Enquête: Presenteer je account

Welke account is de beste van W69?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Heeft iedereen gestemd? Dan gooi ik hem nu dicht namelijk en kunnen jullie mij PM'en welke stemmen ik ervanaf kan halen, voordat ik mijn controle doe
 
Reactiescore
2.478
Mja als ik zo kijk zitten er best veel boost accs tussen. Althans, volgens jouw definitie. Er zijn namelijk genoeg AF'ers die rustig meelezen en nooit posten. Op ons acc zijn bijvoorbeeld 3 van die stemmen. 1 acc is gewoon actief maar heeft de 50 posts gewoon nog niet, en twee andere zijn totaal onbekend voor mij maar hebben ook minder dan 50 posts.

Ik moet ergens de lijn trekken hé :p Ooit (recent) hebben jullie ons vertrouwen omtrent dat stemmen geschoden en dit is het resultaat
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik moet ergens de lijn trekken hé :p Ooit (recent) hebben jullie ons vertrouwen omtrent dat stemmen geschoden en dit is het resultaat

Fair enough, maar moet ieder acc die gaan melden dan?
Bij ons tel ik er 3, aapje ook, Cacturne 4, TAS 7 ofzo. En das nog niet gekeken naar recente posts, daar ga ik echt niet op controleren.
 
Reactiescore
2.478
Fair enough, maar moet ieder acc die gaan melden dan?
Bij ons tel ik er 3, aapje ook, Cacturne 4, TAS 7 ofzo. En das nog niet gekeken naar recente posts, daar ga ik echt niet op controleren.

Houdt de 50 posten aan, ik loop de recente wel na. Alles onder de 50 posten trek in idd van het aantal af en zou je dus moeten melden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Houdt de 50 posten aan, ik loop de recente wel na. Alles onder de 50 posten trek in idd van het aantal af en zou je dus moeten melden.

Duidelijk. Verder denk ik dat er nauwelijks meer gestemd wordt dus je zou hem van mij mogen sluiten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bij cacturne tel ik er maar 1 die ik niet ken @Calamity. , wat zie jij allemaal
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Reactiescore
1.283
Volgens mij gaat het erom dat af accounts voldoen aan de voorwaarde van aldo, niet of je ze kent of niet.

Cacturne bv heeft er 2-3 zonder forum activiteit en zo tas ook een aantal (Jacob, goodzilla, en nog ergens eentje)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Oh jesus is die er weer met 50 post count eis, als je een beetje mee bent met werelden ken je vrij veel accounts die niet geschikt zijn om te stemmen, jammer
 
Reactiescore
2.478
Oh jesus is die er weer met 50 post count eis, als je een beetje mee bent met werelden ken je vrij veel accounts die niet geschikt zijn om te stemmen, jammer

Ik denk dat je als actief lid van de community binnen een maand op de 50 posten zit ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dat is zoals zeggen dat je geen actief lid in een stam kan zijn als je niet mee zit te spammen in skype haha. Al snap ik wel dat dit voor boosters te voorkomen is, maar als je eigen co niet zou mogen stemmen, beetje vaag
 
Reactiescore
2.478
Dat is zoals zeggen dat je geen actief lid in een stam kan zijn als je niet mee zit te spammen in skype haha. Al snap ik wel dat dit voor boosters te voorkomen is, maar als je eigen co niet zou mogen stemmen, beetje vaag

Jullie zijn de gene die er recent een ding van maakte :( Het is niet dat ik erop zit te wachten om de administratie erbij te nemen :confused:
 
Reactiescore
1.283
Ik denk dat je als actief lid van de community binnen een maand op de 50 posten zit ;)

Zeer discutabel,

Er zijn voldoende mensen die het AF wel volgen maar amper posten. Zelf lees ik bijvoorbeeld het AF meestal wel mee als ik actief speel op een wereld maar post ik misschien 10 keer per wereld als het meezit...

Op mijn eigen AF account heb ik er zeker 2 jaar over gedaan om die 50 posts minimaal te halen terwijl ik wel minimaal eens per 2 dagen het AF las en dus "actief meelas in de community"

50 per maand zie ik meer als een spammer...

Rick
 
Reactiescore
2.478
Zeer discutabel,

Er zijn voldoende mensen die het AF wel volgen maar amper posten. Zelf lees ik bijvoorbeeld het AF meestal wel mee als ik actief speel op een wereld maar post ik misschien 10 keer per wereld als het meezit...

Op mijn eigen AF account heb ik er zeker 2 jaar over gedaan om die 50 posts minimaal te halen terwijl ik wel minimaal eens per 2 dagen het AF las en dus "actief meelas in de community"

50 per maand zie ik meer als een spammer...

Rick

Welke limiet stel je dan voor? Want er gaat een limiet op komen. Anders moeten wij met IP's/cookies gaan worstelen en dat zie ik al helemaal niet zitten.
 
Reactiescore
1.283
Het blijft een lastig punt.

Er staan bij tas accounts tussen die niet aan de limiet voldoen maar allen actief spelen en hier wss ook actief meelezen.

Zelfs accounts die niet in one zitten dus al uitgesloten zijn van boost accounts.

Denk dat het helpt wanneer we onze eigen “boostaccounts” aangeven i.p.v. alleen die van een ander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan