Enquête: Presenteer je account

Welke account is de beste van W69?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.483
Niet vervelend bedoeld, maar ik ga jullie niet op jullie mooie blauwen ogen geloven ;) Ik zoek dus een getal en geen mogelijk voor jullie (om onder het boosten uit te komen)

Ik ben bereid om mee te gaan met 25, dit is voor iedereen makkelijk te controleren en duidelijk te verantwoorden.
 
Reactiescore
3.540
Er heeft 1 account op Cacturne gestemd die niet aan de voorwaarde voldoet van 25 posts, en dat is Superhamster. Voor de rest herken ik alle namen behalve Bobby1 maar die heeft wel gewoon ruim voldoende forum activiteit.

Op TAS bijvoorbeeld zie ik Jacob3, Hungry Like a Wolf, Goodzilla, Vespa Velutina, ibunnyface, Ruai, Dormpie, Justinvanhout, die allemaal niet aan de voorwaarde voldoen. Vind het sowieso raar dat er gewoon 5+ accounts op je gestemd hebben met 0 posts ooit, dan ga je mij niet wijs kunnen maken dat het allemaal forumgangers zijn die op zichzelf bij deze stemming zijn gekomen ;)
 
Reactiescore
1.283
Er heeft 1 account op Cacturne gestemd die niet aan de voorwaarde voldoet van 25 posts, en dat is Superhamster. Voor de rest herken ik alle namen behalve Bobby1 maar die heeft wel gewoon ruim voldoende forum activiteit.

Op TAS bijvoorbeeld zie ik Jacob3, Hungry Like a Wolf, Goodzilla, Vespa Velutina, ibunnyface, Ruai, Dormpie, Justinvanhout, die allemaal niet aan de voorwaarde voldoen. Vind het sowieso raar dat er gewoon 5+ accounts op je gestemd hebben met 0 posts ooit, dan ga je mij niet wijs kunnen maken dat het allemaal forumgangers zijn die op zichzelf bij deze stemming zijn gekomen ;)

Gelukkig heb ik 3 van die accounts zelf al aangegeven, zelfs 1 daarvan openbaar dus daar was je van op de hoogte.

Dan houd je buiten one over: Vespa, ibunny, ruai en bunny.

Dormpie en Justin zitten beide in one dus die zou je in twijfel kunnen trekken.

Verder geloof ik het allemaal wel tbh, ben zelf als eerste naar aldo gestapt met de twijfelgevallen omdat ik zelf wel beter weet :)

Voorbeelden bij jou zijn hellriser en vruchtenlimonade,die in eerste instantie niet mee zou mogen stemmen omdat zij onder de 50 stemmen zaten, terwijl ook zij gewoon goed actief zijn hier op w69 van wat ik zag. Blijft dan dubbel he.
 
Reactiescore
3.540
Gelukkig heb ik 3 van die accounts zelf al aangegeven, zelfs 1 daarvan openbaar dus daar was je van op de hoogte.

Dan houd je buiten one over: Vespa, ibunny, ruai en bunny.

Dormpie en Justin zitten beide in one dus die zou je in twijfel kunnen trekken.

Verder geloof ik het allemaal wel tbh, ben zelf als eerste naar aldo gestapt met de twijfelgevallen omdat ik zelf wel beter weet :)

Voorbeelden bij jou zijn hellriser en vruchtenlimonade,die in eerste instantie niet mee zou mogen stemmen omdat zij onder de 50 stemmen zaten, terwijl ook zij gewoon goed actief zijn hier op w69 van wat ik zag. Blijft dan dubbel he.

Zoals ik al eerder heb gezegd, dit soort stemmingen gaan nooit eerlijk zijn. Ik bedoelde dit niet als persoonlijke aanval op jou, maar meer even een voorbeeld in het algemeen dat je dit soort contests beter door alleen de jury nagekeken kan laten worden, aangezien juryleden niet op deze wereld spelen en dus hopelijk onpartijdig zijn.
 
