*IR* vs Angels

DeletedUser80547

Guest
*IR* te sterk voor de vijanden?
Denk het wel ja.
Ze zijn de gehele wereld vrij constant gebleven, begonnen de wereld met een vrij grote overmacht aan bondgenoten, plots werd de wereld 360 graden gedraaid en waren ze flink in de minderheid, en inmiddels weer naar de top gevochten. Nooit grote verliezen geleden en wel gestaag winst blijven pakken..
Ze hebben het laten zien samen met THR want die hebben zich ook knap laten gelden de laatste maanden.

Had in het begin van de wereld (zoals vele) toch gedacht dat het 1 grote eindstrijd tussen Angels & IR zou worden, maar dat viel helaas tegen. Als buitenstaander lijkt het dat de stam Angels Fierce toch een beetje in de steek heeft gelaten. Als je kijkt naar wat hij heeft ondersteund. Ondanks dat gingen Angels spelers toch 1 voor 1 ten onder. Waar dat aan ligt, geen idee, kan gebrek aan activiteit, skill zijn, of interne ruzie's. Misschien weet een (ex) lid van Angels hier meer over.

AirBnB lijkt de strijd ook te verliezen / verloren te hebben van THR. Misschien dat ze nog een korte tijd tegensputteren. Maar hun toekomst perspectief ziet er niet bepaald rooskleurig uit in het zuiden van de map.

Dan is alleen .Seduc nog over, die wat mij betreft veel te afwachtend en passief hebben gespeeld, en het tot een punt hebben laten aankomen waarin het eigenlijk al te laat is. Omdat hun bondgenoten zijn gevallen. Ik denk dat ze het wel een tijdje kunnen rekken, afhankelijk of ze allemaal actief zullen blijven. Maar de meeste casual-spelers zijn nou eenmaal casual-spelers, die willen niet 2/3 maanden non-stop wave na wave actief zitten deffen, zeker niet als je toch al tegen een overmacht vecht. En waarom zou je ook, je kan al die tijd die je in een verloren wereld steekt net zo goed aan iets nuttigs besteden.
Verder zijn de overgebleven IR leden allemaal al eens getest en overeind gebleven in het gevecht terwijl een hoop .Seduc leden zich nog zullen moeten bewijzen.
Mijn eindejaar conclusie is dus ook dat ik denk dat IR + THR uiteindelijk de bovenliggende partij zullen zijn en deze wereld zullen winnen.

Merry Kristmas and a floppy newyear,
 
Reactiescore
46
Mooie post, je zegt eigenlijk waar het op staat momenteel.

Toch vind ik het zeer jammer dat je nu geen Angel/Airbnb leden meer hoort op het AF. In het begin van de oorlog zo stoer praten met zen alle hier op het AF. Maar wat tegenslagen en je ziet hier niemand meer. Vind ik toch zeer lachwekkend. Laat ook direct jullie niveau zien.
 
Reactiescore
558
bedankt @Koelkast voor de waardering aan het adres van THR :)
ik ben echt wel benieuwd naar je ig acc, je moet nu niet meer vrezen dat Angels je acc zou neerhalen ;)

momenteel heeft coalitie IR-THR ongeveer 40% van de dorpen in hun bezit.
Het zou me straf lijken dat .Seduc - Fierce nog iets kan beginnen tegen ons bondgenootschap.


Om dit te duiden met feiten, neem nu de resultaten van de laatste massa op braadworst.
Die was zeker goed georganiseerd door seduc en angels en goed uitgevoerd, maar toch werden er 0 dorpen veroverd, en werd bijna alles gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst.

Dit in groot contrast tot massa's die wij organiseren. Telkens runt ons doelwit gewoon.

Neem nu de laatste massa op Airbnb. (aankomst 17/12)
Die liep 3+ dagen,
maar toch waren er geen stacks te bespeuren, en is nu heel Airbnb gerunt of amper nog actief. (behalve jky- en ridder justin misschien, maar die hebben ook nog geen clears gehad)

Een paar dagen later is er ook in het Noorden tegen seduc / Angels een massa bezig op voornamelijk kurosaki en trustfund,
en ook daar tonen de stats aan dat het een succes is, daar wordt er welliswaar niet gerunt, en is er deus (engel) ex machina Fierce om de spelers van de ondergang te behoeden. Maar toch krijgt Angels er een fameuze klap.



