Golden Awards (special addition)

DeletedUser78032

Guest
Beste speler: Back To Business

Beste stam: /

De beste stam speler: Back To Business

Het grootste ego: Back To Business (terecht)

Beste leider: /

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: /

Meest overschatte stam: /

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler: Back To Business

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Back To Business

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: IAA, ruud en Prone (stabbers)

Mooiste spelers naam: Back To Business

Mooiste stam naam: /

Het tofste topic: /

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Back To Business

Minst favoriete forum poster: hi ho leden

Dikste wannabe op het forum: jokersbrain

Dikste wannabe in het spel: IJKYO

Mooiste profiel foto van spelers: /

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: Het acc BTB dat de massa's van hi ho easy kan deffen zonder dorpenverlies en dan zijn acc op del zet om duidelijk te maken dat hi ho vol noobs zit

Meest belovende speler voor de toekomst: /

Meest belovende stam voor de toekomst: /

Grootste blunder: Hi Ho dat meermaals mensen probeert te overtuigen om hun stam te joinen (bv: Zweagels en BTB)

Voor wie heb je nu echt respect: Back To Business

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat: Back To Business het beste acc van NL is
 

DeletedUser78491

Guest
Ik heb Hitler ook nooit prive gesproken maar durf wel stellen het een slecht persoon was. Dat vind ik geen goed argument, evenals ik het ook oneens ben dat jij stelt ik een bepaald persoon afkeur omdat andere hem afkeuren. Ik kan ook gewoon dezelfde mening hebben als deze personen. Dat gezegd zijnde vind ik het AF geen plek om dit specifieke geval te bespreken.
Van Wikipedia:
Godwin's law (or Godwin's rule of Hitler analogies) is an Internet adage asserting that "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1"; that is, if an online discussion (regardless of topic or scope) goes on long enough, sooner or later someone will compare someone or something to Adolf Hitler or his deeds, the point at which effectively the discussion or thread often ends.
Bron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.962
Beste speler: Back To Business

Beste stam: /

De beste stam speler: Back To Business

Het grootste ego: Back To Business (terecht)

Beste leider: /

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: /

Meest overschatte stam: /

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler: Back To Business

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Back To Business

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: IAA, ruud en Prone (stabbers)

Mooiste spelers naam: Back To Business

Mooiste stam naam: /

Het tofste topic: /

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Back To Business

Minst favoriete forum poster: hi ho leden

Dikste wannabe op het forum: jokersbrain

Dikste wannabe in het spel: IJKYO

Mooiste profiel foto van spelers: /

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: Het acc BTB dat de massa's van hi ho easy kan deffen zonder dorpenverlies en dan zijn acc op del zet om duidelijk te maken dat hi ho vol noobs zit

Meest belovende speler voor de toekomst: /

Meest belovende stam voor de toekomst: /

Grootste blunder: Hi Ho dat meermaals mensen probeert te overtuigen om hun stam te joinen (bv: Zweagels en BTB)

Voor wie heb je nu echt respect: Back To Business

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:
Back To Business het beste acc van NL is

Heel grappig zo'n lijstje
 
Reactiescore
766
Beste speler: Back To Business

Beste stam: /

De beste stam speler: Back To Business

Het grootste ego: Back To Business (terecht)

Beste leider: /

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: /

Meest overschatte stam: /

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler: Back To Business

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Back To Business

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: IAA, ruud en Prone (stabbers)

Mooiste spelers naam: Back To Business

Mooiste stam naam: /

Het tofste topic: /

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Back To Business

Minst favoriete forum poster: hi ho leden

Dikste wannabe op het forum: jokersbrain

Dikste wannabe in het spel: IJKYO

Mooiste profiel foto van spelers: /

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: Het acc BTB dat de massa's van hi ho easy kan deffen zonder dorpenverlies en dan zijn acc op del zet om duidelijk te maken dat hi ho vol noobs zit

Meest belovende speler voor de toekomst: /

Meest belovende stam voor de toekomst: /

Grootste blunder: Hi Ho dat meermaals mensen probeert te overtuigen om hun stam te joinen (bv: Zweagels en BTB)