Reactiescore
1.283
Zoals ik al eerder heb gezegd, dit soort stemmingen gaan nooit eerlijk zijn. Ik bedoelde dit niet als persoonlijke aanval op jou, maar meer even een voorbeeld in het algemeen dat je dit soort contests beter door alleen de jury nagekeken kan laten worden, aangezien juryleden niet op deze wereld spelen en dus hopelijk onpartijdig zijn.

Ben ik het mee eens.
Jij of wij gaan wss aan het kortste einde trekken ondanks de eerlijkheid.

Maargoed, we zien wel waar het schip strand.
 

DeletedUser81218

Guest
Houdt de 50 posten aan, ik loop de recente wel na. Alles onder de 50 posten trek in idd van het aantal af en zou je dus moeten melden.
Vreemd zo'n regel. Als je ziet wat er allemaal passeert op het forum en hoe erbarmelijk laag het niveau soms is, is het wat controversieel dat je spelers gaat stimuleren om mee te doen in talloze onzinnige discussies, moddergooien, schelden en roddelblaadjes schrijven. Aan de andere kant snap ik wel dat je geen dubbele accounts wil, misschien is een activiteitscounter wel handig, in hoeverre mogelijk uiteraard :).
 
Reactiescore
2.483
Leeftijd van een account zegt ook weinig. Over het activiteiten (online tijd) heb ik geen inzicht in, dus valt niet te controleren.

Nee, aantal posten is het makkelijkste. Ik nodig alle lezers dan ook uit om deel te nemen aan discussies, anders telt je stem gewoonweg niet mee.
Ik trek de limiet naar 25, dit is makkelijk te controleren en makkelijk te halen.

Toevoeging: nogmaals ik deed vroeger nooit moeilijk, maar de community zeurt steeds om te checken op boost account. Wat mij al veel extra werk bezorgt, ik ga het mezelf dan niet nog moeilijker maken met allemaal ip/cookies/activiteit controles. Zeker niet met de huidige werkdruk (2 mods heel het forum) en mijn drukke RL periode.
 

DeletedUser27011

Guest
Er heeft 1 account op Cacturne gestemd die niet aan de voorwaarde voldoet van 25 posts, en dat is Superhamster. Voor de rest herken ik alle namen behalve Bobby1 maar die heeft wel gewoon ruim voldoende forum activiteit.

Op TAS bijvoorbeeld zie ik Jacob3, Hungry Like a Wolf, Goodzilla, Vespa Velutina, ibunnyface, Ruai, Dormpie, Justinvanhout, die allemaal niet aan de voorwaarde voldoen. Vind het sowieso raar dat er gewoon 5+ accounts op je gestemd hebben met 0 posts ooit, dan ga je mij niet wijs kunnen maken dat het allemaal forumgangers zijn die op zichzelf bij deze stemming zijn gekomen ;)

@The Minion Ik stemde via Vespa Velutina. Heb ondertussen mijn origineel account teruggevonden. Ik heb met deze niet gestemd. Dus stem van Vespa Velutina lijkt me geldig?
 
Reactiescore
2.483
@The Minion Ik stemde via Vespa Velutina. Heb ondertussen mijn origineel account teruggevonden. Ik heb met deze niet gestemd. Dus stem van Vespa Velutina lijkt me geldig?

Geef dit door op het account waarop je heb gestemd ;) Ik verwacht morgen van hun een overzicht met de geldige stemmen (per PM), daarna ga ik er zelf pas overeen bij twijfel gevallen.
 
Reactiescore
1.542
Verdomme ik verlies zelfs stemmen :( dan misschien toch maar mijn "eerlijke" vote op @Calamity. weer veranderen naar een stem op mijzelf ^^
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.483
Ik verwacht morgen van alle deelnemers een PM. Als ik er donderdag nog 1tje tegen kom die niet gemeld is, riskeer je diskwalificatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan