Stelling van de Dag

Reactiescore
983
Op W45 kreeg ik het voor elkaar in een hele rimsam te interne en de spelers te plaatsen op accounts van mijn stam. 5mil aan intern en de rim safe. Dat werd toen gestempeld als een tacktisch sterke zet.

Het enige nadelige aan intern is dat je per saldo edels verliest. Tribalwars draait niet alleen om actie maar ook om tactiek en dilpmatiek, in mijn opinie valt interne daaronder.

En ging jij dan ook om je interns bedelen...? Heel tactisch & diplomatisch ja, moet je kunnen
 
Reactiescore
1.478
Beide kanten hebben schandalig veel interns. Ikzelf zal ook nooit weer met een premade van deze grootte starten.
 

DeletedUser78491

Guest
Beide kanten hebben schandalig veel interns. Ikzelf zal ook nooit weer met een premade van deze grootte starten.
Klopt, beide stammen internen echt enorm veel. Echter denk ik niet dat het komt door het zijn van een premade (tenminste bij One. niet). Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat de meeste interns van DBA onbekende voor ons zijn die Walk. geen chille stam vinden en het liefst zien dat ze de wereld verliezen.
 
Reactiescore
3.540
Klopt, beide stammen internen echt enorm veel. Echter denk ik niet dat het komt door het zijn van een premade (tenminste bij One. niet). Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat de meeste interns van DBA onbekende voor ons zijn die Walk. geen chille stam vinden en het liefst zien dat ze de wereld verliezen.

Goed verhaal man maar dit klopt gewoon niet. DBA internt Harvester of Sorrow, een acc van 180k punten die expliciet in PM tegen ons heeft gezegd dat ze het bedelen om interns van One. zwak vinden en daarom er niet op in zouden gaan, en zelfs na onze strijd de VV bij ons willen leggen omdat hij zou gaan stoppen. Echter is ene Dave die nooit op dat account logde ineens online gekomen de ochtend nadat Dennis (hoofdspeler) dat van het stoppen en VV etc. aan ons had verteld, en heeft de VV als nog tegen de wil van de hoofdspeler van Harvester bij One. gedropt. Daarom proberen we al een week met Dennis terug in contact te komen maar is ons helaas niet gelukt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij had het over het vragen om interns en dat is tussen jou en celtic nu eenmaal ook gebeurt. Je kan nu wel zeggen dat er een verschil zit tussen goede spelers of slechte spelers benaderen, maar in principe blijft het hetzelfde natuurlijk. Er komt eenvoudig kwantiteit bij de stam erbij zonder dat je daarvoor middelen verliest en leden moet recruteren. Zelfs in jou geval krijg je er een account bij zonder dat het een recruut kost. Dat vind ik persoonlijk zelfs nog erger, omdat je niet alleen de dorpen pakt maar ook van het edellimiet gebruik gaat maken. Jij viel over het feit dat One dit deed en vandaar toon ik aan dat beide stammen nu eenmaal terrein proberen te pakken in dit gebied. Actie = reactie. Voor de rest maakt het mij niet uit, maar kom dan ook niet hypocriet doen op het AF.
Wij hebben niet gevraagd voor interns, wij hebben een sollicitatie binnen gekregen, we hebben aangegeven dat we vol zitten en dan hebben we andere opties aangeboden. Wat hadden we anders moeten doen ? Iemand direct weigeren ookal zijn het mogelijk goede spelers voor de stam gewoon omdat het gevolg kan zijn dat er een intern moet gebeuren ? Of hun als speler moeten aannemen en HUN dorpen aan One moeten geven omdat we anders als interns beschouwd konden worden ?

Edellimiet gebruik maken ? Waar heb jij het over ?

De enige die hypocriet doet is de persoon die hier komt beweren en verdedigen dat 2 intern acties in dat gebied ter waarde van 20 dorpen hetzelfde is als 8 interns van 100+ dorpen in hetzelfde gebied... (cijfers zijn een schatting, TW stats doet het momenteel niet)

Volgens mij is er daar niks aan gelogen. Ik heb binnen die periode alles voor de stam en mijn account gedaan, binnen mijn machten natuurlijk. Als ik speel speel ik ook serieus en voor de volle 100% ga ik ervoor. Sommige zeggen ook dat ze alles voor d'r gezin doen, maar dat betekent natuurlijk niet dat dit letterlijk alles is... Je zet je maximaal voor iets in... zucht.
Ah je bedoelde dat op die manier, prima dan, kwam zo niet over maar is ook niet belangrijk.

