meer je erachter komt dat je eigenlijk maar een beperkt aantal zinnen/woorden gebruikt :p
 
Reactiescore
1.918
Dan ben je dus alleen goed in deffen :(

Hoe vaker ik jouw berichten lees, hoe meer je erachter komt dat je eigenlijk maar een beperkt aantal zinnen/woorden gebruikt :p

En dat komt van iemand die bij Coruscant en de opperKNUL in de stam heeft gezeten :oops:
 
Reactiescore
766

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dan ben je dus alleen goed in deffen :(

Hoe vaker ik jouw berichten lees, hoe meer je erachter komt dat je eigenlijk maar een beperkt aantal zinnen/woorden gebruikt :p

Hoe kan je dat überhaupt weten? Ik nodig je graag uit voor classic 22. Dan kan je me laten zien wat jij goed kan, al weet ik dat dat niet veel is.
 
Reactiescore
766
Hoe kan je dat überhaupt weten? Ik nodig je graag uit voor classic 22. Dan kan je me laten zien wat jij goed kan, al weet ik dat dat niet veel is.
Nee bedankt, ik sla even over :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Je kan zoveel samenwerkingen hebben, als je niet online kan zijn, kan aanvallen of deffen, ben je alsnog de Sjaak. Dat zijn simpelweg geen doorslaggevende aspecten. Mijn drie eerder genoemde aspecten zijn doorslaggevend, de rest niet. Tactieken? Tactieken hebben met offen en deffen te maken. Denk dat er ook velen zijn die het niet met jou eens zijn, als we terugkijken naar het topic over privésector.

edit: privescripts
Iemand die communicatief sterk is en goed is in diplomatie zal makkelijker aan extra spelers komen voor zijn account of stam accounts of zal meer bevriende spelers hebben waar een vv terecht kan. Kortom zo iemand kan meer activiteit geregeld krijgen wat volgens jou zowat het belangrijkste is van TW. OOk gewoon een aspect dus dat van belang is, net zoals vele anderen!

Mwa, paar dagen voordat Cave naptime had geinternt hadden we ook nog een kleine massa van hun afgeslagen. Toen een dealtje gemaakt met cave zodat mijn cos nog door konden op naptime. Als mij gevraagd wordt om me mond over een situatie te houden dan doe ik dat, en als er dan door de vijand gevraagd wordt naar die situatie zal ik inderdaad veel poep praten, maar nu wil ik daar beter in worden en het leren van de meester.
NapTime = heel one? Leek er wel bijna op hoeveel wij voor de stam hadden gedaan ja, Cave had niemand uit one benaderd, zoals ik hal tig keer heb verteld was ik degene die cave benaderde. En je mond houden over een situatie is natuurlijk wat niemand zou doen, walk heeft ook uitzichzelf meteen laten weten dat ze aapje + TAS onder perma VV hadden, waarvan jullie ook nog de troepen gebruikte. De mentaliteit van walk is dat wanneer zij iets spotten wat in hun ogen vies spel is, dat ze het dan twee keer zo hard terug moeten doen. Plus de shit die ze uit zichzelf ook nog uithalen, maakt het een achterbakse stam die blijkbaar super goed zijn, maar nogsteeds deze manier van spelen nodig hebben om te winnen.

Verder speel ik niet meer op naptime w69
Heerlijk dit. Het is de eerste keer dat dit door Cave kant word toegegeven, we wisten het natuurlijk allemaal al lang maar om eindelijk eens te zien dat er niet alleen toegegeven wordt dat het een klink klare intern was maar ook nog eens te zien dat Cave getracht heeft dit zodanig te verbergen zodat ze er mee weg konden komen tegenover Walk... Er is maar 1 ding erger dan gewoon uitkomen voor het feit dat je kwantiteit probeert te verhogen door interns, en dat is het op deze achterbakse manier doen. En dat is de reden dat wij binnen Walk gewoon uit gekomen zijn voor Aapje en TAS!

Als Cave het deed in dit geval, wie zegt dat ze het dan ook niet gewoon deden bij coruscant, pretbedervers en anderen...

