Make Casual Great (again): Discussietopic

Reactiescore
2.490
Feedback is verzameld, we wachten even op een finaal rapportje van de projectstarter, op basis daarvan gaan we kijken of we dingen binnen de community kunnen veranderen en/of er input vanuit Inno nodig is.

In het eerste geval kan dat redelijk snel gebeuren, in het tweede geval is het volledig afhankelijk van Inno.
 
Reactiescore
21
Momenteel zie ik casual als volgt:


Moeten er nu meer barbaren per speler?
Ik vind van wel. De werelden worden kleiner door: zowel minder aantal spelers en minder aantal barbaren per speler. Dus geef ons aub meer barbaren.

Groetjes,
Mike

Casual 8 is minder dan 24 uur geleden begonnen op .net
Dorpen4.55 per speler.
Er is al iemand met 5 dorpjes.

385 spelers tot nu, maar ik verwacht dat er wel wat bij zullen komen van casual 5.
 
Reactiescore
323
Feedback is verzameld, we wachten even op een finaal rapportje van de projectstarter, op basis daarvan gaan we kijken of we dingen binnen de community kunnen veranderen en/of er input vanuit Inno nodig is.

In het eerste geval kan dat redelijk snel gebeuren, in het tweede geval is het volledig afhankelijk van Inno.
Inno is toch al wat log aan het worden voor wat eens een modern internetbedrijfje was :D
 
Reactiescore
273
De conclusie staat op papier, het staat nu bij het TW team, sorry dat ik een beetje heb uitgesteld de laatste dagen. (Al is het vakantie en heb ik veel tijd)

Vakantie is dan ook om vooral niet op TW te zitten he! Lekker rustig aan doen vanaf nu. Ben heel benieuwd wat de conclusie is.
Krijgen we een trailer van deze conclusie te horen of moeten we echt wachten tot TW deze openbaar maakt? :(
 
Reactiescore
723
Ik kan een trailer geven, maar aan sommige dingen kan inno niets veranderen.
Het waren soms verrassende resultaten :)
 
Reactiescore
21
Bijna rond. Morgen (vandaag) nog een efforke doen.

@chantika speel je .net?

Ik ben ook benieuwd naar de resultaten.

Ik speel met deze naam op wereld 108 111 en casual 7. Doe het rustig aan 1,1 en 2 dorpjes. Probeer wat pp te verdienen, vlaggen en op casual7 items. Hoop genoeg items verzameld te hebben tegen casual 10.
edit opgelost
Over items gesproken vergeet niet de items van het evenement op te vragen voor 14:00 uur want er is mogelijk terug een probleem.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
273
Mooi dat het resultaat nu aanwezig is. Maar ik had gehoopt dat bij de conclusie nu ook een besluit zou komen vanuit TW om de dingen door te voeren bij de volgende casual 9. Als dat niet het geval is, wat hebben we dan aan deze hele discussie?
 
Reactiescore
2.506
Inno is niet zo snel. Er ligt nu wel een rapport bij hen, maar nu is de vraag nog wanneer en of ze iets gaan veranderen.

Ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de betrokkenheid.
 
Reactiescore
1.365
Is er ook al meer info over wanneer casual 9 begint? + de instellingen etc?
 
Bovenaan