Ik hoop dat de gigantische aantallen interns in Seduc de laatste week(en) een voorbode zijn op grote accounts met meerdere actieve spelers op, klaar voor een goede strijd en dat ze niet het gevolg zijn van een nijpend tekort aan actieve spelers daar.

Want anders is het enige dat IR-THR nog van wereldwinst kan afhouden interne ruzie, maar zolang alles zo vlot blijft gaan met de veroveringen is er geen reden tot interne ruzies...
 
Reactiescore
30
Om dit te duiden met feiten, neem nu de resultaten van de laatste massa op braadworst.
Die was zeker goed georganiseerd door seduc en angels en goed uitgevoerd, maar toch werden er 0 dorpen veroverd, en werd bijna alles gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst.

Dit in groot contrast tot massa's die wij organiseren. Telkens runt ons doelwit gewoon.

Want anders is het enige dat IR-THR nog van wereldwinst kan afhouden interne ruzie, maar zolang alles zo vlot blijft gaan met de veroveringen is er geen reden tot interne ruzies...

"gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst"

Lees dit nog is. Block ok is geen skill. Block ok is het geluk van hopen Def hebben. Block ok is absoluut geen skill. Ik wil hem wel is in de situatie zien wanneer er geen hopen def zijn. Dan noem je het skills bij 0 dorpen verlies.

Daarnaast hebben jullie gewoon het geluk dant sommige spelers (Appie) alle vv's pakken waar nodig en 24/7 draaien. Sommige mensen hebben een sociaal leven en verplichtingen, nee geen aanval, maar de realiteit. Niet zo gek dat mensen er snel de brei aangeven wanneer meerendeel werkt. Niks aan te doen en het geluk dat jullie hebben.

Buiten het feit dat de wereld in principe gespeeld is en hierdoor mensen geen zin hebben om er verder nog tijd in te steken.

Was weer even leuk op de wereld. Zie jullie daar weer!

Joeejoee
 
Reactiescore
25
Het is niet dat IR te sterk is , ondanks heel wat interne problemen hebben we de stam steeds heel kunnen houden en werken we echt samen . Sommige vijanden zijn er uiteindelijk door activiteit uit geraakt . Bij angels hoorde ik dat er veel vv s gedraaid werden . Dat hadden wij een tijdje ook maar verdeeld onder een paar spelers waardoor de druk minder hoog was . Ik denk dat IR trots mag zijn op zijn leden en ook op zijn bg THR . Een mooie samenwerking en leiders die met elkaar kunnen spreken . Communicatie is belangrijk .
Denk het wel ja.
Ze zijn de gehele wereld vrij constant gebleven, begonnen de wereld met een vrij grote overmacht aan bondgenoten, plots werd de wereld 360 graden gedraaid en waren ze flink in de minderheid, en inmiddels weer naar de top gevochten. Nooit grote verliezen geleden en wel gestaag winst blijven pakken..
Ze hebben het laten zien samen met THR want die hebben zich ook knap laten gelden de laatste maanden.

Had in het begin van de wereld (zoals vele) toch gedacht dat het 1 grote eindstrijd tussen Angels & IR zou worden, maar dat viel helaas tegen. Als buitenstaander lijkt het dat de stam Angels Fierce toch een beetje in de steek heeft gelaten. Als je kijkt naar wat hij heeft ondersteund. Ondanks dat gingen Angels spelers toch 1 voor 1 ten onder. Waar dat aan ligt, geen idee, kan gebrek aan activiteit, skill zijn, of interne ruzie's. Misschien weet een (ex) lid van Angels hier meer over.

AirBnB lijkt de strijd ook te verliezen / verloren te hebben van THR. Misschien dat ze nog een korte tijd tegensputteren. Maar hun toekomst perspectief ziet er niet bepaald rooskleurig uit in het zuiden van de map.

Dan is alleen .Seduc nog over, die wat mij betreft veel te afwachtend en passief hebben gespeeld, en het tot een punt hebben laten aankomen waarin het eigenlijk al te laat is. Omdat hun bondgenoten zijn gevallen. Ik denk dat ze het wel een tijdje kunnen rekken, afhankelijk of ze allemaal actief zullen blijven. Maar de meeste casual-spelers zijn nou eenmaal casual-spelers, die willen niet 2/3 maanden non-stop wave na wave actief zitten deffen, zeker niet als je toch al tegen een overmacht vecht. En waarom zou je ook, je kan al die tijd die je in een verloren wereld steekt net zo goed aan iets nuttigs besteden.
Verder zijn de overgebleven IR leden allemaal al eens getest en overeind gebleven in het gevecht terwijl een hoop .Seduc leden zich nog zullen moeten bewijzen.
Mijn eindejaar conclusie is dus ook dat ik denk dat IR + THR uiteindelijk de bovenliggende partij zullen zijn en deze wereld zullen winnen.