Verder zoals eerder al gezeg, Walk zal acties ondernemen als reactie op zaken die gebeuren, maar Walk zal deze acties nooit buiten proportie maken. Er zal dus nooit spraken zijn van iets 2 keer zo hard terug doen, probeer me het tegendeel maar te bewijzen ;)

Een script waarbij je een knop ingedrukt houdt, die farmed dan automatisch, is geen script die dingen automatisch doet? LOL
Zelfs dan zou je vergelijking alleen stand houden als er in de regels van dat andere spel (warrock) niet zou staan dat hacken of het gebruik maken van fouten in het spel (glitches) niet toegestaan is. Maar dat staat er natuurlijk wel in, en dat maakt dat die personen tegen de regels van een spel bezig zijn. Niet te vergelijken met mijn script dat (op dat moment) perfect mocht volgens de regels.

Toen ik met jou en schedel in discussie ging werd ik zwak, hersenloos en whatever genoemd.
Daarnaast lees en schrijf je in een discussie met Warre meer dan in een filosofisch essay. Zit daar niet altijd op te wachten. :rolleyes2:
Maar goed, ik zal nog eens reageren op je schets.

Bedankt voor de post, leuk om te zien zo inhoudelijk, een reactie waard maar ik zal het kort proberen houden.

Onderstaande wereldafspraak was geschreven door schedel/Warre;
Meteen al even in haken, het moet eens gedaan zijn met dat er gesproken wordt over de afspraken die gemaakt zijn alsof ik ze gemaakt heb en dan opgelegd heb bij alle andere stammen. Ik heb de tekst geschreven omdat niemand anders dat wou doen, dat is alles. Verder is alles besproken en overeen gekomen en heeft iedereen even veel zeggenschap gehad in alles.

Bekijk bijlage 16978
Jullie opperden inderdaad afspraken te maken tussen cave en walk om de derde partij uit de afspraak te verdelen. Toen dat voorstel kwam had one nog gewoon een leiding en wat actieve leden(langs walk vooral), maar volgens Warre golden de wereldafspraken dus al niet meer voor one. Voorstel kwam in de periode dat walk ver achter stond en cave vlot door one wandelde.
Wederom wordt alles op mij afgeschoven.. nee hoor er is gewoon samen beslist dat One niet meer tot de afspraken zou horen omdat er een strijd zou komen voor terrein en op die manier er enkele afspraken in werking treden in zake vooruit jumpen in neutraal gebied. En geen enkele van de partijen heeft er op dat moment aan gedacht om te bekijken of die regel die in werking treed toen der tijd wel helemaal goed neergeschreven was.

We hebben dat voorstel inderdaad afgewezen. Wat is er mis mee dat we gokten er meer uit te kunnen halen? Telkens komt het non-argument dat een wereld 50/50 moet worden verdeeld voor de oorlog start. Het is niet dat Cave & Walk bondgenoten waren en we vooraf zo'n afspraak hadden gemaakt, integendeel. We zijn vijanden en het is ons goed recht om ons best te doen meer uit de situatie te halen. Racen tegen de vijand vind ik sowieso gewoon leuk om te doen ipv. met perfect geometrische lijnen de wereld 50/50 te verdelen. Niet iedereen wil overal regels en afspraken voor.
Natuurlijk is dat jullie goed recht, er is niemand die daar een probleem van maakt. Ik heb er alleen van gezegd dat het een hoop gezeik had kunnen besparen als je nu kijkt hoe die verdeling toch min of meer tot stand is gekomen. Waar wel om geklaagd wordt is dat jullie beslist hebben een miljoenen account te internen dat voorheen tot One behoorde om die meerderheid in die zone effectief te behalen en de manier waarop jullie geedelt hebben (front edelen en er achter een heel stuk rim gebied claimen dat je vervolgens niet op tijd geedeld krijgt).

Schedel zat bij meerdere accounts te bedelen om dorpen.
Bekijk bijlage 16979
Vlak daarvoor hadden wij bovenstaande speler nog afgewezen om te internen. We hadden de intentie om alles netjes te fixen.
Behoorlijk uit context getrokken dit hoor... Wij vielen al 2 dagen een speler aan en hadden die helemaal gecleard, die speler was inactief maar omdat het front betrof met Cave hadden wij op een avond allemaal edels getimed met def er achter om dat clean over te nemen. Die avond komt de speler ineens online, stuurt die ons PM en gaat die deffen. Die avond lopen al onze edels dood behalve op 2 dorpen. Doordat we die 2 dorpen namen voelden we de bui al hangen dat Cave weer maar eens ging mee profiteren van Walk hun werk/succes. En we kregen gelijk, Cave edelde zowat de helft van dat account.

