Top & Flopspelers

Reactiescore
16
Beste AF lezers

Jammer dat ik hier een post moet schrijven op een vrijdag avond maar wat doe je eraan als er weer net vandaag heel vies gespeeld wordt. Wat de bedoeling van deze post is: Vandaag nog de dorpen waarover het gaat terug te krijgen al heb ik daar mijn twijfels over of dit ooit vrijwillig zal gebeuren.
Bij vele mensen staat deze speler al op het zwarte lijstje maar dit is nog een reden waarom deze er zeker op hoort te staan. We hebben het over niemand minder dan IAA.

Eerst natuurlijk even de situatie schetsen:
Bekijk bijlage 16727
Het gaat dus om de 2 aangeduide dorpen.


TM en HIKE hadden een NAP, deze werd opgezegd door TM met bijbehorende PM en opzegtermijn. Tot hiertoe ging alles goed.
Bekijk bijlage 16728
Ook niet slecht om te weten is dat deze NAP ook betrekking had tot de MB's van de spelers aan beide kanten.

Jammer genoeg zien we dit deze ochtend dit:Bekijk bijlage 16729
Dit is dus duidelijk nog in de afkoelperiode.

Hierop sturen we dus een meteen een PM:Bekijk bijlage 16730
Zoals aangegeven in de PM heeft het acc BTB zijn MB op het forum bij TM gezet zodat er geen misverstanden zouden plaatsvinden. Dit hadden we gedaan toen we nog in TM zaten. Jammer genoeg kan ik hier geen screen of bewijs van tonen aangezien ik geen toegang heb tot het TM forum of deze post al misschien verwijderd is.

Maar goed, het account IAA wist op een bijzondere wijze niet dat King Welldone een MB van ons was. Dit maakt dat IAA gewoon gaat CFen in onze cluster wat hij dus een volledige correcte speelstijl vindt? (dit leid ik hier toch van af).

Wij vinden het alvast een stab of IAA nu niet of wel wist dat het een MB van ons was. Dit zijn gewoon regelrechte CF's!!
Ik hoop dat iedereen mij hierin kan volgen en zou het op prijs stellen mochten mensen hun mening over de situatie geven.
Lol in plaats van hier posten had je gewoon die NAP moeten negeren en die dorpen moeten terugpakken... maarja zl ben ik dan weer, misschien ook niet het beste. Erg veel geduld heb je wel, moet ik eerlijk zeggen.
 

DeletedUser78032

Guest
Lol in plaats van hier posten had je gewoon die NAP moeten negeren en die dorpen moeten terugpakken... maarja zl ben ik dan weer, misschien ook niet het beste. Erg veel geduld heb je wel, moet ik eerlijk zeggen.

Ben toch klaar met TW, de bedoeling was al langer om op del te gaan maar wil even nog aan de community tonen wat voor een speler IAA is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Deleted User - 487954235

Guest
Helemaal mee eens, tijdens zijn eerste start hebben wij hem weggespeeld. Kregen toen PM's dat we hem met rust moesten laten anders kwam TAoW achter ons aan.

Konden er alleen maar om lachen hier.
Heerlijk haha
 
Reactiescore
603
dus wanneer namechange zodat we van deze gare gasten af zijn? @Kyuka
 
Reactiescore
1.363
Negeren is ja, hij kan toch niet clean spelen die laag geiqde Melvin.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
16
OS van taow kan je in elke hoek van de wereld vinden, gezien in mysterieuze bronnen
 
Bovenaan