Voor wie heb je nu echt respect: Back To Business

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:
Back To Business het beste acc van NL is
Zweagels is wel de laatste die we in Hi Ho willen, leuk lijstje tho. Klinkt als een lelijk excuus verpakt in een mooi jasje, topper!:cool:
 
Reactiescore
306
werden prone/btb enzov van TM eerst niet gedenied om te joinen? ik herinner mij zo iets vaag
 

DeletedUser78032

Guest
Prone wel dacht ik, BTB heeft nooit een solli gestuurd of nog maar interesse getoond in Hi Ho
 

DeletedUser78317

Guest
toch geen hulp van gekregen? Alea?
de reden dat je TM in de steek liet. terwijl wij in strijd waren tegen alea.
 

DeletedUser78032

Guest
waarom zou ik hulp nodig hebben van alea als ik de massa zelf toch easy kon deffen en zij ook op fronten inc kregen. Mooi tactisch inzicht xx
 
Reactiescore
490
waarom zou ik hulp nodig hebben van alea als ik de massa zelf toch easy kon deffen en zij ook op fronten inc kregen. Mooi tactisch inzicht xx
Dapper doen na 1 wave af te slaan, vervolgens snel op del gaan omdat je het wss nog geen week had vol kunnen houden. Nog even haten op AF, je stam lekker in de steek laten, jij bent echt van grote klasse! dikke pluim voor jou!
 

DeletedUser78032

Guest
Dapper doen na 1 wave af te slaan, vervolgens snel op del gaan omdat je het wss nog geen week had vol kunnen houden. Nog even haten op AF, je stam lekker in de steek laten, jij bent echt van grote klasse! dikke pluim voor jou!

meer als de helft van de off was dood, denk zelfs 3/4 als je dat niet kan deffen dan moet je een speler van hi ho zijn.
Verder heb ik bij pvm bij de eerste wave toch al dorpenverlies gezien xx
 

DeletedUser78491

Guest
waarom zou ik hulp nodig hebben van alea als ik de massa zelf toch easy kon deffen en zij ook op fronten inc kregen. Mooi tactisch inzicht xx
Gast je slaat 1 wave af en gaat op delete en komt vertellen dat je te pro was voor Hi Ho en daarom op delete gaat. Kan jij jezelf wel serieus nemen? :p
 
Reactiescore
490
meer als de helft van de off was dood, denk zelfs 3/4 als je dat niet kan deffen dan moet je een speler van hi ho zijn.
Verder heb ik bij pvm bij de eerste wave toch al dorpenverlies gezien xx

Hike wist inderdaad deftig te deffen! Och wat zijn jullie goed.
CC3C9A82-A892-42A3-8A0D-AACFF272DD8F.jpeg7100882D-F0E4-4FCD-A751-0D5E1B3C3427.jpegAE14122F-364E-431C-9A7A-222DB9C62359.jpeg
 

DeletedUser78032

Guest
Gast je slaat 1 wave af en gaat op delete en komt vertellen dat je te pro was voor Hi Ho en daarom op delete gaat. Kan jij jezelf wel serieus nemen? :p

Na een heleboel stabs tegen het acc BTB en het kwantitatief overwicht dat bekomen is door acc's te boosten bij hi ho is het genoeg geweest voor mij.
Wouden al langer op delete maar als je een inc ziet lopen ga je die toch nog even deffen om aan te tonen dat er veel meer kwaliteit op het acc BTB zit dan bij hi ho...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78032

Guest
Hike wist inderdaad deftig te deffen! Och wat zijn jullie goed.
Bekijk bijlage 16803Bekijk bijlage 16804Bekijk bijlage 16805

Ik spreek over het acc BTB en niet over HIKE.
Verder is er pas dorpenverlies geleden op het acc BTB na deze op delete werd gezet.
Ook nog even aan toe tevoegen dat het acc BTB de 1e wave heeft gedeffed met tot 2u snachts te taggen, dan een wekker om 4u om dan 5min op app te zitten om vervolgens de wekker te laten afgaan om 6u20 en om 8u zat ik op de fiets naar school zonder dorpenverlies xx
 
