Golden Awards

Reactiescore
1.016
Farmville is ander spel toch? Speel jij solo of hoor je bij Cave? Fuifje zal niet gezien je odd.

Dat weet jij, dat weet ik. Maar voor haar zijn schijnbaar online browsergames allemaal hetzelfde en een tijdsverspilling. Denk dat je die laatste vraag zelf al wel aardig kunt beantwoorden :)
 
Reactiescore
1.478
Dat weet jij, dat weet ik. Maar voor haar zijn schijnbaar online browsergames allemaal hetzelfde en een tijdsverspilling. Denk dat je die laatste vraag zelf al wel aardig kunt beantwoorden :)
Gezien je lijstje zou ik voor ja gaan, maar gezien je oda en je ligging vroeg ik me toch af hoe dat dan afgesproken is. :)
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler:
Mystery Men

Vormde een uitzondering bij Fuifje als het op deffen aankwam. Is en was een sterk account. Bewezen ervaring en het account heeft vroeger ook aangetoond te weten wat ze doen. Zit veel potentie in en tonen ze ook al. Blijkbaar heeft Ikbenereennoob ervoor gekozen om te quiten, want MM lijkt begonnen te zijn met het internen van dat account.

Discovered by accident
Vind ik tot nu toe ook een account dat heeft aangetoond wat te kunnen en ondanks dat ze een paar foutjes hebben gemaakt vind ik ze wel tot de betere accounts behoren.

Why not?
Dat bleek in Fuifje al een onneembare vesting en zorgde aanvallend ook voor behoorlijk wat gevaar bij Weed, onszelf en Kazuya. Account dat defensief en offensief zijn mannetje heeft weten te staan. Ook aangetoond tegen Kazuya afgelopen week. Al is dat natuurlijk niet een eerlijke strijd geweest door de stap die genomen is door ons account.

Cacturne
Dit account verwachtte ik al direct veel van. Daarom dat ik eerst ook mb van hen werd. Alex, Ous, Rob en Sem is ook beast. Offensief laten ze zien niet onder te doen voor Dba en anderen.

Beste stam:
Voor mij zijn dat Cave, One en Walk. Waarom niet eentje? Omdat de eerste speldenprikken nu pas worden uitgedeeld en er nog niet onwijs veel bepalende acties hebben plaatsgevonden waarop je kunt zeggen die stam steekt er echt bovenuit.

Cave is de stam voor mij met de - potentieel -beste mogelijkheden wat betreft het vergaren van extra safe gebied voor de stam. Weliswaar zijn hier een aantal kanttekeningen bij te plaatsen zoals deze ook terecht door @Calamity. zijn aangehaald. Maar de potentie is er wel. Hij stelde echter dat Ohh Muffin ten dode is opgeschreven en ik vind dat iets te overhaast geconcludeerd. Weliswaar is de situatie ruk en heeft het account inderdaad met zowel One als met Walk front. Maar of dat een probleem wordt hangt ook af van hoe snel Frey en Why Not de flanken gaan dekken. Veel hangt daarbij natuurlijk ook af van het edelen van het account waar ik op speel. Het is zeker een lastige noot om te kraken maar geen onmogelijke noot.

Betreffende de discussie over het joinen van ons account is al veel over geschreven. Want het is nu eenmaal een feit dat Kazuya en WeedIstotaltrash (misschien) hierdoor sneller zijn gevallen. Daar hoor je mij absoluut de loftrompet over schallen, want een prestatie durf, kan en wil ik het al helemaal niet noemen. Ik kan weinig zeggen over het hoe en waarom Cave besloten heeft om in te gaan op onze aanvraag. Het lijkt mij ook volstrekt logisch dat ik niet in onze kaarten laat kijken. Maar het idee dat Cave op deze manier heeft aangetoond allerlei middelen te willen aangrijpen om een winst dichterbij te brengen ben ik het niet mee eens. Anders werd er bijvoorbeeld niet zoveel energie gestoken in het maken van afspraken over het gebruik van clusterfucks en katapulten. Want een stam die op basis van potentie over het hoogste percentage kwantitatieve aandeel op de wereld kan beschikken zou bij een cf en kata oorlog ten alle tijden er het meest van profiteren.