Die DEF is toch echt een waargebeurd verhaal en was bij een massa op Emerica toen jullie net front geinternt hadden en daar veel nieuwe dorpen hadden. Kwam de grootste massa van die tijd aan en jullie met een paar honderd dorpen konden geen enkele DEF missen , omdat jullie bang waren voor een blitz. Terwijl wij als buren ons toen bijvoorbeeld volledig leeg hadden gezet. Gelukkig kwam Matthieu op jouw beslissing terug, maar toch is het wel tekenend voor jouw manier van spelen. Ik denk dan maar lievere een paar dorpen verliezen dan dat een stamgenoot bij een massa ten onder gaat.
Weet ik niet meer, kan goed zijn dat ik een andere mening had dan mijn co en dat na dit te bespreken die mening veranderd is. Zo slecht zullen onze beslissingen wel niet geweest zijn sinds we de wereld hard winnen ;)
Iedereen die na jou stoppen de wereld nog gevolgd heeft weet dat ik samen met mijn team via eigen account en via VV gedurende de zware periode (de echte, want die dat jij noemt was peanuts in verhouding) 100den snipes heb gezet voor Emerica. Was jij niet degene die daarstraks zei dat het vreemd is dat je 1 actie zo hard onthoud en bestempelt en al de rest er rond gewoon vergeet ?

Nee natuurlijk val je mij niet persoonlijk aan lolz, al staat Anton in je stelling en vuil spel natuurlijk val je mij dan persoonlijk aan...
Met wat jij achter de komma zet val jij mij wederom persoonlijk aan.
Ok, dan val ik je wel persoonlijk aan. Maakt het niet onwaar en het is op zijn minst op meerdere cases gebaseerd: 2 recente bans voor overtreding van regels, het starten van een actie-reactie oorlog op W64 door zelf een lijn te crossen...

Even eerlijk objectief, toen jij die lijn over ging op W64 vond je dat het niet gerechtvaardigd was voor onze vijand om daar zo extreem op te reageren, en daar had je gelijk in. Maar nu vind je het wel terecht dat One (jou stam!) extreem overreageerd op iets wat Walk gedaan heeft terwijl wat Walk gedaan heeft 10 keer minder erg was dan wat jij op W64 deed (eigenlijk is er zelfs niks mis mee maar ok).

Vind alles prima, maar weet dat jij ook geen geliefd persoon was binnen Modus. Gedeeltelijk door je karakter: koppig, egoistisch en je kan absoluut geen normale discussie met jou voeren zonder dat je een lijst met verwijten naar je hoofd krijgt. Sommige karaktereigenschappen heb ik zelf ook en vandaar zou ik mezelf nooit aanmelden voor stamleiderschap.
Mag je allemaal vinden van mij natuurlijk, maar denk dat Walk wel het bewijs is dat niet iedereen zo over mij denkt ;) Zoals ik al zei, als ze me niet als leider willen volstaat het om te stemmen :)

Beide kanten hebben schandalig veel interns. Ikzelf zal ook nooit weer met een premade van deze grootte starten.
Discussie gaat niet zozeer over interns maar eerder interns opzoeken van buiten af. Walk internt misschien ook wel wat, maar slechts van 2 spelers die niet al langer deel uitmaken van de coalitie. Terwijl One nu meer internt dan Walk en enkel van buitenaf, maw ze houden hun eigen coalitie nog om later te internen / gebruiken. Als je dan weet dat de samenwerkingen gelijk zijn is dus elke intern die One nu uit voert extra free dorpen voor 1 stam en dus extra kwantiteit.

Op W45 kreeg ik het voor elkaar in een hele rimsam te interne en de spelers te plaatsen op accounts van mijn stam. 5mil aan intern en de rim safe. Dat werd toen gestempeld als een tacktisch sterke zet.

Het enige nadelige aan intern is dat je per saldo edels verliest. Tribalwars draait niet alleen om actie maar ook om tactiek en dilpmatiek, in mijn opinie valt interne daaronder.
Met al deze events die elkaar zo snel op volgen zijn edels echt geen probleem meer hoor. Accounts kunnen op zichzelf op deze wereld makkelijk paar 100k internen en nog gewoon edels over hebben om door te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
89
Met al deze events die elkaar zo snel op volgen zijn edels echt geen probleem meer hoor. Accounts kunnen op zichzelf op deze wereld makkelijk paar 100k internen en nog gewoon edels over hebben om door te gaan.

Denk dat Sons of durin er weer 500% aan paketten bij hebben, of genoeg versterking items om op 1 dag 10 clears bij te bouwen aan zijn score te zien.
 

DeletedUser78491

Guest
Goed verhaal man maar dit klopt gewoon niet. DBA internt Harvester of Sorrow, een acc van 180k punten die expliciet in PM tegen ons heeft gezegd dat ze het bedelen om interns van One. zwak vinden en daarom er niet op in zouden gaan, en zelfs na onze strijd de VV bij ons willen leggen omdat hij zou gaan stoppen. Echter is ene Dave die nooit op dat account logde ineens online gekomen de ochtend nadat Dennis (hoofdspeler) dat van het stoppen en VV etc. aan ons had verteld, en heeft de VV als nog tegen de wil van de hoofdspeler van Harvester bij One. gedropt. Daarom proberen we al een week met Dennis terug in contact te komen maar is ons helaas niet gelukt.

Ik had het niet over harvester, die is inderdaad gewoon gelukje geweest
 

DeletedUser79415

Guest
Ik had het niet over harvester, die is inderdaad gewoon gelukje geweest

ook daar heeft DBA niet lopen ''bedelen'' , zeer zeker niet. DBA wilde wel een dealtje smeden, 3 dorpen voor samenwerking tegen WALK (deffen). zeker geen bedelen...
 

DeletedUser79415

Guest
hoezo is dat tegenstrijdig, zelfde als een deffbunker/du/mb (wij deden een aanbod) maar dan gooide deze knul zijn vv zodra walk echt op bezoek kwam.
 
Reactiescore
983
ook daar heeft DBA niet lopen ''bedelen'' , zeer zeker niet. DBA wilde wel een dealtje smeden, 3 dorpen voor samenwerking tegen WALK (deffen). zeker geen bedelen...

En dat "dealtje" zag hij niet zitten? Toen zei hij zeker: "Intern me maar helemaal, dat heb ik liever dan dat ik zelf nog verder moet spelen". (als ik naar zijn huidige tw stats pagina ga kijken toch).
 

DeletedUser79415

Guest
Discovered By Accident. 07.09.19 01:17
Kunnen wij een dealtje maken ?

Harvester of sorrow 07.09.19 05:51
Denk het wel,waar denk je aan?

Harvester of sorrow 07.09.19 07:37
Moet dan wel snel gebeuren want lig aardig onder vuur,en hou dat niet zo heel lang vol.

Discovered By Accident. 07.09.19 10:04
Walk pakt interns komen erg dichtbij front DBA nu, ik dacht eraan, jij geeft 1.2 of 3 dorpen aan ons beetje richting front walk zodat wij toren, off en deff dorp kunnen maken. Wij helpen deffen tegen walk en evt gezamelijk aanval tegen hun.

Harvester of sorrow 08.09.19 18:42
Avond,

We nokken ermee,we hebben nu tientallen clears gesloopt maar totaal geen zin meer.
Gister al een co afgehaakt,als je vv wilt geef maar een naam op.

dave

Discovered By Accident. 08.09.19 18:46
Hey jammer dit te horen, ik gooi dit in de stam. Wij nemen graag de vv over. Geef ons even om iemand te regelen :)

Harvester of sorrow 08.09.19 18:49
Ok ik krijg nog 1 aanval over een uur.
Dat handel ik zelf af,daarna drop ik de vv.

Discovered By Accident. 08.09.19 19:44
vv mag naar devilliance, bedankt man word enorm gewaardeerd !


--------------------

Kussieknuff Jonah

Harvester of sorrow 08.09.19 19:51
Okay gaan we doen,teller staat wel op 33 Inc.
Maar uitkijktoren ziet alles,clears van vandaag zijn gestopt.