Merry Kristmas and a floppy newyear,
 
Reactiescore
2.181
IR heeft het gewoon beter gedaan dan Angels/Seduc. Is dat omdat ze beter zijn? Nope maar hebben intern het gewoon beter voor elkaar gehad. Simpel als dat kan je het niet maken.
 
Reactiescore
6
"gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst"

Lees dit nog is. Block ok is geen skill. Block ok is het geluk van hopen Def hebben. Block ok is absoluut geen skill. Ik wil hem wel is in de situatie zien wanneer er geen hopen def zijn. Dan noem je het skills bij 0 dorpen verlies.

Daarnaast hebben jullie gewoon het geluk dant sommige spelers (Appie) alle vv's pakken waar nodig en 24/7 draaien. Sommige mensen hebben een sociaal leven en verplichtingen, nee geen aanval, maar de realiteit. Niet zo gek dat mensen er snel de brei aangeven wanneer meerendeel werkt. Niks aan te doen en het geluk dat jullie hebben.

Buiten het feit dat de wereld in principe gespeeld is en hierdoor mensen geen zin hebben om er verder nog tijd in te steken.

Was weer even leuk op de wereld. Zie jullie daar weer!

Joeejoee


Is 4de massa al hahaha , maar voel je vrij om aan te vallen maat ;) we zien wel . Ben nu al benieuwd met je komst van troepen.
 
Reactiescore
30
Is 4de massa al hahaha , maar voel je vrij om aan te vallen maat ;) we zien wel . Ben nu al benieuwd met je komst van troepen.

Hahahaha Ga niet zo stoer doen. Elke keer is het block ok op je dorpen.
Als je echt ballen heb doe je het jij tegen mij. Geen Def en vv van anderen. Enkel jij tegen mij.
 
Reactiescore
73
"gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst"

Lees dit nog is. Block ok is geen skill. Block ok is het geluk van hopen Def hebben. Block ok is absoluut geen skill. Ik wil hem wel is in de situatie zien wanneer er geen hopen def zijn. Dan noem je het skills bij 0 dorpen verlies.

Daarnaast hebben jullie gewoon het geluk dant sommige spelers (Appie) alle vv's pakken waar nodig en 24/7 draaien. Sommige mensen hebben een sociaal leven en verplichtingen, nee geen aanval, maar de realiteit. Niet zo gek dat mensen er snel de brei aangeven wanneer meerendeel werkt. Niks aan te doen en het geluk dat jullie hebben.

Buiten het feit dat de wereld in principe gespeeld is en hierdoor mensen geen zin hebben om er verder nog tijd in te steken.

Was weer even leuk op de wereld. Zie jullie daar weer!

Joeejoee

Eerlijk gezegd heb ik op casual 7 (nog) niet veel vv's gedaan. Ik ga niet elke wereld de vv's nemen, dat is niet meer te doen voor mij. Je moet ook niet pissed zijn op mij omdat ik veel vv's heb gedaan, ik had destijds alle tijd van de wereld en als je je stam vooruit wilt helpen, neem je de vv's waar het nodig is.


Dit is ook weer leuk, edel je dorpen bij de een en verdwijnt er def bij de ander:D


Rapp1.png





rapp2.png



rapp3.png
 
Reactiescore
25
IR heeft het gewoon beter gedaan dan Angels/Seduc. Is dat omdat ze beter zijn? Nope maar hebben intern het gewoon beter voor elkaar gehad. Simpel als dat kan je het niet maken.

Dan vraag ik me af of jij op deze wereld speelde . En mijn vorige post gelezen hebt .
 
Reactiescore
46
"gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst"

Lees dit nog is. Block ok is geen skill. Block ok is het geluk van hopen Def hebben. Block ok is absoluut geen skill. Ik wil hem wel is in de situatie zien wanneer er geen hopen def zijn. Dan noem je het skills bij 0 dorpen verlies.

Daarnaast hebben jullie gewoon het geluk dant sommige spelers (Appie) alle vv's pakken waar nodig en 24/7 draaien. Sommige mensen hebben een sociaal leven en verplichtingen, nee geen aanval, maar de realiteit. Niet zo gek dat mensen er snel de brei aangeven wanneer meerendeel werkt. Niks aan te doen en het geluk dat jullie hebben.

Buiten het feit dat de wereld in principe gespeeld is en hierdoor mensen geen zin hebben om er verder nog tijd in te steken.

Was weer even leuk op de wereld. Zie jullie daar weer!

Joeejoee

Ach kijk, weer gesnif van Angels.

Iedereen heeft verplichtingen, als je een goed team hebt kan dit goed opgevangen worden met vv's. Dus kom niet met die makkelijke excuses.

Maar over die skills, als je 1 persoon aanvalt met 6-8 man maar toch 0 dorpen winst maakt.. Dan zou ik eens kijken wat er fout liep, maar wss heb je dan zelf gwn geen skills:tongue::tongue::tongue:

THR-IR deed nog eens een massa na een lange tijd op Airbnb, rond de 80 dorpen winst. Waar het verschil ligt? Ik zou het niet weten.
 
Reactiescore
558
het goedkoop blocken vermeldde ik vooral omdat braadworst nu al wel aardig wat werk heeft gedaan en ik hem een complimentje wilde geven ervoor :smile: dat verdient hij zeker en vast.

Maar misschien ook interessant om even te bedenken:


RangNaamVeroverde dorpenVerloren dorpenVerslagen tegenstanders als aanvallerVerslagen tegenstanders als verdediger
1Bondgenoot1.653480173.760.180212.208.238
2Vijand4801.653100.035.281274.820.546

» Samenvatting
[oorlogsstats THR - *IR* (bondgenoot) vs Airbnb - .Seduc - Angels (vijand) op 23/12/2019]

voor elke off bevolking verslaan wij gemiddeld 0,63 verdedigende eenheden van bij jullie,
terwijl jullie maar gemiddeld 0,47 def bevolking van ons verslaan met julllie off.

Ik weet nu wel dat je dat dit gaat zien als iets dat je argument bevestigd, namelijk dat we hopen deff hebben,
maar ik zou het genuanceerder zeggen, en het er op houden dat wij onze deff veel efficiënter gebruiken,

We zullen wrs ook wel meer deff hebben dan jullie, maar zo'n groot verschil kan het onmogelijk zijn.
We zijn gewoon onvoorspelbaarder dan jullie.

Ook het feit dat het aantal verslagen tegenstanders tussen vijand en ons veel minder ver uit elkaar ligt dan het verschil in aantal overnames geeft wel aan dat er bij ons met meer skills wordt ge-defft en ge-offt. We verslaan namelijk helemaal niet zo veel meer eenheden dan jullie, maar nemen wel enorm veel meer dorpen over. En hoewel jullie best wel veel eenheden weten te verslaan als aanvaller slagen jullie er zelden in dorpen over te kunnen nemen.
 

DeletedUser78902

Guest
THR zal vanuit Avada nooit de complimenten krijgen voor wereldwinst. Ook al waren we uit Angels en was de kata-nap niet meer van kracht op ons, om dan nog met z'n 5'n kata's te gooien op een vijand die er alleen voor staat, daar krijg je mijn respect niet voor.

Wil toch @Le roy en @Danooontje in het mooi daglicht zetten, topspelers.
 
Reactiescore
558
In heel c7 - duur heeft THR nooit een probleem gehad met een speler, iets wat zeer bewonderenswaardig is gezien de reputatie van tribalwars :smile: (enkel beer van zwolle stuurde ons af en toe mededelingen dat we op zijn "afmaaklijstje" stonden :joy: still waiting :rolleyes: )
enkel met jou was er ruzie :rolleyes:

Ik vind het spijtig dat je het op die manier hebt opgepakt, maar eender hoe je het draait of keert,
het enige dat je had kunnen doen tegen onze aanvallen was het langer rekken door uit ranges te gaan en veel te dodgen.

En dat wilden wij met THR vermijden, gewoon in één keer de klus klaren was het doel.

De kata's werden dus meegestuurd zodat je de clears wel moest tegen houden en zodat je deff snel opgebruikt zou zijn.

In THR maken we ook gewoon beslissingen waarmee we hopen de vijand het gemakkelijkste, snelste, en goedkoopste te kunnen verslaan.
Dat hebben we bij jou ook gedaan.


Je hebt trouwens je wraak al gehad, (op mij dan nog, in gebruikte niet eens kata's :cool::p ) met die zondag dat ik zo lang had uitgeslapen op c8
 
Bovenaan