Spotprentjes

Reactiescore
603
Kan allemaal nog, maar misschien iets minder handig om meteen de farm mee te boosten tijdens het internen, das precies waarop iedereen gebanned werd

Oei oei dan moeten een paar spelers nog eens oppassen :$
 

DeletedUser77942

Guest
Ik wil aan Valentijn zijn uitleg nog toevoegen dat bv zijn account UBM 0 dorpen in de huidige plannen naar account Whale zullen gaan. Evenals een Ethereal.

Dododo was gewoon een serieuze stam met serieuze accounts die voor zichzelf spelen of gespeeld hebben. Vervolgens komen er enkele naar Fier en moet derest wijken.

Als BrokenArrow goed had opgeleid had ik gezegd dat elke situatie appart bekeken moest worden. Alles draait om de intentie waarmee iemand begint te spelen. In Ice zijn geval om zijn account te boosten in Whale zijn geval een premade die op latere termijn van plannen veranderd is.

Zeker zeker

Een speler die serieus speelt met een beetje niveau gaat dan zo beginnen?


Das gwn de intentie van dorpen uitbouwen
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@TheAHouse Voornamelijk groeit op basis van andere spelers die hun dorp voor je uitbouwen, is niet op toepassing van whale.

BluePowerRanger, compleet weggespeeld account.
FeatherLight eergister, compleet weggespeeld,
GeneraalSombrero, compleet weggespeeld,
Raboraport, Spiezie, TDF, IamNoob (voor we in fier zaten) enzovoort.

De complete start tot aan +/- 15 dorpen voor er5 interns kwamen van killswitch.

T is dus onzin om te zeggen dat we groeien enkel op overnamens van spelers die voor ons spelen, er is NIEMAND gestart voor Whale. Ook overnamens op Duej VOOR hij MB werd voor Cherno.
 
Reactiescore
3.537
"In Ice zijn geval om zijn account te boosten in Whale zijn geval een premade die op latere termijn van plannen veranderd is."

Niet om te boosten, heb jij een glazen bol?
En dat laatste kan letterlijk iedereen zeggen.

Ice heeft zichzelf vaal genoeg versproken op het AF waarin iedereen met een bovengemiddeld IQ kon concluderen hij een leger slaven liet mee starten om te boosten.


Als Fier Whale niet in de stam mee nam zaten ze nog altijd allemaal als zelfstandige acc's in Dododo.

Dododo was gewoon een serieuze stam met serieuze intenties. Ice dropte zijn 'serieuze' acc's meteen in ze mb stam. Ze groeide nauwelijks, hij pakte er dorpen van en farmde ze.

Whale farmt niemand en een acc als UMB wat jij aanhaalt als boost acc gaat in de huidige situatie niet eens dorpen richting account Whale.


Dat zijn toch een aardige hoop verschillen waarin de intenties van beide verschillend lijken.
 
Reactiescore
306
Laten we anders allemaal aan support vertellen waarom we niet gebanned mogen worden vooraleer ze ons bannen!
Laat support met duidelijke regels over mb's/du's/interns komen zodat iedereen weet wat hij wel en niet mag doen om een ban te krijgen want wij krijgen heel de tijd "vul de enquete in", "Wij kunnen niet precies benoemen waarom het ene wel boosten is en het andere niet", "op deze moment kunnen we geen concreet antwoord geven", "op dit moment wordt geval per geval bekeken", ...
 
Reactiescore
306
@TheAHouse Voornamelijk groeit op basis van andere spelers die hun dorp voor je uitbouwen, is niet op toepassing van whale.

BluePowerRanger, compleet weggespeeld account.
FeatherLight eergister, compleet weggespeeld,
GeneraalSombrero, compleet weggespeeld,
Raboraport, Spiezie, TDF, IamNoob (voor we in fier zaten) enzovoort.

De complete start tot aan +/- 15 dorpen voor er5 interns kwamen van killswitch.

T is dus onzin om te zeggen dat we groeien enkel op overnamens van spelers die voor ons spelen, er is NIEMAND gestart voor Whale. Ook overnamens op Duej VOOR hij MB werd voor Cherno.
En wij hebben geen spelers weggespeeld?

Ice heeft zichzelf vaal genoeg versproken op het AF waarin iedereen met een bovengemiddeld IQ kon concluderen hij een leger slaven liet mee starten om te boosten.


Als Fier Whale niet in de stam mee nam zaten ze nog altijd allemaal als zelfstandige acc's on Dododo.

Dododo was gewoon een serieuze stam met serieuze intenties. Ice dropte zijn 'serieuze' acc's meteen in ze mb stam. Ze groeide nauwelijks, hij pakte er dorpen van en farmde ze.

Whale farmt niemand en een acc als UMB wat jij aanhaalt als boost acc gaat in de huidige situatie niet eens dorpen richting account Whale.


Dat zijn toch een aardige hoop verschillen waarin de intenties van beide verschillend lijken.
"Ze groeide nauwelijks, hij pakte er dorpen van en farmde ze."

Ja sorry ik kan niet 24/7 blijven herhalen wat ik heel de tijd probeer te zeggen tegen een guy die denkt dat hij een glazen bol heeft.
 

DeletedUser77942

Guest
Ice heeft zichzelf vaal genoeg versproken op het AF waarin iedereen met een bovengemiddeld IQ kon concluderen hij een leger slaven liet mee starten om te boosten.


Als Fier Whale niet in de stam mee nam zaten ze nog altijd allemaal als zelfstandige acc's in Dododo.