Reactiescore
1.283
Ik spreek over het acc BTB en niet over HIKE.
Verder is er pas dorpenverlies geleden op het acc BTB na deze op delete werd gezet.
Ook nog even aan toe tevoegen dat het acc BTB de 1e wave heeft gedeffed met tot 2u snachts te taggen, dan een wekker om 4u om dan 5min op app te zitten om vervolgens de wekker te laten afgaan om 6u20 en om 8u zat ik op de fiets naar school zonder dorpenverlies xx

We mogen allen ernstig trots zijn, ik bedoel niet iedereen zit zomaar op de fiets :biggrin:
 

DeletedUser77942

Guest
Ik spreek over het acc BTB en niet over HIKE.
Verder is er pas dorpenverlies geleden op het acc BTB na deze op delete werd gezet.
Ook nog even aan toe tevoegen dat het acc BTB de 1e wave heeft gedeffed met tot 2u snachts te taggen, dan een wekker om 4u om dan 5min op app te zitten om vervolgens de wekker te laten afgaan om 6u20 en om 8u zat ik op de fiets naar school zonder dorpenverlies xx

Badboy
 
Reactiescore
490
Ik spreek over het acc BTB en niet over HIKE.
Verder is er pas dorpenverlies geleden op het acc BTB na deze op delete werd gezet.
Ook nog even aan toe tevoegen dat het acc BTB de 1e wave heeft gedeffed met tot 2u snachts te taggen, dan een wekker om 4u om dan 5min op app te zitten om vervolgens de wekker te laten afgaan om 6u20 en om 8u zat ik op de fiets naar school zonder dorpenverlies xx

Een echte stam speler! Topper :)
 
Reactiescore
1.363
Tis weer tijd voor een super mooi lijstje :D.
Veel lees plezier! Alvast excuses voor de spelfouten e.d, als ik verkeerd typ ofzo.



Beste speler:


M'n schatjes van The American Sniper!
Als je met Rammy, Lucje, Wessie, Rickie, Yvootje, die dikke en nog 4/5 lui op een account zit, is het accountje wel verplicht om super goed te zijn! (alleen de stabber erop maakt het dan wel wat slechter, maarja geen enkel account is perfect). Ik hoop dat ze zich binnenkort eens goed gaan bewijzen! Heb er alle vertrouwen in!



Beste stam:


Fier
is momenteel de te kloppen stam, meest stabiel en heeft de beste kansen om deze wereld te winnen, in een later stuk geef ik onderbouwing waarom.



De beste stam speler:


Amen
; deze lui doen echt suuuuper veel voor de stam qua zaken e.d. en zijn niet vies van een klusje op een ander account!
Voor de andere stammen weet ik het niet zo goed, dus die laat ik open.



Het grootste ego:


Ikzelf
, eigenlijk weinig uitleg nodig, kunnen jullie zelf wel invullen :p.



Beste leiders:

De leiding van Fier! Hebben mooie recruits gefixt, ookal kwamen die door fouten van anderen. :p
Zorgen voor een goeie sfeer en regelen alles super goed, ben erg tevreden over ze! :)


Slechtste leiders:

Melvin
: Is in feite een open boek, dropt alle info zowat in een oude chat, waardoor bepaalde recruits niet door konden gaan. Gaat daarna uit woede voor z'n eigen fout dreigen met kata's, CF's en die meuk. We zullen ook zien of hij zich aan zn woord houdt. En hij gedraagt zich onprofessioneel op het AF en private voor een leider naar mijn smaak. Daarnaast staat hij die kinderachtige supports toe, omdat ze niet tegen hun verlies kunnen. Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen in de nabije toekomst! :D


Jakob: Mijn oude stabber vriend was leider van Hiho hoorde ik, toen moest ik al lachen :p. Die kerel leider?!?!?!? A fijn, ik had al voorspeld dat hij het zou verkloten en ja hoor, de eerste geruchten kwam al dat hij zonder te overleggen naps opzei, waardoor er veel intern gezeik kwam. Daarna heeft meneer nog een bijna bg met toaw verklooit, nog mooier xD. (vind het daarom wel mooi dat ze elkaar lekker salty gaan afzeiken, heerlijk :p) Als hij nog meer gaat verkloten ga ik nog meer lachen, dus ga zo door noobje! Had het al verwacht dat je zou falen xD. En ofc staat hij dat O.P boosten toe en zegt er niks van..
Laat ook weer toe dat er info gelekt wordt door Carlo ;). Maarja, het gevolg zie je nu met de ban, goed aangepakt van het support. :)