Discovered By Accident. 08.09.19 19:51
nice top, gaat goed komen hebben goeie deffers binnen one :).

mocht je interesse hebben voor verder gesprek of heb je later motivatie app :

06---------


--------------------

Kussieknuff Jonah

Harvester of sorrow 08.09.19 19:53
Is goed,succes en geef ze maar op hun lazer die noobs.

Discovered By Accident. 08.09.19 19:54
komt goed ! geef je vv door anton staat te springen :p


--------------------

Kussieknuff Jonah

Harvester of sorrow 08.09.19 19:54
Gaat er nu heen.

Discovered By Accident. 08.09.19 19:56
zet je vv instellingen goed ?


--------------------

Kussieknuff Jonah

Edit:was mijn mobiele nr.

voor als je het gesprek graag zelf wil lezen, bedoel idontgive a fuck,...
 
Reactiescore
1.365

DeletedUser79458

Guest
Alle Walk posters die klagen dat One teveel interns heeft is wel echt lachwekkend. Bedankt iedereen die dat allemaal "beagurmenteert", jullie hebben me flink laten lachen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Edit:was mijn mobiele nr.

voor als je het gesprek graag zelf wil lezen, bedoel idontgive a fuck,...

Hahaha en deze post maakt deze dag weeral goed en hij is nog maar juist begonnen :D

Je beseft toch dat je in dit gesprek letterlijk bedelt voor dorpen, nog wel voor diepe dorpen in de hoop later dikke cf's te hebben ook...
Je stelt een dealtje voor om gratis dorpen te krijgen, exact de reden waarom Walk hier post over die interns op het AF, dus bedankt om dat gewoon allemaal te bevestigen ;)

Buiten dat bevestig je ook nog iets anders... want ja hoor de eerste kans dat One heeft om vuil te spelen is het Anton die staat te springen om die kans te grijpen!
Wie had dat nou ooit gedacht... ohw wacht...

Alle Walk posters die klagen dat One teveel interns heeft is wel echt lachwekkend. Bedankt iedereen die dat allemaal "beagurmenteert", jullie hebben me flink laten lachen.
Snap niet wat er lachwekkend aan is, One heeft pakken meer interns dan Walk, dat zijn gewoon feiten en feiten zijn niet om te lachen :eek:
 
Reactiescore
1.278
Wij hebben niet gevraagd voor interns, wij hebben een sollicitatie binnen gekregen, we hebben aangegeven dat we vol zitten en dan hebben we andere opties aangeboden. Wat hadden we anders moeten doen ? Iemand direct weigeren ookal zijn het mogelijk goede spelers voor de stam gewoon omdat het gevolg kan zijn dat er een intern moet gebeuren ? Of hun als speler moeten aannemen en HUN dorpen aan One moeten geven omdat we anders als interns beschouwd konden worden ?

Jullie krijgen een sollicitatie binnen voor de stam Walk. Stam zit vol, maar je gaat op zoek naar mogelijkheden om toch die dorpen te krijgen en met de spelers samen te werken zonder dat ze bij de stam komen. Riekt een beetje naar R2W al doe je dat bij een top 20 speler. Tis nu niet dat het vragen van een samenwerking met iemand direct het 90% internen van zijn dorpen goedspreekt. Of althans mij maakt het niet uit, maar jij komt op het AF dat One. om interns aan het bedelen is terwijl je zelf voorstellen bij top 20 spelers neergelegd die in de zelfde strekking zijn. En zelfs vergaander.

Edellimiet gebruik maken ? Waar heb jij het over ?

Ik hoef het toch niet te spellen? Elk account heeft een edellimiet en een stam maakt een totaal edellimiet al doe je de aantal edellimieten van de spelers optellen. Je zou dit kunnen zien als het potentieel van een stam, maar je kan ook verder kijken naar de groep die om een stam heen is verzameld. Met dit edellimiet kan groei verwezenlijkt worden, kunnen acties ondernomen worden etc etc. Je neemt niet alleen de dorpen over, maar start een constructie waarbij de edels die door de overnames beschikbaar komen ook voor jouw stam gebruikt gaan worden. Wezenlijk verschil dus tussen alleen dorpen internen. Je krijgt er een account met een top 20 edellimiet bij namelijk zonder dat dit een stamplaats kost.

