Praathoek

Reactiescore
2.478
Ben jij lui, maar wil je wel makkelijk premium punten winnen? Doe dan mee aan de Tribalerij (klik). Het enige wat je moet doen is 4 cijfers (tussen de 0 en 101) en 1 kleur als reactie plaatsen en je maakt al kans op 4.000 premium punten? Zo gemakkelijk was premium punten farmen nog nooit!
Dit is de enige loterrij, waarbij de jackpot gegarandeerd valt.
 

DeletedUser77704

Guest
Had beter op Hyves geplaatst kunnen worden, is toepasselijker voor tribalwars :rolleyes:
 
Reactiescore
1.468
Ik zie dat W68 forum nog best actief is, is er een beetje animo voor een contest? (Ik dacht zelf in de richting van presenteer je account, maar ideeën zijn altijd welkom)
 
Reactiescore
218
Ben altijd fan van presenteer je account, denk alleen dat dat leuker is in early game. Cluster contest is het nu wel een mooi moment voor :)
 
Reactiescore
116
Contest "presenteer je account(s) pre 2010". Inclusief alle noobverhalen daarrond!

Scheelt wat jureerwerk!
 

DeletedUser1107

Guest
Beter niet pre 2010. Scheelt niet enkel jureerwerk, scheelt ook 80% inzendingen. Nondeju wat een impulsieve en hypersensitieve newgens hier.
 
Reactiescore
961
Het is compleet achterlijke bullshit wat ik net verkondig, dus denk dat jij degene bent die hier hapt :p Maakt verder niet uit. Hoe is het met jou dan? Lang niet gesproken, of nog nooit?
I know maar vond de reactie erg mooi. Mijn soort leeft helaas maar 18-22 jaartjes, domme zelfs nog korter. Geen idee wie je bent, gaat goed pik.
 

DeletedUser77704

Guest
Hoe bedoel je weer eens afzetterij van Innogames, een buitbooster op een limited haul wereld er tussen plaatsen :mad:
 
Bovenaan