Spotprentjes

Reactiescore
25
Ben je boos omdat je niet kan loggen? Ja

En als ik jou een mening geef --->
Dikke pech als het onterecht is, medelijden krijg je echt niet. Alhoewel ik er STERK aan twijfel dat ze 100% onterecht is.

Nee ik ben absoluut niet boos omdat ik niet kan loggen.
Ik log niet in het weekend ;)

Medelijden hoef ik ook niet.
Bewijs van de reden van de ban
Dat wil ik zien.
Want wij allen van Hi Ho
zijn daar zeeeer benieuwd naar.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
e7dc229a473f091db02d761811791efb.png
 
Reactiescore
25
Vast en zeker dat er ergens een spelertje bij zit die intern was maar niet voldoende zelf groeide en dus bann worthy.
Alles kan hier als het moet bewezen worden.
We hebben nog alle pm’s
omtrent heavyfrost.
Gazoiil was co
maar is gestopt.
Kusm was gestart voor pp
Overgegaan tot mb
Maar dan gejoined als co.
Mas doinkk is nog steeds mb.

En dat is al allemaal een maand terug keren.
 
Reactiescore
207
Alles kan hier als het moet bewezen worden.
We hebben nog alle pm’s
omtrent heavyfrost.
Gazoiil was co
maar is gestopt.
Kusm was gestart voor pp
Overgegaan tot mb
Maar dan gejoined als co.
Mas doinkk is nog steeds mb.

En dat is al allemaal een maand terug keren.
Eerste aanvaring met een ban ofzo? Mods moeten helemaal niks en komen zelden terug op hun woorden.
Ben soms ook niet akkoord, maar moet wel zeggen dat als ze voor zo zware straffen gaan ze meestal wel IETS gevonden hebben.

En voor mods mijn post verwijderen snel nog een prentje toevoegen..
1578795665090.png
 
Reactiescore
1.365
Alles kan hier als het moet bewezen worden.
We hebben nog alle pm’s
omtrent heavyfrost.
Gazoiil was co
maar is gestopt.
Kusm was gestart voor pp
Overgegaan tot mb
Maar dan gejoined als co.
Mas doinkk is nog steeds mb.

En dat is al allemaal een maand terug keren.

Leuke boost verklaring noob. Mocht ook wel n 75% aftrek worden als t aan mij lag. Hard aanpakken die lui! Leer tw spelen zonder al die slaafjes! Dan kun je nog laten zien dat je 'skills' hebt.
 
Reactiescore
44
Is 100% onterechte ban.
Als ze iets verkeerd kunnen vinden
Dan was dit in november bij het 1x 1 mb farmen.
Daarvoor een ban is al veeeel te laat.
Verdiend niks meer niks minder hahah

100% terechte bann maar ja die had je idd dag 1 al moeten krijgen
 
Reactiescore
152
Ban ok, maar het tw team is vaak erg laat met hun beslissingen, 3 tot 8 weken na de begane fout krijg je zelfs nog een ban. Laten we eerlijk zijn dat we dan niet de percentage van de dorpen van nu moeten pakken, maar van het aantal dorpen dat deze speler op dat moment had.

Spelers werken keihard voor hun dorpen, met activiteit, pp, farmen etc en dan bestraft worden op de waarde van dorpen van nu ipv. Straffen op de waarde van het moment dat het mogelijke delict heeft plaats gevonden, slaat nergens op...

Wat doet tw met de pp die er in die tissentijd is ingestoken? Krijgt men die terug of is die verloren? Snap dat tw een verdien model heeft, maar op deze manier is het wel erg sneu;)
 
Reactiescore
152
Hij mag blij zijn dat het geen 100% ban is. Het is tenslotte enorm sneu.

Laten de mods eerst maar eens inhoudelijk hebben wat boosten is en wat niet en de regels daarvoor duidelijk weerleggen naar de spelers van dit spelletje, zonder dat kan elke vorm van boosten (mb's, du's) bestraft worden met een ban. Iedereen heeft over alles en eigen mening, maar laten we samen met de community dit probleem oplossen om het allemaal een beetje leuk te houden, daarom daag ik ook het tw team uit om een forum te openen met de mening over het boosten en wat nou wel en wat nu niet boosten is en wat nu wel en wat nu niet door de beugel kan.

Denk dat we allemaal wel volwassen genoeg zijn om dit gezamenlijk op te lossen, zodat het tw team ook duidelijke regels krijgt en sommige mensen niet onterecht een ban krijgen die ze maar hebben te accepteren, want met bezwaar wordt niks gedaan en keiharde bewijzen heeft het tw team nooit. Dus als je alle regels inzichtelijk krijgt word het voor beide partijen al een stuk makkelijker.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb gehoord dat deze mbs allemaal onder vv stonden en hij de accounts farmde en nadien internde. Hoe kan je ontkennen dat dat boosten is? Sorry hoor Mark, ik snap dat je je stammie wil helpen of wie dan ook. Het is boosten en het is enorm sneu. Zijn persoonlijkheid is ook enorm sneu zo te zien, dus dat werkt mekaar mooi in de hand.
 
Reactiescore
152
Ik heb gehoord dat deze mbs allemaal onder vv stonden en hij de accounts farmde en nadien internde. Hoe kan je ontkennen dat dat boosten is? Sorry hoor Mark, ik snap dat je je stammie wil helpen of wie dan ook. Het is boosten en het is enorm sneu. Zijn persoonlijkheid is ook enorm sneu zo te zien, dus dat werkt mekaar mooi in de hand.

Het is niet men stammie, het is een random guy, ik ken hem niet, het gaat me niet om deze kwestie persoonlijk, maar om iedereen, zolang tw niet de regels van het boosten inzichtelijk heeft, vind ik dat ze het niemand kwalijk moeten nemen.
 
Bovenaan