Of Cave uiteindelijk de winst kan behalen is vooralsnog lastig te zeggen. Want het is nu eenmaal een feit dat op uitzonderingen zoals Stan of ondergetekende er maar weinig, aansprekende, gezichten zijn richting de community toe. Enerzijds vormt het niet direct een probleem. Want onbekendere spelers of minder bekende spelers kunnen eigenlijk vrijwel alles maken. Ze kunnen falen, stabben, afspraken negeren, katapulteren en ga zo door. Want wat boeit het hen als ze vervolgens een lading modder over zich heen krijgen van de community? Spelers die 'goed zijn' en een reputatie hebben gaan die reputatie echt niet zomaar te grabbel gooien door zich aan zulke laagwaardige praktijken te vergrijpen en wanneer ze dat wel doen dan maken mensen zoals jullie dat ook keigroot op het AF. Als bekende / goede speler ervaar je doorgaans dus de druk om het juiste voorbeeld te geven om niet op een volgende wereld buiten de boot te vallen en buitengesloten te worden. Echter je hebt niet veel spelers nodig die over contacten beschikken. Als je +/- 2 a 3 mensen minimaal hebt die veel spelers kennen en die weten te plaatsen dan is dat een absolute kracht. Het is een onderschatte kwaliteit om spelers te strikken. Als ik voor mijzelf spreek. Je kunt zeggen dat ik een slechte aanvaller of deffer ben, maar een kracht van mij is wel mijn grote contactenkring die verworven is met de jaren en door mijn vertegenwoordiging op vele werelden. Daarmee ben ik voor elke stam meer een aanwinst dan een sterke aanvaller of verdediger die er lang niet altijd is. Bekendheid hebben is voor een stam van enorme waarde in een krimpende community. Activiteit weegt steeds zwaarder dan kwaliteit. Maar hoe zorg je voor activiteit? Het algemeen forum was vroeger een uiterste poging en leverde weinig op. Nu is dat nog veel erger door de vele werelden die kort na elkaar openen. Dus dan ben je enorm afhankelijk van je contacten en/of mensen die bereid zijn om met of bij jou te spelen. Dan speelt ervaring/je speeljaren een grote rol in het hebben van een kwalitatief betere contactenkring dan op een nieuwkomer met een goede reputatie. Maar je hebt niet veel mensen zoals mijzelf nodig. Een aantal mensen die over die contacten beschikken kan al het verschil maken tussen het wel of niet actief houden van een stam en daarmee op een grote kans of niet voor het winnen van een wereld. Vaak wordt er namelijk gesproken over het anoniem spelen en niet vertegenwoordigen op het AF. Maar de voorbeelden waarbij dat succesvol was zijn er maar weinig, want merendeels wint een stam die het beste vertegenwoordigd is en wat veelal komt door oude rotten die spelen en die de mogelijkheden hebben om continue accounts te blijven bemannen. Als je op elk account van je stam minimaal 1 bekende van je hebt spelen die ook actief wordt dan zorgt dat voor een betere communicatie en connectie met je stam.

Ik denk dat Cave juist door een aantal spelers die het heeft, maar zich (nog) niet altijd tonen daarmee een streepje voor heeft met Walk samen op One waar dat voor mijn gevoel minder het geval is. Want met lang meegaan bedoel ik niet max +/- 10 a 15 werelden. Dit alles maakt voor mij dat ik Cave nog zeker niet uitvlak. Zeker niet als die spelers eventueel komen en als de situatie bij Ohh Muffin tijdig wordt opgelost. Ook dient het gat wat er ligt in de core wel gedicht te worden dan tot een beter behapbare en deffbare linie.

