Golden Awards (special addition)

Reactiescore
3.457
Jammer dat Martijn wederom niks privé wilt uitpraten.

Ontopic maar weer :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser69389

Guest
Jammer dat Martijn wederom niks privé wilt uitpraten.

Ontopic maar weer :)
Met jou valt niet te praten. Je staat niet voor niets overal op geblokkeerd, omdat jij van uitpraten en vergeven niets kent in tegenstelling tot mijzelf. Van een steen kun je nog meer wederzijds respect ontvangen. Zoals ik net al zei: Wanneer iemand bij jou op de zwarte lijst wat betreft fair-play staat dan kan diegene daar niet meer van afkomen ookal is het tegendeel aangetoond. Mensen die op die lijst horen maar jou steunen plaats je daar niet op. Omdat je dan in je eigen voeten schiet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
You so funny.
Ik? Ik vind jouw gezeik over Class nog steeds het meest vermakelijke. Het is opzich al hilarisch dat je dacht dat jouw account ‘goed’ was.
Laten we eerlijk zijn, als je zelfs overklast word door Duckje, kan helemaal niet twen!
 
Reactiescore
3.576
Ik had graag gehad je op w66 getoond had hoe goed je was en hoe slecht wij waren, maar helaas hebben we dat niet kunnen zien.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jannes meme.png
 

DeletedUser77113

Guest
misschien dat laurens het hier wel gaat waarmaken, met een beetje serieuzere stam als NEO dan :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik had graag gehad je op w66 getoond had hoe goed je was en hoe slecht wij waren, maar helaas hebben we dat niet kunnen zien.
Niet? Heb toch wel een mooi aantal edels geblokt van jullie. Ik heb al werelden niet meer gezien waar jij goed in bent.
Buiten zeiken natuurlijk.
 
Reactiescore
3.576
Niet? Heb toch wel een mooi aantal edels geblokt van jullie. Ik heb al werelden niet meer gezien waar jij goed in bent.
Buiten zeiken natuurlijk.

Als de acc's richting full def gaan wat het geval was kan ik edels blocken geen prestatie noemen. Ik had het een prestatie gevonden als je structuur in NEO bracht ipv dwijlen met de kraan open door keer te deffen her en der want dat heeft je letterlijk niets opgeleverd.
 
Reactiescore
786
Hoog tijd dat ik ook eens iets ga posten in mijn favoriete topic waar enkel lijstjes worden geplaatst en er steeds aardig met elkaar word omgegaan. Hier gaan we dan, voor mochten er dus wel degelijk mensen zijn die effectief hier zijn voor de lijstjes. Ik heb het mezelf wat uitdagender gemaakt door steeds twee verschillende opties namen te noemen en zo weinig mogelijk dezelfde namen te laten terugkomen.

Beste speler:
- iL Leone Indomabile: Vroeg in de wereld kregen we al via een eigen topic, toen was het nog speciaal, te zien dat ze wel degelijk wisten waarmee ze bezig waren. Het afslaan van de aanval was geslaagd en vanaf dat moment gingen er vele ogen richting het account en zijn bespelers. Zouden ze de verwachtingen, die ze mede door eigen toedoen, hadden gezet ook inwilligen? Tot op heden vallen ze niet door de mand en staan ze nog steeds stevig overeind. Bjorn, in hoeverre hij er actief speelt, ken ik als een enorm bekwame spelers die steeds correct handelt. Zowel op aanvallend vlak als verdedigd vlak. Als hij eenmaal zijn draai vindt in de stam hebben ook de overige leden van Fier er een zeer sterke stamgenoot bij. Ook de andere speler Tom is een erg goede bekwame speler die steeds weet waarmee hij bezig is en steeds een duidelijk plan heeft. Samen met de overige spelers zorgt dit ongetwijfeld voor een combo waar we hopelijk nog veel van mogen zien op deze wereld. Al hoop ik niet dat Flex de enige online is en er een massa komt op zondag ;) haha <3.

- Triballégende: Een account waar maar weinig over wordt geschreven of gezegd maar wel mooi de rang 10 op zijn naam heeft staan. Om eerlijk te zijn bleef ook voor mij dit account lang onder de radar en zou ik het hier nooit geplaatst hebben. Toen ik te horen kreeg dat Jan er speelde moest dit account meteen een plekje krijgen bij Beste Speler. Een oud-speler die al jaren meedraait op dit spel en verdomd goed weet hoe dit spelletje werkt. De overige spelers op het account zijn me weinig bekend maar een rang 10 haal je niet zomaar zonder degelijk team. Benieuwd wat Jan en zijn team nog zullen tonen op deze wereld.


