Praathoek W69

Reactiescore
2.506
Ik had gisteren al een support daarover gestuurd. Kreeg de volgende reactie:

"We hebben inmiddels al ontvangen dat er zich een probleem voordoet met de dagelijkse ranglijsten. We hebben het dus al doorgegeven aan de community manager/innogames.

We hopen dat het spoedig in orde is. Alsnog bedankt voor het melden. Ik wens je nog veel speelplezier op tribalwars.nl "

Verder niets meer over gehoord.

Dit weekend hadden we een teamuitje. Het kan zijn dat het later deze week wordt opgepakt. Zelf ben ik pas een uurtje terug en zulke (mogelijke) bug zoeken zouden misschien iets meer tijd in beslag nemen om te controleren dan een forum ;)
 
Reactiescore
1.478
Stuur hier even een supportje over, met daarin wat je precies mist. Is het alleen bij jou of hebben meer accounts er last van. Welke gegevens mis je dan ect. ect. Dan kunnen zij kijken of er rare dingen gebeurd zijn ;)
Staat al 15 uur op negeren.
 
Reactiescore
1.283
Ik had gisteren al een support daarover gestuurd. Kreeg de volgende reactie:

"We hebben inmiddels al ontvangen dat er zich een probleem voordoet met de dagelijkse ranglijsten. We hebben het dus al doorgegeven aan de community manager/innogames.

We hopen dat het spoedig in orde is. Alsnog bedankt voor het melden. Ik wens je nog veel speelplezier op tribalwars.nl "

Verder niets meer over gehoord.

Dan wacht deze even af.
 

DeletedUser67609

Guest
Kan iemand mij eens even een update geven welke stammen hier er het beste voorstaan? Ben aantal jaartjes gestopt, maar toch maar is eventjes kijken hoe het gaat hier :)
 
Reactiescore
1.278
Kan iemand mij eens even een update geven welke stammen hier er het beste voorstaan? Ben aantal jaartjes gestopt, maar toch maar is eventjes kijken hoe het gaat hier :)

Walk en One. hebben naar mijn beleving de net iets betere papieren waarbij een stam als Cave misschien onderschat wordt doordat de spelers daar wat minder kabaal maken op het AF. Al met al denk wel een interessante wereld om te spelen, omdat er nog een groep stammen over zijn waarbij in elke stam een paar sterke accounts zitten die zich al op eerdere werelden bewezen hebben.
 
Reactiescore
2.506
Ben jij lui, maar wil je wel makkelijk premium punten winnen? Doe dan mee aan de Tribalerij (klik). Het enige wat je moet doen is 4 cijfers (tussen de 0 en 101) en 1 kleur als reactie plaatsen en je maakt al kans op 5.000 premium punten? Zo gemakkelijk was premium punten farmen nog nooit!
Dit is de enige loterrij, waarbij de jackpot gegarandeerd valt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67609

Guest
Walk en One. hebben naar mijn beleving de net iets betere papieren waarbij een stam als Cave misschien onderschat wordt doordat de spelers daar wat minder kabaal maken op het AF. Al met al denk wel een interessante wereld om te spelen, omdat er nog een groep stammen over zijn waarbij in elke stam een paar sterke accounts zitten die zich al op eerdere werelden bewezen hebben.

Thanks voor je antwoord. :)
 

DeletedUser79415

Guest
dan heb je boB niet zo blij :p,, dan is het niet boBoer maar boBadr...
 
Reactiescore
2.506
Ik ben trots op jullie, dat zijn twee accounts die niet boosten
 

Deleted User - 697374

Guest
Leuk die oorlogsverklaring maar niet effe een mooie af post erbij?
 
Bovenaan