Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Watch me nae nae ur def yeah aha
 
Reactiescore
1.094
Besef dat jullie een BG met RT hebben om hier van te winnen

Zij zitten in RT.

Overigens meer een kwantiteits issue dan een kwaliteitsissue tbh. Maar dat mocht hopelijk toch al duidelijk zijn?
Dat krijg je ervan als je met 20+ accounts elkaar gaat internen tot 5.

Bovendien was het toch precies wat jij al die tijd wilde, een stam ten noorden creeren voor SoL. Ik snap je probleem niet zo
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zij zitten in RT.

Overigens meer een kwantiteits issue dan een kwaliteitsissue tbh. Maar dat mocht hopelijk toch al duidelijk zijn?

Ja snapt wat ik bedoel mierenneuker.

Betekent niet dat het ook maar een kleine beetje nodig was lol.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Besef dat jullie een BG met RT hebben om hier van te winnen
Zonder 1c gespam waren we niet naar RT gegaan, maar omdat Taart het nodig vindt paar duizenden incs per dag te geven en clears op elk dorp sturen dachten wij tja, wij gaan niet 7 dagen per week elke minuut 10 aanvallen dodgen. Dus maar een defbron aangewend.
Eddy heeft de 1c spam btw ook ervaren nu, moet zeggen bijna elke inc op zijn offjes waren mooi gedodged.
 
Reactiescore
1.094

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik begrijp het heel goed, maar het is nog steeds gewoon totaal niet nodig.
 
Reactiescore
1.094
Ik begrijp het heel goed, maar het is nog steeds gewoon totaal niet nodig.

Uhuh, welk account speel je? Dan gaan we even met heel RT en Leon de komende week 5000 -10000 aanvallen per dag laten aankomen. Denk dat je na 2 dagen anders praat.
 
Reactiescore
461
Zij zitten in RT.

Overigens meer een kwantiteits issue dan een kwaliteitsissue tbh. Maar dat mocht hopelijk toch al duidelijk zijn?
Dat krijg je ervan als je met 20+ accounts elkaar gaat internen tot 5.

Bovendien was het toch precies wat jij al die tijd wilde, een stam ten noorden creeren voor SoL. Ik snap je probleem niet zo
Je weet goed genoeg dat zijn punt was in 2 stammen tegen elkaar, en het kwaliteitsissue is iets wat jij in elke discussie tot nu toe hebt ontkent he
 
Reactiescore
1.094
Je weet goed genoeg dat zijn punt was in 2 stammen tegen elkaar, en heb kwaliteitsissue is iets wat jij in elke discussie tot nu toe hebt ontkent he

Volgens mij is Mats toch heel duidelijk in zijn bewoording? Hij en howlin hebben niet de activiteit en zin om elke dag van de week elke minuut 10 aanvallen te dodgen.

Je kan dan nog alle kwaliteit van de wereld hebben, als je die activiteit niet kan opbrengen dan is dat toch heel snel klaar?

En dat vloeit voort uit de bizarre kwantiteit. Heb dit al eerder zo gezegd. Maar goed blijkbaar is het heel lastig te begrijpen?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Uhuh, welk account speel je? Dan gaan we even met heel RT en Leon de komende week 5000 -10000 aanvallen per dag laten aankomen. Denk dat je na 2 dagen anders praat.

Denk niet dat ik ook iemand heb meegemaakt die zo goed kan overdrijven als dit. Waarom reageren jullie zo zwaar geirriteerd als ik zeg dat ik het niet nodig vindt dat jullie een BG hebben met RT rofl
 
Reactiescore
1.094
Denk niet dat ik ook iemand heb meegemaakt die zo goed kan overdrijven als dit. Waarom reageren jullie zo zwaar geirriteerd als ik zeg dat ik het niet nodig vindt dat jullie een BG hebben met RT rofl


Zwaar kan overdrijven? Ze hebben 3 dagen lang letterlijk 5 tot 10 000 aanvallen gehad hoor? En als je dan de brute pech hebt nog een stroomstoring te hebben op dag 1 waardoor je flink veel dodges mist, dan wordt het toch een behoorlijk lastig verhaal.
 
Reactiescore
461
Uhuh, welk account speel je? Dan gaan we even met heel RT en Leon de komende week 5000 -10000 aanvallen per dag laten aankomen. Denk dat je na 2 dagen anders praat.
Wat ik heb gehoord waren het er 3k tegelijk, op 350 dorpen. El Prof kreeg er 2k tegelijk op nog geen 100 dorpen haha
 
Reactiescore
1.094
Wat ik heb gehoord waren het er 3k tegelijk, op 350 dorpen. El Prof kreeg er 2k tegelijk op nog geen 100 dorpen haha

Ja joh, beseffend dat marter solo al 1200 incommings stuurt. Dan hadden we nog ocerza, ikbeneennoob, Jrp, Eddyxxx, Onlyfair, Tijndijk, Pendragon.
Meer veel meer.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
HAHA JULLIE WORDEN GEREKT HAHAAH NOOBS leer ermee leven
 
Reactiescore
1.094

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zwaar kan overdrijven? Ze hebben 3 dagen lang letterlijk 5 tot 10 000 aanvallen gehad hoor? En als je dan de brute pech hebt nog een stroomstoring te hebben op dag 1 waardoor je flink veel dodges mist, dan wordt het toch een behoorlijk lastig verhaal.

Sorry, maar je gaat mij echt niet wijs maken dat dit met de deff van PN en Leonpold niet op te lossen was. Goed ik begrijp ook wel dat jullie gewoon liever makkelijk winnen dan moeilijk. Maar dan blijft mijn mening dat het niet nodig was, wel staan.
 
Bovenaan