Golden Awards (special addition)

Reactiescore
490
Ik zal het nieuwe jaar maar even goed beginnen en hier een lijstje neer knallen!

Beste speler:

Ja, iL Leone Indomabile de verdiende nummer 1 denk ik, geen enkele stat die niet in de top 25 staat. En ook een mooi cluster!

En na mijn idee ook weinig geboost. Knap werk en verwacht nog veel te zien van dit team.

Beste stam:

Ik vind het cluster van TAoW er wel erg goed uit zien! Ze creëren al veel save door diep in de rim te edelen. En zie alleen maar goede spelers in de stam.

Ook staat hi ho er zeker niet slecht voor, maar is altijd zo cliché om je eigen stam te nomineren :p

De beste stam speler:

Omdat ik niet in andere stammen kan kijken nomineer ik hier: I Just Knocked You Out. voor ons de beste stam speler. Want waar waren wij zonder IJKYO :love:

Het grootste ego:

Sorry zweagel, maar ja jij hebt in mijn ogen de grootste ego. Overal een mening over terwijl je nog hypocriet bent ook.. ja we hebben een beetje een haat liefde verhouding maar goed. Je ego is wel te groot..

Beste leider:
Mystery man, heeft de zaken gewoon op orde. Doet alles en meer om iedereen in de stam tevreden te houden. Ondanks het vele commentaar dat de rest van de wereld geeft. En ja hi ho staat nog steeds nr 1. Ben heel benieuwd hoe ze het oppakken wanneer we het wat moeilijker gaan krijgen!

Slechtste leider:

De leider van TM? Was best een grote stam maar bleef ook niks van over. Spelers die makkelijk weg zijn gespeeld en nooit echt wat van gezien.

Meest onderschatte stam:

Aorta, 1mil, 5 leden, waarvan 2 spelers met weinig punten. Ben benieuwd wat de 3 grote spelers gaan brengen nog!

Meest overschatte stam:

Alea. Geen save def denk niet dat ze het lang vol gaan houden.

Meest overschatte speler:
Acta est Fabula. Ja met 34 bb dorpen staat dit account toch wel op nummer 1 van overschatte spelers, hoop echter wel nog veel van ze te zien! De ODA liegt er wederom dan weer niet om.

Meest onderschatte speler:

killb, staat nog als een huis! proficiat. Een doorgewinterde strijder.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Killb, kan er erg goed mee!

chili585 volgens mij is dit net zo’n doorgewinterde gek als killb :p

amen: hoor er veel goede verhalen over! Zou ze wel is mee willen maken

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

n.v.t. wij vinden iedereen lief :p

Mooiste spelers naam:

I Just Knocked You Out.
Seduced by Lies

Is om het even .

Mooiste stam naam:

Destiny Unknown

Het tofste topic:


GA by far

Het domste topic:

praathoek

Favoriete forum poster:

n.v.t.

Minst favoriete forum poster:

n.v.t.

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:


karel, vindt veel doet niks xx

Mooiste profiel foto van spelers:

Verdiep ik me niet in..

Mooiste profiel foto van stammen:

Idem.

Mooiste actie van de wereld:

Hi ho zijn recruits, heerlijk om de haat er na te lezen :p xx

Meest belovende speler voor de toekomst:

iL Leone Indomabile

Meest belovende stam voor de toekomst:

Denk dat de jongens/meisjes van TAoW nog voor veel verassingen gaan zorgen! (afhankelijk wat ze gaan doen kwa recruits )

Grootste blunder:

Ruben die onze clear dood loopt op onze eigen OS ? :S

Voor wie heb je nu echt respect:

Killb, treetje energie voor de nacht en gaan haha ! dikke gek…

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Zweagels.. weerstand doet altijd goed!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490

Deleted User - 487938986

Guest
Na al de overbodige topics zal ik nog maar eens even een lijstje neerzetten. Ik vind dit ook stukken leuker om te lezen dus hoop hiermee andere mensen te motiveren een lijstje te maken.

