Spotprentjes

Reactiescore
1.018
Ik vind dat ze hier ook uitgesloten moeten worden van het af, anders leren ze hier niks van en blijven ze hun ban bespreken op het af
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Iedereen kan berichten faken, intentie voor tw support maakt blijkbaar niet uit, wij hadden geen kans om onze acties te rechtvaardigen/uit te leggen.

Iedereen gelijk voor de wet
Dat

Dat bart da schrijft oke
Dan kan daarna nog altijd in zn chat komen dat je eigelijk geen tijd hebt voor serieus dat je maar dorpen uit gaat bouwen
Je weet nie hoe de rest van de chat gaat he

Zal niet ontkennen dat ik vrij makkelijk alles kan faken mbt screenshots ja, maardit is gewoon waarheid... Kan er prima een filmpje van maken ook.
 
Reactiescore
3.452
Kan niet, dat geval werd al reeds besproken met support, heb ik trouwens al 1000keer gezegd maar alles wat ik hier zeg loopt er bij jullie ook direct uit om 1 of andere reden.

Vinden jullie het dan niet akelig hoe support dit aanpakt? nee jullie zien dit gwn als een manier om jullie ingame vijand te verslaan, wat best jammer is
Spreek voor jezelf aub.
Heavyfrost was ook lid van je Mb stam T!me, was meen ik een dubbellog .
Nu boosten /pushen met weer een lid uit T!me, ik wil daarmee alleen zeggen dat het KAN dat je nu zwaarder wordt gestraft dan de andere.
Zeg nergens dat het zo is en ook nergens dat ik het je gun.
 
Reactiescore
306
Zal niet ontkennen dat ik vrij makkelijk alles kan faken mbt screenshots ja, maardit is gewoon waarheid... Kan er prima een filmpje van maken ook.
Ja kijk ik wil je best geloven, maar tw support heeft ook niet achter onze uitleg gevraagd en wanneer we die toch gaven werd die straal genegeerd, dus dan komt whale toch sws sterk in aanmerking? en dat is angstaanjagend neen?
 
Reactiescore
3.541
Een handsbal in een aanvallende situatie is vanaf komend seizoen altijd hands. De intentie is straks niet meer relevant. Als een speler de bal met de hand raakt en uit die aanval valt een doelpunt, dan wordt dat moment afgefloten.

boost is altijd boost? zal dus altijd gestraft moeten worden?

Hands is hands is ook de slechtste regel die er ooit ingevoerd is. Als je perongeluk bal tegen je arm krijgt kan je daardoor een match verliezen. Slaat nergens op.

Vond het vorige beter, interpretatie van de scheidsrechter.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja kijk ik wil je best geloven, maar tw support heeft ook niet achter onze uitleg gevraagd en wanneer we die toch gaven werd die straal genegeerd, dus dan komt whale toch sws sterk in aanmerking? en dat is angstaanjagend neen?

Er zit een groot verschil tussen Whale en Noble, zoals ik lees heeft Noble''voornamelijk'' MBs/DU geedeld, en veel verschillende. Waar whale dat veeel minder doet. Daarbij kunnen wij met ingame pms aantonen dat Thiebie ziek werd, Duej niet onze mb was ten tijde van overname op Moi & KillSwitch achterbleef door tijdsgebrek.

Ook de screens over hoe we gestart zijn, aantal opgezette acties tegen relatief grote spelers en ODA halen wegen allemaal mee.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Tw is wel erg makkelijk he zo. Beetje starten met tal van mb's, internen en zeggen "moet mijn mb toch kleinhouden???". Maarja jullie laagbegaafden mogen ook iets hebben toch

Een MB die niet kan MBen is toch gewoon niet echt handig?
 
Reactiescore
603

Deleted User - 487957763

Guest
Er zit een groot verschil tussen Whale en Noble, zoals ik lees heeft Noble''voornamelijk'' MBs/DU geedeld, en veel verschillende. Waar whale dat veeel minder doet. Daarbij kunnen wij met ingame pms aantonen dat Thiebie ziek werd, Duej niet onze mb was ten tijde van overname op Moi & KillSwitch achterbleef door tijdsgebrek.

Ook de screens over hoe we gestart zijn, aantal opgezette acties tegen relatief grote spelers en ODA halen wegen allemaal mee.
Snap je punt, maar je negeert wat AHouse dinges steeds aanhaalt. Hij zegt ook die info te hebben over de spelers die ze geedeld hebben etc. maar dat de support die bewijzen negeert. Dus dan kan je doodleuk al die bewijzen hebben, maar als support toch negeert tja...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Snap je punt, maar je negeert wat AHouse dinges steeds aanhaalt. Hij zegt ook die info te hebben over de spelers die ze geedeld hebben etc. maar dat de support die bewijzen negeert. Dus dan kan je doodleuk al die bewijzen hebben, maar als support toch negeert tja...

Jep. Maar dat die stats zichtbaar zijn is wel al te zien bij report.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Een MB die niet kan MBen is toch gewoon niet echt handig?
Weet je wat een moraalbreker is? Jij vat precies de definitie daar niet van.

Een moraalbreker stuurt clear op een dorp waar jij geen 100 moraal op hebt. Wat jij doet is boosten, andere accounts inzetten om dorpen te edelen en daarna gratis over te nemen. Ze breken niet enkel moraal, ze zetten hun account gewoon in op elk vlak om jou te boosten naar de top. Een echte moraalbreker gaat niet zo groot worden dat je opeens handvol dorpen moet overnemen, boost accounts wel
 
Reactiescore
1.363
Kan iemand AUB die hiho de clue na 100x nog n keer uitleggen, begin het bijna zielig te vinden..
 
Bovenaan