Dus ja we hebben dan eens geopperd in PM dat hij alles gewoon laat lopen (zoals iedereen van One op een enkeling deed wanneer Cave aanviel), maar in geen geval hebben we iets in ruil aangeboden voor dorpen en er zijn geen dorpen geinternt van dat account. Blijkbaar had die zelfs goed contact met jullie aangezien jullie die PM hebben, dus het was zo goed als rechtstreeks dorpen pakken van Cave :eek:

Andere cases waar wij op dorpen gevraagd hebben zijn ten alle tijden na jullie avontuur met NAPtime geweest, en dan gaat het ook echt om amper wat kleine accounts. TAS en Aapje hebben we bv nooit moeten vragen :x
Hierna zijn we pas ingegaan op nap time.
Dit is exact wat wij al heel de tijd proberen zeggen. Walk vraagt als je er het meeste van maakt aan 1 account van 500k op die niet gewoon terug kan stoppen met deffen. En jullie vinden het een gepaste reactie om vervolgens een deal te sluiten met een 2 mil account dat jullie hem mogen internen, af te spreken dat er over gelogen gaat worden en dat jullie gaan doen alsof jullie gewoon aanvielen, die speler ondertussen aansporen om enkel te deffen tegen Walk en zelfs een CF mega diep te laten nemen in ruil voor dat ze verder kunnen spelen op deze wereld of als spelers in Cave kunnen komen.

Als je niet inziet dat die reactie zwaar buiten proportie is dan weet ik het ook niet meer. Maar ik denk dat jullie dat maar al te goed weten, jullie zochten gewoon een excuus om die intern te kunnen doen en extra gebied te halen tegenover Walk. Maar hoe zei account Ducktator dat altijd? Iets in de stijl van "Jullie probeerden extra gebied te pakken te krijgen, mislukt!"...

We sneden schedel inderdaad af op het punt waar hij ons af ging snijden. :rolleyes2:
Schedel edelde gewoon verder van uit zijn cluster in zijn lijn. We sprongen echt niet gigantisch naar voor en vooral we probeerden geen gebied te claimen met die actie. Op volgende kaart zie het verschil aangeduid:
Kaart 1: Schedel zijn toenmalig cluster wit gearceerd, het vooruit jumpen is cirkel 1, cirkel 2 is het gebied dat we daarmee misschien hebben afgesloten en dat later in jullie handen is gekomen.

Kaart 2: Zwart gearceerd de ligging van ducktator voor het vooruir springen, witte cirkels zijn de vooruitspringing, gele cirkel is het gebied dat jullie daarmee geclaimd hebben. Zoals duidelijk te zien is Walk al tot aan jullie front alles dicht geedelt en bij jullie ligt er nog voor miljoenen aan dorpen... Veel er van is wel intern omdat jullie iedereen gerecruit hebben maar alsnog.

Wat ik hier boven zie is wederom Cave die reageert op een actie van Walk en daarin zeeer zwaar buiten proportie gaat.

Voor de duidelijkheid, ayvamos sprong ongeveer 15u en gentle had een paar cfs op 10uur van zijn mainfront.
Op exact dezelfde moment dat woman ook zo ver vooruit sprong door MB's te edelen van NAPtime. Wat zeg ik, verder zelfs ;) Is het in de leidingschat nog over gegaan, dat beiden hier in principe in de fout waren en we het dus zo laten. Maar nu claim je dat heel je actie gebaseerd is op dat gentle het deed, wederom zou het weer gaan om een handvol dorpen 15 velden die versus een massa dorpen 40+ velden diep. Again: reactie buiten proportie.

70 dorpen die walk aanbied zijn van de vv ex-one speler american sniper, middenin ons cluster. De ex-one spelers weten nog wel hoe hard warre heeft lopen zeiken op vv's van neutrale spelers om de vijand dwars te zitten. Nuja, walk stuurt ook def naar hun vv's en vielen ermee aan. De andere dorpen zijn bewust genomen illegale cfs.

Cave moet daarentegen 15 legale dorpen afstaan, volgens cf afspraken.
De dorpen die jullie zouden af staan zijn ook allemaal van ex-one speler... Moeten wij dan echt TAS eerst gaan internen om dan pas met een deal te komen om dit op te lossen :$ Verder zoals hier boven al aangegeven, de enige reden dat die dorpen (althans allemaal) in Cave gebied liggen is omdat jullie gigantisch vooruit gesprongen zijn en zo een heel gebeid geclaimd hebben. Als jullie dat niet gedaan hadden en op normale manier van uit jullie front verder geedelt hadden en deze dorpen van TAS hadden dan in jullie cluster gelegen dan had je ze gratis gekregen. Maar je kan niet gebied gaan claimen en dan gratis dorpen gaan vragen van je tegenstander lol


Kaart 1 januari, de kruisjes tellen niet mee voor walk, dat zijn oudere illegale cfs van hen.
Zo ziet het er vandaag uit,
Linkse plaatje: Rechts van de zwarte lijn mocht walk niet edelen, recent nog bevestigd door warre dat deze altijd geldig waren;
Rechtse plaatje: Links van zwarte lijn moet cave afstaan volgens voorstel.