Beste speler: Ik zet TheTrainGoesChuChuuu hier neer. Dat is omdat ik het team hierop ken van 66 en het zijn stuk voor stuk spelers waar je op kunt bouwen. Dit team heeft alles wat je nodig hebt: ze hebben de skills, kunnen zich goed verwoorden op het AF en helpt de stam door middel van vv en tactisch inzicht.
Beste stam: Fier staat er in mijn ogen nu het beste voor. Door de vier nieuwe recruits zijn ze ineens naar plek 1 gesprongen en het is nu aan de recruits om te laten zien dat ze het aankunnen. Wel zet ik mijn twijfels bij Leone. Ik weet dat een aantal spelers bij Fier graag zien dat het spel netjes gespeeld wordt, en dit account speelt wel graag een vies spelletje.
De beste stam speler: Misschien zal niet iedereen het met me eens zijn, maar dat is toch echt Melvin. Hij is al sinds we bij TAOW zitten bezig om er een stam met potentie van te maken. Hij is heel direct en dat bevalt niet iedereen, maar hij probeert iedereen tevreden te houden.
Het grootste ego: Sorry Melvin maar hier pas je ook wel. Je laat graag aan iedereen weten hoe goed je het doet en vangt graag complimenten.
Beste leider: Amen van Fier. Fier heeft eerst aangekeken hoe de wereld zou verlopen om vervolgens daarop te kunnen anticiperen. Daarnaast hebben ze niet heel erg veel front, dus ze hebben nog genoeg groei mogelijkheden.
Slechtste leider: Disguised Turtle. Heeft zijn stam laten vallen nadat het niet goed liep door slecht beleid. Volgens mij had hij de stam al vrij snel opgegeven omdat het gras groener was aan de andere kant.
Meest onderschatte speler: QQEEZZ, deze spelers krijgen veel kritiek. Maar ik verwacht dat ze iedereen ongelijk gaan bewijzen zodra ze front hebben.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: QQ, Murus, TAS, Chuchuu, Mystery Men. Of deze spelers zijn fijne spelers om mee samen te werken, of ik zou graag een keer met ze samen willen spelen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dpschut, weet zichzelf keer op keer weer in slecht daglicht te zetten.
Mooiste spelers naam: SaveTheWhaleMarryAnObese
Mooiste stam naam: Dodo Domination
Het tofste topic: GA, spotprenten.
Het domste topic: Al die nieuwe topics die makkelijk in een bestaand topic passen.
Favoriete forum poster: Jokersbrain. Komt altijd goed uit zn woorden en wilt altijd wel de discussie aangaan.
Minst favoriete forum poster: Dpschut, NightTrain, TheBlackSwan
Mooiste actie van de wereld: Onze eigen actie op Son of Spartacus vond ik een leuke actie. Daarnaast was het wegspelen van de premade Gamble door TAOW ook goed uitgevoerd.
Meest belovende speler voor de toekomst: Et Murus Magnificum. Deze spelers zijn opnieuw begonnen in de rim. Nu ze tegen TAS aanliggen kunnen ze zich laten zien en ik verwacht ook dat ze dat zullen doen.
Grootste blunder: Een dorp vooredelen bij incs, maar daarna door je wekker heen slapen en de dodge missen. Hierdoor liepen de edels dood. Gelukkig bleef de ts haken waardoor we het dorp niet verloren.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn lieve co's Melvin, Kenneth en Henri. We hebben een actief team dat graag wilt strijden. Daarnaast helpt Melvin me nog om mn kennis bij te schaven.
Ik wil graag nog meedelen dat: Meer GA lijstjes en spotprenten. Minder rare topics xxxx
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Grootste blunder: Een dorp vooredelen bij incs, maar daarna door je wekker heen slapen en de dodge missen. Hierdoor liepen de edels dood. Gelukkig bleef de ts haken waardoor we het dorp niet verloren.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn lieve co's Melvin, Kenneth en Henri. We hebben een actief team dat graag wilt strijden. Daarnaast helpt Melvin me nog om mn kennis bij te schaven.