Meest overschatte stam:


Toaw
, als ze zo doorgaan, gaan ze het niet ver schoppen ;). Keep it fair! Het is tribalwars, geen supportwars! (kut flex jatte mn tekst! :( )



Meest overschatte speler:


Moet ik toch QQEEZZ neerzetten, zat te twijfelen tussen QQ en fanta.. Heeft voor zijn punten aantal een érg lage ODA/ODD/ODS gehalte.. Waardoor zij altijd wel kunnen farmen/verzamelen. Daarnaast moet ik toegeven dat zij nog meer BB's geëdeld hebben dan dat wij hebben! De boefjes!! En tja, ze hebben een run geschiedenis, dus hoop dat ze zich voor hunzelf kunnen bewijzen in de toekomst.



Meest onderschatte speler:

Sint Jong-un
., deze schatjes staan misschien nog laag op de ranglijst, maar heb echt het allergrootste vertrouwen dat ze binnenkort naar hun verdiende rang gaan! Zit echt een top team op! En ze hebben Peffkuh ofcourse <3. En Johwahwowh <3.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


Pfoe, genoeg mensen.. Wessie, Rammie, Rickie, Lucjee, Die dikke stofzuiger van een Frunk, Adriaantje, Jonahtje, De speler van Kanade Tachibana, de super awesome schatjes van Firefox :) En nog wel wat lui, maar dan blijf ik typen xD.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Janklui, stabbers en mensen die niks positiefs in kunnen brengen. Voor de rest maakt het mij niet zo super veel uit :p.



Mooiste spelers naam:


Kanade Tachibana,
klinkt te animeachtig om het niet te liken ofc <3.




Mooiste stam naam:


Alea lacta Est., klinkt teveel als mijn accie :O.



Het tofste topic:


Golden awards (special edition)



Het domste topic:


Jank topics die nergens op slaan.



Favoriete forum poster:


@Haico natuurlijk! <3


Minst favoriete forum posters:


Mensen die op deze wereld posten en n grote bek hebben, maar niet op deze wereld spelen, rot aub toch op..



Dikste wannabes op het forum:


Die memelui die grappig willen doen, maar niet op deze wereld spelen..
En daarnaast ook Icenoble en Ahouse, komt 0 nuttigs vanaf. En natuurlijk ook die Frunk
.


Dikste wannabe in het spel:


Darkknight,
krijgt 1x aanvallen, gaat meteen met erge ziektes schelden en je famillie de (...) wensen. Dat vind ik het meest domme/onrespectvolle wat je kan doen. ''ithoughtshewas18'', maar hun gedrag is eerder jonger dan 18.



Mooiste profiel foto van spelers:


1578950194250.png <3 <3 <3 <3 Jaloers op zo'n awesome plaatje :p.


1578950292536.png :D



Mooiste profiel foto's van stammen:


1578950374095.png Badass Kerstman is natuurlijk erg awesome :D.


1578950409835.png Deze is natuurlijk het allermooiste! <3



Mooiste actie van de wereld:


De recruits van aao en ill domi :).



Meest belovende speler voor de toekomst:


Amen,
heb er alle vertrouwen in dat hij jullie allemaal gaat verassen!



Meest belovende stam voor de toekomst:


Fier.



Grootste blunder:


De 100 dorpen wedstrijd op 2 minuten verliezen van QQ :(. Gelukkig hebben we ze wel geowned op de 1 mil wedstrijd! >:)



Voor wie heb je nu echt respect:


M'n cos en dan vooral Dennis en Sven die erg leuk weer zijn begonnen en mij vroegen om weer als vanouds mee te spelen :).



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


M'n stammies weten me altijd positief te prikkelen om beter te presteren :p (jullie weten jezelf wel als je dit leest xD, stomme trollen :p)



Ik wil graag nog meedelen dat:


Frunk wil dat ik hem hierin vermeld, anders maakte hij mij af, dus hierbij: FRUNK JE STAAT IN HET LIJSTJE!
En Haico is bae <3.
 
Bovenaan