Top/Flop spelers

Reactiescore
766
Ik ? Je bedoelt iedereen in deze hele community die niet verbonden is met One :$
“Vind ik niet ver gezocht” je zegt dus wel degelijk dat jij t vindt. Nu is het opeens weer iedereen. Dag Warre.
 
Reactiescore
2.478
Eventjes een preventieve waarschuwing omtrent deze discussie en toekomstige. Mocht iemand privacy gevoeligen informatie delen dan krijgt deze persoon zonder pardon een berisping en wordt de gevoelige inforamatie uiteraard verwijderd.

Fijne discussie verder ;)
 

DeletedUser75900

Guest
Eventjes een preventieve waarschuwing omtrent deze discussie en toekomstige. Mocht iemand privacy gevoeligen informatie delen dan krijgt deze persoon zonder pardon een berisping en wordt de gevoelige inforamatie uiteraard verwijderd.

Fijne discussie verder ;)

Gok dat iedereen dat wel weet toch? ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
“Vind ik niet ver gezocht” je zegt dus wel degelijk dat jij t vindt. Nu is het opeens weer iedereen. Dag Warre.
Het is niet omdat ik schrijf dat ik dat vind dat per definitie de meerderheid niet hetzelfde vind.. Maargoed, je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb dusja.
 
Reactiescore
766
Het is niet omdat ik schrijf dat ik dat vind dat per definitie de meerderheid niet hetzelfde vind.. Maargoed, je weet zelf ook wel dat ik gelijk heb dusja.
Mooi dat jij voor de hele community kan praten, prachtig om te zien!
 

DeletedUser75900

Guest
Ben echter wel benieuwd wat de leiding en andere leden van One. er van vinden dat er een PBG afgesloten is tussen een lid van hun en een lid van de stam waar zij oorlog mee hadden. Bovendien deed die speler van One. ook nog VV bij de speler van Space.

In principe kan je er veel voordeel uithalen. Forum en PM's waren afgedekt begreep ik (of dat waar is kan ik nu behoorlijk aan twijfelen maar afijn). Dus op die manier kan er een unfair oorlog ontstaan. Ik zeg niet dat dit gebeurd. Maar die mogelijkheid is er wel door gecreëerd.

Ik als leider ben heel erg van fairplay. Misschien té, want binnen Space heb ik vaak genoeg voorstellen gehad voor acties waarvan ik vond dat die niet door de beugel konden.

Ben nog steeds benieuwd eigenlijk :)
 
Reactiescore
766

Deleted User - 24028

Guest
Gaan jullie nu echt reageren op de manier waarop ik het zei ipv op de inhoud omdat je weet dat ik gewoon gelijk heb met de inhoud :$
 
Reactiescore
760
Gaan jullie nu echt reageren op de manier waarop ik het zei ipv op de inhoud omdat je weet dat ik gewoon gelijk heb met de inhoud :$

ik probeer beetje je ego te begrijpen want die is nogal hoog . voor iemand die alles met scripts doet :rolleyes: die alleen hij zelf kan gebruiken of zijn stam aka w46 of is dit manier van poste wat je niet doet? inhoudelijk valt er namelijk niet op in te gaan of iemand is al weer dom.

fijne avond warre:confused:
 
Reactiescore
760
Oei iemand is jaloers :eek:

nee ik vind het wel prachtig hoe belachelijk je je eige maakt en geniet er eigelijk wel moet volle teugen van je hebt mij dag weer gemaakt

warre :cool:
 
Reactiescore
766
Ik vind dat vtc zich belachelijker maakt dan Warre hoor. Die kerel moet je een AF-verbod geven, of naar een bijscholing sturen.
Mooi dat er ook weinig mensen waarde hechten aan jouw mening :)
 
Reactiescore
760
Ik vind dat vtc zich belachelijker maakt dan Warre hoor. Die kerel moet je een AF-verbod geven, of naar een bijscholing sturen.

iedereen dom noemen of zich zelf de community noemen vind ik wel grappig :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Het feit dat jullie dit niet als R2W zien, zegt meer over jullie zicht dan dat van Warre hoor. Dit is duidelijk R2W, 2 accounts niet kunnen breken, 1 recruiten & 1 vven. Dat is alle uitdaging uit de weg gaan. Ik dacht dat One net alle uitdaging op deze wereld wou aangaan????????
 
Reactiescore
760
Het feit dat jullie dit niet als R2W zien, zegt meer over jullie zicht dan dat van Warre hoor. Dit is duidelijk R2W, 2 accounts niet kunnen breken, 1 recruiten & 1 vven. Dat is alle uitdaging uit de weg gaan. Ik dacht dat One net alle uitdaging op deze wereld wou aangaan????????

ik heb het hier duidelijk niet over r2w laurens ;) dat jij dat nu aanhaalt heb het over de andere shit ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
On topic, ik vind deze actie toch wel jammer. Was helemaal nergens voor nodig om een tegenstribbelende rimstam op deze manier uit elkaar te laten vallen. Zeker niet als je als stam zijnde al de meeste kwantiteit hebt op de wereld en al een voorsprong van tegen de 1 miljoen had op Walk.
 
Bovenaan