Top/Flop spelers

DeletedUser81275

Guest
Zal hier ook even mijn verhaaltje achterlaten omtrent de verliezen van AyVamos. Probeer het neutraal en vanuit mijn standpunt te bekijken.

Ik ben niet begonnen als MB voor AyVamos maar ben in die "rol" wat geforceerd omdat ik geen andere uitweg zag.
Toen aapje kwam opzetten door de overnames van LemonPops van FCDK, liet ik eerst een verzuchting, ze gingen namelijk achter heel FCDK aan gaan terwijl ik zelf door FCDK-B werd aangevallen.
Ik kon wat ademhalen en wat uitbreiden en raakte in contact met Perces (andere speler van FCDK-B gelegen in het zuiden). We gingen wat samenwerken en proberen een vuist te maken tegen aapje als dat nodig was. In de tussentijd wisselde aapje en celtic warrior wat klapjes aan elkaar uit en zoals bekend stopte dit na enkele dagen.

Op dit moment was perces niet meer online te bespeuren en had AyVamos al een dorpje in onze buurt weten te bemachtigen. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met leiding van One. maar viel op dove mans oren. Ik probeerde dan maar enkele dorpen van perces over te nemen waar ik kon maar werd op dat moment ook aangevallen door aapje. Door een tumultueuze start zat ik niet op een ideaal aantal verdedigingstroepen en verdedigde door middel van snipen, of als die faalde maar een recap. Het is op dit moment dat ik natuurlijk een nieuwe bondgenoot zoek aangezien de vorige gaan lopen is. Ik had al contact met celtic warrior een beetje, maar zij konden zelf niets missen natuurlijk. Dan maar de andere kant kijken, en AyVamos contacteren. Zij wilden graag helpen tegen One. om zo hun opmars tegen te houden en een extra gedeelte van het zuiden te controleren. Zij namen toen de overige dorpen nog van perces over en hielpen 1 dorp te ondersteunen op het einde van dag 2 van de aanvallen en zo een clear en treintje te doden.
Al bij al, geen dorpenverlies op 2 dagen (mede dankzij hun lange afstanden), maar aapje wist wel een dorp helemaal in het zuiden te bemachtigen van perces doordat mijn edels beslisten de toestemming op 7 te laten staan. Pijnpuntje op dat moment wel.

Het is toen dat AyVamos vroeg of ik niet MB voor hun wou worden. Om eerlijk te zijn had ik niet veel zin om MB te spelen, maar we namen in onze afspraak iets extra op waardoor ik wel interesse had om samen te werken. Als onderdeel van deze afspraak stond ik 3 dorpen af (voornamelijk def dorpen om aanval te behouden).
Na 3 dagen kwamen er opnieuw fakes binnen van aapje. We dachten toen dat deze wel gevolgd gingen worden door nieuwe aanvallen en treintjes. AyVamos ondersteunde enkele dorpen en nam opnieuw 3 dorpen over. Reden hiervoor was om het moraal beetje te laten zakken om gemakkelijker de aanvallen van aapje te blocken. Dit was uiteindelijk dus nutteloos.

En dan begon de blitz. Heel goed uitgevoerde blitz ook, complimenten daar voor. aapje en 3 MB's op men dak. Goed voor 12 keer zoveel punten als ik zelf (ja, aapje maar een paar treintjes, niet volle 100%). Zelf had ik toen nog 7 dorpen waarvan er maar 3 nog def waren. Verloor al direct snachts een dorp toen ik sliep (zzzz, ik speel alleen op het account, laat een mens eens slapen :D ) en moest smorgens snel redden wat er te redden viel. 2 dorpen waren hopeloos, 1 cancelsnipe fucked, een andere kunnen uitstellen maar niet behouden. De overige 3 heb ik kunnen redden en nog steeds tot vandaag. Vandaag eerste dag zonder aanval. Heb toen nauwelijks iets van AyVamos gehoord, maar het ging precies van erg naar slechter. Als ik hier lees dat schedel moest VV doen en hij niets pre stacked had staan, kan ik verstaan dat het voor aapje uiteindelijk zo vlot ging. Ik dacht dat AyVamos wel iets beter voorbereid was
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.365
Pretbedervers flop.
1-0 voor potje.
Bekijk bijlage 15501


287fe40e1893dbf572448362c5562d8b.png

Alles voor een goed doel #awardg31l
Ik raad iedereen aan om dit awardje te halen in 1x, krijg je de meeste haat pmmetjes ever en goeie gesprekken (@potje <3 )
 
Reactiescore
1.278
287fe40e1893dbf572448362c5562d8b.png

Alles voor een goed doel #awardg31l
Ik raad iedereen aan om dit awardje te halen in 1x, krijg je de meeste haat pmmetjes ever en goeie gesprekken (@potje <3 )

Weet het nog wel van vroeger, in de 'defnubstam', dat het altijd flink chaos was als iemand voor die prestatie bezig was haha. De DEF aanvragen vlogen achter mekaar op het stamforum.
 

DeletedUser78931

Guest
Nou beste spelertjes van W69 Na een heel eind een tof gevecht te hebben aangehouden met One. ;Two. ; Illusion ; MBtime en NomNom zijn we op het punt gekomen dat één van onze grotere accounts "gerecruit" is door One. dit omdat ze het "beu" waren om op elkaar te gaan bashen.

unknown.png


Vanwege deze "recruit" is onze kans om nog iets te kunnen terug doen tegen deze overmacht helemaal de grond in geboord aangezien onze flank en safe niet meer veilig is hierdoor dus hebben meerdere spelers van Space besloten om de boeken dicht te doen en op grijs te gaan.

Wij vinden het zeer jammer dat dit zo moet lopen maar helaas kunnen wij nu niks meer doen en is de fun er ook echt van af nu het spel enkel nog maar recruit to win is.

Ikzelf wens iedereen verder veel speelplezier en een mooi einde toe!
 
Reactiescore
766
Nou beste spelertjes van W69 Na een heel eind een tof gevecht te hebben aangehouden met One. ;Two. ; Illusion ; MBtime en NomNom zijn we op het punt gekomen dat één van onze grotere accounts "gerecruit" is door One. dit omdat ze het "beu" waren om op elkaar te gaan bashen.

unknown.png


Vanwege deze "recruit" is onze kans om nog iets te kunnen terug doen tegen deze overmacht helemaal de grond in geboord aangezien onze flank en safe niet meer veilig is hierdoor dus hebben meerdere spelers van Space besloten om de boeken dicht te doen en op grijs te gaan.

Wij vinden het zeer jammer dat dit zo moet lopen maar helaas kunnen wij nu niks meer doen en is de fun er ook echt van af nu het spel enkel nog maar recruit to win is.

Ikzelf wens iedereen verder veel speelplezier en een mooi einde toe!
Dus omdat nap time een pbg met iemand afsluit, die speler liever met nap samen werkt dan met zijn eigen stam, is heel one. Een r2w stam?

Wat een achterlijke post, gewoon weer een simpel excuus om te stoppen. Ga lekker op grijs, nog meer gratis dorpen, kneusjes.
 

DeletedUser75900

Guest
Dus omdat nap time een pbg met iemand afsluit, die speler liever met nap samen werkt dan met zijn eigen stam, is heel one. Een r2w stam?

Wat een achterlijke post, gewoon weer een simpel excuus om te stoppen. Ga lekker op grijs, nog meer gratis dorpen, kneusjes.

Ziek veel def in dat account gestopt door meerdere spelers. Gisteravond zou ik nog een trein snipen voor dat account. Dan zie je 's avonds laat plots dat Nap Time VV heeft van Delfie. Zonder enige inlichting aan de stam. Terwijl er een oorlog is tussen One (en de bijbehorende stammen) en Space.

Vervolgens krijg je vanochtend te horen dat Delfie een PBG met Nap Time heeft/aangaat en zich niet meer wilt bemoeien met de oorlog tussen One. en Space. Terwijl zij op dat moment nog lid zijn van de stam Space.

Om die reden heb ik Delfie uit de stam geknikkerd omdat ik dit soort acties niet tolereer.

