Top/Flop stammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Maak eens memes dan, das toch ook leuk?
 
Reactiescore
2.303
salt_16x9.jpg
 
Reactiescore
1.165
Paars = Optic, -V- en El Prof
Rood = Taart, Space en SPARTA
Geel = Panda
Donkerblauw = Stoic
Lichtblauw = RT
Wit = OSRS
Groen(achtig) = Rotte

OSRS kun je ook wel Paars maken hoor. Zij werken samen met -V-.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dus zijn Optic, -V- en El Prof dan bg's of hoe interpreteer ik dat kaartje?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ohja gewoon even weten aangezien -V- en El Prof alleen weten te zeggen NAP
 
Reactiescore
1.165

DeletedUser75091

Guest
Was het maar afgezegd, dan was het prima. Blijkbaar helpt dorpen aanbieden van een genobelde speler goed voor diplomatie. En recruteert Optic alleen maar spelers om hun def te krijgen
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Was het maar afgezegd, dan was het prima. Blijkbaar helpt dorpen aanbieden van een genobelde speler goed voor diplomatie. En recruteert Optic alleen maar spelers om hun def te krijgen
Is niet echt een uitleg maar oke
 

Deleted User - 487957763

Guest
Is niet echt een uitleg maar oke
Niet geheel duidelijk nee, maar voor zover het er toe doet.

Taart en -V- hadden een BG afgesloten tegen Optic.
Aanval hier en daar... Eagle bearer verliest dorpies, Asbest verliest dorpies, Hill verliest dorpies.
Oorlogsverklaring wordt getekend. -V- en Space toegevoegd aan oorlogsverklaring all good.
Taart en Space gaan door op Asbest en Hill. Contact tussen taart en -v- loopt van beide kanten beetje dood, maar nog niks opgezegd.
Ineens zien we een post op AF voorbij komen dat Optic en -V- een BG hebben afgesloten.
Hmm beetje gek niet? Tot vandaag de dag niks gehoord vanuit -V- hierover.
Staat -V- dan nog in de oorlogsverklaring tegen Optic? Ohjazeker!

Schermopname (249).png

Ik zou het niet zo snel een stab willen noemen, maar het was wel netjes geweest als -V- even een berichtje had gedaan toch?
 
Reactiescore
461
Geloof me vanuit Optic en V is er 0 contact met elkaar. Heb zelfs dat kut discord op men gsm gezet voor niks
 
Reactiescore
1.094
Toch wel apart dat er dan wel gezamenlijke aanvallen worden gedaan op Panda leden? En dat kaartje natuurlijk.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Op 1 of twee leden na heeft Optic weinig contact met V, er is bijv geen gezamelijke chat oid.

Maar ben er zeker mee eens dat V dat anders had moeten oplossen met Taart.
 
Reactiescore
1.165
Geloof me vanuit Optic en V is er 0 contact met elkaar. Heb zelfs dat kut discord op men gsm gezet voor niks
Op 1 of twee leden na heeft Optic weinig contact met V, er is bijv geen gezamelijke chat oid.

Maar ben er zeker mee eens dat V dat anders had moeten oplossen met Taart.


Blijkbaar wel dus!

Anyway, -V- speelt dus letterlijk met iedereen samen behalve Panda. Lachwekkend wel.
 
Bovenaan