Beste stam:
- Fier: Enkele dagen/weken terug zou ik deze stam als tweede hebben vernoemd op deze lijst. Echter hebben ze recent een aantal recruits gedaan die voor mij de doorslag gaven en daardoor deze met uitstek als dè beste stam te bestempelen. Ze bezaten al een goede core met spelers die gekend zijn binnen de community als goede en bekwame spelers. Toen ook Against All Odds, iL Leone Indomabile, SaveTheWhaleMar... en Cherno Alpha joinden is dit in mijn ogen de verdiende huidige nummer één. We zijn echter nog niet zover op deze wereld en de weg is nog ver. Dus hebben ze alles in eigen handen om de stam samen te houden en samen richting het einde van de wereld te knokken. Niet alleen tegen bedreigingen van buitenaf maar ook binnenskamers iedereen tevreden te houden.

- TAoW: Buiten hier en daar een topic over hen, waarvan ik niet eens begrijp wat het doel was van de post, na. Is het voor een stam van hun kaliber toch verrassend stil. In tegenstelling tot Hi Ho hebben ze meer hun zaken op orde en komt een degelijker P&P beleid naar buiten op het Algemeen Forum. Ingame heb ik hen nog niet kunnen betrappen op grote fouten en groeien ze mooi tot de uitdager van de favoriet, Fier.


De beste stam speler:
- Maarten13877: Om hier correct over te kunnen oordelen, wil ik enkel leden gebruiken waarmee ik op deze wereld heb mee in de stam gezeten. Op één nummer zou ik dan ook Maarten13877 willen plaatsen (recent gefuseerd dus geldt voor het volledige huidige team). Het was heel lang geleden dat ik nog eens zelf gestart was op een wereld en dit dan ook zonder pre made met mijn vaste groep mensen. Vanaf het begin had ik wel het plan zelf een stam op te richten en te kijken hoever we zouden geraken zonder een pre made. Ik moet zeggen dat ik over alle spelers positief verrast was maar Maarten en vooral Quinten steken er met kop en schouders bovenuit. Vooredelen, clearen, scouten, ... niks was hen teveel gevraagd en ze hielpen waar ze maar konden. Blij dat ik hen hem leren kennen en nog steeds aan dezelfde kant mag staan met hen. Hopelijk kunnen we deze wereld samen uitzingen ;)

- Against All Odds; Zat maar een korte periode in NS en hoewel het in het begin wat stroef liep, had ik het gevoel dat ik tegen een aangename en open man aan het spreken was die hielp waar hij kon. Jammer genoeg koos hij recent voor een stap hoger maar ik ben blij dat ik Martijn heb mogen leren kennen en even met hem samen te spelen. De verhalen die de laatste tijd de ronde over je doen op het AF trek ik mij lekker niks van aan. Ik kan niks dan lof over je uiten behalve dan dat je de stam verlaten hebt haha ;).



Het grootste ego:
- Stijn|FireFox..: Het is al jaren een van mijn beste maten en ik haalde je zelf terug uit je Tribalwars pensioen. Haalde je zelf op het account en ik zei het je al vaak genoeg dat je een goede speler bent en een van de beste aanvallers waar ik ooit mee samen speelde. Maar hij meldt het zelf ook maar al te vaak. Jullie hebben geluk dat hij altijd ver is weggebleven van het Algemeen Forum en dat ik hem steeds moet aanbidden via Discord.

Beste leider:
Ook hier wil ik enkel iemand plaatsen die mijn leiding was op de huidige wereld. En aangezien ik zelf leiding ben binnen NS, ga ik niet mijzelf benoemen. Of ik het goed doe als leiding moeten mijn co's maar over oordelen of mijn (oude) stamgenoten op deze wereld. En anders zal de toekomst het uitwijzen.

Slechtste leider:
Hetzelfde zoals hierboven al werd vermeldt.

Meest onderschatte stam:
- Hi Ho: Er wordt heel wat geschreven en gespot omtrent deze stam maar het is weliswaar wel een feit dat deze stam tweede staat en al een hele tijd bestaat. We kunnen ons blijven vragen stellen over het beleid en bepaalde acties en keuzes die zijn gemaakt door leiding en leden maar ze staan wel nog steeds tweede. Ik insinueer hier niet mee dat ik hen meteen tot topstam bombardeer maar ik zou wel aanraden hen niet te onderschatten. Ze hebben de kwantiteit aan hen om dus de overigen te overtuigen van hun kwaliteit.