Het is geen ''recruit'' in mijn ogen van One. En Nap Time blame ik ook niet. Dit is puur Delfie (één speler op dat account specifiek) die alles liegt en bedriegt. Zou dingen overleggen met zijn co op het account maar heeft dit niet gedaan. In fact, die co dacht dat het zou gaan om een NAP van korte tijd. Maar de vork blijkt heel anders in de steel te zitten.
Dit is overigens niet de 1e keer dat één van de 2 spelers op dat account iets doet zonder te overleggen met de ander, waarna de ander behoorlijk pissed was.


Nogmaals: In mijn ogen heeft One hier niks mee te maken. Maar het geeft wel aan hoe het account Delfie precies werkt: ''If u can't beat them, join them'' of in dit geval; ''Werk er mee samen''.

Triest dat één zo'n speler de boel kan verzieken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus omdat nap time een pbg met iemand afsluit, die speler liever met nap samen werkt dan met zijn eigen stam, is heel one. Een r2w stam?

Wat een achterlijke post, gewoon weer een simpel excuus om te stoppen. Ga lekker op grijs, nog meer gratis dorpen, kneusjes.
2 de account dat jullie aanvallen en geen grote winsten op boeken dus vervolgens laten joinen... Dat bestempelen als R2W vind ik niet ver gezocht hoor
 
Reactiescore
766
2 de account dat jullie aanvallen en geen grote winsten op boeken dus vervolgens laten joinen... Dat bestempelen als R2W vind ik niet ver gezocht hoor
Gelukkig interesseert het mij geen reet meer wat jij wel of niet juist/onjuist vindt.
Ziek veel def in dat account gestopt door meerdere spelers. Gisteravond zou ik nog een trein snipen voor dat account. Dan zie je 's avonds laat plots dat Nap Time VV heeft van Delfie. Zonder enige inlichting aan de stam. Terwijl er een oorlog is tussen One (en de bijbehorende stammen) en Space.

Vervolgens krijg je vanochtend te horen dat Delfie een PBG met Nap Time heeft/aangaat en zich niet meer wilt bemoeien met de oorlog tussen One. en Space. Terwijl zij op dat moment nog lid zijn van de stam Space.

Om die reden heb ik Delfie uit de stam geknikkerd omdat ik dit soort acties niet tolereer.

Het is geen ''recruit'' in mijn ogen van One. En Nap Time blame ik ook niet. Dit is puur Delfie (één speler op dat account specifiek) die alles liegt en bedriegt. Zou dingen overleggen met zijn co op het account maar heeft dit niet gedaan. In fact, die co dacht dat het zou gaan om een NAP van korte tijd. Maar de vork blijkt heel anders in de steel te zitten.
Dit is overigens niet de 1e keer dat één van de 2 spelers op dat account iets doet zonder te overleggen met de ander, waarna de ander behoorlijk pissed was.


Nogmaals: In mijn ogen heeft One hier niks mee te maken. Maar het geeft wel aan hoe het account Delfie precies werkt: ''If u can't beat them, join them'' of in dit geval; ''Werk er mee samen''.

Triest dat één zo'n speler de boel kan verzieken.

Duidelijk, ben ik het mee eens.
 

DeletedUser75900

Guest
Ben echter wel benieuwd wat de leiding en andere leden van One. er van vinden dat er een PBG afgesloten is tussen een lid van hun en een lid van de stam waar zij oorlog mee hadden. Bovendien deed die speler van One. ook nog VV bij de speler van Space.

In principe kan je er veel voordeel uithalen. Forum en PM's waren afgedekt begreep ik (of dat waar is kan ik nu behoorlijk aan twijfelen maar afijn). Dus op die manier kan er een unfair oorlog ontstaan. Ik zeg niet dat dit gebeurd. Maar die mogelijkheid is er wel door gecreëerd.

Ik als leider ben heel erg van fairplay. Misschien té, want binnen Space heb ik vaak genoeg voorstellen gehad voor acties waarvan ik vond dat die niet door de beugel konden.
 
Bovenaan