Spotprentjes

Reactiescore
306
Het is toch sowieso duidelijk dat IceNoble met een gigantisch slavenleger is begonnen. TW is gewoon bezweken onder de druk van de community over boosten en ze zijn nu willekeurig lijnen aan het trekken zodat dat kut boosten eens gaat mindere. Jammer voor IceNoble en zeker voor @TheAHouse (leuke af’er) maar niet minder terecht.
Wij wachten nog op verduidelijking van het support team,
 

DeletedUser78491

Guest
Het is toch sowieso duidelijk dat IceNoble met een gigantisch slavenleger is begonnen. TW is gewoon bezweken onder de druk van de community over boosten en ze zijn nu willekeurig lijnen aan het trekken zodat dat kut boosten eens gaat mindere. Jammer voor IceNoble en zeker voor @TheAHouse (leuke af’er) maar niet minder terecht.
Compleet verkeerde manier van handelen die riekt naar of incompetentie of corruptie. Als je regels gaat veranderen doe je dat vanaf nu, niet achteraf het veranderen en dan bannen omdat je vroeger iets fout deed volgens de nieuwe regels
 

Deleted User - 487710895

Guest
Het is toch sowieso duidelijk dat IceNoble met een gigantisch slavenleger is begonnen. TW is gewoon bezweken onder de druk van de community over boosten en ze zijn nu willekeurig lijnen aan het trekken zodat dat kut boosten eens gaat mindere. Jammer voor IceNoble en zeker voor @TheAHouse (leuke af’er) maar niet minder terecht.
Ik dacht dat nieuwe regels altijd aangekondigd moeten worden? Natuurlijk bestaat er de regel van pushen, maar waarom wordt daar pas nu aangehouden? omdat een paar vriendjes van mods de mods hebben lopen pushen? beneden peil.
 
Reactiescore
1.365
Harverster werd internt omdat acta oh zo medelijden had met de persoon die een tia had dat ze maar zijn dorpen zo snel mogelijk pakte voordat zijn eigen stam hem kon internen.

Hij vroeg er zelf om Pimmy.. Niet zo piepen mn jongn en maak die f2p pure eens af <3.

@TheAHouse , samen met vrienden spelen kan, zolang jij je aan de regels houdt.
 
Reactiescore
306
Hij vroeg er zelf om Pimmy.. Niet zo piepen mn jongn en maak die f2p pure eens af <3.

@TheAHouse , samen met vrienden spelen kan, zolang jij je aan de regels houdt.
In mijn ogen doen we dat, vandaar al de frustratie

Gwn wachten op support...
 
Reactiescore
5.686
ik zeg niet dat dit een goede manier is, mocht dat de primary reden zijn van jullie ban. Dan is het misschien wel pure willekeur want dan hadden veel meer accs al geband moeten zijjn ook op eerdere werelden. Maar tbh, het schept wel een waarschuwing naar de community.
 
Reactiescore
306
ik zeg niet dat dit een goede manier is, mocht dat de primary reden zijn van jullie ban. Dan is het misschien wel pure willekeur want dan hadden veel meer accs al geband moeten zijjn ook op eerdere werelden. Maar tbh, het schept wel een waarschuwing naar de community.
Als de hele bedoeling is een waarschuwing te geven aan de community dan...

giphy.gif
 
Reactiescore
2.444
ik zeg niet dat dit een goede manier is, mocht dat de primary reden zijn van jullie ban. Dan is het misschien wel pure willekeur want dan hadden veel meer accs al geband moeten zijjn ook op eerdere werelden. Maar tbh, het schept wel een waarschuwing naar de community.

Zou inderdaad een hele goede stap zijn in mijn ogen, direct aanpakken en op die manier hopelijk op komende werelden het boosten en pushen proberen te verminderen.

Als dit inderdaad de reden is, dan is de aanpak natuurlijk dramatisch van het tw team. Geen terugkoppeling over de discussie en enquête omtrent boosting/pushing, geen communicatie over een eventuele verandering in hoe de al bestaande regels nu gehandhaafd worden (want de regels zijn hier al vrij duidelijk in, alleen de handhaving verschilt hier op de Nederland server van andere servers) en er wordt maar een account bestraft terwijl er elke wereld talloze gevallen van zijn.
 
Reactiescore
1.365
Als de hele bedoeling is een waarschuwing te geven aan de community dan...

giphy.gif

Dit kan iedereen zeggen tbh die zo'n ban krijgt in deze situatie.. Eens moet de eerste zijn. En boosters werden vanaf 2020 bestraft, meende ik ergens te lezen, misschien daarom zo'n vertraagde ban ;).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het probleem wordt nu opgeschoven naar "maar waarom houdt support zich nu wel aan de regels". Lol. Wil je niet gestraft worden op basis van de regels, hou je aan die regels. En vergelijk jezelf niet met een account elders die door de mazen van het net glipte. De schuld ligt hier niet bij de persoon die gebruik maakt van de situatie, de persoon die het boosten in de schijnwerpers heeft gezet,.. de fout ligt bij de eigenaar(s) van het account en de betreffende boost accounts.