One is een premade van W65 spelers en dat heeft als voorbeeld dat ze wat meer op elkaar ingespeeld zijn. Op het vlak van ligging staan ze er prima voor en de eerste slag is meestal toch een daalder waard. Die slag hebben ze wel gewonnen met het terugdringen van AyVamos. Maar de stijl van hoe One zich wilt profileren staat mij niet aan. Ik wil niet zeggen dat heel One dit doet, maar wel een aantal spelers en dat straalt af op de andere stamleden. Als ik het dan heb over hetgeen ik net zei bij Cave dan kan dat in het nadeel zijn van One op de lange termijn. Want je moet als speler je maar met een dergelijke manier van communiceren willen associeren. Ook hoe One de gesprekken ingaat over afspraken op het vlak van netjes maar bovenal leuk spelen krijgt van mij niet de schoonheidsprijs. Tevens internen ze buitensporig veel. Enerzijds kun je zeggen waarom zou je het afslaan als je het aangeboden krijgt? Dat zou ik ook niet doen natuurlijk. Maar anderzijds heb ik toch ook wel het gevoel dat One er ook niet vies van is en er soms liever ook op aanstuurt. Wat ook wel te merken is aan bepaalde uitlatingen hier op het AF of in de wereldchat op Skype. Ook MB stammen als MBTime spreken voor zich.... Een MB stam van 950K voor een speler van 740K en dat is dan pas 1 mb stam.... Ook is er voor lang niet alle dorpen van Hurricane. gestreden en zijn er ook zat goedkoop gepakt. In mindere mate Walk en nog mindere mate Cave hanteren het ook. Maar ik vind het bij One echt buitensporig veel.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar hoe ze zich zodadelijk aan het front gaan tonen. Want er zitten zeker sterke accounts bij. Maar accounts als Celtic Warrior, Coruscant en NAP=Time verwacht ik weinig van. Ook pretbedervers is voor mij een groot vraagteken. De kwaliteit van One bevindt zich vooral op het driepunt waar Cave, One en Walk elkaar raken. Ergens is dat een nadeel. Want je kunt beter dan je kwaliteit tegen 1 van de 2 stammen hebben liggen en die eerste uitschakelen dan met de mogelijkheden die je hebt twee stammen aanpakken.

Walk
Walk is een andere premade en welke gebaseerd is op Modus van 64. Wat prijzenswaardig is is het idee van phalanxen. Van de drie stammen hebben zij de beste lijnen. De rim hebben ze hierdoor ook al goed gecontroleerd, maar ze hebben van de drie stammen ook de minste mogelijkheden voor het vergaren van eenvoudige kwantitatieve winst. Dit terwijl Walk momenteel ook pas de derde stam in dominantie is. Dit komt naar mijn inziens, ook blijkend uit gesprekken met een aantal spelers uit Walk, door het feit dat de westelijke accounts niet echt actief zijn in combinatie met passiviteit. Wilt Walk echt gaan meedoen dan moeten ze hier wel progressie boeken om te voorkomen dat ze niet weggedrukt gaan worden door aan de ene kant Cave en aan de andere kant One. Maar de kwaliteit en daarmee potentie is wel aanwezig in Walk naar mijn inziens om hier goed mee om te gaan.

De beste stam speler:
Night Train, Why Not?, Ikbeneennoob.
Allemaal accounts die niet beroerd zijn om hun pootje uit te steken voor anderen. Night was in Fuifje ook een trein voor de andere accounts. Daar waar de andere feestgangers op het rangeerterrein stonden uit te puffen daar was Night Train er om de noodzakelijke zaken op te lossen. Ook de ODS bewijst wel dat we hier goed zitten met deze nominaties.

Bij Walk naar het schijnt Calamity en bij One ken ik DBA als een stamminded acc op basis van eerdere werelden. Het beeld van beiden wordt ook bevestigd door de ODS.

Het grootste ego:
Corus,
hoe kun je hier niet komen als je dingen zegt als beat Corus of hou je bek over Corus...
WeedIsTotalTrash . Gelukkig is dat account nu van de wereld af. Stamgenoten openlijk de schuld geven.
Onze mascotte, want wat een draak van een vent is het toch ook en toch wordt hij nog steeds op het schild gehezen.

Beste leider:

Ik vind dat Jorre en Warre een goede premade hebben opgezet en volgens de geluiden is het daar ook aangenaam. Dus chapeau.

Over de leiding van Cave kan ik nog niet zoveel zeggen maar ik vind wel dat ze goed luisteren naar de feedback en tips die je geeft. Het is prettig om te zien dat ze met bepaalde tips iets doen. Het is aangenaam om die veranderingen te zien.

Slechtste leider:
Niet zozeer slecht, maar in mijn tijd in Fuifje wist ik amper wie de leiding was en miste ik wat daadkracht en richting. Maargoed ik kan niet ontkennen dat Joris gewoon enorm zijn best deed en handelde naar zijn mogelijkheden.

Van de leiding van One vind ik het jammer dat ze geen toegevingen willen doen en soms over een enorme tunnelvisie beschikken. Ook kan ik mij niet voorstellen dat je veel plezier haalt uit al dat internen. Maargoed er gaan ook veel zaken wel goed daar. Dus of ze echt slecht zijn weet ik niet zeker. Van de huidige top 3 stammen wel de minste voor mij.