Bekijk bijlage 16991
Recentelijk heb ik alleen gezegd dat we in het westen waar het front reeds gevormd was de afspraken over cf's hebben nageleefd (door beide zeiden) en van kracht hebben gelaten. In het oosten leek het me wel duidelijk dat dit niet meer was, of wou je op die manier nu ook al extra gebied gaan opeisen :$

In elk geval, nog voor heel die strijd losbarste was er al een geval waarbij Cave een illegaal dorp overnam, hier is vervolgens nooit een gevolg aan gegeven. Maargoed als dat ik waar je Walk op wilt pakken, dat ze wat dorpen van aapje geinternt hebben die technisch gezien niet mochten, wow nu heb je ons zwaar voor schut gezet hoor!

De illegale cfs die cave heeft waren om de ruil weer op gang te brengen, want DUCK had al eerder voorgesteld om cfs te gaan ruilen, maar dit werd geweigerd omdat het "een slechte deal" was. Schedel wist normaal wel dat ze niet kwaad bedoeld waren. Paar illegale cfs waren toevallig fout(zelfde moment).
Ik wil ook graag cf regels, maar jullie voorstel voelt niet zo lief als je het doet lijken. Als we de logica van american volgen kunnen we aan de laatste rimspelers bij walk massaal vv vragen en dat gebruiken om wat dorpen van walk af te persen. Ben ik niet zo'n voorstander van. :wink:
Dus CF's nemen mag wel zo lang je later van plan bent ze te ruilen, dat is jou theorie. Hoezo is dat anders dan vv's nemen om ons vervolgens af te persen? Het is exact hetzelfde! Maar van het ene ben je geen voorstander terwijl je het andere volop doet :D

Er moet geruild worden omwille van afspraken, niet voor de dorpen. Als jullie alle illegale cfs geven, doet cave dat direct ook en hebben we,als het aan cave ligt, in no-time weer werkende afspraken.

Maargoed, ik zal jullie straks prive aanspreken om er wat voort achter te zetten en het hopelijk op te lossen. Eventueel kom ik er dan ook hier weer kort op terug.
Het verschil is dat wij gigantisch veel cf's in jullie hebben liggen omdat jullie gelijk zotten vooruit zijn gaan edelen. Terwijl jullie er weinig in ons hebben omdat wij vanuit ons cluster een stuk geedelt hebben, dan dat cluster opgekuist en zo verder.

Mij maakt het op zich niet uit of er geen dorpen geruild worden, of we de ruil doen zoals voorgesteld of jullie ineens alles willen ruilen om front recht te trekken (gezien jullie er zo een probleem van maken dat schedel wat in jullie ligt). Doe maar een tegenvoorstel he, zal een tijd worden dat Cave hierin de handen uit de mouwen steekt ipv enkel Walk ;)

Als deze wereld maar deftig verder gespeeld kan worden, want op deze manier gaat het nog verder escaleren. Om 1 of andere reden vonden jullie het bv weer gepast om een intern account van ex one te gebruiken om edels op Walk te spammen. Dat brengt TAS weer in een ander daglicht natuurlijk, Walk zou dat account ook leuk daarvoor kunnen gebruiken. We doen dat liever niet, maar het zou wel gewoon een gepaste reactie zijn op wat Cave doet natuurlijk...

Ik kijk al uit naar de gesprekken :) Vraag me wel af wie van de 5 personen die me ondertussen hebben aangesproken deze gaan voeren namens Cave ^â
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Grote smoel hebben maar niet durven een classic te starten.. Waarom denk je precies dat ik jou noob vind?
Omdat je mij nog niet hebt zien spelen, en bij jou gaat het mooie gezegde op: wat de boer niet kent dat vreet hij niet.
Jij bent een beetje de guy die na een potje league of legends verloren te hebben, de enemys uitdaagt voor een 1v1 skill-matchup LOL
 
Bovenaan