De enige die hypocriet doet is de persoon die hier komt beweren en verdedigen dat 2 intern acties in dat gebied ter waarde van 20 dorpen hetzelfde is als 8 interns van 100+ dorpen in hetzelfde gebied... (cijfers zijn een schatting, TW stats doet het momenteel niet)

Verstandig dat je "dit gebied" zegt, want globlaal weten we natuurlijk dat Walk van het internen wel pap lust. Op zich niet erg, maar ga hier dan ook geen probleem van maken. Nog voordat wij geinternt hadden daar had vamos al een intern er liggen, cacturne en jij was bezig om celtic intern te maken. Zulke dingen kunnen nu eenmaal reactie oproepen, ik denk ook niet zo gek. Je zou ook kunnen afvragen waarom zoveel accounts dorpen aan One. willen afstaan in plaats van Walk.

Weet ik niet meer, kan goed zijn dat ik een andere mening had dan mijn co en dat na dit te bespreken die mening veranderd is. Zo slecht zullen onze beslissingen wel niet geweest zijn sinds we de wereld hard winnen ;)
Iedereen die na jou stoppen de wereld nog gevolgd heeft weet dat ik samen met mijn team via eigen account en via VV gedurende de zware periode (de echte, want die dat jij noemt was peanuts in verhouding) 100den snipes heb gezet voor Emerica. Was jij niet degene die daarstraks zei dat het vreemd is dat je 1 actie zo hard onthoud en bestempelt en al de rest er rond gewoon vergeet ?

Vind het wel vreemd dat sinds de komst van Mathieu en Ruben richting Schedel het account blijkbaar groei heeft gemaakt, want daarvoor liepen jullie zeker niet lekker. Weinig initiatief op het front en alle groei werd gepakt in een jump cluster in de rim. Dit is natuurlijk frusterend als stamgenoot, omdat iemand zo geen frontprogressie maakt en je zelf ook geen groei kan maken. Dit heb ik van dichtbij gezien en die 100den snipes op Emerica niet. Al zou ik iedereen moeten geloven zouden er ondertussen daar al 50.000 snipes zijn gezet al zou je iedereens aandeel daarin optellen. Al met al mag je hier bewijzen dat je progressie kan maken op een front, zonder interns dan zoals w64. Ben benieuwd of jullie de verwachtingen, van sommige, waar kunnen maken .

Kom je paar hier bewijzen in plaats van het teren van die enkele weken actie op w64. Qua was defensief altijd een kaartenhuis en Modus stond net iets sterker door het nieuwe team op Emerica. Maar ik had mijn hart vastgehouden al was er een massa op een ander account geweest. Want ja Modus werd vanaf het begin tot het eind van de wereld flink overschat. Ik hoop eerlijk gezegd dat deze werelden dan ook totaal niet vergelijkbaar worden, maar we zullen het zien.

Buiten dat bevestig je ook nog iets anders... want ja hoor de eerste kans dat One heeft om vuil te spelen is het Anton die staat te springen om die kans te grijpen!
Wie had dat nou ooit gedacht... ohw wacht...

Is nu het vragen om dorpen al vuil spel? Wanneer iets vuil spel is veranderd in ieder geval wel voortdurend.. eerst was dat nog dingen van het kaliber stabben, spionage etc..

Ohja je overdrijft een beetje. Dan kunnen we jouw plannen met celtic vanaf vandaag ook vuil spel noemen, want je probeert daar ook met Celtic een dealtje te maken in ruil voor dorpen.

Beetje flauw allemaal als je het mij vraagt. Ga het spel spelen en kom hier op het AF aub niet mierenneuken over dingen die je overduidelijk ook zelf geprobeerd heeft. Verschil is alleen dat het bij jou niet gelukt is en bij ons blijkbaar wel... misschien ben je daarom zo salty.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
277
Bij Harvester is het wel even iets anders. Walk heeft er een hoop clears op kapot gelopen en vervolgens gaat DBA er met de dorpen vandoor. Door deze intern hebben wij nu ook een grotrr front gekregen met one, wat niet bepaald heel prettig is.
 
Bovenaan