Praathoek CL21

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
17 november lijkt mij een ideale datum voor Toptic om op delete te gaan! Groetjes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
De enige functionerende speler in die stam die vertrekt :sad:
 
Reactiescore
1.089

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Stel je voor dat je na iedere post een one-liner probeert te maken en je iedere keer genegeerd wordt @Rob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Boeit me toch niet, veel plezier met gerekt worden en er salty over te doen op AF hahahahahaha
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Neen ben pas net begonnen :axe:
 
Reactiescore
2.303
Hou u bek racist.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je weet dat ik vorige classic in jullie stam zat he? Net zoals CL13, CL16 en ongeveer 5 normale werelden. :p
cl13 en cl16 als voorbeeld, lol. Vorige classic logde je 1x en zat je de hele tijd in de chat te huilen over kakaka. Normale werelden na de 40 zeker ja, ouwe pro dat je bent.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
cl13 en cl16 als voorbeeld, lol. Vorige classic logde je 1x en zat je de hele tijd in de chat te huilen over kakaka. Normale werelden na de 40 zeker ja, ouwe pro dat je bent.

Volgens mij, maar het kan aan mij liggen. Is dit totaal niet relevant voor het punt dat je probeerde te maken. Maar goed, bedankt voor je sneer!
 
Reactiescore
1.089
Zei vorige pagina al maar CL13 is wel echt totaal andere groep geweest dan dit. Volgens mij speelden er evenveel of meer mensen van CL13 in Toptic en co. (Chris Dorine en jij (& zelfs Peter & Paul even bij jullie gespeeld)) dan dat er in Leon spelen (ik en Wouter (en Dennis))

Mats daar niet echt heel actief gespeeld, sowieso pas later ingestapt daar. En Jan niet echt logged hier. Verder kan ik niemand me voorhalen eerlijk gezegd
 
Reactiescore
1.089
Ohja vergeten :p zag het net in de skypechat je er tussen zitten
Maarja jij bent gewoon een acc slet
 
Reactiescore
5.603
Zomaar een vraag, wat was de ''beste'' klessik stam tot vandaag de dag? WeCan? 7-1=6 oid?
 

Deleted User - 487694086

Guest
7-1=6?????????????? Dat was niet eens de beste stam van cl8
 
Reactiescore
5.603
Ik vraag het maar, heb me verder nooit met classics bemoeit tbh. Die naam kwam me gewoon bekend voor, dus vandaar.
 
Bovenaan