- Alea. : Ondanks dat ik zelf deze wereld speel en toch redelijk actief het Algemeen Forum volg, is dit een stam die lange tijd onopgemerkt is gebleven bij mij persoonlijk. Dit kan zijn door het gebrek aan spelers van hen op het forum of het feit dat ik gewoon blind ben. Desalniettemin zijn het voor mij eerder onbekende spelers maar wegens hun rang 3 ben ik genoodzaakt uit te kijken wat de toekomst voor hen brengt en net zoals Hi Ho te tonen wat voor kwaliteit ze bezitten.


Meest overschatte stam:
- Fier: Het blijft vroeg in de wereld en zoals ik daarnet al aanhaalde is het voor hen nog een lange weg tot het einde. Benieuwd dus hoelang ze de tevredenheid en drive kunnen houden binnen de stam en daarbij komende ook de winsten te kunnen boeken op de aankomende fronten. Het zijn ongetwijfeld de grote favorieten momenteel, maar de geschiedenis van Tribalwars leert ons dat er al veel grote en goede stammen zijn gevallen. Dit door het toedoen van andere stammen maar net zozeer van interne factoren.

- Hi Ho: Als buitenstaander en iemand die het algemeen forum niet leest zou dit de uitdager moeten zijn van de huidige nummer één. Echter brachten zij momenteel nog te weinig goeds om hen een waardige nummer twee en runner up te noemen. Ook hier zal de tijd uitwijzen of ze de naam topstam waardig zijn. Aan hen om dit te bewijzen dus ;).


Meest overschatte speler:
- .Da Vinci: In het begin van de wereld, groeide hij heel snel en dacht ik dat we hem snel in de bovenste regionen van de ranglijst zouden zien. Nu staat hij binnen de rang 35 en hoe graag ik de speler ook heb, toch vind ik dat hij te hoog staat. Wegens eerdere ervaringen met hem weet ik dat het een enorme doorzetter is maar niet de beste speler. Ondanks dat blijft het wel een aangename gast om mee te praten en om mee in de stam te zitten maar als speler verwacht ik al beter.

- IceNoble: Aardig wat interns dorpen en een hoge ODA geven hem een hoge plaats op de ranglijst. Maar graag zie hem in de toekomst toch wat massa's krijgen zodat hij zich ook op dat vlak mag bewijzen. Tot die tijd ben je wel mijn nummer 1 overschatte interner <3.


Meest onderschatte speler:
- FireFox..: Het kan nu arrogant overkomen maar ik vind toch dat ik mijn eigen account hier moet plaatsen. Niet zozeer om een pluim in mijn eigen reet te steken maar eerder in die van mijn medespelers. Ze steken stuk voor stuk heel veel tijd en zin in het account waardoor Tribalwars voor het eerst in jaren weer leuk is/voelt. Daarnaast zijn het ook zeer sterke spelers die al jaren meedraaien en weten waarmee ze bezig zijn. Vandaar dat ik hen graag even de waardering geef die ze verdienen en de rest van de wereld nog mogen tonen wat we kunnen als team. #HaveNoFear,FoxIsHere!

- Cherno Alpha: Ik zag hen al een aantal keer verschijnen maar in mijn ogen is dit een account die veel vaker moet opduiken in deze Golden Awards. Het zijn ten eerste al geweldige jongens om mee te praten over allerhande zaken. En ten tweede zijn het ook gewoon steengoede spelers die weten wat ze doen en klaar staan om te helpen. Een aanwinst voor elke stam en zie hen binnen een aantal maanden zeker de plek over nemen van die SaveTheWhaleMarr... knullen ;).


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Kan eigenlijk een hele waslijst aan spelers opnoemen maar laat ons het wat verrassender maken door van elke stam die momenteel in de top 5 staat slechts 1 à 2 spelers te nemen. Zo kom ik op een stam, met mezelf meegerekend van tien leden, die gegarandeerd de wereld zouden winnen onder mijn dictatuur weliswaar.

- Fier: Sint Jong-Un. & Acta est Fabula.
- Hi Ho: IceNoble & Night Train
- Alea.: The lord of the toilet
- TAoW: et Murus Magnificum & Kyuka
- Tjoek: Moemi & Misterious Masters


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedereen is welkom. Maar ik verwacht een eigen topic over hoe fantastisch ik wel niet ben.
Ik heb eerlijk niet iemand die ik haat :(. Er zijn wel degelijk spelers die dus geen haat hebben naar iemand en met om het even wie in de stam zou zitten.