Dododo was gewoon een serieuze stam met serieuze intenties. Ice dropte zijn 'serieuze' acc's meteen in ze mb stam. Ze groeide nauwelijks, hij pakte er dorpen van en farmde ze.

Whale farmt niemand en een acc als UMB wat jij aanhaalt als boost acc gaat in de huidige situatie niet eens dorpen richting account Whale.


Dat zijn toch een aardige hoop verschillen waarin de intenties van beide verschillend lijken.

Geen dorpen richting whale Hahaha

Waarom heeft whale er gister en vandaag geedeld van hem dan?
 
Reactiescore
3.537
Het is zoals de handsregel in het voetbal. Het is voor interpretatie vatbaar.


In Ice zijn geval zijn er net effe teveel gebeurtenissen dat het nog toeval kan zijn. Het kan best zijn je met iemand start en hem meteen edeld en je geen ban zal krijgen. Maar als dat met 5 accounts is bv zal het wel als boosten gezien worden.

Dus als je save wil zitten moet je onder de risico grens blijven of gewoon niet boosten ofc.
 
Reactiescore
490
Het is zoals de handsregel in het voetbal. Het is voor interpretatie vatbaar.

Een handsbal in een aanvallende situatie is vanaf komend seizoen altijd hands. De intentie is straks niet meer relevant. Als een speler de bal met de hand raakt en uit die aanval valt een doelpunt, dan wordt dat moment afgefloten.

boost is altijd boost? zal dus altijd gestraft moeten worden?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dit is trouwens hoe wij op 71 kwamen:
Geen dorpen richting whale Hahaha

Waarom heeft whale er gister en vandaag geedeld van hem dan?

Gaat om 5 van mijn dorpen naar Whale, gezien edellijnen. De rest niet. Een intern op basis van edellijnen is ELKE wereld gebeurt. Ik speel niet in dienst van Whale en ben nooit zo begonnen.


Iedereen is hier zelfstandig gestart voor spek en bonen, dan overleven we de start en begint de enena de andere er tegen aan te hikken.. Dat gebeurt. Whale heeft nooit accounts laten starten puur en alleen voor hun, ze hebben accounts niet misbruikt enzovoort.
 

DeletedUser77942

Guest
Dat
Dit is trouwens hoe wij op 71 kwamen:


Gaat om 5 van mijn dorpen naar Whale, gezien edellijnen. De rest niet. Een intern op basis van edellijnen is ELKE wereld gebeurt. Ik speel niet in dienst van Whale en ben nooit zo begonnen.


Iedereen is hier zelfstandig gestart voor spek en bonen, dan overleven we de start en begint de enena de andere er tegen aan te hikken.. Dat gebeurt. Whale heeft nooit accounts laten starten puur en alleen voor hun, ze hebben accounts niet misbruikt enzovoort.

Dat bart da schrijft oke
Dan kan daarna nog altijd in zn chat komen dat je eigelijk geen tijd hebt voor serieus dat je maar dorpen uit gaat bouwen
Je weet nie hoe de rest van de chat gaat he
 
Reactiescore
306
Dit is trouwens hoe wij op 71 kwamen:


Gaat om 5 van mijn dorpen naar Whale, gezien edellijnen. De rest niet. Een intern op basis van edellijnen is ELKE wereld gebeurt. Ik speel niet in dienst van Whale en ben nooit zo begonnen.


Iedereen is hier zelfstandig gestart voor spek en bonen, dan overleven we de start en begint de enena de andere er tegen aan te hikken.. Dat gebeurt. Whale heeft nooit accounts laten starten puur en alleen voor hun, ze hebben accounts niet misbruikt enzovoort.
Iedereen kan berichten faken, intentie voor tw support maakt blijkbaar niet uit, wij hadden geen kans om onze acties te rechtvaardigen/uit te leggen.

Iedereen gelijk voor de wet
 
Reactiescore
3.452
Had Ice niet eerder een akkefietje met support door Heavyfrost die ook toevallig uit de stam T!me kwam?:p
En de ban kwam nu weer door oa een lid uit T!me.
Daarom ook ( vermoed ik) de zwaardere straf dan de rest
 

DeletedUser78491

Guest
Had Ice niet eerder een akkefietje met support door Heavyfrost die ook toevallig uit de stam T!me kwam?:p
En de ban kwam nu weer door oa een lid uit T!me.
Daarom ook ( vermoed ik) de zwaardere straf dan de rest
Ik kan me herinneren dat iemand IceNoble of Nighttrain een support had gestuurd of het oké was om een intern te doen. Support zei van wel en dat er rekening mee gehouden werd.
 
Reactiescore
306
Had Ice niet eerder een akkefietje met support door Heavyfrost die ook toevallig uit de stam T!me kwam?:p
En de ban kwam nu weer door oa een lid uit T!me.
Daarom ook ( vermoed ik) de zwaardere straf dan de rest
Kan niet, dat geval werd al reeds besproken met support, heb ik trouwens al 1000keer gezegd maar alles wat ik hier zeg loopt er bij jullie ook direct uit om 1 of andere reden.

Vinden jullie het dan niet akelig hoe support dit aanpakt? nee jullie zien dit gwn als een manier om jullie ingame vijand te verslaan, wat best jammer is
 

DeletedUser77942

Guest
Ik kan me herinneren dat iemand IceNoble of Nighttrain een support had gestuurd of het oké was om een intern te doen. Support zei van wel en dat er rekening mee gehouden werd.

Wij hebben ook een supprt waar internen gewoon word toegestaan dusja
 
Reactiescore
1.918
ik vind dat icenoble een tweede kans verdient want anders komen hier geen spotprentjes meer en alleen maar gelul
 
Bovenaan