Meest overschatte stam:
Ik vind Fuifje overschat. Natuurlijk de situatie is kut en ja wij hebben daar een grote, negatieve, rol in. Maar ook daarvoor werd Fuifje beschouwd als een serieuze stam die zou gaan meedoen

Er werd gesteld dat ze goed standhielden. Maar in hoeverre kun je daarover spreken als je meerdere accounts had/hebt die op vallen staan/stonden. Voor onze leave stonden accounts als Doreke, Weed en mindere mate Ikbeneennoob er beroerd voor. Met name een paar weken terug toen zowel Cave als Walk aankwamen stond de boel op springen en was het huilen met de pet op. Hoezo kun je dan nog stellen dat ze keurig standhielden? Als je telkens terrein moet prijsgeven en 0 vooruitgang boekt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Meest onderschatte stam:
Ik vind alle drie de stammen onderschat. Onbekend maakt onbemind, maar ik geloof wel in de potentie die Cave heeft. Daar kan iets moois uitbloeien - ook iets lelijks natuurlijk - en ik ben zeer benieuwd naar hoe die grot eruit gaat zien na alle versieringen.

One heeft een negatieve naam door het vele internen, maar met name het centrum is van, voor het hedendaagse tw, een sterk niveau waar veel bereikt kan worden.

Walk bezit op het vlak van namen de potentie en dat is gewoon een mogelijkheid om iets te bereiken. Maar aan de passiviteit moet wel echt iets aan gedaan worden, want tegen een actievere tegenstander wordt dat afgestraft.

Meest overschatte speler:
The American Sniper

Ik zie dit account vaak genoemd worden als beste speler en als een account met een berg ervaring. Maar er is verschil tussen ervaring en ervaring. Ik bedoel spelers als Melvin Platje en Ted van de Pavert hebben ook ervaring, maar of dat nou te vergelijken valt met de ervaring van een Suarez of Chiellini waag ik te betwijfelen.

Begrijp mij goed. Ik vind TAD absoluut niet van het niveau Platje en van de Pavert, maar ook zeker niet het omgekeerde. Het zijn oke spelers die vroeger niet direct zouden opvallen maar wel keurig hun ding doen.

Daarnaast natuurlijk Coruscant. Misselijkmakende attitude en dat zeker voor een newgen. Overschat vooral zichzelf en ik weet niet eens of ik er om moet lachen of om moet huilen vanwege plaatsvervangende schaamte.

Ook Nap-Time kreeg veel veren, maar toen ik bezig was met een rate schrok ik van het aantal interns die er al gebruikt zijn. Maar vooral die er nog zijn.... Nog een stam van 1 miljoen punten om uit te putten aan interns en dit terwijl het account zelf nog niet eens 750K aan punten heeft.... Ik snap niet hoe men kan zeggen dat dit account zoveel kan terwijl ze defensief en offensief nog 0,0 hebben laten zien en het slechte voorbeeld zijn van wat je met farmen en internen kunt bereiken.

Meest onderschatte speler:
De Geitenbijters.
Actief account met een belangrijke rol in Cave. Rolt de rim op. Van cruciaal belang voor de huidige stam Cave.

Night Train.
Worden erkend in hun stamskills. Maar het betreft een zeer compleet acc die zeer belangrijk is/was voor Fuifje.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Cala, Schedel, DBA, Cacturne, Abuser, Sick Minds, Night, Whale
Samen met paar uit Cave zou deze groep niet te kloppen zijn denk ik.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Coruscant, Weedistotaltrash, Flaviuz, .Conor McGregor

Ik speel liever met spelers waarop ik kan bouwen dan met nietszeggende blaaskaken.

Het tofste topic:
GA, spotprent, Stelling van de dag en oorlogtopics. Simpelweg topics waar discussies plaatsvinden of zaken beargumenteerd dienen te worden. Of juist een enorme kwinkslag hebben.

Het domste topic:

Praathoek, Hoeveel farm je en dat soort onzin. Ook Gok de Top en dat soort events.

Favoriete forum poster:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau op het AF tegenwoordig abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. . Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Calamity, Slizz, Kingsdorp
Genuanceerde, maar bovenal goed beargumenteerde posts. Voorbeeld van hoe het ook kan.

Minst favoriete forum poster:

Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.

Warre
,
beetje teveel tekst en teveel herhalend. Is gewoon niet leuk om te lezen.
Weedistotaltrash, onterecht ego en het is voor hem een dikke karma dat die overnieuw mag spelen. Zielig hoe die zich gedroeg.
Coruscant, het hou je bek over Coruscant en versla Coru eerst gehalte is mij te hoog. Teveel verheerlijking. Kritisch op hetgeen Cave en Walk doen, maar is blind voor wat er allemaal verkeerd gaat bij One zelf.