Mooiste spelers naam:
the lord of the toilet

Mooiste stam naam:
No Stress

Het tofste topic:
Er zijn zoveel topic's om uit te kiezen. Al die keuze... Golden Awards en Spotprenten.

Het domste topic:
Die over die pannenkoeken, kreeg al de hik van het alleen nog maar te lezen.

Favoriete forum poster:
Post maar raak allemaal. Zolang het ludiek blijft en als er zich P&P voordoet, dit op een respectvolle en onderbouwde manier kan.

Minst favoriete forum poster:
Alle mensen die echt op de man gaan spelen of lopen te schelden.

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
- The American Sniper

Mooiste profiel foto van stammen:
No Stress

Mooiste actie van de wereld:
Momenteel is er nog niks echt noemenswaardigs gebeurd waarbij ik dacht: 'kijk dat is nu eens de mooiste actie van de wereld'.

Meest belovende speler voor de toekomst:
- Sint Jung-un.: Geen idee wat jullie er momenteel aan het uitsteken zijn maar het begint toch wel eens tijd te worden dat jullie wat laten zien. Het account heeft zeer goede spelers tot hun beschikking maar momenteel komt het er nog niet helemaal uit. Ik blijf geduldig afwachten tot dit account staat waar het moet staan, namelijk in de top van de wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Er is geen enkele kleine stam die momenteel nog in ontwikkeling is om het te schoppen tot topstam. Tenzij DoDoDo geen banden heeft onderhouden met de leden die de stam verlaten hebben en de overige leden van Fier. Dan ben ik wel eens benieuwd hoe DoDoDo van zich af zal bijten tegen het grote Fier.

Grootste blunder:
Deze Golden Awards beginnen typen met de intentie overal goed mijn keuze te beargumenteren. Ik ben ondertussen al een uur bezig aan dit lijstje om maar vijf vind ik leuks te krijgen en morgen weer de hele dag in mijn bed te liggen in plaats van iets nuttigs te doen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Bjorn: Een prachtig persoon als mens waar ik altijd bij terecht kon ondanks dat we elkaar nog nooit in het echt zagen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ik zou hier kunnen mijn medespelers benoemen. Maar het heeft eigenlijk geen nut.
Alles wat ik doe, is niet goed genoeg en doordat zij alles doen, moet ik niks doen.


Ik wil graag nog meedelen dat:
Laat ons afsluiten met een mooie boodschap. Vergeet allemaal niet dat dit maar een spel is en we dit spel allemaal op onze manier spelen omdat we het leuk vinden en voor de contacten die we kunnen leggen met elkaar. Achter elk account zit wel degelijk een mens, behalve Minion lijkt me een robot, dus besef dit alvorens iemand volledig de grond in te boren.
xPeaceOut Sammyxx
 

Deleted User - 487945171

Guest
Nou vooruit, je krijgt een 'vind ik leuk' van me. Kijken of je er meer haalt dan de 5 die je aangaf! :biggrin:
 
Reactiescore
7.931
Oprecht even interesse, als je van te voren al weet dat het om een pannenkoek recept gaat, waarom lees je dan door als je geen interesse in de culinaire wereld hebt? Ik bedoel als de openingspost over ronde eetbare schijven gaat hoef je er echt niet vanuit te gaan dat 3 posten later belangrijke staminfo staat :tongue:

Wel heel leuk lijstje though
 
Reactiescore
306
Meest overschatte speler:

...


- IceNoble: Aardig wat interns dorpen en een hoge ODA geven hem een hoge plaats op de ranglijst. Maar graag zie hem in de toekomst toch wat massa's krijgen zodat hij zich ook op dat vlak mag bewijzen. Tot die tijd ben je wel mijn nummer 1 overschatte interner <3.
giphy.gif

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Kan eigenlijk een hele waslijst aan spelers opnoemen maar laat ons het wat verrassender maken door van elke stam die momenteel in de top 5 staat slechts 1 à 2 spelers te nemen. Zo kom ik op een stam, met mezelf meegerekend van tien leden, die gegarandeerd de wereld zouden winnen onder mijn dictatuur weliswaar.

- Fier: Sint Jong-Un. & Acta est Fabula.
- Hi Ho: IceNoble & Night Train
- Alea.: The lord of the toilet
- TAoW: et Murus Magnificum & Kyuka
- Tjoek: Moemi & Misterious Masters
giphy.gif
 
Bovenaan