Dan hoor ik nog dat het laag spel zou zijn dat mensen nu edels gooien op dat account. Wat had je verwacht? Een account dat de regels zo probeert om te buigen om er zoveel mogelijk voordeel uit te halen even 5 dagen bezinning geven? Dit is geen ban voor een dubbellog of door zich even te laten gaan op taalgebruik, dit is een ban door het consistent breken van de regels en zo kwantitatief voordeel op te bouwen, en nu wordt die afgenomen. Jammer
 
Reactiescore
306
Het probleem wordt nu opgeschoven naar "maar waarom houdt support zich nu wel aan de regels". Lol. Wil je niet gestraft worden op basis van de regels, hou je aan die regels. En vergelijk jezelf niet met een account elders die door de mazen van het net glipte. De schuld ligt hier niet bij de persoon die gebruik maakt van de situatie, de persoon die het boosten in de schijnwerpers heeft gezet,.. de fout ligt bij de eigenaar(s) van het account en de betreffende boost accounts.

Dan hoor ik nog dat het laag spel zou zijn dat mensen nu edels gooien op dat account. Wat had je verwacht? Een account dat de regels zo probeert om te buigen om er zoveel mogelijk voordeel uit te halen even 5 dagen bezinning geven? Dit is geen ban voor een dubbellog of door zich even te laten gaan op taalgebruik, dit is een ban door het consistent breken van de regels en zo kwantitatief voordeel op te bouwen, en nu wordt die afgenomen. Jammer
mb's zijn toegestaan en internen is toegestaan, hier zijn meerdere support tickets van
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik mag op straat lopen en ik mag plassen. Maar ik mag niet op straat plassen, net zoals jouw moraalbrekers niet consistent mogen edelen aan het front om dan direct af te staan als intern. Want dat heet boosten. Dat je het niet wilt snappen omdat het over jouw account gaat zou ik nog kunnen begrijpen, maar je bent blijkbaar gewoon niet in staat het te snappen. In dat geval zou ik gewoon wegblijven van dit forum :boer:
 
Reactiescore
5.686
Over wildplassen gesproken. Wist je dat als de politie je in NL betrapt op wildplassen, dat je dan moet zeggen dat je je aan het aftrekken was? Scheelt je flink geld aangezien de boete van wildplassen duurder is dan die van trekken.
 
Reactiescore
1.918
Over wildplassen gesproken. Wist je dat als de politie je in NL betrapt op wildplassen, dat je dan moet zeggen dat je je aan het aftrekken was? Scheelt je flink geld aangezien de boete van wildplassen duurder is dan die van trekken.
alleen als je nog thuis woont en je krijgt de boete per brief opgestuurd; welke van de 2 redenen wil je dan het liefst zien staan? :D
 
Reactiescore
766
Ik mag op straat lopen en ik mag plassen. Maar ik mag niet op straat plassen, net zoals jouw moraalbrekers niet consistent mogen edelen aan het front om dan direct af te staan als intern. Want dat heet boosten. Dat je het niet wilt snappen omdat het over jouw account gaat zou ik nog kunnen begrijpen, maar je bent blijkbaar gewoon niet in staat het te snappen. In dat geval zou ik gewoon wegblijven van dit forum :boer:
En dat wordt letterlijk elke wereld gedaan. Iets waar jij ook een flink handje van had op wereld 69. Dan moet je er niet 1 iemand nu voor op laten draaien.
 
Reactiescore
1.918
En dat wordt letterlijk elke wereld gedaan. Iets waar jij ook een flink handje van had op wereld 69. Dan moet je er niet 1 iemand nu voor op laten draaien.



Het probleem wordt nu opgeschoven naar "maar waarom houdt support zich nu wel aan de regels". Lol. Wil je niet gestraft worden op basis van de regels, hou je aan die regels. En vergelijk jezelf niet met een account elders die door de mazen van het net glipte. De schuld ligt hier niet bij de persoon die gebruik maakt van de situatie, de persoon die het boosten in de schijnwerpers heeft gezet,.. de fout ligt bij de eigenaar(s) van het account en de betreffende boost accounts.

Dan hoor ik nog dat het laag spel zou zijn dat mensen nu edels gooien op dat account. Wat had je verwacht? Een account dat de regels zo probeert om te buigen om er zoveel mogelijk voordeel uit te halen even 5 dagen bezinning geven? Dit is geen ban voor een dubbellog of door zich even te laten gaan op taalgebruik, dit is een ban door het consistent breken van de regels en zo kwantitatief voordeel op te bouwen, en nu wordt die afgenomen. Jammer


begrijpend lezen he vtcje
 
Reactiescore
766
begrijpend lezen he vtcje
Dan moet hij niet zo stoer en hypocriet komen doen hier op het AF. Het is een beetje een tweede DS3 aan het worden.
 
Bovenaan