Dikste wannabe op het forum:
Coruscant,
belachelijke posts en zie je wel weer aan dat hij een typische newgen is. Hetzelfde geldt ook voor Weedistotaltrash. Totale minachting voor anderen en soms zelfs voor hun eigen stamgenoten of partners.

Dikste wannabe in het spel:

Ik vind Nap-Time en soortgelijke spelers echt triest met hun massale aantal aan interns. Dat is niet tribalwars wat ik als tribalwars spelen beschouw en vind ik in en in triest. Liever iemand op plek 18 die vecht en strijdt, maar moeite heeft dan iemand in top 5 die zo goedkoop speelt.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Schedel
Dit account heeft bewezen ervaring die er toe doet en niet schijnervaring zoals ik dat beschreef bij TAS. In potentie behoort dit team tot de top 5 van deze wereld op het gebied van kwaliteit. Maar het komt er nog niet onwijs veel uit. Ik ben benieuwd naar het front met The American Sniper en gezien mijn ervaringen met allebei denk ik dat de winnaar wel vaststaat....

Cacturne
Verreweg beter dan Abuser natuurlijk? Of toch niet. Nja alleszins wel skills aanwezig en samen met Abuser kunnen ze veel aan.

DBA
wordt naar mijn inziens een kartrekker voor One en zowel Cave alsook Walk gaan het lastig met hen hebben.

Why Not.

Waarom zou Why Not? hun potentie niet kunnen tonen? Krijgen een mooi uitdagend front.

De Geitenbijters
krijgen een mooie richting en voor Cave kan dat een cruciale worden. Ik ben benieuwd naar wat ze gaan doen, maar qua ligging kunnen we veel verwachten.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik verwacht van alle drie de overgebleven stammen veel, maar ik vind wel dat je gezien de positie op de wereldkaart je het meeste kunt verwachten van One. Al zit in Walk meer kwaliteit en vormt Cave juist een hechte eenheid. Maar qua huidige positie op de kaart kunnen we het meeste verwachten van One, want strategisch gezien hebben zij momenteel de beste kaarten.

Grootste blunder:
Edels sturen op een 400 punten dorpje en er niet van uitgaande dat je dat dorp zou pakken en het dan toch pakken. Wat een verspilling was dat. My fault. Of AM sjabloon voor torens in elk dorp aan zetten en dat later op de dag iemand uit het team zegt: Jow boys weten jullie dat er in elk dorp een level 9 toren staat? Zo moest het ook altijd zeker voelen als Weedistotaltrash zijnde.... :oops::(

Mooiste actie van de wereld:
Voor mij persoonlijk de overstap naar Cave vanuit Fuifje door Hope and Despair. Begrijp mij goed dat het natuurlijk niet netjes is en dat ik het niet wil goedpraten of iets. Maar het zorgde er wel voor dat het vuurtje bij ons wel meer ging aanwakkeren dan met name de laatste weken in Fuifje. Ik bedoel zelfs op Antartica is het nog sfeervoller.... Maar voor de toffe accounts die wel initiatief en inzet toonden voor/in Fuifje is het gewoon klote. Ookal was het perspectief al gering.

Voor wie heb je nu echt respect:
Spelers die karakter tonen. Niet bij het eerste zuchtje tegenwind neergaan en gewoon doorvechten. Die zich niet makkelijk laten passeren. Spelers die eerlijk spelen en gaan voor Fair-Play. Met name het eerste slaat voor nu niet op Hope and Despair - ik zal de haters maar voor zijn:engel::p:oops: - maargoed rest wel. Maar ik vind het wel tof dat een aantal accounts het tegen beter weten in toch proberen. Ergens hoop ik voor hen dat zij toch nog ergens een kans krijgen. Dus accounts als Whale, Night en MM.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Mijn toffe team. Veel spam maar ze staan er ook als het moet. Zoals toen we onverwachts direct incs kregen stond iedereen er om een shift te draaien. Al die gekke uitspraken zijn ook tof en ook foto's uit de collectie van Teun zijn vrouwen zijn aangenaam. Dus bedankt Stan voor het vragen. Evenaart een beetje het team Sjeinen gevoel, leukste team waar ik ooit mee heb gespeeld.

Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Mijn eigen medespelers en andere mindere ervaren spelers die toch hun potentie tonen en niet zo stereotyperend betweterig zijn zoals sommige andere newgens zoals een Coruscant.

Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Whale, Night, MM, Cacturne, Cala, Abuser, TAS, DBA en eigen stammies.


Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Best lastig. Als eerste denk ik dat de speelstijl van One mij niet aanstaat. Daarnaast ook een aantal dominante figuren waar ik hoe dan ook mee bots.

Bij Walk ook lastig, want ik ben natuurlijk een haantje en bij Walk heb je er ook een aantal zoals een Joachim bijvoorbeeld. Ik denk dat het bij Walk wel beter zou gaan dan bij One, omdat de speelstijl meer overeenkomt met mijn eigen stijl.

Maar bovenal zit ik nu in Cave goed op mijn plek. Ja lang niet iedereen is bekend, maar de sfeer is top en de ingeslagen weg is ook een weg die positief is.

Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Hier niet echt. Wel wat mensen die het kunnen doen.

Welke team/spelers zou jij het liefste in je stam willen hebben?

Night, DBA, Abuser, Cacturne, Schedel, Sick Minds, Whale, Cala en paar uit Cave. Niet te kloppen stam met de op deze wereld aanwezig skills en lijkt mij ook een toffe stam.

Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

Mystery Men is naar mijn inziens het enige account die echt serieus heeft moeten deffen en die ook amper verliezen heeft gekend.

Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?

Ik vind de aanvallers van One die Vamos hebben teruggedrongen lekker bezig. Ook de aanvallen op Weedistotaltrash waren effectief. Maar of dat kwam door het goede aanvallen of het slechte verdedigen? Ik denk combinatie van. Maar van een account die in elk dorp een toren heeft en niet eens uitgebouwd hoef je niet veel van te verwachten. Teun wordt er soms nog rillend wakker van.

Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?

Ik vind binnen Cave mijn buren van Why Not tactisch sterk. Ik heb af en toe al lekker lopen discussieren met hen over plannen en dergelijke. Ook mijn eigen team weet dat wel te doen.

Voor de rest ken ik Alex, Joachim, Sem en de spelers van DBA ook als tactische denkers.
 
Reactiescore
634
Heb heel lang zo een goede GA lijst niet gezien. Goed getypt @underground tacticz.

Corus, hoe kun je hier niet komen als je dingen zegt als beat Corus of hou je bek over Corus...
Daarnaast natuurlijk Coruscant. Misselijkmakende attitude en dat zeker voor een newgen. Overschat vooral zichzelf en ik weet niet eens of ik er om moet lachen of om moet huilen vanwege plaatsvervangende schaamte.

Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Mijn eigen medespelers en andere mindere ervaren spelers die toch hun potentie tonen en niet zo stereotyperend betweterig zijn zoals sommige andere newgens zoals een Coruscant.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar hoe ze zich zodadelijk aan het front gaan tonen. Want er zitten zeker sterke accounts bij. Maar accounts als Coruscant verwacht ik weinig van

Bedankt voor de nominaties.
Mocht je nog iets willen leren van een newgen, mag je nog eens op schoot komen zitten :)
Of zoals aangekondigd, voordat W69 begon, dat je minder moest kleppen en samen met je AF Bende maar moet gaan fronten tegen Coruscant

Ontwijk je een front met Coruscant, maar blijft je door kleppen, dan geldt:
Je speelt Coruscant weg, of je houd je klep dicht tegen Coruscant :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Maar accounts als Celtic Warrior, Coruscant en NAP=Time verwacht ik weinig van. Ook pretbedervers is voor mij een groot vraagteken. De kwaliteit van One bevindt zich vooral op het driepunt waar Cave, One en Walk elkaar raken.

Zou hier graag wat meer onderbouwing van je willen zien.
 
Reactiescore
2.386
Zijn ego is gekrenkt, rip Rob
 
Reactiescore
2.064
Coruscant overschat !!!?
 

DeletedUser69389

Guest
Zou hier graag wat meer onderbouwing van je willen zien.
Nap al uitgelegd. Naar mijn inziens krijgt Pret een gewaagd en groot front. Is te bezien of dat haalbaar blijkt. Veel zal afhangen van hoe Cave reageert.
Coru nja al gezegd. Enorm overschat. Niet noemenswaardige werelden gewonnen.
De prestaties van Celtic vind ik nie bijzonder en krijgt veel uitdaging met hun front.
 
Bovenaan