Nog een hoop werk...
 
Reactiescore
592
Beste speler: iL Leone Indomabile. Ik denk van alle toppers dat zij wel het best hebben laten zien dat ze zowel aanvallend als verdedigend sterk in hun schoenen staan. Misschien offensief wat veel def + slecht moraal waardoor ze op de 10e plek staan? De clutch tegen TAoW zal vast ook een spannende worden. Ben benieuwd wat zij nog gaan brengen!

Beste stam: Fier. Top vanaf het begin, en daarna sterke rekruuts. Goed afgewacht hoe de wereld zich vorderde en ze lijken met de juiste mensen in 1 boot te zijn gestapt. Bij de andere stammen oogt het toch nog wat rommelig ..

De beste stam speler: Nog niet veel spannends meegemaakt, maar ga hier dan toch Cherno Alpha neerzetten. Ik heb ze in het begin geholpen met een aantal clears, en daarna kreeg ik die zonder veel gezeur ook terug, zelfs nog wat meer clears ook :p

Het grootste ego: /

Beste leider: Nogmaals de leiding van Fier, door het goede afwachten van de omgeving en hun spelers.

Slechtste leider: Disguised Turtle. Je eigen stam verlaten omdat ie niet goed genoeg was, maar die heb je zelf opgezet? Dan is dat toch volledig je eigen schuld? :confused2:

Meest onderschatte stam: DodoDo, zitten zeker nog toppers in hoor, ondanks dat de 2 grootste weg zijn:engel:

Meest overschatte stam: TAoW. Zitten een paar flinke internaccounts tussen.. ja zo kan ik ook groot worden.

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler: Ik heb zelf Its.GRaViTy onderschat, maar die blijkt het spelletje toch wel aardig te snappen. My bad!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van Fier :'( Shit, boot gemist. Verder bij The American Sniper, I Just Knocked You Out en et Murus Magnificum. Oja en Wrath of the Dragon :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: InactiveAsAlways, Disguised Turtle, en core spelers.. wie gaat daar nou starten o_O

Mooiste spelers naam: Brokstood. Zonder twijfel

Mooiste stam naam: Alea Iacta Est.

Het tofste topic: Spotprentjes, GA (oja en die van het pannenkoekenrecept +1)

Het domste topic: Acta est Stabula? En vervolgens met een screen van niks komen, lel. Maar evengoed de andere onzintopics over Hi Ho. Die krijgen veel te veel aandacht hier.

Favoriete forum poster: Er zijn wel een paar leuke

Minst favoriete forum poster: InactiveAsAlways, de volwassenheid spat er vanaf

Mooiste profiel foto van spelers: Amen
1578398520788.png

Mooiste profiel foto van stammen: Alea Iacta Est.
1578398646699.png

Mooiste actie van de wereld: 7:59:59. Verder nog niks moois gebeurd joh

Meest belovende speler voor de toekomst: Sint Jong-un. Staan nog niet echt hoog, maar gaan daar wel komen denk ik.

Meest belovende stam voor de toekomst: Fier

Grootste blunder: Yorick die vlak voor een massa ipv overal een aanvalsvlag, overal een rekruteringsvlag neerplempt. Dag troepen.:)

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die na oud en nieuw gewoon weer moest werken. Man wat moeten die het zwaar gehad hebben ..

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: M'n co uiteraard, iedereen van Whale, Harry van Circus, Alex en Jelle van Cherno .. en ja in Fier zitten ook wel wat spelers waar je een leuke babbel mee kan hebben! <3

Ik wil graag nog meedelen dat: Er in 2020 echt meer gepilst moet worden als in 2019. Hoe we het doen maakt me niet uit, als het maar gebeurd!

Als ik iemand ben vergeten, stuur me wat pp dan kijk ik hoe we dat gaan oplossen.

Kusje van je boi x
 
Bovenaan